PRO SMM - МЕНЮ

Що написати про себе в Інстаграмі
(ідеї і приклади)

Шапка профілю в Інстаграм - це саме те, що створює перше враження про вас в соціальній мережі. Ознайомившись з нею читач вирішує, залишатися йому або піти. Якщо ви хочете написати про себе в Інстаграмі щось цікаве і щоб випадковий відвідувач став вашим постійним читачем, мало просто публікувати цікавий і корисний контент. Протягом декількох секунд ви повинні зацікавити відвідувача і розповісти йому хто ви і чим займаєтеся. Якщо замість цього тільки порожнеча і кілька абстрактних фраз, то про мільйонну аудиторію підписників залишається тільки мріяти.

Що можна написати про себе в Інстаграмі

У Instagram зареєстровано понад мільярд людей. Учасники соціальної мережі використовують свої акаунти не тільки для розваг, а й для просування в професійній сфері. Добре заповнений профіль мотивує відвідувачів, викликає емоції і змушує їх діяти.

Уже на етапі первинного ознайомлення зі сторінкою у читача має з'явиться бажання дізнатися вас ближче і ознайомитися з пропонованим контентом. Шапку в інстаграмі використовують в різних цілях. По суті в ній можна розмістити будь-яку важливу для користувача інформацію:
- розповісти про себе;
- перерахувати свої професійні послуги;
- озвучити умови і графік роботи;
- вказати додаткові контакти;
- проінформувати про заплановані заходи;
- залишити корисні посилання;
- розмістити фірмові хештеги і так далі.

Але просто перерахувати все важливе буває мало. Майбутнього підписника потрібно зачепити, тому підходити до заповнення профілю потрібно з душею. В одній ємній фразі потрібно розкрити свою індивідуальність, підкреслити переваги і викликати симпатію. Якщо ви зумієте втілити все вищеперелічене, то користувачі самі захочуть на вас підписатися. Без нав'язливої реклами та агресивних закликів.

В Бio можна вписати тільки найважливіше. Розкажіть як ви живете, у чому ви профі і покажіть світ своїми очима. Дайте однодумцям привід почати стежити за активністю вашого облікового запису.

В поле можна додати хештеги для пошуку, але намагайтеся не переборщити і вписати їх гармонійно. Опис, складений для пошукових алгоритмів, роблять профіль "неживим" і схожим на мільйони інших аналогічних акаунтів.

Як додати опис в Інстаграм

Бio - невеликий текстовий блок, який можна розмістити під ім'ям користувача. У нього ви можете додати 150 символів тексту, смайли, брендові хештеги, згадки і одне посилання. За замовчуванням це поле пусте і щоб заповнити його, потрібно виконати настройку облікового запису.

Щоб оформити шапку профілю в інстаграм потрібно:

1. Із стрічки перейти на сторінку свого акаунта і натиснути на кнопку "Редагувати профіль", розміщену праворуч від аватарки.
як заповнити інстаграм профіль

2. Перед вами відкриється сторінка, в якій ви можете додавати/змінювати всю інформацію про профіль, таку як нікнейм, посилання на сайт і інформацію про себе. Останній пункт "Про себе" - це і є шапка інстаграму, яка буде відображена в профілі.
як додати опис в інстаграм

3. Заповнюємо поле, а для збереження результатів натискаємо "Готово".

У цьому полі можна вписати всього 150 символів без урахування пробілів, щоб привернути відвідувача і відповісти на головні питання. Для заповнення профілю можна використовувати як українську, так і англійську мову. Якщо ви розкажете про себе в інстаграмі англійською, то зможете розширити теоретичну аудиторію підписників.

Як написати про себе - приклади

Як і що писати в своєму профілі вирішуєте тільки ви. Можете розмістити коротку розповідь про себе і рід своєї діяльності, або ж злегка підняти завісу таємниці. Можете поділитися улюбленою цитатою, пожартувати, натякнути та інше. Все це суто індивідуально і обмежено лише польотом вашої фантазії і доступними символами.

Ваше завдання - викликати у відвідувача всього три реакції:
- мотивацію;
- емоцію;
- дію.

Для цього можна використовувати будь-які прийоми: харизму, сарказм, гумор, цитати великих і знаменитих. Немає ідеального рецепту для успішного профілю в інстаграмі. Експериментуйте, але намагайтеся не перестаратися. Якщо в профілі дівчини багато сердечок і зірочок - це нормально. Якщо подібним чином заповнений бізнес-акаунт компанії - це не тільки виглядає не гармонійно, а й змушує задуматися про солідність фірми.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Шапка для особистого блогу

Особистий блог - категорія, яка практично не має обмежень. Тут допустимі всі прийоми для того, щоб з перших секунд залучити відвідувача. Все, що вам потрібно - красиво написати про себе.
опис для блогу в інстаграм

Коротко розкажіть хто ви, яке життя ведете і яким контентом будете ділитися з підписниками. Намагайтеся не бути прямолінійними і уникати кліше. Якщо ви любите наводити порядок в речах - станьте гардеробною феєю. Є що розповісти всім про ваше повсякденне життя - придумайте культову назву цього багатосерійного блокбастеру і вперед.
інста-опис

Неважливо, змушуєте ви своїх відвідувачів думати про вічне, розміщуючи цитати, вражаєте їх своєю дотепністю, або ж змушуєте несамовито сміятися. Головне, щоб в цьому було максимум вас і вашої індивідуальності. Однодумці впізнають вас з тисячі.

Підписи про себе в Інстаграмі для дівчат

Усередині кожної дівчини криється дивовижний внутрішній світ, який дуже спритно знаходить своє відображення в профілі інстаграму. Придумайте лаконічну фразу, здатну передати вашу тонку душевну організацію та настрій.

Намагайтеся уникати вживаних виразів. Заїжджена фраза "Мене складно знайти і легко втратити" давно викликає асоціацію зі шкарпеткою. Краще нехай це буде менш поетично, але буде дійсно відображати стан вашої душі.
підпис в інстаграмі для дівчат

Що написати хлопцям про себе в інстаграм

За статистикою, жінок у представників протилежної статі приваблює гумор, харизма і дотепність. Постарайтеся вмістити це все в 150 символів. Ну а хто сказав, що буде легко? На допомогу може прийти улюблена ємна цитата або жарт.

Можете поділитися і своїми життєвими цілями, пріоритетами і принципами. Головне максимально проявити себе і не змусити відвідувача занудьгувати.

Як зробити опис профілю для компанії

Якщо особисті сторінки та блоги - політ фантазії, то бізнес-акаунти вимагають особливо детального опрацювання. На сьогоднішній день, соціальні мережі - один з основних двигунів торгівлі. Правильно заповнений інстаграм допоможе залучити нову категорію потенційних клієнтів, а допущені помилки можуть навіть відштовхнути вже наявних прихильників бренду.

Основна мета профілю компанії полягає в розвитку маркетингу. Але слід врахувати, що інстраграм - це територія переважно молодих і креативних. Настирлива реклама і заклики "Купи/підпишись" тут не особливо працюють. Та й адміністрація соціальної мережі не надто любить "сухі" бізнес акаунти. Тому вони найчастіше піддаються всіляким блокуванням.

В описі профілю компанії можна згадати:
- для кого і як ви робите свій продукт;
- чим ви відрізняєтеся від конкурентів;
- вказати графік роботи та контактну інформацію;
- вказати посилання на контакти представників;
- повідомити про діючі акції;
- провести анонси майбутніх продуктів і пропозицій.

Якщо ваш бренд пізнаваний, то досить просто вказати назву компанії і слоган. Молодим підприємцям потрібно знайти баланс між індивідуальністю і популярними пошуковими запитами.

Припустимо, ви створюєте профіль для починаючої меблевої компанії. Якщо ви просто вкажете назву, нехай буде "Есмеральда" і абстрактний слоган, то вас навряд чи знайдуть потенційні клієнти. Написати "Виробник якісних меблів" Есмеральда "- теж далеко не кращий варіант, оскільки профіль стане схожий на неживого бота.

Потрібно знайти тонку грань. Чітко заявити про компанію, сферу її діяльності та переваги, а й не забути додати ключові пошукові фрази і нотки "живого" акаунта.

Як зробити опис для фахівця (спеціаліста)

Якщо ви приватний фахівець, фрілансер або просто профі в якійсь галузі, то ваша сторінка в інстаграмі - це щось середнє між особистим блогом і бізнес-акаунтом. Можна підійти до питання з гумором і додати трохи смайлів для настрою. Адже відомо, що потенційний замовник шукає не тільки майстра з певними навичками, а й хоче отримати цікаву людину, з яким приємно мати справу.
опис акаунту спеціаліста в інстаграм

В описі до своєї сторінки обов'язково вкажіть, чим ви займаєтеся і на яких умовах готові взятися за замовлення. Чітко перерахуйте всі послуги, які здатні надати і терміни виконання робіт. Обов'язково залиште для потенційного замовника контакти, за якими він може зв'язатися з вами.
опис для акаунту блогера в інстаграм

Фахівець також може вказати свій слоган, основну ідею і критерії, яких він обов'язково дотримується в роботі. Чого вже точно не варто робити, так це залишати опис порожнім, вносити в нього тільки номер телефону або брендовий, мало кому відомий хештег.

Найголовніше, щоб відвідувач сторінки з перших секунд зміг розібрати сферу вашої діяльності, які послуги і на яких умовах ви готові надавати. Намагайтеся зробити так, щоб ви і замовник не втрачали даремно час. Якщо не зійде в ціновій політиці або тонкощах, краще щоб замовник зрозумів це ще в момент перегляду профілю.

Що не варто писати про себе

Не варто розміщувати посилання у Бio. Хоча в 80% випадків саме це і зазначено в описі, робити цього не рекомендується з двох причин. По-перше, вони об'ємні і ніяк не беруть участь в пошуку, так як не є розміткою. По-друге, це не естетично і з технічної сторони не правильно. Для цього розробники передбачили спеціальне місце.

Якщо ви ще не дуже популярний блогер або починаюча компанія, то краще відмовитися від брендових слоганів і замінити їх на більш важливу інформацію з правильно підібраними ключовими словами. Виняток - брендовий хештег.

Вибирайте те, що легко прочитати і запам'ятати. Назавжди забудьте про дві речі:
- виділення тексту за допомогою Caps Lock;
- написання тексту Zabor4koM.

Це не модно і не красиво, робить текст важко читабельним і відштовхуючим. Те, що ви пишете, будуть бачити всі користувачі, які відвідали ваш профіль. Мільйон раз перевірте запис на відсутність помилок. Уникайте складних до розуміння фраз.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Як зробити красиву шапку профілю - рекомендації з оформлення

Опис для інстаграму - дуже корисна річ, але з вельми з жорсткими обмеженнями за кількістю символів. Без креативу тут не виділитися з натовпу, і інформація в шапці повинна бути не тільки лаконічною, але і красиво оформленою. Погодьтеся, що автоматичне перенесення виглядає не дуже естетично. Набагато краще, якщо кожна окрема думка є окремим рядком.

При заповненні розділу "Про себе" можна використовувати різні прийоми. Зробити красиву шапку допоможуть емодзі, перенесення рядка, зміна шрифтів і інше. Це вигідно виділить сторінку серед конкурентів і зробить її візуально більш приємною для читача.

Незвичайні шрифти

Найпростіший спосіб виділитися і зробити текст яскравішим - змінити стандартний шрифт. Відразу варто уточнити, що більшість шрифтів працюють тільки з латинськими літерами, а й для кирилиці ви зможете відшукати кілька незвичайних варіантів.

Для зміни стандартного шрифту можна використовувати такі інструменти як LingoJam або IG Fonts і аналогічні їм. Просто впишіть в спеціальній програмі свій опис профілю, виберіть варіант шрифту по своєму смаку, а потім скопіюйте готовий результат і вставте його в поле "Про себе".

Смайли

Емодзі - яскраві акценти у вашому тексті. Вони допоможуть привернути увагу і зададуть настрій читачеві. Крім того, іноді відповідним смайлом можна замінити ціле слово без втрати сенсу. Таким чином, з їх допомогою ви зможете зробити текст максимально інформативним і візуально привабливим.
опис для акаунту блогера в інстаграм

Використовувати їх дуже просто - вибираєте вподобаний смайл, що підходить за смисловим навантаженням, клікаєте на нього і вставляєте в текст.
Намагайтеся не перестаратися. Занадто багато смайлів може виглядати по-дитячому або занадто помітно.

Символи

На випадок, якщо емодзі смайликів вам здасться мало, можете скористатися ще й сервісом Cool Symbol. Даний інструмент допоможе вставити в текст незвичайні символи.

Мультипосилання

В опис профілю для інстаграму можна вставити тільки одне посилання. Цього дуже мало, особливо для бізнес-акаунтів, адже потрібно вписати сайт, контакти, месенджери. Та й звичайним користувачам хочеться поділитись своїми посиланнями в усіх соціальних мережах та посилання на блоги. Вихід - мультипосилання.

Завдяки мультепосиланню ви можете вмістити в один рядок свої контакти у всіх популярних мережах і месенджерах, таких як Whatsapp Viber, Telegram, Skype, Twitter, Facebook, YouTube і навіть зробити їх активними. Деякі сервіси дозволяють також додавати в них адреси на Google.Maps, щоб зробити пошук вашої компанії максимально зручним для клієнта.

Вказати посилання на Інстаграм можна за допомогою спеціальних сервісів. Як правило, на створення йде не більше 5 хвилин. Кожен сервіс пропонує відмітний функціонал. Різниться і плата за послуги.
Сервісів, що дозволяють створювати мультіпосилання безліч. Серед популярних можна виділити Linktree, Mssg.me і TapLink.

Міжрядковий інтервал

Іноді вирішальну роль відіграють навіть найменші деталі. Наприклад, міжрядковий інтервал. Правильно структурований текст, оформлений в акуратні, правильно сформовані рядки, виглядає естетично привабливо і професійно.
пробіли в описі в інстаграм

Розбити текст на красиві рядки ви можете самостійно, використовуючи прогалини або порожні символи, або ж можна скористатися одним зі спеціальних інструментів. Наприклад, сервіс Apps4Life дозволяє автоматично сформувати текст про себе в акуратні рядки. Залишиться лише скопіювати його і вставити в опис аккаунта.

Розширений текст

В поле "Про себе" можна вписати всього 150 символів. Цього дуже мало, коли є що сказати. Ви можете піти на хитрість і розширити текст. Для цього достатньо буде стандартного функціоналу програми:

1. Зі свого аккаунта перейдіть в розділ "Редагувати профіль".
2. Виберіть "Способи зв'язку".
3. У полі "Місто" вкажіть ваше місце розташування, а в розділі точну адресу вставте додаткову інформацію, якою б хотіли поділитися з відвідувачами своєї сторінки.
4. Підтвердіть дію натисканням на кнопку "Зберегти".

Готово! Тепер у вас під описом сторінки з'явився додатковий блок з корисною інформацією.
Даний прийом потрібно використовувати з розумом і обережністю. Розробники Instagram зовсім не дурні і ввели обмеження на кількість символів не випадково. Чим більше тексту, тим далі ваші фото від шапки. Вони, в свою чергу, є ключовим контентом в даній соціальній мережі і грають важливу роль в ухваленні рішення про підписку.

Висновок

Опис профілю задає «тонус» всьому акаунту. У ці перші привітальні рядки потрібно примудритися вкласти тонни інформації про себе, сферу своєї діяльності, подати це все з гумором і смайлами за бажанням. Ідеального рецепту для залучення мільйонної аудиторії підписників немає. Статистика знає безліч профілів, заповнених з урахуванням всіх маркетингових прийомів з мінімумом читачів і акаунти з мільйонною аудиторією, власники яких називають себе нездарами, алкоголіками і гангстерами. Можна сказати, що все суто індивідуально і головне знайти свою "фішку". Але деякі успішні приклади все ж можна взяти на озброєння.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.