PRO SMM - МЕНЮ

Скільки постів в день можна викладати в Інстаграм

Скільки постів можна публікувати в Instagram потрібно виміряти з урахуванням специфіки акаунта і його цілей. Важливо не переборщити, але при цьому залишатися на зв'язку зі своїми підписниками і потенційними клієнтами. Потрібно зловити той самий оптимальний баланс, а це неможливо без детального вивчення акаунта.

Скільки постів можна викладати в день

Конкретного обмеження, скільки фото в день можна викладати, не існує. Формально, ви можете постити за день стільки раз, скільки буде жадати душа, ось тільки важливо не потрапити при цьому під блокування.

Адміністрація Instagram не оголошує офіційних лімітів, перевищення яких може спричинити за собою блокування. Відомо тільки, що ліміти залежать від характеристик акаунта, таких як його вік і число фоловерів. Також є певні поради, складені на основі досвіду інших користувачів.

Практично-дослідними методами користувачам вдалося встановити два факти:
- на акаунтах, які були створені менш ніж півроку тому, рекомендується викладати невелику кількість постів в день, максимум, 2-3 публікації;
- власники профілів, зареєстрованих в мережі більше 6 місяців назад, можуть дозволити собі постити по 9-12 фото в стрічку.

Все, що перевищує ці ліміти, може бути розцінено як спам і привести до блокування облікового запису.

Оптимальна кількість постів

Скільки можна постити ви вже знаєте, а тепер давайте розберемося з тим, скільки дійсно потрібно. Це ж зовсім різні величини, оскільки крім обмежень з боку адміністрації соціальної мережі, будь-якого хорошого SMM-менеджера повинні хвилювати ще й бажання підписників.

Оптимальна кількість постів залежить від таких факторів, як:
- галузі;
- переваг цільової аудиторії;
- кількості підписників;
- кількості цікавої інформації, якою ви можете поділитися з користувачами.

Хтось вважає за краще постити один раз в день, багато кидають пости до 6 разів, а деякі бренди і до 30, публікуючи кожні пів години, і їхня аудиторія явно не проти. Оптимальну кількість постів кожен повинен визначити для себе сам. Є тільки загальні рекомендації.

В особистому акаунті

До ведення особистих акаунтів у всіх суб'єктивний підхід. Хтось бажає максимально занурити підписників у своє життя. Інші, крім фото, діляться ще і корисною для фоловерів інформацією. У такому випадку рекомендується постити до трьох разів на день. Якщо цього мало, щоб поділиться всім, чим ви хотіли, то завантажуйте контент в Stories.

Є блогери, які обрали для себе шлях рідкісних публікацій. Нові пости на їхніх сторінках з'являються лише кілька разів в тиждень, що допомагає зберегти якийсь образ загадковості.

1 пост в день - середня оптимальна кількість публікацій на основі аналізу сторінок популярних блогерів.
При цьому врахуйте, що існує взаємозв'язок між показниками залучення і кількістю опублікованих постів.

Чим частіше ви постите, тим більше лайків збираєте. У той же час, якщо користувачі не встигають відреагувати на ваш пост або перестають з трепетом чекати новий контент, то це може негативно відбитися на статистиці.

В акаунті бренду

Прийнято вважати, що комерційним сторінкам досить публікувати по одному посту в день. Цього достатньо для того, щоб підписники не забували про вас, але в той же час ви не будете набридати їм.

Але не все так просто, адже багато ще залежить від того, скільки цікавого контенту у вас є і чим ви можете порадувати своїх підписників. Якщо гідного контенту немає, але навряд чи хтось засмутиться через пропуск одного дня. У той же час, якщо ви вирішили провести якусь акцію або хочете поділитися сенсацією, то не варто відмовляти собі в публікації додаткового поста.

Багато брендів успішно поєднують в своїй стрічці пости різних спрямувань, що дозволяє постити частіше і частіше залучати до себе увагу, але в той же час не набридати підписникам. Наприклад, в ранковий час можна постити мотиваційний пост, пов'язаний з тематикою профілю, в обідній час - рекламний, а ввечері інформаційний. Таким чином, можна підвищувати лояльність до бренду, рекламувати товари, і розповідати про переваги співпраці.

Але знову-таки, все суто індивідуально. В описаному вище плані мова йде скоріше про місцевий бренд або приватне підприємство. Глобальні бренди можуть дозволити собі більш часту публікацію.
Найлегше визначити оптимальну кількість постів на практиці. Міняйте свою маркетингову стратегію, відстежуйте результати статистики, а потім зупиніться на найбільш результативній кількості.

Поради і нюанси

Вважається, що чим частіше ви публікуєте пости Instagram, тим більше лайків ви отримуєте, тим вище відсоток залученості і тим швидше можна набрати підписників. Насправді, все влаштовано трохи не так, але пости дійсно потрібно запускати в стрічку регулярно, щоб залишатися на плаву.

Ні для кого не секрет, що за останні роки алгоритм Інстаграм дуже змінився. Це можна помітити по постам триденної давності в стрічці і по появі нових лайків на фото, опублікованих кілька днів тому. До зміни алгоритму період «напіврозпаду» в Інстаграм становив 72 хвилини. За цей час пост набирав велику кількість лайків, а потім поступово зникав з радарів. Після введення нововведення, пости явно отримали більший термін життя, і тепер зовсім не обов'язково постити часто, щоб залишатися на увазі.

При постінгу також обов'язково враховуйте статистику вашого профілю. Статистика Instagram здатна максимально точно розповісти про ваших підписників. Подивіться о котрій годині пости набирають більше лайків, на який час припадає велика частина онлайн активності ваших підписників, яка інформація їм подобається більше інших і так далі.

Не бійтеся експериментувати і змінювати свою маркетингову стратегію. Спробуйте додати додатковий щоденний пост і відстежити статистику, або навпаки, скоротіть кількість публікацій. Вам потрібно вивести свою єдино вірну алхімічну формулу постингу, але не забувайте про загальні ліміти.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.