PRO SMM - МЕНЮ

Бізнес в Інстаграм: який?


Інстаграм - відносно молода соцмережа, і тому конкуренція в ній слабкіша, ніж у ВКонтакте і Facebook. А значить, почати розкручувати бізнес там простіше. Але не будь-який бізнес потрібно запускати в Інстаграм. Ретельно вибирайте свою нішу, перед тим, як зробити бізнес в Інстаграм. Це перший і найважливіший етап роботи.

Бізнес в Інстаграм - особистий інтерес

Виберіть нішу для бізнесу, в якій у вас є особистий інтерес. Любіте фітнес - робіть фітнес-блог або фітнес-тури, наприклад. Ви - молода матуся? Можна відкрити магазин дитячих товарів. Розбираєтеся в якійсь зі сфер бізнесу - станьте бізнес-тренером. І так далі. Тоді ви охочіше будете робити новий контент і розвивати бізнес. Робити бізнес в ніші, в якій зацікавлені не ви, а хтось із друзів, - провальна стратегія в більшості випадків. Друг може підвести або ви посваритеся - і весь бізнес нанівець, тому що самому вам робити контент буде нудно.

У мене немає ідеї для бізнесу

Буває, що здається, що власних талантів та ідей немає. Але це не так, якщо вам вистачило розуму задуматися про власний бізнес. З будь-яких знань - починаючи від домогосподарства і догляду за дитиною, любові до телесеріалів, і до того, як потрібно вести бізнес, - можна зробити особистий успішний бізнес. Випишіть всі ніші для бізнесу, які ви любите і чим готові займатися кожен день навіть безкоштовно. Пошукайте в Інтернеті людей, які зробили такі свої інтереси бізнесом. І виберіть для себе найбільш реальний варіант.

Де гроші?

Ваш бізнес в Інстаграм повинен приносити гроші. Перевірити заздалегідь, чи зможете ви заробляти, можна. Подивіться на конкурентів.

Спробуйте ввести в Гугл назву вашої ніші для бізнесу. Чи з'явиться у видачі реклама? А тепер введіть іншу нішу. А скільки там реклами?

Як правило, чим більше реклами, тим більше буде і конкуренція. І вкладень в маркетинг потрібно буде більше.

Але на першому етапі вам важливо зрозуміти, чи є платоспроможний попит у вашій ніші, тобто чи будуть у вас купувати. А якщо є більш ніж 3-5 рекламних оголошень в Гугл - значить купують.

Чому вам не потрібні всі-всі клієнти

Не намагайтеся продавати все і всім. Не відкривайте магазин в Інстаграм, який торгує одягом для дорослих і дітей, для офісу, дому та виходу в світ. Великі марки одягу можуть собі дозволити багато різних ліній, але якщо ви новачок, то швидше розкрутити, якщо будете продавати щось одне. А потім вже поступово можна буде вводити нові товари.

Виберіть вузьку нішу, де ви добре знаєте інтереси і проблеми своїх клієнтів. А значить, зможете дати їм кращий товар/сервіс/послугу.

Хто ваші клієнти?

Знайдіть свою ЦА (цільову аудиторію). Стать, вік, дохід, місце проживання, сімейний стан і т.д.
Найкраще, якщо ваші клієнти по статусу будуть схожі на вас. Тоді ви будете краще розуміти, що їм потрібно. Будете знати, що вони вважають «крутим» товаром/послугою, а від чого вернуть носа. Будете знати, хто авторитет у вашій сфері, а над ким тільки сміються.

Це вам також допоможе потім замовляти рекламу у потрібних блогерів і не проколотися з накрученими.

Луї Віттон або Аліекспресс для бізнесу

Яка краще ніша для бізнесу - «Елітний товар» або «впровадження на ринок»?

Дві стратегії розвитку бізнесу

Яка краще ніша для бізнесу - «Елітний товар» або «впровадження на ринок»?

1. Впровадження на ринок

Робите супердешевий і не особливо якісний товар за супернизькими цінами. Більшість людей небагаті і вони тут же «клюють» на ваш товар/послугу і створюють великий попит. Потім, поступово, підвищуєте якість і починаєте продавати заможнішим. Але пам'ятайте, що в «елітну» частину ринку вам вже не увійти.
Приклад - співпраця масового бренду H&M c дорогою маркою Balmain.

2. Рекламуєте себе як «ексклюзив», «ручна робота екстра-класу» з самого початку

За цей ексклюзив просите з самого початку більше грошей. З такою стратегією потрібно більше вкладень в маркетинг (наприклад, реклама у елітних блогерів, замовлення фото у професійного фотографа) і довше чекати прибутку. Але в підсумку можна ставити цінник вище і отримати більше в довгостроковій перспективі.

Найважливіше! Оцініть вартість своєї роботи. Не продавайте нижче цієї вартості. Інакше ваш ентузіазм швидко закінчиться, ви закинете свій бізнес в Інстаграм і будете думати, що вибір ніші був невдалий.
Зрозумійте, ви не Aliexpress - з їх цінами вам не змагатися.

Якщо продаєте прикраси - вивчіть китайські варіанти і придумайте, як зробити краще, щоб купили у вас, а не у китайців. Продаєте сукні - знову ж таки, акцентуйте увагу на якості ( «довго будете носити і ваші діти теж буду носити як вінтаж»). Продаєте вироби зі шкіри - «У нас ідеальна якість і шви, а ще стильний дизайн».

Ваша конкурентна перевага в епоху Aliexpress - це не ціна, а якість і сервіс.

Підсумок

Підсумуємо: ваша ніша для бізнесу в Інстаграм - це те, що ви любите (або розбираєтеся), плюс в цій сфері повинен бути попит і, як наслідок, гроші. Якщо ви читаєте цю статтю, то ідеї у вас точно є. Вони можуть потурати як самим базовим потребам людини (їжа, житло, секс), так і більш «високим» - любов, знання, емоції. У кожній із цих сфер можна залучити підписників і, як наслідок, гроші.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.