PRO SMM - МЕНЮ

Що таке хештег і як ним користуватися

Кожна людина, яка знайома з соціальними мережами, напевно знає, що таке хештег. Важливо також вміти грамотно застосовувати цей інструмент для своїх постів. Ця стаття - найдокладніша інструкція про те, як користуватися хештегом ефективно, залучити нових підписників і утримати старих.

Що таке хештег в Інстаграм і навіщо він потрібен

Хештег являє собою якусь мітку у вигляді слова з #гратами. Такі мітки групують пости, і дозволяють користувачам швидше знаходити фото і іншу інформацію в Інстаграм. Кожен користувач самостійно визначає до якої категорії буде віднесено написаний пост.

У Інстаграм хештеги допомагають збирати фото в певні групи. Знайти фотографію, зроблену в певному місці, за певним нагоди або на певну подію стало простіше простого. Перехід по потрібному тегу дозволяє знайти масу корисної інформації, а заодно побачити найкрасивіші фото.

Наприклад, для мандрівників вкрай зручно переглядати пости з хештегом місць, куди вони збираються відправитися. Через користувача можна дізнатися необхідні контакти, розпитати про місто, місцеву погоду і визначні пам'ятки.

Хештеги несуть просто незамінну функцію, але все частіше їх пряме призначення замінюють на примітивну накрутку лайків і підписників. У підсумку потрібні слова-мітки прикріплюють до невідповідних фотографій, створюючи спам. Тег багатьох міст замість фотографій містить фото різноманітних магазинів і послуг, які в ньому пропонують. Отже, цей хештег стає абсолютно марним для користувачів.

Крім того, що хештег сортує загальнодоступні фото, вони можуть бути використані для упорядкування фото у власному профілі. Унікальні слова допомагають розбивати фото контент на групи.

Функції та види хештегів

Основні властивості хештегів:
- виділення головної думки за рахунок ключових слів.
- груповання подачі інформації по темам.
- допомога у швидкому пошуку необхідного поста і фото.

Теги діляться за своїми видами:

Спам-хештег. Служать для набору підписників і лайків. Ефект від таких інструментів не істотний, та й застосовувати їх потрібно в невеликій кількості і не часто.

Гео-хештеги. Пости зі згадуванням географічного положення. Особливо такі мітки корисні для локального бізнесу.

Контент-хештеги. Ці слова-мітки відображають суть контенту. Використовувати теги подібного роду обов'язково, якщо хочеться отримати цільову аудиторію.

Трендові. Піднімають активність, але використовувати потрібно тільки ті, які близькі теми контенту.

Брендові. Необхідно використовувати подібні мітки, щоб покупці і клієнти дізнавалися саме ваші пости і могли поділитися ними. Брендовий хештег можна назвати особистим підписом в Інстаграм.

Рубрикатори. Допомагають налагодити навігацію всередині власного контенту. Також підходять для конкурсів, різноманітних акцій і багато чого іншого.

Як ставити хештеги в Інстаграм

Поставити хештег досить просто. Візуально вони виглядають, як одне або кілька слів без пробілів, перед якими ставиться знак #. Такі грати моментально робить з простого слова посилання. Клік по отриманим посиланням дозволить перейти на всі фото, які мають аналогічну мітку.

Як ставити хештеги в Інстаграм

Як правильно писати хештеги?

Хештеги Інстаграм потрібно писати за певними правилами:

- Теги спокійно розподіляються в будь-якій частині тексту, також їх можна розташувати в коментарях під постом. Якщо хештеги ставляться в кінці тексту, то їх просто вказують через пробіл, як і в коментарях. При розподілі тега на початку поста або в його середині, він замінить окреме слово речення.

- Теги можна писати українською, російською або англійською мовою, допускається додавати цифри.

- Букви тегу можуть бути не тільки малими, але й великими. Мітка, що починається з маленької чи великої літери, буде видаватися пошукачем в одній групі.

- Заміна будь-якої літери і цифри на іншу поміняє і сам хештег, він стане вже окремою міткою.

- Хештег не містить пробілів, якщо необхідно вказати кілька слів, пишуть їх разом, а для зручності читання поділяють регістром літер або нижнім підкресленням (наприклад #КатіниРецепти або #катіни_рецепти).

- Система запам'ятовує раніше введені хештеги. Якщо поставити решітку і ввести першу букву, то Інстаграм автоматично пропонує список всіх існуючих тегів на цю букву. Варто бути уважним, адже в цьому списку часто можна зустріти слова з помилками.

Скільки хештегів можна ставити в Інстаграм

Максимальна кількість хештегів, яку допускає проставити під фото в Інстаграм - 30 штук. При випадковому написанні зайвих тегів, система їх все одно не пропустить і автоматично видалить. Це означає, що користувач має цілих 30 можливостей залучити користувачів до свого контенту.

Для отримання високої ефективності краще використовувати максимальну кількість міток. Після публікації 30 тегів в кінці тексту, вже через 3 хвилини можна залишити таку ж кількість слів-міток в першому коментарі. Так вдасться охопити максимальну кількість користувачів.

Як знайти підходящі хештеги

У інстаграм на сьогоднішній день пошук потрібних постів став полегшеним. Знайти інформацію можна по 4 категоріям:
- Найкраще.
- Люди.
- Мітки.
- Місця.

Для пошуку потрібного фото зі словом-міткою в додатку потрібно клікнути на лупу і почати пошук. У рядок слід ввести відповідне для запиту слово і натиснути на «Мітки».

Підібрати хештеги для Інстаграм можливо, використовуючи 3 методи. Найдієвішим варіантом є ручний набір кожного тега. Спосіб вимагає чимало часу і хорошу фантазію. Можна підглянути хештеги у конкурентів і інших користувачів Інстаграм. Найпростішим можна назвати метод з використанням спеціальних програм, наприклад, KeywordTool.

Як користуватися хештегами ефективно

В основному, всі користувачі ставлять хештеги для підвищення охоплення свого контенту. Таким чином, пости отримують більше лайків, а профіль збирає багато підписників. Кожен користувач повинен розуміти, що мітки не грають основну роль в просуванні акаунта, вони швидше представлені як допоміжний елемент.

Досвідчені користувачі Інстаграм не радять використовувати готовий список хештегів для кожної публікації. Такі мітки варто відносити до спаму, живих підписників вони все одно не притягнуть.

Для якісної розкрутки профілю рекомендується підбирати підходящі хештеги під кожен пост. Бажано вибирати -Низьке і -Середньо частотні хештеги, щоб не загубитися серед мільйонів #follow4follow

Навіть хештеги середньої популярності живуть тільки кілька хвилин. Розміщена фотографія з хештегом-мільйонником вже через лічені секунди опуститься вниз і її ніхто не побачить.

Великий список надісланих тегів візуально зіпсує текст, читати його стане незручно і багато фоловерів просто перегорнуть стрічку далі.

Що ж потрібно робити?

Варто використовувати різні підходи до розміщення хештегів. Класичним варіантом є підбір слів-міток вручну і їх розміщення через пробіл. Використовуються всі слова, які можуть прийти в голову, а також ті, які підходять за змістом викладеної фотографії. Трафік буде повільно рости, і такий підхід має якийсь ефект.

Більш ефективним варіантом є попередня заготовка тегів в кількості близько 10 штук. В кінці написаного тексту мітки розміщуються окремим блоком. Візуальне сприйняття тексту в цьому випадку поліпшується. Можна розкидати хештеги по самому тексту, використовувати потрібно всього кілька штук. Решта 10 тегів розподіляються в коментарі під фото. Таким чином, написаний текст виглядає красиво, а користувачі заходять в профіль почитати залишений коментар.

Найголовнішим завданням тегів є підвищення охоплення сторінки в інстаграм і допомогу публікаціям вийти в ТОП. Щоб досягти саме такого результату, після тексту слід залишити 30 хештегів, в коментарі аналогічну кількість. На самому початку це допоможе отримати трохи більше лайків, ніж зазвичай. У цей момент непогано допомогти підкрутити ці лайки за допомогою популярних сервісів.

Важливим моментом є те, що через кілька днів слід обов'язково прибрати деякі з слів-міток, залишити потрібно тільки низькочастотні. В іншому випадку сторінка буде розпізнано як спам і цілком можливо, що акаунт просто видалять. Також не варто часто повторювати таку схему, покарання може бути все тим же.
Тільки якісно подана інформація і цікаві фотографії дозволять підписникам ставити більше лайків, підвищуючи охоплення профілю.

Як зробити власний хештег

Щоб створити власний тег, потрібно володіти непоганою фантазією. Особливо унікальна мітка корисна для бізнес-акаунтів. Хештег бренду безсумнівно привертає увагу і створює спільноту послідовників. В якості такої унікальної мітки можна використовувати слоган, один з продуктів або назва самої організації (наприклад, відомий хештег #justdoit від Nike). Якщо мітка несе певну мету, то такий прийом є найкращим варіантом.

Дослідження профілів Інстаграм допоможе створити свій власний унікальний і цікавий хештег. Вони дійсно працюють, варто користуватися ними кожен раз, коли публікується пост. Зручно скласти список таких тегів і зберегти його, наприклад, в нотатках телефону. Наступного разу залишиться тільки скопіювати текст і вставити його під публікацією.

Хештеги повинні бути не тільки цікавими і красивими, але і милозвучними. Самі по собі ці інструменти візуально псують текст, читати їх буде далеко не кожен. Щоб приховати мітки в коментарях, перед хештегом можна виставити 6 крапок. Хештеги краще копіювати і розподіляти в коментарі до посту, а не в кінці самого тексту. В описі під розміщеної фотографією повинен бути тільки текст, в іншому випадку такий прийом просто не буде працювати.

Як зробити власний хештег

Щоб створити власний тег, потрібно володіти непоганою фантазією. Особливо унікальна мітка корисна для бізнес-акаунтів. Хештег бренду безсумнівно привертає увагу і створює спільноту послідовників. В якості такої унікальної мітки можна використовувати слоган, один з продуктів або назва самої організації (наприклад, відомий хештег #justdoit від Nike). Якщо мітка несе певну мету, то такий прийом є найкращим варіантом.

Дослідження профілів Інстаграм допоможе створити свій власний унікальний і цікавий хештег. Вони дійсно працюють, варто користуватися ними кожен раз, коли публікується пост. Зручно скласти список таких тегів і зберегти його, наприклад, в нотатках телефону. Наступного разу залишиться тільки скопіювати текст і вставити його під публікацією.

Хештеги повинні бути не тільки цікавими і красивими, але і милозвучними. Самі по собі ці інструменти візуально псують текст, читати їх буде далеко не кожен. Щоб приховати мітки в коментарях, перед хештегом можна виставити 6 крапок. Хештеги краще копіювати і розподіляти в коментарі до посту, а не в кінці самого тексту. В описі під розміщеної фотографією повинен бути тільки текст, в іншому випадку такий прийом просто не буде працювати.

Поради і нюанси

Нерідко хештеги використовуються абсолютно марно, при цьому людина витрачає багато часу і сил для їх публікації. Рекламщики і маркетологи активно використовують мітки самі, а також навчають інших, як правильно застосовувати їх для розкрутки своєї сторінки. Інстаграм - соціальна мережа, в якій теги є вкрай важливим інструментом, але тільки в тому випадку, якщо вони написані грамотно.
Більшість користувачів Інстаграм не до кінця розуміють алгоритм соціальної мережі або просто недооцінюють роботу хештегів. При використанні цього інструменту звичайними користувачами відбуваються маса помилок, а для просування сторінок це грає негативну роль.

Найпоширеніші помилки

Велика кількість хештегів. Бізнес-акаунти і блогери-початківці намагаються опублікувати якомога більше тегів, розраховуючи збільшити охоплення сторінки. Однак, діє це абсолютно навпаки. Велика кількість міток розпізнається системою як спам і це починає працювати проти вас.

Велика кількість популярних міток. Не варто намагатися написати якомога більше популярних тегів. Якість тут важливіше кількості. Якщо згадати більш релевантні хештеги, публікація може і набере менше лайків, але компанія отримає набагато більше клієнтів.

Одні і ті ж теги. Інстаграм може розцінити ваші дії як спам. Покарання буває досить серйозними. У кожному пості повинні бути різні мітки, а деякі з публікацій можна зовсім залишити без хештегів.

Закрита сторінка. Найчастіше користувачі активно застосовують хештеги при закритій сторінці, але справа це зовсім невдячна і навіть марна. Інстаграм НЕ ранжує мітки на закритих сторінках.
Неправильне застосування хештегів призводить до кількох варіантів покарання. Акаунт може бути повністю знищений або введений в тіньовий бан, при якому користувач бачить свої публікації, а його підписники - ні.

В завершення

На закінчення давайте ще раз повторимо, що ж потрібно для того, щоб хештеги працювали ефективно:
Робити фотографії і відео високої якості, придумувати захоплюючі описи до них.
Використовувати мітки з високою унікальністю для угруповання постів в своєму акаунті.
Не залишати під фото незрозумілих тегів, які логічно ніяк не підходять під пост.
Не варто лінуватися, мітки потрібно постійно оновлювати, інакше вже завтра, конкурент зможе вас обійти.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.