UTM-мітки: що це, як використовувати і чому вони так важливі?
До посилань, які публікуються в соціальних мережах можна додавати UTM-мітки. Чому це корисно і як цим користуватися - розберемо в цій статті.
Що таке UTM-мітка
UTM-мітка - це параметри, які прописуються в кінці цільового посилання. Параметри дозволяють відстежувати відвідування відвідувачів і їх дії на сайті до конкретного ключового слова та кліка.
Система аналітики та UTM-мітки допомагають відстежити точки входу і подальшу поведінку людини на сайті. Так можна дізнатися, що таргетолог зливає весь свій бюджет, навіть цільові кліки на сайт не призводять до продажів, а весь прибуток приносять контент-менеджер і піарник. Гроші які витрачає таргетолог можна направити на більш корисні справи, якщо збільшити бюджет піарнику, в результаті за ті ж гроші збільшити прибутки.
Як це працює? На сайт потрібно встановити лічильник Яндекс.Метрики або Google Analytics і кожне посилання, яка публікується в соцмережах, повинне нести унікальні UTM-мітки.
Навіщо використовувати UTM-мітки?
Посилання з UTM-міткою захоплює статистику переходів, фіксує дані в зручній таблиці і повідомляє всю потрібну інформацію про переходах, кліки і діях користувача на сайті. UTM-мітки потрібно використовувати на власному сайті, на якому підключена аналітика і при використанні різних джерел трафіку.
UTM для інстаграм
Якщо ви працюєте тільки в Instagram, то ви можете направляти людей на свій сайт, через: - посилання у власному описі; - посилання в описі акаунта блогера, у якого купили розміщення; - історії; - рекламу.
Метрика всі переходи з Instagram вважає як одне, з UTM-мітками можна розділити і зрозуміти як що працює.
UTM мітка: що це, які є параметри, як скласти посилання
Розібратися в UTM-мітках просто: достатньо зрозуміти пристрій мітки. Набагато складніше навчитися постійно розмічати посилання усіма потрібними мітками.
Всі UTM-мітки складаються з ось таких маленьких шматочків. - Мітка починається з «?». - Потім пишеться параметр UTM-мітки (GET-значення), наприклад, «utm_source =». І значення мітки, яке задається довільно - «instagram».
Якщо ви використовуєте кілька параметрів, то в кінці кожного, крім останнього, ставиться «&». В UTM-мітці можна використовувати прогалини - замінюємо їх нижнім підкресленням. Всі значення, параметри пишуться латиницею. Можна використовувати цифри.
Підсумуємо
Встановіть на сайт системи аналітики і привчіть себе розмічати посилання UTM-мітками. Навіть якщо ви не розбираєтеся в Яндекс.Метрика або Google Analytics, ви будете збирати дані, з якими потім зможе працювати аналітик.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.