PRO SMM - МЕНЮ

Сторіс в «Інстаграм»: 50+ ідей
для публікацій


Ми зібрали більше п'ятдесяти прикладів того, що можна опублікувати в історіях (фото і відео), і класифікували ідеї по темам. Збережіть собі цю статтю в закладки, щоб у вас завжди був під рукою джерело для натхнення.

Корисний/розважальний контент

1. Посилання на статті на своєму сайті

Одна сторі - одна стаття​
Одна сторі - одна стаття
Кілька сторіс: на перших чотирьох - цікаві факти зі статті, останній - пропозиція перейти на сайт і прочитати статтю повністю​
Кілька сторіс: на перших чотирьох - цікаві факти зі статті, останній - пропозиція перейти на сайт і прочитати статтю повністю

2. Посилання на статті на чужих сайтах

Якщо експерт публікується на популярних сайтах, він може розповісти про це в Сторіс
Якщо експерт публікується на популярних сайтах, він може розповісти про це в Сторіс

3. Посилання на будь-яку сторінку вашого сайту

Можна посилатися не тільки на статті, а й на сторінки з конкурсами, стікерами, добіркою головних подій тижня і т. д. Сторіс - відмінне джерело трафіку
Можна посилатися не тільки на статті, а й на сторінки з конкурсами, стікерами, добіркою головних подій
тижня і т.д. Сторіс - відмінне джерело трафіку

4. Прямі ефіри

Доктор Комаровський докладно відповідає на дуже популярне серед матусь питання: що краще - годувати домашньою їжею чи готовими баночками?

5. Опитування

Найчастіше опитування проводять просто так: для фану, але іноді завдяки ним вдається отримати дійсно цінну інформацію​
Найчастіше опитування проводять просто так: для фану, але іноді завдяки ним вдається отримати дійсно цінну інформацію

6. Цікаві факти

«Медуза» не женеться за трафіком, а просто ділиться з підписниками цікавими фактами

7. Покрокова інструкція

«Бургер Кінг» покроково описав процес оформлення замовлення через додаток
«Бургер Кінг» покроково описав процес оформлення замовлення через додаток

8. Розклад занять

Навіть якщо у вас немає можливості вставити в сторі посилання, ви можете використовувати це місце для публікації розкладу. Підписники будуть вдячні​
Навіть якщо у вас немає можливості вставити в сторі посилання, ви можете використовувати це місце для публікації розкладу. Підписники будуть вдячні

9. Вітання зі святами

Вітаючи підписників зі святами, ви показуєте їм свою повагу і симпатію​
Вітаючи підписників зі святами, ви показуєте їм свою повагу і симпатію

10. Добре побажання

Не знаєте, що опублікувати в історіях? Побажайте своїм підписникам доброго дня або гарного настрою.​
Не знаєте, що опублікувати в історіях? Побажайте своїм підписникам доброго дня або гарного настрою.

11. Інтерактив

Castorama проводить нескладні ігри в своїх Сторіс. Підписнику потрібно просто натискати на екран і виконувати запропоновані завдання. Дуже цікавий формат

12. Курс долара і євро + смішний підпис

Візитна картка інстаграму банку «Тінькофф»: стара фотографія і смішний підпис до неї (плюс, актуальні курси долара і євро)
Візитна картка інстаграму банку «Тінькофф»: стара фотографія і смішний підпис до неї (плюс, актуальні курси долара і євро)

13. Вакансії

За допомогою історій можна шукати нових співробітників
За допомогою історій можна шукати нових співробітників

14. Анонс онлайн- і офлайн-заходів

У вас намічається важливий захід? Ви можете це зробити анонс в Сторіс
У вас намічається важливий захід? Ви можете це зробити анонс в Сторіс

15. Важливе оголошення

Навіть якщо ваші підписники давно вас читають, вони можуть не помічати деякі важливі моменти. Наприклад, що у вас є безкоштовна доставка, або діє спеціальна акція. Всі ці речі можна анонсувати в Сторіс
Навіть якщо ваші підписники давно вас читають, вони можуть не помічати деякі важливі моменти. Наприклад, що у вас є безкоштовна доставка, або діє спеціальна акція. Всі ці речі можна анонсувати в Сторіс

16. Анонс конкурсу (декілька сторіс)

Переможців конкурсу можна оголосити на зображенні...
Яскравий анонс конкурсу від Donuts Day

17. Визначення переможців конкурсу

Переможців конкурсу можна оголосити на зображенні...
Переможців конкурсу можна оголосити на зображенні...

Контент, який продає

18. Товари і послуги без посилань (фото)

Якщо не можете давати посилання в своїх Сторіс, хоча б вкажіть ціну ваших товарів. Якщо користувач зацікавиться, то напише вам в особисті повідомлення
Якщо не можете давати посилання в своїх Сторіс, хоча б вкажіть ціну ваших товарів. Якщо користувач зацікавиться, то напише вам в особисті повідомлення
Якщо ціну з якихось причин вказати не можна, додайте до свого зображення заклик до дії - «Пишіть в директ» або «Напишіть в особисті повідомлення, ми вас проконсультуємо»​
Якщо ціну з якихось причин вказати не можна, додайте до свого зображення заклик до дії - «Пишіть в директ» або «Напишіть в особисті повідомлення, ми вас проконсультуємо»

19. Товари з посиланнями (фото)

Якщо ви набрали 10 000 підписників, і у вас з'явилася можливість ставити посилання на ваші товари або послуги, вам буде легше конвертувати підписників в покупців​
Якщо ви набрали 10 000 підписників, і у вас з'явилася можливість ставити посилання на ваші товари або послуги, вам буде легше конвертувати підписників в покупців

20. Корисний контент з посиланнями на товари

Якщо ви не хочете прямо продавати товари, можна зробити більш хитро - придумати історію, в якій беруть участь ваші товари, і ненав'язливо дати на них посилання. Компанія «Червоне & Біле» ділиться рецептом окрошки і одночасно просуває товари, які продаються в магазинах її мережі
Якщо ви не хочете прямо продавати товари, можна зробити більш хитро - придумати історію, в якій беруть участь ваші товари, і ненав'язливо дати на них посилання. Компанія «Червоне & Біле» ділиться рецептом окрошки і одночасно просуває товари, які продаються в магазинах її мережі

21. Анонс нових товарів (фото)

У вас вийшла нова колекція? Ви ввели нову послугу? Привезли свіжу партію старого товару? Розкажіть про це в Сторіс
У вас вийшла нова колекція? Ви ввели нову послугу? Привезли свіжу партію старого товару? Розкажіть про це в Сторіс

22. Товар дня (фото)

Деякі компанії щодня виділяють товар дня, щоб привернути до нього ще більше уваги
Деякі компанії щодня виділяють товар дня, щоб привернути до нього ще більше уваги

23. Товар з різними принтами: швидка зміна кадрів (відео)

«Мій універ» в одному сторі показує відразу п'ятнадцять нових принтів до футболок

24. Товари: фото + відео

Щоб показати свої товари в усій красі, можна використовувати фото і відео: спочатку відео, потім фото із зазначенням ціни

25. Пропозиція послуг (фото)

Деякі компанії щодня виділяють товар дня, щоб привернути до нього ще більше уваги
Деякі компанії щодня виділяють товар дня, щоб привернути до нього ще більше уваги

26. Історії, які продають

«Столото» малює легкі гарні сторі і об'єднує їх в невеликі історії, що продають
«Столото» малює легкі гарні сторі і об'єднує їх в невеликі історії, що продають

27. Огляд вітрини (відео)

Якщо у вас є офлайн-магазин з вітриною, знімайте те, що на ній лежить. Це відмінний варіант показати підписникам свій асортимент

28. Демонстрація смачної їжі (відео)

Щоб показати, наскільки свіжі і смачні ваші страви, зніміть відео, на якому ви їх надрізаєте

29. Блискучі товари (відео)

Ювелірні прикраси переливаються на сонці і ваблять своєю красою

30. Показ товару під музику (відео)

Можна просто показати свій товар на відео, а можна включити фоном музику. Це додасть відео потрібний настрій

31. Продукт в дії (відео)

Користувач інстаграму не може помацати ваш продукт руками, розглянути його ближче, приміряти. Тому, якщо ви покажете, як він працює, це полегшить йому вибір

32. Вигідні пропозиції та акції

Знижки та акції - хороший привід опублікувати сторі
Знижки та акції - хороший привід опублікувати сторі

33. Знижки за промокодом

Лайфхак: скажіть своїм користувачам, що в інстаграмі протягом тижня з'явиться сторі з промокодом на знижку, і нехай вони відстежують. Так ви і підписників наберете і залученість свого аккаунта підвищите
Лайфхак: скажіть своїм користувачам, що в інстаграмі протягом тижня з'явиться сторі з промокодом на знижку, і нехай вони відстежують. Так ви і підписників наберете і залученість свого аккаунта підвищите

34. Створення дефіциту терміновості

Іноді підписників потрібно поквапити з ухваленням рішення про покупку
Іноді підписників потрібно поквапити з ухваленням рішення про покупку

35. Товари на свята

Зробіть добірку продуктів, що підходять до свята.
Зробіть добірку продуктів, що підходять до свята.

36. Реклама в Сторіс

Реклама в Сторіс
Реклама в Сторіс

Соціальні докази

37. Відгуки

Позитивні відгуки - це прямий доказ вашого професіоналізму
Позитивні відгуки - це прямий доказ вашого професіоналізму

38. Як робиться продукт/надається послуга

Подивитися на процес виробництва буває дуже цікаво

39. Відео з заняття/бекстейдж

Студія звукозапису показує свою внутрішню кухню

40. Зйомка під час роботи

Ваші співробітники відмінно виконують свою роботу? Покажіть це своїм підписникам, нехай вони теж це знають

41. Фото підписників з вашим товаром

Користувачі інстаграму люблять увагу. Особливо, коли велика компанія бере їх фото та публікує в своєму акаунті. Для них - це приємний жест, для вас - доказ того, що ваші товари користуються попитом​
Користувачі інстаграму люблять увагу. Особливо, коли велика компанія бере їх фото та публікує в своєму акаунті. Для них - це приємний жест, для вас - доказ того, що ваші товари користуються попитом

42. Результати роботи/кейси

Що було до і що стало після

43. Фото співробітників/команди

Щоб підвищити довіру користувачів до вашої компанії, покажіть людей, які за нею стоять
Щоб підвищити довіру користувачів до вашої компанії, покажіть людей, які за нею стоять

44. Фото офісу/магазину/виробництва

Покажіть ваш офіс, магазин, місце, де ви творите. Все це робить ближче вашу компанію до ваших потенційних клієнтів. Надає вам більше прозорості
Покажіть ваш офіс, магазин, місце, де ви творите. Все це робить ближче вашу компанію до ваших потенційних клієнтів. Надає вам більше прозорості

45. Фото та відео з заходів

Відеозвіт з відкриття нового магазину мережі «Азбука Вкуса»

46. Кількість підписників

30 тисяч підписників - це треба відсвяткувати!

47. Особисті фото і відео

Іноді можна викладати фото і відео з особистого життя. Показати робочий стіл, за працюєте, якісь особисті речі. Висловити особисті думки з того чи іншого питання

Решта

48. Анімація

Щоб привернути увагу користувача до посилання, по якому потрібно перейти, зазвичай додають різну анімацію. Наприклад, миготливу стрілочку

49. Заклик до дії поверх скриншоту профілю (фото)

Якщо вам потрібно, щоб підписник виконав певну дію, просто попросіть його про це​
Якщо вам потрібно, щоб підписник виконав певну дію, просто попросіть його про це

50. Заклик залишити повідомлення в директ

«Макдоналдс» дуже спритно переводить підписників в особисті повідомлення. Можна тільки повчитися!​
«Макдоналдс» дуже спритно переводить підписників в особисті повідомлення. Можна тільки повчитися!

51. Особистий заклик до дії (відео)

Коли вас просить про щось жива людина на відео, це спрацьовує набагато краще, ніж якби ви написали свій заклик на зображенні

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності