PRO SMM - МЕНЮ

Три терміна, які повинен знати
кожен користувач Фейсбук

Сьогодні хочемо поговорити з Вами про термінологію, яка використовується в Фейсбук. Не всіх існуючих термінах, звичайно, а тільки про три найголовніших, які викликають неймовірну плутанину серед користувачів соц. мережі - особливо тих, хто прийшов в Фейсбук вперше.

Буває навіть так, що плутаючись в цих термінах, люди роблять серйозні помилки, що ведуть до нерозуміння правил Фейсбук і, як наслідок, можуть навіть призвести до бану акаунта, викидаючи на вітер всю виконану роботу, купу часу і грошей! Щоб це не сталося з Вами, давайте розкладемо все по поличках і раз і назавжди розберемося з трьома основними термінами:
- особистий профіль;
- сторінка (бізнес-сторінка, фан-сторінка або публічна сторінка, хто як їх називає);
- група.

Що таке особистий профіль у Фейсбук?

Особистий профіль в Фейсбук - це звичайний зареєстрований профіль, який належить звичайному користувачеві соц. мережі.

Як користувач Фейсбук, Ви можете заповнювати інформацію про себе, додавати фото профілю (або аватарку) і обкладинку, завантажувати фотографії і відео, писати статуси, ділитися посиланнями і так далі. У Вас є стрічка новин, яка як раз характерна для особистих профілів, а також купа різних функцій і опцій.

Найбільша відмінна риса особистого профілю - можливість заводити друзів. Таким чином, мається на увазі, що особисті профілі повинні використовуватися для спілкування з друзями, стеження за активністю сторінок і груп, на які підписаний людина.

Які часті помилки:

1. За правилами Фейсбук, в особистому профілі повинно бути Ваше справжнє ім'я, яке, в разі підозр, що Ви це не Ви або видаєте себе за когось іншого, Фейсбук може захотіти паспорт або посвідчення особи. Якщо не зможете довести, що Папа Карло - це Ваше справжнє ім'я за паспортом, то Фейсбук, не особливо роздумуючи, заблокує Ваш профіль раз і назавжди.

2. Знову таки за правилами Фейсбук, особистий профіль не може бути використаний в комерційних цілях або в цілях просування. Простіше кажучи, профіль повинен належати справжній людині, а не компанії, організації або якомусь проекту. Саме для цього в Фейсбук існують сторінки і групи. Якщо Фейсбук зауважує такий профіль, то може його відразу заблокувати. Хоча, якщо Вам пощастить, то Вас просто попросять переконвертувати профіль в сторінку, зберігши всіх «друзів», які стануть підписниками Вашої новенької сторінки.

Так що, друзі, якщо впінали в цих двох помилках свою ситуацію, то прийміть заходи. Не сподівайтеся, що Вас «пронесе» і Фейсбук не помітить Вашої непокори правилам, тому що хтось там вже два роки так робить. Якщо Вам дорогі Ваш час і зусилля, то дійте, дотримуючись статуту соціальної мережі.
Особиста сторінка Фейсбук
Особиста сторінка Фейсбук
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Що таке сторінка в Фейсбук?

Сторінка Фейсбук - це щось типу особистого профілю компанії, організації, бренду, проекту або публічної людини (знаменитості, експерта, політика і т. д.).
Зовні особистий профіль і сторінка трохи схожі: в обох є фото профілю, обкладинка і всякі
кнопочки-функції.

Сторінка Фейсбук створена саме для маркетингу. Заповнена інформація направлена на те, щоб просувати Вас як компанію або організацію. Сторінка не має друзів, але є підписники, тобто ті люди, які натискають на кнопку «Подобається». Коли людина підписується на сторінку, то вона буде отримувати її новини в своїй стрічці новин.

Які ще є відмінні характеристики у сторінок Фейсбук?

- Сторінки завжди публічні, тобто у Вас немає можливості приховати сторінку від публіки. Будь-яка людина може знайти сторінку через внутрішній пошук Фейсбук або через пошуковик і підписатися, подобається Вам це чи ні. Ви можете уточнити параметри, за якими Фейсбук видаватиме Вас в пошуку, але це стосується тільки географічного розташування та віку підписників.
- Число користувачів, які можуть поставити позначку «Подобається» для сторінки, не обмежена.
- Публікації на сторінці потрапляють в стрічку новин підписників, хоч бачать їх і не всі шанувальники.
- У сторінок багато можливостей для брендування і характерні тільки для сторінок блоки, наприклад, контактна інформація про компанію, кнопка заклику до дії, відгуки, вкладки, які дозволяють зробити з сторінки, так званий міні-сайт.
- Підписники сторінки не можуть побачити, хто ще підписаний на цю сторінку за винятком їх друзів, які зробили цю інформацію публічною.
- У сторінок є докладна статистика.
- Сторінки можуть робити таргетовану рекламу в соціальній мережі.
- Якщо користувач коментує пост на сторінці, то йому приходить повідомлення, тільки якщо хтось відповідає йому особисто.
Сторінка бренду у Фейсбук
Сторінка бренду у Фейсбук

Що таке група в Фейсбук?

На відміну від соц. мережі Вконтакті, групи і сторінки в Фейсбук дуже сильно відрізняються один від одного. Це не два синоніма, які означають приблизно одне й те саме, а, саме, два абсолютно різних по функціоналу канали комунікації з користувачами. І різниця тут, до речі, не тільки в технічному функціоналі, а й в плані аудиторії. Є користувачі, які люблять більше спілкуватися в групах, а деякі вважають за краще отримувати новини від сторінок.

Не можна однозначно сказати, що, наприклад, група краще працює для просування, ніж сторінка, тому що все залежить від Вашої цільової аудиторії і тих цілей, яких Ви хочете досягти. Якщо говорити зовсім коротко, то користувачі позитивніше ставляться до отримання новин від компанії саме від сторінок, а ось групи більше потрібні для спілкування за інтересами. Найчастіше групи працюють ефективніше для створення аудиторії на певну тематику або спілкування з уже існуючими клієнтами, ніж для залучення нових.

Які є відмінні характеристики у груп в Фейсбук?

- Групи бувають трьох типів: публічні, закриті (пости видно тільки учасникам спільноти, яких потрібно додавати вручну) або секретні (такі групи не помітні в пошуку, а підписники додаються адміністратором). - При певних налаштуваннях, публікувати в групі може будь-який учасник.
- В прихованих або закритих групах публікації видно тільки членам групи.
- Після досягнення групою певного розміру деякі функції обмежуються.
- У груп дуже мало можливостей для брендування, ніж, наприклад, у сторінок Фейсбук.
- Якщо Ви учасник групи, то Вам будуть приходити повідомлення про нові публікації. З одного боку, зручно - не пропустите публікації, з іншого - якщо постів багато - повідомлення можуть реально набриднути. З цієї причини, багато учасників відключають оновлення і перестають бачити якісь публікації в групі. Для того, щоб переглянути новини, потрібно спеціально заходити в групу, що не дуже зручно.
- Ви не можете брати участь в дискусіях груп від імені публічної сторінки - тільки від імені особистого профілю.
- Функціонал групи досить лімітований - до них не підключаються додатки (вкладки), а блок інформації про групі не дуже-то і зручний.
- Підписники групи бачать, хто керує групою, а також її підписників.
- Якщо користувач коментує пост в групі, то йому приходять повідомлення кожного разу, коли хтось коментує це ж повідомлення.
- Ви не можете робити рекламу від імені групи.

Ну що ж, друзі, ми сподіваємось, що тепер Ви розумієте відмінності між профілями, сторінками і групами - і тепер точно знаєте, що потрібно створювати для досягнення Ваших цілей.

Бажаємо Вам успішного спілкування і/або просування!
Група у Фейсбук
Група у Фейсбук
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.