На відміну від соц. мережі Вконтакті, групи і сторінки в Фейсбук дуже сильно відрізняються один від одного. Це не два синоніма, які означають приблизно одне й те саме, а, саме, два абсолютно різних по функціоналу канали комунікації з користувачами. І різниця тут, до речі, не тільки в технічному функціоналі, а й в плані аудиторії. Є користувачі, які люблять більше спілкуватися в групах, а деякі вважають за краще отримувати новини від сторінок.
Не можна однозначно сказати, що, наприклад, група краще працює для просування, ніж сторінка, тому що все залежить від Вашої цільової аудиторії і тих цілей, яких Ви хочете досягти. Якщо говорити зовсім коротко, то користувачі позитивніше ставляться до отримання новин від компанії саме від сторінок, а ось групи більше потрібні для спілкування за інтересами. Найчастіше групи працюють ефективніше для створення аудиторії на певну тематику або спілкування з уже існуючими клієнтами, ніж для залучення нових.
Які є відмінні характеристики у груп в Фейсбук?
- Групи бувають трьох типів: публічні, закриті (пости видно тільки учасникам спільноти, яких потрібно додавати вручну) або секретні (такі групи не помітні в пошуку, а підписники додаються адміністратором). - При певних налаштуваннях, публікувати в групі може будь-який учасник.
- В прихованих або закритих групах публікації видно тільки членам групи.
- Після досягнення групою певного розміру деякі функції обмежуються.
- У груп дуже мало можливостей для брендування, ніж, наприклад, у сторінок Фейсбук.
- Якщо Ви учасник групи, то Вам будуть приходити повідомлення про нові публікації. З одного боку, зручно - не пропустите публікації, з іншого - якщо постів багато - повідомлення можуть реально набриднути. З цієї причини, багато учасників відключають оновлення і перестають бачити якісь публікації в групі. Для того, щоб переглянути новини, потрібно спеціально заходити в групу, що не дуже зручно.
- Ви не можете брати участь в дискусіях груп від імені публічної сторінки - тільки від імені особистого профілю.
- Функціонал групи досить лімітований - до них не підключаються додатки (вкладки), а блок інформації про групі не дуже-то і зручний.
- Підписники групи бачать, хто керує групою, а також її підписників.
- Якщо користувач коментує пост в групі, то йому приходять повідомлення кожного разу, коли хтось коментує це ж повідомлення.
- Ви не можете робити рекламу від імені групи.
Ну що ж, друзі, ми сподіваємось, що тепер Ви розумієте відмінності між профілями, сторінками і групами - і тепер точно знаєте, що потрібно створювати для досягнення Ваших цілей.
Бажаємо Вам успішного спілкування і/або просування!