Статистика бізнес-акаунта в Инстаграм: фішки і інструменти
Розповімо, де шукати інформацію і що означають основні метрики в розділі статистики акаунта. Ведете акаунт у Інстаграм? Не можете зрозуміти, чому ваш контент «не заходить», немає коментарів, а може, мало підписників? Щоб розуміти, які методи і прийоми допомагають досягненню цілей, потрібно збирати дані і аналізувати їх. Розбираємося в статті, як збирається і розшифровується статистика профілю в Інстаграмі.
Кому доступна статистика профілю?
Щоб отримати доступ до статистики акаунта в Інстаграм, вам потрібно переключитися на професійний акаунт (якщо ви ще цього не зробили). І вибрати бізнес-профіль або акаунт Автора.
Бізнес-профіль в Інстаграм дасть доступ до статистики та таргетованої реклами, можливість підключити Інста-шопінг - додати товари в магазин, організувати роботу з Діректом, додати адреси і кнопки для бронювання.
Де дивитися статистику свого облікового запису?
Розберемо всі можливі на сьогоднішній день способи знайти дані за профілем в Інстаграм.
Через мобільний додаток Інстаграм
Щоб подивитися статистику бізнес-акаунта в рідному додатку Інстаграм, є два способи: зайти в професійну панель (вона з'явилася в 2021 році) або натиснути на значок налаштувань у верхньому правому кутку і вибрати розділ «Статистика»:
За допомогою інструменту Creator Studio
Рідний інструмент від Фейсбуку дає змогу відслідковувати статистику вашого облікового запису. Розділів тут поки всього два - «Дії» і «Аудиторія».
Наприклад, можна побачити графік взаємодій з вашим акаунтом. Тільки не лякайтеся - метрика «Тексти» означає лише кількість натискань на кнопку зв'язку з вами по SMS. Неточності перекладу :-)
Є навіть дані про те, коли найчастіше ваші підписники користуються Instagram. Чим темніший квадрат, тим більше користувачів в цей час. Є сортування тільки по днях або разом з часом доби:
Та ж статистика є і за іншими характеристикам. Але на відміну від мобільного, в Creator Studio ще не з'явилося можливості налаштувати тут діапазон: показана статистика за останні 7 днів:
У додатку Business Suite
На відміну від Creator Studio, в Business Suite можна як налаштовувати період збору статистики, так і імпортувати дані в 3 різних форматах: .png, .pdf і .csv.
Ще з відмінностей - можна дивитися статистику постів, порівнювати відразу дві соцмережі - Фейсбук і Інстаграм. Деякі дані чомусь не можна подивитися тільки для Інстаграму. У статистиці контенту, в тому числі і по оголошеннях, наприклад, можна не відображати Фейсбук.
Розділи статистики акаунта - розшифровка основних метрик
Що означають показники статистики вашого акаунта в Інстаграм:
Охоплені акаунти - сума унікальних користувачів, які побачили ваші публікації.
Покази - кількість переглядів. На відміну від охоплення, як ви розумієте, переглядів від одного користувача може бути більше, тому цей показник більше, ніж охоплення. Можна оцінити те, наскільки цікавий ваш контент охопленим користувачам, по їх співвідношенню. Якщо часто заходять подивитися - це гуд.
Підписники і все інше. У цьому розділі можна зрозуміти, скільки людей з охопленої аудиторії було підписано на вас, а скільки - ні.
Тип контенту - розбивка форматів ваших публікацій (Історії, IGTV, рілси) по тому, які з них отримали максимальне охоплення. Також показник видно і для не-підписників.
Статистика взаємодій з профілем збирає в собі всі дії в шапці профілю: натискання на кнопки зв'язку, відвідування сайту.
Аудиторія профілю - цей параметр статистики розповість вам про місцезнаходження, вік і стать ваших фоловерів.
Періоди найбільшої активності - час (дні та години), коли ваші підписники найчастіше були в Інстаграм. Відмінний показник, щоб планувати ваші публікації в Інстаграмі - вибирайте ті дні і час доби, коли користувачів в онлайні більше, щоб отримати більший радіус дії.
Контент, який ви опублікували. У цьому розділі зібрана статистика по вашим постам, Сторіс, рілсам і IGTV. Є сортування по метриках, періоду.
Як подивитися статистику чужого акаунта в Інстаграм?
Подивитися статистику чужого акаунта в Інстаграмі можна за допомогою інструменту TrendHERO. На дашборді можна побачити не тільки звичні нам показники статистики профілів, але і різні цікаві фішки. Наприклад, приріст підписників і показники достовірності та доступності аудиторії акаунта в Інстаграмі:
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.