Що таке підписники в соцмережах? (Інстаграм, Фейсбук)
Соціальні мережі - найбільші інтернет-майданчики, де люди спілкуються, купують і продають. За даними сервісу Statista число користувачів Фейсбук влітку 2020 року перевалило за 2,5 мільярда людей у світі, а це кожен третій житель землі.
Основна бойова одиниця всіх соціальних мереж - підписники. І ось чому...
Хто такі підписники в соцмережах
Термін «підписники» сьогодні вживають у двох значеннях.
У більш вузькому - це ті, хто підписався на оновлення особистих акаунтів в Фейсбуці, але не увійшов до числа друзів. В широкому - це ті, хто підписався на оновлення пабліків, груп, акаунтів і сторінок. До речі, в Інстаграмі немає такого визначення як «друзі» - тільки підписники.
Як стати підписником?
Потрапити в число підписників можна трьома шляхами:
Підписатися на акаунт самостійно (Інстаграм). Цього достатньо щоб стежити за загальнодоступними постами з цікавої теми.
Подати заявку в друзі (Фейсбук). Поки заявка не розглянута або якщо вона відхилена, людина автоматично опиняється підписником.
Подати заявку в друзі, бути прийнятим, а потім видаленим з числа друзів (фейсбук). В такому випадку екс-друг залишається підписником. А ось якщо все було навпаки, і людини видалив з друзів той, хто сам колись долався, то зв'язок між користувачами розривається остаточно, ніхто ні у кого в підписниках більш не числиться.
У підписників НЕ-друзів обмежений функціонал взаємодії. Вони не бачать змісту закритого профілю (а друзі його бачать) і не бачать постів, позначених «Тільки для друзів». Але їм відкриті загальнодоступні публікації і вони можуть взаємодіяти з ними - лайкати, коментувати, репостити скільки душі завгодно.
Ліміти друзів і підписників
Підписники відрізняються від друзів в соціальних мережах ще й тим, що кількість друзів лімітовано, а підписників - ні.
Ліміт друзів для особистого облікового запису: Фейсбук - 5 000
Більше про ліміти в Інстаграм можна прочитати в цій статті
Все просто: підписники - це аудиторія акаунта, на яку він «говорить». З появою розумних алгоритмів побудови стрічки в соцмережах число підписників стало не так важливо, як реакція на пости. Якщо підписники активно ставлять лайки, коментарі та роблять репости, то пост буде показуватися більшій кількості людей в стрічці.
Зрозуміло, що можливостей для поширення інформації у акаунта з сотнею людей і мільйоном різні. Тому зростання підписників - завжди позитивний показник. Чим більше аудиторії, тим більше можливості бренду продавати свою продукцію, а блогеру - піднімати ціни на рекламу.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.