PRO SMM - МЕНЮ

Бізнес в Інстаграм: який?

Інстаграм - відносно молода соцмережа, і тому конкуренція в ній слабкіша, ніж у ВКонтакте і Facebook. А значить, почати розкручувати бізнес там простіше. Але не будь-який бізнес потрібно запускати в Інстаграм. Ретельно вибирайте свою нішу, перед тим, як зробити бізнес в Інстаграм. Це перший і найважливіший етап роботи.

Бізнес в Інстаграм - особистий інтерес

Виберіть нішу для бізнесу, в якій у вас є особистий інтерес. Любіте фітнес - робіть фітнес-блог або фітнес-тури, наприклад. Ви - молода матуся? Можна відкрити магазин дитячих товарів. Розбираєтеся в якійсь зі сфер бізнесу - станьте бізнес-тренером. І так далі. Тоді ви охочіше будете робити новий контент і розвивати бізнес. Робити бізнес в ніші, в якій зацікавлені не ви, а хтось із друзів, - провальна стратегія в більшості випадків. Друг може підвести або ви посваритеся - і весь бізнес нанівець, тому що самому вам робити контент буде нудно.

У мене немає ідеї для бізнесу

Буває, що здається, що власних талантів та ідей немає. Але це не так, якщо вам вистачило розуму задуматися про власний бізнес. З будь-яких знань - починаючи від домогосподарства і догляду за дитиною, любові до телесеріалів, і до того, як потрібно вести бізнес, - можна зробити особистий успішний бізнес. Випишіть всі ніші для бізнесу, які ви любите і чим готові займатися кожен день навіть безкоштовно. Пошукайте в Інтернеті людей, які зробили такі свої інтереси бізнесом. І виберіть для себе найбільш реальний варіант.

Де гроші?

Ваш бізнес в Інстаграм повинен приносити гроші. Перевірити заздалегідь, чи зможете ви заробляти, можна. Подивіться на конкурентів.

Спробуйте ввести в Гугл назву вашої ніші для бізнесу. Чи з'явиться у видачі реклама? А тепер введіть іншу нішу. А скільки там реклами?

Як правило, чим більше реклами, тим більше буде і конкуренція. І вкладень в маркетинг потрібно буде більше.

Але на першому етапі вам важливо зрозуміти, чи є платоспроможний попит у вашій ніші, тобто чи будуть у вас купувати. А якщо є більш ніж 3-5 рекламних оголошень в Гугл - значить купують.

Чому вам не потрібні всі-всі клієнти

Не намагайтеся продавати все і всім. Не відкривайте магазин в Інстаграм, який торгує одягом для дорослих і дітей, для офісу, дому та виходу в світ. Великі марки одягу можуть собі дозволити багато різних ліній, але якщо ви новачок, то швидше розкрутити, якщо будете продавати щось одне. А потім вже поступово можна буде вводити нові товари.

Виберіть вузьку нішу, де ви добре знаєте інтереси і проблеми своїх клієнтів. А значить, зможете дати їм кращий товар/сервіс/послугу.

Хто ваші клієнти?

Знайдіть свою ЦА (цільову аудиторію). Стать, вік, дохід, місце проживання, сімейний стан і т.д.
Найкраще, якщо ваші клієнти по статусу будуть схожі на вас. Тоді ви будете краще розуміти, що їм потрібно. Будете знати, що вони вважають «крутим» товаром/послугою, а від чого вернуть носа. Будете знати, хто авторитет у вашій сфері, а над ким тільки сміються.

Це вам також допоможе потім замовляти рекламу у потрібних блогерів і не проколотися з накрученими.

Луї Віттон або Аліекспресс для бізнесу

Яка краще ніша для бізнесу - «Елітний товар» або «впровадження на ринок»?

Дві стратегії розвитку бізнесу

Яка краще ніша для бізнесу - «Елітний товар» або «впровадження на ринок»?

1. Впровадження на ринок

Робите супердешевий і не особливо якісний товар за супернизькими цінами. Більшість людей небагаті і вони тут же «клюють» на ваш товар/послугу і створюють великий попит. Потім, поступово, підвищуєте якість і починаєте продавати заможнішим. Але пам'ятайте, що в «елітну» частину ринку вам вже не увійти.
Приклад - співпраця масового бренду H&M c дорогою маркою Balmain.

2. Рекламуєте себе як «ексклюзив», «ручна робота екстра-класу» з самого початку

За цей ексклюзив просите з самого початку більше грошей. З такою стратегією потрібно більше вкладень в маркетинг (наприклад, реклама у елітних блогерів, замовлення фото у професійного фотографа) і довше чекати прибутку. Але в підсумку можна ставити цінник вище і отримати більше в довгостроковій перспективі.

Найважливіше! Оцініть вартість своєї роботи. Не продавайте нижче цієї вартості. Інакше ваш ентузіазм швидко закінчиться, ви закинете свій бізнес в Інстаграм і будете думати, що вибір ніші був невдалий.
Зрозумійте, ви не Aliexpress - з їх цінами вам не змагатися.

Якщо продаєте прикраси - вивчіть китайські варіанти і придумайте, як зробити краще, щоб купили у вас, а не у китайців. Продаєте сукні - знову ж таки, акцентуйте увагу на якості ( «довго будете носити і ваші діти теж буду носити як вінтаж»). Продаєте вироби зі шкіри - «У нас ідеальна якість і шви, а ще стильний дизайн».

Ваша конкурентна перевага в епоху Aliexpress - це не ціна, а якість і сервіс.

Підсумок

Підсумуємо: ваша ніша для бізнесу в Інстаграм - це те, що ви любите (або розбираєтеся), плюс в цій сфері повинен бути попит і, як наслідок, гроші. Якщо ви читаєте цю статтю, то ідеї у вас точно є. Вони можуть потурати як самим базовим потребам людини (їжа, житло, секс), так і більш «високим» - любов, знання, емоції. У кожній із цих сфер можна залучити підписників і, як наслідок, гроші.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.