PRO SMM - МЕНЮ

Довідник: розміри картинок для 5 соціальних мереж
Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest (2021)

Гайдлайни картинок соціальних мереж важливо враховувати, тому що картинки менше рекомендованого розміру «розтягуються» і стають нечіткими, а картинки більшого розміру можуть стискатися програмним способом і теж виглядати гірше, ніж в оригіналі. Якщо картинка буде відмінна від рекомендованих пропорцій, то вона може обрізатися у невдалому місці.

Якщо занурюватися в тонкощі не хочеться зовсім, запам'ятайте один розмір: 1024 x 512 px. У більшості випадків така картинка буде відображатися коректно.

Далі: таблиця з найбільш важливими параметрами основних соціальних мереж і коментарі з ілюстраціями по кожній мережі.

Facebook

Картинка до зовнішніх посилань: 500 × 261 px
Картинка для поста: 1200 × 630 px
Обкладинка сторінки: 820 × 312 px
Фото профілю: 170 × 170 px

Twitter

Картинка для твіту: 1024 × 512 px
Обкладинка: 1500 × 500 px
Фото профілю: 400 × 400 px

Instagram

Картинка для поста: 1080 × 1080 px
Картинка для Instagram Stories: 1080 × 1920 px
Фото профіля: не менш 110 × 110 px

YouTube

Картинка поверх відео: 1280 × 720 px
Обкладинка каналу: 2560 × +1440 px
Фото профілю: 800 × 800 px

Pinterest

Картинка для Піна: 735 × 1102 px
Фото профілю: 165 × 165 px
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Розміри зображень в Facebook

Для сторінок і спільнот

1. Картинка для постів — 1200x630px

картинка для постів фейсбук

У стрічці горизонтальна картинка буде зменшена до 500 px по ширині. Пропорції збережуться.
картинка для поста в стрічці фейсбук

2. Картинка для зовнішніх посилань - 500×261px

При публікації відображається картинка, зазначена в метаданих сайту (поле «og: image»).
картинка для посилання на сайт фейсбук

3. Картинка для обкладинки сторінки в Facebook - 820х312px

картинка для посилання на сайт фейсбук

4. Картинка для обкладинки групи Фейсбук - 1640×856px (співвідношення сторін 1,91: 1)

картинка для обкладинки групи фейсбук

Для реклами

1. Реклама в стрічці Facebook

Співвідношення сторін зображення: від 1.91: 1 до 4: 5
Рекомендована роздільна здатність: чим більше, тим краще

При публікації з посиланням:
Співвідношення сторін зображення: від 1,91: 1 до 1: 1
Рекомендована роздільна здатність: як мінімум 1 080 × 1 080 px
картинка для реклами фейсбук

2. Банер в правій колонці Facebook і вхідних Messenger

Співвідношення сторін зображення: від 16: 9 до 1: 1
Рекомендована роздільна здатність: мінімум 1 200 × 1 200 px
картинка для реклами фейсбук

3. Картинка для моментальних статей на Facebook, Facebook Marketplace і Рекламних повідомлень

Співвідношення сторін зображення: від 9:16 до 16: 9
Рекомендована роздільна здатність: чим більше, тим краще

При публікації з посиланням:
Зображення, обрізані до формату 1: 1
Рекомендована роздільна здатність: мінімум 1 200 × 1 200 px

4. Картинка для сторіз в Facebook і Messenger

Співвідношення сторін зображення: від 1.91 до 9:16
Рекомендована роздільна здатність: чим більше, тим краще
Facebook рекомендує залишити вільним близько 14% зображення (250 px). Не ставте текст, логотип та інші ключові елементи зображення в його верхній і нижній частині, щоб їх не перекривало фото профілю або заклик до дії. Наприклад, якщо ваше зображення має здатність 1080 × 1920 px, переконайтеся, що ключові елементи відображаються в безпечній області 1080 × 1420 px.

5. Параметри оформлення кільцевої галереї (каруселі) для Facebook і Messenger

Співвідношення сторін зображення: 1: 1 (рекомендується)
Рекомендована роздільна здатність 1 080 × 1 080 пікселів (рекомендовано)
У кільцеву галерею Facebook і Messenger можна додати від 2 до 10 карток. Розмір зображення - менше 30 МБ.
картинка для кільцевої реклами фейсбук (карусель)
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Розміри зображень в Twitter

1. Картинка до твітів - 1024 x 512 px

У стрічці горизонтальна картинка буде зменшена до 506 px по ширині. Пропорції збережуться.
Вертикальне зображення зменшується до 506 px по ширині й обрізається до прямокутника.
картинка для твітів у твітеру

2. Картинка на обкладинку - 1500 x 500 px

картинка на обкладинку твіттер

3. Картинка для Twitter Cards

Twitter Cards дозволяють розширити можливості поста в Twitter. Наприклад, за допомогою Summary Card with Large Image до твіту можна прикріпити велику картинку, яку користувачі зможуть повністю розглянути. Необхідна співвідношення сторін зображення - 2: 1, дозвіл - до 4096 × 4096 px (не менше 300 × 157 px). Розмір - менше 5 МБ.

Картинка для Summary Card (твіт з розширеним описом, але невеликим зображенням) повинна мати дозвіл від 144 × 144 px до 4096 × 4096 px і співвідношення сторін 1: 1. Розмір - менше 5 МБ.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Розміри зображень в Instagram

Для профілю

1. Картинка для поста


розміри зображень інстаграм
Кращий розмір фотографій для завантаження в Instagram - 1080 × 1080 px. У веб-версії квадратні фотографії будуть відображатися розміром приблизно 600 × 600 px.

Для горизонтальних зображень рекомендований співвідношення сторін - 1.91: 1. Щоб зберегти якість зображення, також використовуйте висоту не менше 1080 px.

Вертикальні зображення, щоб вони не обрізалися в Instagram, краще завантажувати з співвідношенням
сторін 4: 5. Радимо завантажити картинку з роздільною здатністю 1080 x 1350 px, в додатку вона відобразиться розміром 480 × 600 px.

2. Картинка для Instagram Stories

розміри зображень інстаграм
У Instagram Stories можна завантажувати як вертикальні, так і горизонтальні зображення зі співвідношенням сторін від 9:16 до 1.91: 1. Якщо ви віддаєте перевагу вертикальним картинки в історіях, то розмір 1080 × 1920 px підійде найкраще.

2. Картинка для IGTV

розміри зображень інстаграм
Для обкладинки IGTV рекомендується використовувати зображення зі співвідношенням сторін 1: 1.55 і дозволом 420 × 654 px.

Для реклами

1. Реклама в Стрічці Instagram і вкладці «Цікаве»

Квадрат: від 600 × 600 до 1936 × 1936 px (співвідношення сторін - 1: 1)
Альбомна орієнтація: від 600 × 315 до 1 936 × 1 936 px (співвідношення сторін - 1.91: 1)
Вертикальний формат: від 600 × 750 до 1 936 × 1 936 px (співвідношення сторін - 4: 5)
При створенні оголошення ви можете обрізати зображення у вбудованому редакторі.

2. Реклама в Instagram Stories

Співвідношення сторін зображення: від 1.91: 1 до 4: 5
Рекомендована роздільна здатність 1 080 × 1 920 px (не менше 600 × 1. 067 px)
Розмір: менше 30 МБ
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Розміри зображень в YouTube

Для каналу

1. Картинка поверх відео: 1280 x 720 px

Ширина картинки - не менше 640 px
Співвідношення сторін - 16: 9 (розмір - менше 2 МБ)
картинка для відео youtube

2. Обкладинка каналу: 2560 x 1 440 px
(розмір - менше 6 МБ)


картинка для обкладинки youtube

3. Фото профіля: 800 x 800 px


картинка для обкладинки youtube

4. Картинка для обкладинки альбому

Картинка для обкладинки альбому: від 1400 x 1400 до 4098 x 4098 px
Співвідношення сторін - 1: 1
Вид обкладинки залежить від типу пристрою, на якому проглядається канал. YouTube рекомендує завантажити одне зображення розміром 2560 × 1440 px і враховувати, що «безпечна зона», при розміщенні в якій ваш текст або логотип НЕ буде обрізаний - 1546 × 423 px по центру зображення.
Картинка для обкладинки альбому youtube

Для реклами

1. Медійні оголошення

З'являються праворуч від вікна перегляду над списком рекомендованих відео, а якщо програвач великий - під вікном перегляду.
Розширення: 300 × 250 або 300 × 60 px
Картинка для реклами youtube

2. Оверлеї

Напівпрозорі оверлеї з'являються в нижній частині (20%) вікна перегляду.
Дозвіл: 468 × 60 або 728 × 90 px
Картинка для реклами youtube

3. Товарні оголошення

Рекламні підказки містять інформацію, пов'язану з відео, наприклад відомості про згадані в ньому товари. Протягом декількох секунд відображається тизер, потім глядачі можуть натиснути на значок, щоб переглянути підказку.

Існує 3 типи товарних оголошень: прості товарні оголошення, товарні оголошення вітрини, місцеві оголошення-каталоги. Залежно від типу оголошення ви можете підібрати потрібне зображення.
Максимальний розмір - 150 кб.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Розміри зображень в Pinterest

1. Кращий розмір фотографій для завантаження в Pinterest - 735 × 1102 px

У стрічці все фото відображаються 235 px по ширині. Пропорції зберігаються до тих пір, поки вони приблизно рівні 2: 3 - 1: 2.1. Якщо фотографія надто витягнута, Pinterest її обріже і повну версію можна буде побачити тільки при кліці.
При кліці зображення відкривається до 735 px по ширині.
Картинка для Pinterest

2. Обкладинка профілю

Необхідне співвідношення сторін: 16:9
Картинка для обкладинки Pinterest

3. Зображення для Піна-історії

Для Піна-історії Pinterest радить використовувати зображення портретної орієнтації і мінімальними розмірами 900 × 1600 px. Максимальний розмір зображення - 10 МБ. Щоб завантажити горизонтальні зображення, скасуйте вибір «Співвідношення сторін 9:16» або натисніть «Скидання», щоб відкрити зображення повністю.

4. Зображення для рекламного оголошення в Pinterest

Pinterest пропонує використовувати для реклами статичний пін (за замовчуванням), пін-карусель, відео, додаток і широкоформатне відео. Рекомендації до статичного піну збігаються з рекомендаціями до звичайного піну в стрічці - співвідношення сторін 2: 3.

Карусель Pinterest не сильно відрізняється від стандартного Піна. У карусель можна завантажити від 2 до 5 зображень, при цьому необхідне співвідношення сторін 1: 1 або 2: 3.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.