PRO SMM - МЕНЮ

Як підтвердити сторінку Фейсбук
(синя галочка)


Привіт, друзі! З ростом популярності Фейсбук, зростає і кількість бізнес-сторінок. Останнім часом отримуємо величезну кількість запитань про те, як отримати синю галочку для сторінки, тобто Верифікувати сторінку Фейсбук.

Виглядає підтверджена сторінка так.
Верифікована сторінок Фейсбук
Верифікована сторінок Фейсбук

До недавнього часу Фейсбук сам вирішував, хто і коли отримає таку галочку, але зараз правила трохи змінилися і тепер у нас є можливість зробити запит на верифікацію сторінки.

На даний момент існують жорсткі обмеження на подачу заявки. Про це ми розповімо нижче.

Підтверджена сторінка або профіль

Верифікація сторінки або профілю потрібні для того, щоб люди знали, що вони справжні. Поруч з назвою підтвердженої сторінки або профілю відображається блакитний значок.

Які сторінки і профілі можуть претендувати на верифікацію:
- Знаменитості та громадські діячі;
- Спортивні команди;
- Розважальні організації;
- Світові бренди і компанії;
- ЗМІ.

Увага! Категорія «місцеві компанії» не можуть претендувати на синю галочку.

Як верифікувати сторінку Фейсбук?

Отже, для того, щоб зробити запит на верифікацію сторінки, перейдіть за цим посиланням.

Поки що Фейсбук робить тільки перші кроки по спрощеній системі верифікації. З цієї причини, вони не приймають заявки на підтвердження сторінок компаній, брендів і організацій. Таким чином, отримати галочку поки що можуть тільки люди-бренди, ЗМІ, розважальні та спортивні компанії.

До того ж (за неофіційними даними) на сторінці повинно бути як мінімум 3 000 підписників, щоб можна було запросити верифікацію.

Щоб підтвердити свій запит на підтвердження сторінки, вам доведеться докласти один з офіційних документів:
• Водійське посвідчення
• Паспорт
• Свідоцтво про народження
• Свідоцтво про реєстрацію (якщо ви представляєте ЗМІ, розважальну або спортивну компанію).

Перші три документа підійдуть тільки для сторінок з ім'ям людини, наприклад, артист, музикант, юрист або політик. Тобто це, так званий, людина-бренд. Думаю, що в цьому випадку, Фейсбук буде дуже суворий по відношенню до імені та захоче, щоб назва сторінки було ідентично імені в документах. Наприклад, Іванов Іван - юрист. Швидше за все, тут будуть невеликі уступки для творчих людей, якщо вони користуються псевдонімом, але доведеться доводити, що ви і правда використовуєте таке ім'я.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності