PRO SMM - МЕНЮ

Три терміна, які повинен знати
кожен користувач Фейсбук


Сьогодні хочемо поговорити з Вами про термінологію, яка використовується в Фейсбук. Не всіх існуючих термінах, звичайно, а тільки про три найголовніших, які викликають неймовірну плутанину серед користувачів соц. мережі - особливо тих, хто прийшов в Фейсбук вперше.

Буває навіть так, що плутаючись в цих термінах, люди роблять серйозні помилки, що ведуть до нерозуміння правил Фейсбук і, як наслідок, можуть навіть призвести до бану акаунта, викидаючи на вітер всю виконану роботу, купу часу і грошей! Щоб це не сталося з Вами, давайте розкладемо все по поличках і раз і назавжди розберемося з трьома основними термінами:
- особистий профіль;
- сторінка (бізнес-сторінка, фан-сторінка або публічна сторінка, хто як їх називає);
- група.

Що таке особистий профіль у Фейсбук?

Особистий профіль в Фейсбук - це звичайний зареєстрований профіль, який належить звичайному користувачеві соц. мережі.

Як користувач Фейсбук, Ви можете заповнювати інформацію про себе, додавати фото профілю (або аватарку) і обкладинку, завантажувати фотографії і відео, писати статуси, ділитися посиланнями і так далі. У Вас є стрічка новин, яка як раз характерна для особистих профілів, а також купа різних функцій і опцій.

Найбільша відмінна риса особистого профілю - можливість заводити друзів. Таким чином, мається на увазі, що особисті профілі повинні використовуватися для спілкування з друзями, стеження за активністю сторінок і груп, на які підписаний людина.

Які часті помилки:

1. За правилами Фейсбук, в особистому профілі повинно бути Ваше справжнє ім'я, яке, в разі підозр, що Ви це не Ви або видаєте себе за когось іншого, Фейсбук може захотіти паспорт або посвідчення особи. Якщо не зможете довести, що Папа Карло - це Ваше справжнє ім'я за паспортом, то Фейсбук, не особливо роздумуючи, заблокує Ваш профіль раз і назавжди.

2. Знову таки за правилами Фейсбук, особистий профіль не може бути використаний в комерційних цілях або в цілях просування. Простіше кажучи, профіль повинен належати справжній людині, а не компанії, організації або якомусь проекту. Саме для цього в Фейсбук існують сторінки і групи. Якщо Фейсбук зауважує такий профіль, то може його відразу заблокувати. Хоча, якщо Вам пощастить, то Вас просто попросять переконвертувати профіль в сторінку, зберігши всіх «друзів», які стануть підписниками Вашої новенької сторінки.

Так що, друзі, якщо впінали в цих двох помилках свою ситуацію, то прийміть заходи. Не сподівайтеся, що Вас «пронесе» і Фейсбук не помітить Вашої непокори правилам, тому що хтось там вже два роки так робить. Якщо Вам дорогі Ваш час і зусилля, то дійте, дотримуючись статуту соціальної мережі.
Особиста сторінка Фейсбук
Особиста сторінка Фейсбук

Що таке сторінка в Фейсбук?

Сторінка Фейсбук - це щось типу особистого профілю компанії, організації, бренду, проекту або публічної людини (знаменитості, експерта, політика і т. д.).
Зовні особистий профіль і сторінка трохи схожі: в обох є фото профілю, обкладинка і всякі
кнопочки-функції.

Сторінка Фейсбук створена саме для маркетингу. Заповнена інформація направлена на те, щоб просувати Вас як компанію або організацію. Сторінка не має друзів, але є підписники, тобто ті люди, які натискають на кнопку «Подобається». Коли людина підписується на сторінку, то вона буде отримувати її новини в своїй стрічці новин.

Які ще є відмінні характеристики у сторінок Фейсбук?

- Сторінки завжди публічні, тобто у Вас немає можливості приховати сторінку від публіки. Будь-яка людина може знайти сторінку через внутрішній пошук Фейсбук або через пошуковик і підписатися, подобається Вам це чи ні. Ви можете уточнити параметри, за якими Фейсбук видаватиме Вас в пошуку, але це стосується тільки географічного розташування та віку підписників.
- Число користувачів, які можуть поставити позначку «Подобається» для сторінки, не обмежена.
- Публікації на сторінці потрапляють в стрічку новин підписників, хоч бачать їх і не всі шанувальники.
- У сторінок багато можливостей для брендування і характерні тільки для сторінок блоки, наприклад, контактна інформація про компанію, кнопка заклику до дії, відгуки, вкладки, які дозволяють зробити з сторінки, так званий міні-сайт.
- Підписники сторінки не можуть побачити, хто ще підписаний на цю сторінку за винятком їх друзів, які зробили цю інформацію публічною.
- У сторінок є докладна статистика.
- Сторінки можуть робити таргетовану рекламу в соціальній мережі.
- Якщо користувач коментує пост на сторінці, то йому приходить повідомлення, тільки якщо хтось відповідає йому особисто.
Сторінка бренду у Фейсбук
Сторінка бренду у Фейсбук

Що таке група в Фейсбук?

На відміну від соц. мережі Вконтакті, групи і сторінки в Фейсбук дуже сильно відрізняються один від одного. Це не два синоніма, які означають приблизно одне й те саме, а, саме, два абсолютно різних по функціоналу канали комунікації з користувачами. І різниця тут, до речі, не тільки в технічному функціоналі, а й в плані аудиторії. Є користувачі, які люблять більше спілкуватися в групах, а деякі вважають за краще отримувати новини від сторінок.

Не можна однозначно сказати, що, наприклад, група краще працює для просування, ніж сторінка, тому що все залежить від Вашої цільової аудиторії і тих цілей, яких Ви хочете досягти. Якщо говорити зовсім коротко, то користувачі позитивніше ставляться до отримання новин від компанії саме від сторінок, а ось групи більше потрібні для спілкування за інтересами. Найчастіше групи працюють ефективніше для створення аудиторії на певну тематику або спілкування з уже існуючими клієнтами, ніж для залучення нових.

Які є відмінні характеристики у груп в Фейсбук?

- Групи бувають трьох типів: публічні, закриті (пости видно тільки учасникам спільноти, яких потрібно додавати вручну) або секретні (такі групи не помітні в пошуку, а підписники додаються адміністратором). - При певних налаштуваннях, публікувати в групі може будь-який учасник.
- В прихованих або закритих групах публікації видно тільки членам групи.
- Після досягнення групою певного розміру деякі функції обмежуються.
- У груп дуже мало можливостей для брендування, ніж, наприклад, у сторінок Фейсбук.
- Якщо Ви учасник групи, то Вам будуть приходити повідомлення про нові публікації. З одного боку, зручно - не пропустите публікації, з іншого - якщо постів багато - повідомлення можуть реально набриднути. З цієї причини, багато учасників відключають оновлення і перестають бачити якісь публікації в групі. Для того, щоб переглянути новини, потрібно спеціально заходити в групу, що не дуже зручно.
- Ви не можете брати участь в дискусіях груп від імені публічної сторінки - тільки від імені особистого профілю.
- Функціонал групи досить лімітований - до них не підключаються додатки (вкладки), а блок інформації про групі не дуже-то і зручний.
- Підписники групи бачать, хто керує групою, а також її підписників.
- Якщо користувач коментує пост в групі, то йому приходять повідомлення кожного разу, коли хтось коментує це ж повідомлення.
- Ви не можете робити рекламу від імені групи.

Ну що ж, друзі, ми сподіваємось, що тепер Ви розумієте відмінності між профілями, сторінками і групами - і тепер точно знаєте, що потрібно створювати для досягнення Ваших цілей.

Бажаємо Вам успішного спілкування і/або просування!
Група у Фейсбук
Група у Фейсбук

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності