PRO SMM - МЕНЮ

Як безкоштовно збільшити
охоплення в Інстаграмі

Згідно останнім оновленням Instagram, фотографії з'являються в стрічці ваших підписників частіше, якщо мають високий показник залученості.

Виходить, щоб отримати максимальне охоплення підписників, потрібно залучити якомога більше лайків і коментарів. Замкнуте коло.

Цікавий варіант безкоштовного залучення лайків запропонувала контент-менеджер «Later» Тейлор Лорен. Застосовувати його чи ні - ваше рішення, тим більше тому, що метод є не надто етичним.

У чому полягає метод

Автор охрестила його приблизно як «підлітковий взлом». Англомовні дітлахи давно навчилися використовувати своїх кумирів як донорів для лайків. Під кожною фотографією зірки-жертви вони залишають коментарі «LB» (Like back, обмін Лайком), «First» (обмін Лайком на першій фотографії в акаунті), «Row» (обмін лайками на лінії з трьох фото) і так далі. Розібратися в цьому шифрі зовсім не складно.

Однією з таких зірок-донорів була обрана Кайлі Дженнер, у якої на той момент було 90 млн підписників (зараз більш 221 млн). Сторінка дівчини перетворилася на філію пекла:
Охоплення інстаграм активність
Не зрозуміло, радіти з такої активності чи ні

За словами Тейлор, потрібно всього лише відкрити коментарі і, заглядаючи в акаунти, ставити лайки до тих пір, поки не втомиться рука. На прикладі свого аккаунта Тейлор переконалася, що краще проставляти лайки самостійно, а не чекати, що ними засиплють після одного коментаря під фото Дженнер.

В ході експерименту вона зазначила, що за результатами написання «first» в коментарях на сторінці зірки кількість лайків від незнайомців на її недавно опублікованій фотографії не перевищило п'яти. Після цього коментар був посунутий іншими бажаючими і перестав працювати. Тейлор продовжила щогодини лайкати фотографії тих людей, які закликали це зробити, і прийшла до цікавого висновку.

Результат експерименту

Тейлор пише, що залишилася задоволена результатами свого дивного експерименту. Справа в тому, що лайки від незнайомих людей продемонстрували алгоритму системи, що публікація дійсно є цікавою.
Таким чином, незважаючи на те, що залучених від незнайомців лайків було всього близько 20, кількість лайків на публікації з залученням збільшилася з середнього 110 до 220 і вище. Виходить, що більшу частину лайків поставили реальні підписники дівчини, які побачили фотографію в своїй стрічці саме тому, що її активно лайкали незнайомці.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Недоліки методу

Їх кілька і про них пише сама Тейлор Лорен.
- Деякі друзі стежать за активністю підписників. На цій вкладці видно, хто і що лайкає. Якщо підписники побачать, що ви масово лайкаєте підлітків з усіх кінців земної кулі, в деяких випадках це може викликати питання. Тим більше зараз, коли Інстаграм в останньому оновленні заборонив дорослим відправляти повідомлення підліткам, які на них не підписані.
- Метод не етичний. Справді, вести себе так агресивно на чужій сторінці - дуже погано.
- Метод не для бізнесу. Знову-таки, якщо ваші підписники стежать за активністю друзів, то вони можуть побачити, що ви як бренд лайкаєте дітей і підлітків. Метод взаємного обміну лайками в такій формі бізнесу категорично не підходить, і потрібно шукати інші шляхи отримання симпатій від знайомих і незнайомих людей. Куди краще лайкати своїх клієнтів або людей, чиї фото тематично перегукуються з вашими.

Зате це безпечніше, ніж...

Використання сторонніх додатків для накрутки лайків, які вимагають введення логіна і пароля. Незважаючи на те, що в описі обов'язково міститься пункт про конфіденційність даних, не можна впевнено рекомендувати використання таких продуктів.

Нижче - кілька варіантів підвищити охоплення в Інстаграмі, не вдаючись до сумнівних способів і абсолютно безкоштовно.

Очистіть акаунт від ботів

Ботам або учасникам, які прийшли за взаємною підпискою, не цікавлять ваші публікації. Коли «мертвих» підписників багато - алгоритм соцмережі робить висновок, що контент нецікавий, і знижує кількість показів в стрічці.

Але щоб прибрати тільки ботів і не нашкодити своєму акаунту, необхідно відсіяти їх від реальних підписників.

Публікуйте галереї

Тут особлива плюшка - Інстаграм показує галереї в стрічці не один раз, навіть якщо спочатку користувач проігнорував добірку і не поставив лайк. Тоді алгоритм продемонструє на першому місці в галереї наступну картинку.

Чим їх більше, тим частіше галерея буде з'являтися в стрічці підписника. Правда, таким чином зростають покази, а не охоплення. Для оохоплення добре, якщо людина перегорне галерею до кінця, лайкне добірку, і тоді її побачать друзі підписника. Шанс домогтися цього з галереєю - великий.
Якщо ж в галереї міститься корисна інформація або цінні поради, безліч користувачів можуть зберегти пост, щоб повернутися до нього пізніше.

Спілкуйтеся з аудиторією

Алгоритм Інстаграму може різати охоплення, якщо не спілкуватися з підписниками. Бажано відповідати на коментарі протягом години. Активне обговорення поста - сигнал для алгоритму про те, що контент цікавий, а значить його можна рекомендувати іншим користувачам.

Є думка, що коментарі типу «Бомба!», «Клас!», «Круто!» і тому подібні односкладові вираження, які часто використовують при накрутці, Інстаграм більше не враховує при розрахунку залученості. Потрібні коменти, що складаються хоча б з чотирьох слів.

Знайдіть оптимальний час для публікацій

Алгоритм Інстаграму любить повідомлення, які залучають багато уваги за короткий період часу. Щоб отримати уявлення про активність підписників, може знадобитися кілька тижнів для збору даних. Важливо переконатися, що велика частина підписників знаходиться в мережі, коли ви публікуєте контент.

Якщо використовуєте бізнес-профіль, можете перевірити статистику і дізнатися, коли ваша аудиторія найбільш активна по днях тижня і часу доби. Враховуйте, що підписники часто знаходяться в різних часових поясах, тому необхідно знайти оптимальне рішення.

Створіть фірмовий хештег і генеруйте користувацький контент

Фірмовий хештег повинен бути коротким, таким, що запам'ятовується і в тій чи іншій формі містити назву вашого бренду. Його перевага в тому, що він робить контент доступнішим для пошуку - його легко виявити і відстежувати.

Додайте хештег в шапці профілю, щоб його помітили всі, хто відвідує ваш акаунт.
Необов'язково фірмовий хештег повинен бути один. Ви можете створити хештеги для конкретної кампанії або конкурсу, заохочувати користувацький контент.

Користувацький контент в Інстаграмі тісніше пов'яже підписників з брендом.
Для бренду він означає зниження витрат на маркетинг, так як контент створюється і поширюється самою аудиторією. Плюс - алгоритм Інстаграму враховує взаємовідносини користувачів при ранжируванні в стрічці, відповідно, ваші публікації будуть зверху, що допоможе підвищити охоплення постів.

Це підхід, який приніс дивіденди кращим рекламним кампаніям, створеним користувачами. Наприклад, #RedCupContest від Starbucks - прекрасний приклад перетворення підписників в захисників бренду.
Кампанія, яка запускається кожного грудня, просить підписників надсилати креативні фотографії знаменитої червоної різдвяної чашки Starbucks.
сарафанне радіо інстаграм
На сьогоднішній день в хештегом більше 37000 записів, так що можна з упевненістю сказати, що він вдався

Додайте субтитри до відео

За даними Інстаграму 60% Історій проглядаються зі звуком. Це означає, що 40% - без звуку.
Відео все більше домінує в онлайн-просторі, але значне число користувачів вважає за краще не включати звук. Та це й не завжди зручно. Тому субтитри важливі, тому що дозволяють виводити на екран основні повідомлення разом з візуальними ефектами. Якщо користувач не включає звук, субтитри допоможуть зрозуміти, про що йде мова в ролику. Тоді шанси, що людина догляне відео до кінця і алгоритм це відзначить, виростають.

Не забудьте про SEO

SEO перекладається як «пошукова оптимізація». Не забудьте оптимізувати свій профіль, щоб його можна було знайти за запитами, якими користуються люди, коли що-небудь шукають в соцмережі.
На SEO впливають нік облікового запису і ім'я в біографії. Нік «@», під яким ви входите, повинен чітко відображати нішу бізнесу. Зробіть його коротким, таким, що запам'ятовується, простим для читання і вимови.

Ім'я в біографії знаходиться під зображенням профілю - воно також має відображати поле, в якому ви будете корисні підписникам. Коли люди будуть шукати щось в Інстаграмі, алгоритм буде звірятися з ім'ям вашого профілю і ніком.

Вставте назву галузі або ключове слово, пов'язане з бізнесом, щоб отримати максимальну віддачу від цієї функції.

Хоча Гугл офіційно не підтверджує, що сигнали з соцмереж - частина алгоритму ранжирування, дослідження показали значну кореляцію між залученням користувачів в соцмережах і рейтингом Гугл. Це означає, що користувачі можуть побачити посилання на ваш профіль в Інстаграмі, коли забивають запит в пошук Гугла.

Використовуйте стікери в Історіях Інстаграму

Історії в Інстаграмі стали однією, або навіть першою з найпопулярніших функцій. Історії стають головною фішкою, здатною замінити користувачам навіть основну стрічку. Оскільки вони існують 24 години, то викликають почуття терміновості, яке стимулює взаємодію.

Щоб підвищити охоплення Сторіс в Інстаграмі, не забудьте про субтитри. Вище вже говорили про співвідношення користувачів, які дивляться зі звуком і без, - 60/40%.

Стікери - відмінний спосіб спонукати людей поговорити і поділитися своєю думкою і досвідом. Це допоможе перетворити їх на лояльних підписників, які відчувають зв'язок з вашим брендом.

Наприклад, такі стікери:
Стікер з питанням. Так ви можете дізнатися, наприклад, які лінійки продуктів підписники хотіли б бачити більше.
Стікер з вікториною. Він допоможе створити питання з декількома варіантами відповідей і відстежити результати.
Стікер зворотного відліку. Якщо хочете викликати у підписників інтерес і привернути більше уваги до своїх заходів або продажу - цей стікер ідеально підходить.

Стікери - це взаємодія, спілкування та відгуки клієнтів, все в одному пості.

Регулярно публікуйте контент

Як тільки перестаєте розміщувати пости - пропадаєте з новинної стрічки користувачів. Помічено, що після перерви публікації отримують невеликі охоплення.
Пріоритет в стрічці завжди у тих, чиї пости часто коментують і лайкають.
Коли публікуєте контент регулярно, аудиторія звикає до того, що ви присутні в їх стрічці. Ви стаєте основним творцем контенту для тих видів розваг, продуктів або послуг, які просуваєте.

Читайте також – Накрутка підписників і лайків в Інстаграм: безкоштовно або платно
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.