Яка краще ніша для бізнесу - «Елітний товар» або «впровадження на ринок»?
1. Впровадження на ринок
Робите супердешевий і не особливо якісний товар за супернизькими цінами. Більшість людей небагаті і вони тут же «клюють» на ваш товар/послугу і створюють великий попит. Потім, поступово, підвищуєте якість і починаєте продавати заможнішим. Але пам'ятайте, що в «елітну» частину ринку вам вже не увійти.
Приклад - співпраця масового бренду H&M c дорогою маркою Balmain.
2. Рекламуєте себе як «ексклюзив», «ручна робота екстра-класу» з самого початку За цей ексклюзив просите з самого початку більше грошей. З такою стратегією потрібно більше вкладень в маркетинг (наприклад, реклама у елітних блогерів, замовлення фото у професійного фотографа) і довше чекати прибутку. Але в підсумку можна ставити цінник вище і отримати більше в довгостроковій перспективі.
Найважливіше! Оцініть вартість своєї роботи. Не продавайте нижче цієї вартості. Інакше ваш ентузіазм швидко закінчиться, ви закинете свій бізнес в Інстаграм і будете думати, що вибір ніші був невдалий.
Зрозумійте, ви не Aliexpress - з їх цінами вам не змагатися.
Якщо продаєте прикраси - вивчіть китайські варіанти і придумайте, як зробити краще, щоб купили у вас, а не у китайців. Продаєте сукні - знову ж таки, акцентуйте увагу на якості ( «довго будете носити і ваші діти теж буду носити як вінтаж»). Продаєте вироби зі шкіри - «У нас ідеальна якість і шви, а ще стильний дизайн».
Ваша конкурентна перевага в епоху Aliexpress - це не ціна, а якість і сервіс.