PRO SMM - МЕНЮ

Тренди Маркетингу в Соціальних Мережах
(SMM) в 2019 році


Просування бренду в соціальних мережах - сфера не нова. У цій галузі накопичено вже достатньо знань і узагальненого досвіду, які стали можливими завдяки вдалому прикладу багатьох компаній. Та інформація, яка вже є і активно використовується, стала базисом для аналізу популярних трендів. Виходячи з неї, можна з упевненістю припустити, якою буде сфера SMM в 2019 році. Отже, приступимо.

Просування в різних соціальних мережах

Робота тільки з однієї соціальною мережею - минулий день. Для того щоб просування сучасного бренду дозволило охопити максимум аудиторії, потрібно працювати з різними соцмережами. Контент-стратегія при цьому повинна бути максимально продуманою і грамотною. Категорично не варто регулярно дублювати контент з однієї мережі в іншу. Такий прийом може використовуватися зрідка, але в більшості випадків слід прагнути до унікалізації контенту і його адаптації конкретно під кожну соцмережу.

Звичайно, від SMM-фахівця це вимагає більше зусиль, але результат того вартий. Сучасні компанії в більшості розуміють те, що їхня аудиторія не обмежується однією соціальною мережею. Тому потрібно йти до людей саме туди, де вони проводять максимум часу. Уникаючи тих чи інших майданчиків, ви відмовляєтеся від якісного зворотного зв'язку, формування якого буде одним із трендів контент-маркетингу в 2019. Грамотна сегментація цільової аудиторії і ефективна комунікація з нею - запорука успіху бізнесу, як би банально це не звучало.

Відхід у минуле старих моделей просування

Звичні моделі просування бізнесу в соцмережах вже не будуть працювати настільки ефективно, як раніше. Змінюється бізнес - змінюються і затребувані стратегії його розкрутки. Для SMM-менеджерів це означає, що доведеться проявити більше креативу і індивідуальності, ніж раніше. А для бізнесу це індикатор того, що тепер доведеться більше платити фахівцям.

Подорожчання реклами в соціальних мережах

Тенденція переходу бізнесу в соцмережі стає очевидною. Тепер одного веб-сайту і його контекстної реклами мало для того, щоб справа успішно просувалася. Потрібно спілкуватися зі своєю аудиторією там, де вона знаходиться найчастіше. Відповідно - власники і адміністрація соцмереж також розуміють цю тенденцію. Затребуваність реклами на цих майданчиках підвищує її ціну. Як би не старався бізнес противитися цьому факту, йому доводиться рахуватися з очевидною тенденцією.

Втім, інструмент не перестає окуповувати себе. Також варто наголосити на тому, що бізнес все більше націлений на результат. Яким би грамотним і освіченим не був SMM-фахівець, його оплата залежить від кількості переходів і підписок. Це цілком справедливо і об'єктивно. Тому підприємці також в деякій мірі захищені від марної трати рекламних бюджетів.

Збільшення відсотка відеоконтенту в соцмережах

Про відео як тренд говорять уже досить давно. Ще на початку 2018 року відеоролики стали одним з ключових напрямків у розвитку галузі контент-менеджменту. Ця тенденція не оминула і соціальні мережі, які активно використовуються для просування бізнесу. Відео в цьому випадку стає відмінним інструментом, що доносить важливу інформацію до цільової аудиторії. Якщо все нормально з вмістом і хронометражем, відеозапис запросто може замінити текстову інформацію. Це цікаво, ефектно і сучасно.

Окремим ефективним прийомом в цьому напрямку є прямі трансляції. Стримінг в соціальних мережах досить популярний. Він може принести чимало переваг, якщо стріми будуть:
- Володіти інформативністю і корисністю.
- Нести новизну для людей.
- З хорошого боку відкривати різні грані життя вашої компанії.

Такий відеоконтент викликає більше довіри, оскільки він транслюється в режимі реального часу. Відповідно - репутація вашої компанії стає більш прозорою і відкритою, що сприяє додатковому формуванню її позитивного іміджу. До речі, сфера використання відео за останнім часом стала досить демократичною. Тепер не потрібні дорогі камери для того, щоб представити людям відеоконтент. Більшість записів і стрімів знімається на звичайні смартфони. Головне - цікавий і чіпляючий зміст.
Відеоконтент - один з трендів в SMM в 2019 році
Відеоконтент - один з трендів в SMM в 2019 році

Робота з мобільними додатками соціальних мереж

Зростання мобільного сегменту очевидне і незаперечне. Тому контент в соціальних мережах повинен бути максимально орієнтований на те, щоб людям було комфортно знайомитися з ним не тільки під час перебування за комп'ютером, але і через мобільні гаджети.

З цією тенденцією безпосередньо пов'язана ще одна - люди починають сприймати інформацію швидше, а їх концентрація уваги знижується. Тому контент в соціальних мережах повинен бути таким, щоб його було комфортно читати «на ходу» з мобільного телефону. Це дозволить вашій компанії перебувати в постійному контакті зі своєю аудиторією. Але і лонгріди не втратять актуальності.

Більший функціонал соціальних мереж і мобільних гаджетів

Динамічність галузі SMM-просування багато в чому пов'язана з тим, що доводиться максимально підлаштовуватися під призначені для користувача інтереси. Наприклад, саме з цією метою в соціальних мережах Facebook і Instagram з'явилися такі функції як stories. Тільки при поверхневому ознайомленні може виникнути враження, що це просто модні нововведення. Насправді ці функції відображають потреби сучасного користувача глобальної мережі. Більший функціонал сучасних гаджетів зміщує акценти в питанні популярного контенту. Якщо раніше навіть картинки завантажувалися вкрай повільно, то тепер на середньостатистичному смартфоні можна сміливо дивитися відео. Такі удосконалення впливають на розширення призначених для користувача інтересів.

Акцент на взаємодію

Тут знову варто згадати про стримінг. Згідно з даними, які надає Social Media Today, 85% користувачів вважають за краще саме Facebook-стрім, а не звичні телевізійні трансляції.

Секрет простий - саме цей формат дає можливість людині в режимі реального часу взаємодіяти не тільки з оргкомітетом події або акції, а й обмінюватися думками з іншими представниками цільової аудиторії. Коментарі до онлайн-трансляцій люди пишуть набагато частіше, ніж до відео в запису. Це стосується і інших показників конверсії.

Яскравий приклад - оргкомітет фестивалю Coachella зміг продати в 2011 році квитки на прийдешню подія в 2012-му. Сталося це всього за 3 години завдяки прямій трансляції. А на рік раніше, коли трансляції не було, квитки продавалися протягом трьох днів. Такий порівняльний аналіз дає можливість зробити висновок про ефективність інструменту. Сюжети можуть не обмежуватися офіційними заходами. Людям варто показувати все те, що їм потенційно може бути цікаво. Наприклад, компанія Nike вибрала виграшну тактику, демонструючи своїй цільовій аудиторії стрім зі спортивних заходів.

Зросла популярність лонгрідів

Цей тренд є досить новим. Він багато в чому перекреслює все те, що люди знали про просування в соціальних мережах раніше.

Ще кілька років тому вважалося, що пости в соціальних мережах повинні бути виключно лаконічними. Тепер це не так. Звичайно, значення «стислої» інформації, яку можна читати на ходу, ніхто не анулював. Але, разом з тим, люди орієнтовані і на якісний і інформативний контент, яким вони можуть зайняти своє дозвілля або час в громадському транспорті по дорозі на роботу.

Розуміючи цю потребу користувачів, соціальна мережа Facebook ще в 2015 році презентувала нову опцію - Instant Articles. Її розвиток не стоїть на місці, тому поступово опція обростає новими можливостями. І це важливо для створення сучасних соціальних мереж. Суть полягає в тому, що користувачі мобільних гаджетів можуть читати через Facebook статтю на сторонньому сайті, не виходячи при цьому в браузер. Що стосується плюсів для самого автора контенту, то йому доступна аналітика.
Лонгріди в соцмережах
Лонгріди в соцмережах

Використання зникаючого контенту

Тренд виявився особливо затребуваним в Інстаграмі. Головна «фішка», яка мотивує цільову аудиторію до ознайомлення з інформацією, - те, що повідомлення зникне через якийсь час. Наприклад, через 24 години. Людина встигає вчасно ознайомитися з інформацією, а ви знаєте, що меседж досяг свого адресата.
Зникаючий контент
Зникаючий контент

Широке використання нативної реклами в соціальних мережах

Ідеальна сучасна реклама - не та, яка маскується під корисний контент, а та, яка ним є. Це означає, що рекламні повідомлення не повинні сприйматися як такі взагалі. Як це зробити? Діліться з користувачами корисною інформацією. Якщо ви продаєте туфлі, розкрийте кілька секретів по догляду за взуттям зі шкіри або замші. Якщо просуваєте продуктовий бренд, розкажіть про актуальні рецепти. Якщо презентуєте якісний одяг, дайте людям слушні поради щодо підбору розміру сукні або сорочки.

Традиційні акції

Є деякі методи просування бренду в соціальних медіа, які вже стали звичними, але від цього - не менш ефективними. Механізм «зроби перепост - візьми участь в розіграші призу» залишається настільки ж дієвим, як раніше, хоча і не новим. Він дозволяє підвищити рівень лояльності аудиторії. Ще одна мета - інформувати більше людей про товар, який ви робите (або послугу, яку надаєте).

Висновки

Головний тренд галузі SMM, який ми побачимо в 2019 році, це велика ступінь «олюднення» як контенту, так і методів роботи. Агресивний і просто прямий маркетинг перестає діяти. Портрет сучасного користувача соцмереж - це людина, яка цінує свій час, поважає принцип прозорості в бізнесі і купує тільки те, чого довіряє. Відповідно - вся сфера просування в соціальних мережах орієнтується на це.

В майбутньому ця тенденція буде тільки розвиватися, і експерти називають її необоротною. Хочете, щоб ваш бренд мав успіх і довіру? Завойовуйте лояльність цільової аудиторії якісними стрімами, цікавими статтями та корисними порадами. А також не варто забувати про акції та вікторини, які дозволяють охопити більше людей.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності