IGTV пропонує цікавий формат, але важливо не тільки дотримання технічних рекомендацій, а й зміст вашого ролика, його унікальність і оригінальність. Неякісний контент, який не має ні тематики, ні цікавої ідеї ніхто дивитися не буде. Тому ми відібрали найбільш ходові ідеї для роликів IGTV:
Туторіали. Людям завжди цікаво знати «Як?». Як створити що-небудь своїми руками, як працює, як влаштовано і так далі. Ви можете провести огляд на свій товар, майстер-клас, урок. Відео може бути як довге, з докладним поясненням від професіонала, так і коротким: наприклад, якийсь лайфхак під музику.
Кумедні ролики. Цей тип контенту буде цікавий людям завжди. До нього можна віднести короткі гумористичні скетчі, реакції, пранки, і будь-який інший контент, який дає гарний настрій. Не бійтеся використовувати в роликах свою продукцію. Наприклад, знімаючи реакцію людей на два різні товари.
Інтерв'ю. Людям завжди цікаво спостерігати за чужим життям, дізнаватися чужу думку, емоції і настрій, тому жанр інтерв'ю не втрачає актуальності. У свій ролик ви можете запросити експерта, зоряного гостя, або попросити своїх клієнтів неформально і без цензури відповісти на питання про компанії.
Унікальна рубрика. Ви можете придумати свою унікальну рубрику і публікувати її регулярно в певний час. Наприклад, це може бути короткий авторський серіал, документальний контент, власне шоу.