Сторіс в Інстаграм: ідеї для публікацій

Не тільки одна третина найпопулярніших сторіс належить бізнесам, але також, за даними Rival IQ, 25% найбільш активних брендів публікують сторіс в Інстаграм щонайменше 17 разів на місяць.

Це означає, що Інстаграм сторіс важливі для маркетингу в соціальних мережах, і вам потрібно публікувати їх кожні два дні — можливо, більше, ніж ваша творча уява може витримати. На щастя, ми зібрали 17 креативних та цікавих ідей для Інстаграм сторіс щоб ви могли ними користуватися.

Креативні ідеї для Інстаграм сторіс

Розпочнемо список з кількох креативних ідей, деякі з яких мають більш веселий характер.

Будьте кумедними

Яскравий (але не набридливий) візуальний стиль Oatly є ідеальним відображенням їхнього брендового голосу. Вони мають унікальну місію — змінити споживання тварин на рослинні продукти, щоб допомогти зберегти планету. І що може бути кращим способом це зробити, ніж з ляльками з упаковок вівсяного молока?

Oatly використовує свої Інстаграм сторіс для просування нових епізодів шоу The New Norm&al, яке використовує гумор та абсурдність, щоб донести своє послання.

Чи це абсурдно? Так. Чи виділяється це та підтримує місію Oatly? Також так. Якщо ви хочете, щоб ваше послання було почуте, вам не потрібно бути гучними — просто будьте іншими.

Ось ще кілька «екстравагантних» ідей для Інстаграм сторіс:

  • Придумайте маскота або фігурку, щоб представляти ваш бізнес, і використовуйте свою сторіс, щоб документувати його подорожі.
  • Робіть селфі співробітників з дисторсійними лінзами.
  • Нехай співробітники запитають своїх дітей, що вони думають про терміни та теми у вашій галузі.

Обов’язково пов’яжіть ці ідеї з однією з ваших основних цінностей або місією.

Імітуйте емоджі

Ця Інстаграм сторіс від KLM Royal Dutch Airlines звучить так: «Нам також не дуже подобаються понеділки, але у нас є деякі сині речі, які не такі вже й погані…» Далі вони діляться серією кумедних та милих зображень своїх літаків, які відповідають емодзі.

Хто б міг подумати, що літак може бути милим? Існує стільки способів адаптувати цю ідею Інстаграм сторіс для вашого бізнесу, скільки існує емоджі — ви могли б мати сторіс на тижні!

Ось ще кілька ідей для сторіс, пов’язаних з емоджі:

  • Поділіться дизайнами емоджі, які, на вашу думку, слід створити.
  • Порівняйте зображення вашого продукту або послуг з відомими фотографіями чи фото знаменитостей, які мають схожість або представляють подібні концепції.
  • Діліться випадковими фотографіями членів вашої команди протягом дня і запитайте своїх підписників, який емоджі найкраще їх представляє.

Поєднуйте медіа

Поєднання реальних фотографій з графічними ілюстраціями — це зростаюча дизайнерська тенденція для лендингів і вебсайтів. Чому б не використати це у своїй сторіс? У прикладі нижче від Cypress Avenue Works ми бачимо фотографію одного з їхніх собачих жилетів з графікою дизайну, накладеною зверху.

Ще кілька ідей для Інстаграм сторіс з поєднанням медіа:

  • Створіть ілюстрацію або графік переконливого факту або статистики, а потім накладіть своє обличчя з реакцією зверху.
  • Поділіться фотографією правильного формату, форми або результату чогось з стрілками та підписами, які показують, що робить це ефективним.
  • Створіть графіку або використайте фото, яке вказує на або взаємодіє з панеллю відповідей внизу.

Будьте зрозуміло невигадливими

Інстаграм сторіс Simply Straws нижче є репостом з Pink Over Plastic — це буквально просто відео, де френч-прес, ну, пресується, а кава виливається. Підпис звучить так:

«маючи здоровий ранок… …роблячи вигляд, що вчора вночі не випила сім текіл з содою».

Дві ідеї: репостити з акаунтів, які мають вашу аудиторію (як Simply Straws, так і Pink Over Plastic орієнтуються на жінок, які люблять планету і коктейлі), і говорити прямо. Іноді звичайна, але зрозуміла заява може бути такою ж цінною, як і шаблонна сторіс з порадами, фактами та статистикою — особливо якщо ви з похмілля.

Ще кілька зрозумілих ідей для Інстаграм сторіс:

  • Використовуйте самопідкреслення або підхід #irl (in real life – у реальному житті) — ви робите освіжаючу паузу від постійного показу «кращого» життя.
  • Діліться помилками, які ви зробили, і уроками, які отримали.

Нові ідеї для сторіс про пости в Інстаграм

Завдяки стікеру з посиланням, Інстаграм-юзери тепер можуть ділитися клікабельними посиланнями у своїх сторіс — що бізнеси часто використовують, щоб перенаправити своїх підписників на лендінг-сторінки, сторінки продуктів, свою домашню сторінку та блоги.

Поділіться щотижневим підсумком

Hootsuite ділиться підсумком своїх блогів з тижня у своїй п’ятничній Інстаграм сторіс. Перша сторіс виглядає як push-сповіщення на вашому телефоні, але в ній написано: «З щасливою п’ятницею! Ви готові наздогнати наші щотижневі оновлення блогу Hootsuite?»

Створіть шаблон для нового поста

Використовуйте шаблони Інстаграм сторіс від Canva, щоб масштабувати сторіс, які добре працюють, і заощадити час на серіях. А яка краща серія, ніж ваші останні блоги?

Посилання на пост у стрічці

Якщо ви ділитеся постами в Інстаграм з довгими підписами або великою кількістю інформації, додайте фото поста у свою сторіс та поділіться посиланням на пост у своїй стрічці.

Ідеї Інстаграм сторіс для бізнесу

Бізнеси можуть просувати свої профілі Інстаграм використовуючи будь-які з ідей у цій статті, але ось кілька ідей для Інстаграм сторі, які є досить специфічними для бізнесу — особливо для B2B бізнесів.

Просувайте гайди

Якщо завантажувальні гайди є частиною вашої стратегії контентного маркетингу, просувайте їх у своїх Інстаграм сторіс. Виділіть найцікавіші моменти з посібника та перетворіть кожен з них на окрему історію.

Ви можете робити це з будь-яким контентом, який ви просуваєте, включаючи блоги, подкасти, відео та інше.

Інші ідеї для Інстаграм сторіс, що просувають контент:

  • Поділіться трьома питаннями, на які відповідає ваш гайд, кожне в окремій історії, а потім повідомте своїм підписникам, що вони можуть отримати відповіді в самому гайді.
  • Візьміть найпривабливіші візуальні елементи з гайда та перетворіть їх на сторіс.
  • Поділіться, скільки людей вже завантажили гайд.

Покажіть свій продукт

Інстаграм сторіс від Semrush, опублікована наприкінці грудня, була створена в стилі новорічного зворотного відліку. Вона звучить так:

«З новою стратегією зворотних посилань!
5… Посилань, які ви можете порівняти за допомогою нашого інструмента Backlink Gap.

4… Інструменти зворотних посилань, які ми порівнюємо, щоб дізнатися, які можуть знайти нові зворотні посилання найшвидше.
3… Рази швидше наші краулери оновлюють наш індекс зворотних посилань у порівнянні з
2… Частиною дослідження, яке ми провели, щоб порівняти швидкість нашого інструмента аналізу зворотних посилань з провідними конкурентами.
1… Більше дня, щоб спробувати наш інструмент аналітики зворотних посилань БЕЗКОШТОВНО! Тож вперед!»

Просувайте свій подкаст

Так само, як ви можете ділитися цікавими моментами з гайда, який намагаєтеся просувати, ви також можете ділитися уривками з вашого останнього подкасту. The Skimm робить це з подкастом SkimmThis, використовуючи стікер підпису, щоб дати своїм підписникам попередній перегляд.

Вибирайте частини, які привернуть увагу слухачів або викличуть у них цікавість, достатню для того, щоб змусити їх прослухати весь подкаст.

Ідеї для звукових фрагментів:

  • «Тоді я усвідомив, що…»
  • «Це був мій критичний момент.»
  • «Отже, у мене є одне слово, щоб відповісти на це питання…»
  • «Ось секрет до…»

Проведіть екскурсію по своєму вебсайту

Якщо ви хочете збільшити трафік на своєму вебсайті, не просто дайте на нього посилання — дайте людям причину туди зайти! Покажіть їм попередній перегляд того, чого вони можуть очікувати.

Ви можете використати цю ідею сторіс для:

  • Демонстрації широкого асортименту товарів у вашому інтернет-магазині.
  • Показу оновленого дизайну вашого сайту.
  • Пояснення, як легко підписатися на щось або скористатися функцією, яку ви пропонуєте.

Милі ідеї для Інстаграм сторіс

«Милі» не обов’язково означає малюків, цуценят або модні стилі — як ми вже показали вище з симпатичним Boeing 747. Ось ще кілька прикладів Інстаграм сторіс, які виглядають мило завдяки своєму підходу та дизайну.

Діліться порадами від колег

Надання корисної та практичної інформації є обов’язковим елементом будь-якої стратегії маркетингу в соціальних мережах, і існує безліч способів це зробити. Canva регулярно публікує сторіс, де члени команди діляться своїми найкращими порадами щодо різних випадків використання.

Походження інформації від конкретної людини робить її більш особистою, продуманою та відбірною, а також ставить обличчя за брендом. Крім того, корисна інформація приверне до вас більше якісних підписників в Інстаграм.

Додавайте ілюстрації до фотографій

Це дуже схоже на ідеї з поєднання медіа, згадані вище. Інстаграм сторіс від Moment про «Ранній весняний розпродаж» демонструє, як всього кілька малюнків (або схожих на ручні) хвилястих ліній можуть додати ідеальний людський дотик до ваших фотографій у сторіс.

Подбайте про свою аудиторію

Хто сказав, що пости про самообслуговування призначені лише для лайфстайл-блогерів? NPR нещодавно поділилося сторіс, створеною одним з їхніх карикатуристів, про те, як справлятися з тривожністю від новин. Як же милий цей стурбований мозок!

Ідеї для залучення в Інстаграм сторіс

Основи маркетингу в Інстаграм 101: не просто публікуйте, а й залучайте та відповідайте! Ось кілька інтерактивних ідей для Інстаграм сторіс, які покажуть вашим підписникам, що ви про них дбаєте.

Опитуйте свою аудиторію

Ви можете використовувати опитування в Інстаграм сторіс, щоб дізнатися думку та отримати відгуки аудиторії або просто для розваги. У сторіс TripAdvisor нижче представлені різні уподобання щодо відпустки за допомогою шкали з повзунком, а потім наведений приклад із запитанням підписників, куди вони планують поїхати в новому році.

Ще ідеї для опитувань в Інстаграм сторіс:

  • Чи ви б обрали: запитайте своїх підписників, що їм більше подобається.
  • Обрати між двома вашими продуктами: дайте можливість вибрати один з двох варіантів.
  • Оцінити ці фото/ідеї/продукти: запитайте, як їм подобаються ваші пропозиції або ідеї.

Задавайте відкриті питання

Так само, як і в опитуваннях, ви можете використовувати стікер запитання в Інстаграм сторіс, як у практичний, так і в чисто ігровий спосіб. CarGurus щотижня має нове питання в своїй сторіс під назвою «гаряче крісло».

Цього тижня питання «гарячого крісла» є спірним: як правильно сказати, що ви сідаєте на переднє місце?

Ще ідеї для запитань в Інстаграм сторіс:

  • Що ви хочете дізнатися про/яка має бути тема нашого наступного блогу?
  • Ось що [не дає нам спати/приносить радість/мотивує нас і т.д.].
  • Яка ваша улюблена річ у [вашому бізнесі]?

Запитайте мене про що завгодно

Дайте своїм підписникам можливість дізнатися про вас або ваш бізнес більше, або скористатися вашим досвідом, запропонувавши формат «запитайте мене про що завгодно» у своїй сторіс. Потім обов’язково дайте відповіді на їх запитання!

Оцініть статтю
Додати коментар