PRO SMM - МЕНЮ

Що таке IGTV і як ним користуватися?

Інстаграм володіє унікальною здатністю брати все найкраще з інших соціальних мереж і адаптувати під свій сервіс, збільшуючи і утримуючи свою аудиторію. Так, відносно недавно, в Інстаграм з'явилася нова функція IGTV, яка виступає своєрідним телебаченням всередині соціальної мережі. З її допомогою можна записувати відео довжиною до 60 хвилин. Найімовірніше, таким чином розробники хотіли скласти конкуренцію YouTube. Про те, що таке IGTV, його користь і можливості, ми і пропонуємо розповісти в цьому Гайді. Давайте розбиратися.

Що таке IGTV в Інстаграмі?

IGTV - Інстаграм ТВ, що представляє собою розділ і однойменний додаток, який повністю синхронізується з Інста-профілем. Він призначений для запису і публікації довгих вертикальних роликів. IGTV можна назвати своєрідним місцем для розміщення відеофайлів від Інстаграм, які працюють за принципом Ютуб.

Інстаграм ТВ недарма має таку назву - воно дійсно нагадує старий-добрий телевізор. Але є відмінність - відразу після відкриття додатка починають програватися ролики, які були відібрані спеціально для вас. Це вигідно відрізняє Інстаграм ТВ від Ютуб, де перед переглядом потрібно визначитися з тим що дивитися, а з цим бувають проблеми.

IGTV складається з чотирьох основних розділів:
- Рекомендації, відібрані алгоритмом на основі ваших інтересів.
- Контент користувачів зі списку ваших підписок.
- Ролики, які набрали найбільшу популярність.
- Відео, які ви не додивились.

При цьому необов'язково заходити в сам додаток IGTV. Переглядати відео можна і відразу через Instagram, клікнувши по відповідній іконці. У веб-версії є навіть можливість відкрити відео в повноекранному режимі.

Творцями контенту виступають самі користувачі, які тут іменуються каналами. IGTV повністю синхронізовано з профілем в соціальній мережі. Ви будете підписані на канали всіх користувачів, що і в Інстаграм. Якщо ж ви відписувався від кого-то в IGTV, то ця дія відбувається і в профілі Інстаграм.
Примітно, що в даний момент в IGTV немає реклами. В майбутньому ж розробники збираються впровадити систему винагороди для користувачів за публікується контент, і, можливо, це нововведення якраз таки буде базуватися на рекламі.

Чим IGTV відрізняється від звичайних відео в Інстаграм?

У IGTV розробники Інстаграм прагнуть змінити існуючу парадигму соціальних мереж, де на перше місце завжди ставилася стрічка підписок. У IGTV на перше місце виноситься алгоритмічна стрічка рекомендацій. Вона підбирається на основі ваших минулих переглядів і виявлених інтересів, і не важливо, підписані ви на їх авторів чи ні. Тобто, IGTV в Інстаграм - це більше вірусний контент. Тут ви побачите ролики навіть від тих користувачів, на яких не підписані. Якщо ж цього недостатньо, то можна зазирнути в розділи з популярними роликами або подивитися контент улюблених каналів.

На відміну від Stories, IGTV дозволяє користувачам публікувати більш змістовний контент, оскільки максимальна тривалість ролика збільшена до 60 хвилин. При цьому орієнтація відео може бути тільки вертикальна. Це той формат, до якого давно звикли користувачі мобільних пристроїв, але він не дуже підходить для зйомки габаритних заходів або професійного контенту.

Попадання в розділ «Популярне» або в рекомендовані відео користувачів, швидше за все, принесе тільки багато переглядів. З підписками тут трохи складніше. Кнопка «Підписатися» доступна тільки на сторінці каналу, а як відомо, ніхто не любить робити зайвих кліків. Тому, на відміну від того ж Youtube або відео в стрічці Інстаграма, IGTV - це, скоріше, одноразовий контент. Виходячи з цього, багато хто не намагаються вкладатися в такий контент.

Відрізняється і залученість в IGTV. Правда, поки не в кращу сторону. Якщо відео в Інстаграмі набирають в середньому за 1 млн. Переглядів 70-200 тис. Лайків, то в IGTV цей показник нижчий - всього 30-60 тисяч. Гірше залишають користувачі і коментарі: в середньому одному ролику дістається в 4-10 разів менше коментарів. Можливо, це пов'язано з новизною формату. Проте, IGTV - серйозна заявка на конкуренцію. І, варто відзначити, що в формат Stories спочатку також ніхто не вірив.

Як створити канал в IGTV

Користуватися IGTV дуже просто. Підтримується не тільки мобільна версія, а й десктопна, а створити свій канал можна як через додаток Instagram, так і через IGTV.

Через додаток Instagram

Якщо у вас вже встановлено додаток Instagram і є акаунт, то нічого додатково встановлювати не потрібно. Досить тільки синхронізувати свій профіль з каналом IGTV. Для цього:
1. Відкрийте додаток Instagram і авторизуйтесь в своєму акаунті.
2. Клацніть по іконці з зображенням значка телевізора.

3. У вікні, натисніть на значок шестерні, а потім виберіть опцію "Створити канал".
4. Ознайомтеся з вступним текстом, натисніть кнопку "Далі", і знову "Створити канал".

Готово! Канал створений. Тепер замість шестерні ви побачите мініатюру свого аватара, і можете додавати ролики в IGTV.

Користувачі також можуть створювати канал або подивитися IGTV з комп'ютера. Для цього слід, використовуючи веб-сайт Інстаграм, перейти до відповідного розділу.

Через додаток IGTV

Щоб створити свій канал через окремий мобільний додаток IGTV, слід перш за все встановити його. Завантажити додаток можна безкоштовно з офіційних магазинів Google Play і AppStore.

Після установки програми, відкрийте його і виконайте ще кілька кроків для створення облікового запису:
1. Авторизуйтесь в профілі Instagram.
2. Клацніть по іконці шестерні, яка відображається поруч з рядком пошуку.
3. Виберіть "Створити канал".
4. Прочитайте вітальний виступ, натисніть "Далі" і підтвердіть створення каналу.

Канал створений і синхронізований з акаунтом Інстаграма, а завантажувати і переглядати відео ви зможете як з IGTV, так і з сайту або програми Інстаграм.
Зверніть увагу, що з одного акаунта можна створити тільки один канал.

Формат відео для IGTV

IGTV - повністю окремий розділ Інстаграм, який має свої вимоги до контенту. Параметри відео в IGTV наступні:

Мінімальна тривалість. Відеоролик повинен тривати не менше однієї хвилини.

Тривалість. Максимальна довжина відео в IGTV різниться в залежності від пристрою, з якого відбувається завантаження. Якщо використовується мобільний додаток, то максимальна довжина відео становить 15 хвилин. У разі, якщо завантаження здійснюється з ПК - 1 година.

Розмір. Максимальний розмір відео для IGTV - 5,4 ГБ.

Формат. Єдиний підтримуваний IGTV формат - MP4.

Якість. Дозвіл відео повинно бути не менше 720p. Частота зміни кадрів - не менше 30 в секунду.

Адміністрація Інстаграм також просить дотримуватися політику компанії щодо змісту контенту, щоб не траплялося блокування акаунтів або видалення роликів.

Розмір обкладинки для IGTV

До кожного відео можна встановити обкладинку. Рекомендований адміністрацією розмір - 420 на 654 пікселів. При цьому врахуйте, що в даний момент можливість редагування обкладинки після завантаження відсутній, тому слід уважно подумати над тим, яке зображення стане «обличчям» вашого ролика.

Завантаження відео

Для завантаження відео можна використовувати мобільний додаток, ПК, або скористатися відкладеним постингом. Залежно від обраного варіанту дещо відрізняється порядок дій.
Завантаження відео з мобільного додатка:
- Відкрийте програму Інстаграм або IGTV.
- Клацніть по значку "+".
- Виберіть файл з галереї свого пристрою.
- Виберіть обкладинку для свого ролика. Це може бути як картинка з ролика, так і окреме зображення.
- Вкажіть назву відео та його опис.
- Виберіть параметри відео. Наприклад, ви можете додати попередній перегляд, автоматично поділитися роликом на Фейсбуці або завантажити уривок в Інстаграм.
- Коли все готово, натисніть "Опублікувати".

Як додати відео через браузер (ПК):
- Відкрийте сайт Інстаграм і авторізуетесь в своєму акаунті.
- З профілю перейдіть в розділ IGTV, клікнувши по відповідній іконці.
- Виберіть кнопку "Завантажити".
- Перетягніть або виберіть файл для завантаження.
- Виберіть обкладинку для свого ролика, складіть короткий опис і встановіть настройки.
- Збережіть в чернетку, або відразу ж опублікуйте.
- По закінченню завантаження, відео з'явиться у вашому профілі IGTV, а також в профілі Інстаграма в розділі закріплених Історій.

Аналітика в IGTV

У кожного відео є своя статистика. Правда, якщо говорити відверто, досить мізерна. З статистики на каналі можна подивитися тільки:
- перегляди;
- кількість лайків та коментарів;
- відсоток переглядів відео;
- графік утримання уваги аудиторії.

Звичайно, для повноцінної аналітики цих даних недостатньо, тому в майбутньому розробники Інстаграм швидше за все ще працюватимуть над розширенням параметрів статистики IGTV.
Варто врахувати, що в IGTV перегляд зараховується тільки за умови, що користувач дивився ролик протягом 3 секунд і більше. Все інше в статистику не зараховується.

Ідеї для відео в Інстаграм ТВ

IGTV пропонує цікавий формат, але важливо не тільки дотримання технічних рекомендацій, а й зміст вашого ролика, його унікальність і оригінальність. Неякісний контент, який не має ні тематики, ні цікавої ідеї ніхто дивитися не буде. Тому ми відібрали найбільш ходові ідеї для роликів IGTV:

Туторіали. Людям завжди цікаво знати «Як?». Як створити що-небудь своїми руками, як працює, як влаштовано і так далі. Ви можете провести огляд на свій товар, майстер-клас, урок. Відео може бути як довге, з докладним поясненням від професіонала, так і коротким: наприклад, якийсь лайфхак під музику.

Кумедні ролики. Цей тип контенту буде цікавий людям завжди. До нього можна віднести короткі гумористичні скетчі, реакції, пранки, і будь-який інший контент, який дає гарний настрій. Не бійтеся використовувати в роликах свою продукцію. Наприклад, знімаючи реакцію людей на два різні товари.

Інтерв'ю. Людям завжди цікаво спостерігати за чужим життям, дізнаватися чужу думку, емоції і настрій, тому жанр інтерв'ю не втрачає актуальності. У свій ролик ви можете запросити експерта, зоряного гостя, або попросити своїх клієнтів неформально і без цензури відповісти на питання про компанії.

Унікальна рубрика. Ви можете придумати свою унікальну рубрику і публікувати її регулярно в певний час. Наприклад, це може бути короткий авторський серіал, документальний контент, власне шоу.

Поради і нюанси

При роботі з форматом IGTV слід враховувати деякі особливості та нюанси:

Будьте послідовні. З IGTV також важливий графік публікацій. Намагайтеся випускати відео регулярно, щоб ваша аудиторія звикла отримувати від вас якісний контент і поверталася за ним знову і знову.

Продумайте ролик. Заздалегідь складіть план відео, його сюжет, продумайте кульмінацію і фінал. Тільки так ви зможете створити дійсно цікавий контент, який має логічну розв'язку.

Будьте оригінальні. Публікуйте ексклюзивний контент, який можна подивитися тільки у вас на каналі і ніде більше. Таким чином ваші шанувальники будуть змушені стежити за вашим каналом IGTV.

Використовуйте посилання. Під кожним роликом ви можете додати клікабельне посилання на свій сайт, посадкову сторінку, інші соцмережі. Це крута можливість дозволяє просувати що завгодно, розкручуючи свій канал IGTV.

Уникайте яскравих обкладинок і відволікаючого звуку. Відмітна риса IGTV - відео відтворюється відразу, але без звуку. Врахуйте це при створенні контенту, і не навантажуйте користувача з перших секунд яскравими заставками або відразливими звуками. Це може відштовхнути від перегляду.

Будьте справжнім. Щирість - ось головний тренд майбутнього. Ніхто не чекає від вашого відео супер високої якості, професійного монтажу або грандіозних спецефектів. Головне - створювати цікавий контент у своєму фірмовому стилі і залишатися собою.

Комунікуйте. Глядачі мають можливість залишати лайки і коментувати. Обов'язково відповідайте на коментарі, задавайте питання, питайте їх думки. Вони обов'язково оцінять те, що ви приділили їм увагу.

Використовуйте хештеги. Ви можете додати хештеги в опис свого відео, щоб поліпшити його індексацію в пошуковому рядку.

Розповідайте про себе.
IGTV - це все ще поки новинка, переваги якої багато користувачів ще не відкрили для себе. Звичайно, алгоритм буде просувати новий формат, але і ви нагадуйте своїм підписникам про IGTV і запрошуйте на свій канал.

При установці обкладинки її верхній край буде злегка обрізаний. Пам'ятайте про це при розробці її дизайну.

Не забувайте про якість і вимоги до контенту. Низькоякісні відео не можна буде рекламувати через таргет, і глядачі теж цінують якість.

В завершення

IGTV отримав свою назву не випадково. Цей розділ дійсно працює за принципом телевізора, тільки творцями контенту є самі користувачі, а показ роликів здійснюється на підставі підібраних рекомендацій для кожного конкретного користувача соцмережі. Instagram IGTV - відносно нова функція, але її обов'язково слід використовувати для отримання великих охватов і уваги від алгоритму. А створити якісний контент, вам допоможуть правила, дієві для всього Інстаграма - щирість, якість і регулярність контенту.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.