PRO SMM - МЕНЮ

Розкрутка в інстаграм.
Як набрати підписників?

Якщо в інстаграм-магазині немає підписників (іншими словами - потенційних покупців) - це якийсь безглуздий інтернет-магазин. Звичайно, ви можете попросити підписатися на ваш акаунт друзів і родичів, але цей ресурс вичерпний. Що ж робити далі і як збільшити кількість підписників в інстаграмі? Для цього є мінімум 8 способів. Багато з яких, до речі, можна використовувати безкоштовно.

8 способів отримати більше підписників в інстаграмі

1. Природна накрутка підписників в інстаграм - живе спілкування

Це безкоштовний, найприродніший, найнадійніший, але і найскладніший і трудомісткий спосіб збільшити кількість своїх фоловерів. Полягає він у тому, що ви самі будете знаходити свою цільову аудиторію в інстаграмі, самі будете заходити в їх акаунти, лайкати фотографії, залишати коментарі та підписуватися на них.

Тут варто сказати про массфоловінг, про який говорилося ще в цій статті. Коли ви на когось підписуєтеся, людина звертає на вас увагу, заходить на ваш акаунт і підписується у відповідь. З ввічливості або тому, що ви йому дійсно сподобалися.

Як знаходити свою цільову аудиторію? Використовуйте пошук по тегам і своїх конкурентів! Дивіться, хто підписаний на ваших конкурентів, хто залишає коментарі під їх фотографіями. Сміливо заходьте до цих користувачів - швидше за все ваш продукт їх теж зацікавить. Тільки не варто в лоб говорити «купіть в мене!». Кількох лайків і компліментів досить, щоб вас помітили.

Крім того, підписавшись на когось, не забувайте про цю людину. Час від часу переглядайте стрічку, залишайте коментарі, спілкуйтеся з тими, на кого ви підписані і хто підписаний на вас. І, звичайно, потрібно відповідати на всі коментарі, які залишають під вашими фотографіями (боти і тролінг не беруться до уваги).
як набрати підписників в інстаграм

! ОБЕРЕЖНО! Не так давно інстаграм ввів обмеження на кількість підписок. Тепер максимально можна підписатися приблизно на 7500 акаунтів, після чого можливість підписуватися буде обмежена. А то і зовсім можуть забанити.

Крім того, є кілька нюансів, які видають накрутку підписників і «неживі» акаунти. Найголовніший показник того, що акаунт ведеться без душі, це коли число в правій колонці (кількість людей, на яких підписані ВИ) сильно перевищує число в середній колонці (кількість людей, які підписані НА ВАС).
підписка в інстаграм

Коли до вас заходить новий користувач і бачить, що ви підписані на 5000 чоловік, а на вас підписано всього лише 100, ваш акаунт ВІДРАЗУ здається йому нецікавим. Тому що був би він цікавим, кількість підписників і підписок було б хоча б рівним.

У той же час, якщо людина заходить і бачить, що ви підписані всього на 3 чоловік, а на вас підписано 5000, ви відразу здаєтеся йому дуже цікавим! І новому користувачеві психологічно набагато легше натиснути на «підписатися», адже він бачить, що це зробили вже 5000 чоловік. Це своєрідний інстаграмний «соціальний доказ» (social proof).
підписки на вас в інстаграм

Що ж тепер, ні на кого не підписуватися? Ні! Підписуватися! Але потім іноді відписуватися. Не через п'ять хвилин, а через кілька днів, але чистити свою стрічку і стежити, щоб співвідношення підписок і підписників не виходило за рамки дозволеного.

2. Конкурси и giveaway

Всі люблять подарунки та заради них готові виконувати деякі умови. Тому конкурси були, є і будуть одним з найпростіших способів отримати відразу багато підписників в інстаграмі.

Алгоритм тут завжди майже один і той же. Ви придумуєте приз. Він повинен бути крутим, а не з серії «не шкода віддати». Постите в свій інстаграм фотографію цього призу і в коментарі докладно розповідаєте про правила. Зазвичай учасники повинні підписатися на акаунт організатора, зробити репост конкурсного фото і в коментарях до свого репоста дати посилання на організатора (наприклад, @magaz_romawka) і вказати конкурсний тег (наприклад, #ромашка_giveaway). Іноді просять відзначати друзів.

Завдяки посиланням на організатора у вашому пості або позначки одного в коментарях, ваші друзі зможуть зайти в акаунт, підписатися і теж взяти участь в конкурсі. Так, через це своєрідне «сарафанне радіо» і збільшується кількість підписників.

У призначений день переможець вибирається жеребкуванням, за допомогою генератора випадкових чисел (якщо учасникам присвоювалися порядкові номери) або за допомогою спеціального сервісу (наприклад, giveaways.ru).

Крім того, можна запустити розіграш, де учасникам потрібно буде зробити не просто репост, а зробити якусь більш складну дію, проявити фантазію. Такі конкурси набагато цікавіші і від них ще нікого не нудить. Але розгойдати людей на те, щоб зробити щось складніше репоста дуже нелегко. І приз тут повинен бути дуже крутий.

Якщо вам цікаво провести конкурс, то читайте статтю як провести конкурс в Instagram.
розіграш в інстаграм

!ОБЕРЕЖНО! У всіх соцмережах з'явилося дуже багато хитрунів, які створюють собі окремі акаунти спеціально для того, щоб брати участь у всіх розіграшах підряд . Такі люди в підписниках не принесуть ніякої користі магазину, тому що вони халявщики і ніколи і нічого у вас не куплять. Швидше за все з цих акаунтів вони навіть не переглядають стрічку, так що ваших фотографій ніколи не побачать.
Щоб захистити себе від подібних персонажів, в правилах конкурсу можна вказати, що акаунти, що складаються з одних конкурсних репостів, до участі не приймаються. Це не означає, що вони не братимуть участі. Але якщо на такий акаунт випаде приз, ви можете переобрати переможця.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

3. Коментарі у знаменитостей і блогерів

У знаменитостей і блогерів (лідерів думок) дуже багато підписників. І під кожною фотографією дуже багато коментарів. І це дивно, але багато людей читають всі ці коментарі і навіть вступають в бесіди. Так що, залишивши коментар під фотографією знаменитості, ви можете бути впевнені, що його побачать дуже багато людей.

Щоб вам це принесло якусь користь, по-перше, потрібно вибрати знаменитість, яка цікава вашій цільовій аудиторії. Тобто якщо ви продаєте іграшки, напевно, немає особливого сенсу коментувати фотографії Ріанни, наприклад. Краще вибрати якусь знамениту молоду маму.

По-друге, не варто залишати відверто рекламні коментарі із серії «найркащі іграшки у нас!». Така реклама всіх дратує, самі знаменитості подібні коментарі видаляють, а користувача блокують. Мало того, інші користувачі можуть поскаржитися на ваш коментар і позначити його як спам. А це означає, що коли таких скарг набереться багато, вас заблокує не тільки знаменитість, а й сам інстаграм. І ви позбудетеся свого акаунта з усіма набраними підписниками.

Найкращий варіант - залишати живі коментарі, які стосуються фотографії. Зовсім добре, якщо коментар буде смішний, незвичайний, такий, який запам'ятовується. Можна навіть провокаційний! Ви привернете увагу, навіть якщо вступите з кимось в словесну перепалку.

UPD: зараз коментарі відображаються не за порядком, а за ступенем «цікавості». Якщо ваш коментар набере багато лайків і відповідей, він буде видаватися нагорі стрічки. Це означає, що ваш коментар побачить більше людей. Чим більше людей бачить ваш коментар, тим більше людей потенційно можуть зацікавитися вами і перейти у ваш акаунт.

4. Коментарі у знаменитостей. Рекомендація

Коли вас хтось рекомендує, тим самим він виявляє свою довіру – а люди звикли довіряти рекомендаціям. Тому дуже хороший спосіб просування - коментарі-рекомендації, в яких не ви самі себе рекламуєте, а хтось інший.

Поганий варіант такого коментаря: «Найкращі купальники тут! @lalala ». Загалом, він не відрізняється від звичайних рекламних коментів від імені самих магазинів і він всіх дратує.

Хороший коментар виглядає як щира рекомендація. Наприклад, якщо під фотографією знаменитості з відпустки пишуть: «Який крутий купальник! Я шукала такий! В результаті купила у @lalalala. Не точнісінько такий, але я задоволена))» або «Я обожнюю ваші фотографії! Взагалі з популярних блогерів тільки вас читаю і @lalala ».

Більшість користувачів не помітить в таких коментарях рекламного підступу і перейде по посиланню. Однак слід пам'ятати, що якщо під усіма фотографіями всіх селебріті буде з'являтися один і той же коментар про вас, рано чи пізно всі здогадаються, що це просто реклама.

Щоб під фотографіями з'являлися такі живі і якісні коментарі, є 2 варіанти:
- найняти кого-то
- створити другий обліковий запис, завантажити в нього кілька будь-яких фотографій, підписатися на пару друзів, підписати на себе пару друзів, створити видимість живого акаунта і зробити сторінку закритою. І залишати коментарі самостійно.

5. Реклама у знаменитостей

Всі популярні інстаграми заробляють на рекламі і знаменитості не виняток. Соцмережі дозволяють стати ближче до зірки і ви запросто можете домовитись з цією зіркою про рекламу. Питання тільки в ціні.

Щоб в інстаграмі зірки (чи блогера) з'явився пост про вас, є 2 варіанти:
- Подарувати ваш товар і сподіватися, що він сподобається і знаменитість захоче віддячити вам і розповісти про вас в своєму інстаграмі.
- Домовитися про платну рекламу.

У всіх популярних інстаграмщиків в профілі вказані контакти для зв'язку. Зазвичай це месенджер або електронна пошта. Зв'яжіться з відповідною знаменитістю і домовтеся про платне розміщення.

6. Реклама в інших інстаграм акаунтах

Не так давно пабліки з Фейсбуку та Ютуб з'явилися і в інстаграмі. Вони теж постять позитивні, смішні, мотивуючі картинки і можуть похвалитися армією підписників. І, звичайно, всі вони розміщують платні пости. Однак будьте обережні! Велика частина цієї армії може бути ботами, а значить відгуку на свою рекламу ви не отримаєте.

Крім розважальних пабліків, в інстаграмі є спеціалізовані та тематичні акаунти, які розповідають про магазини і послуги, що представлені в інстаграмі, пишуть про бізнес або навчання.

7. Взаємопіар

Чим більше людей посилаються на вас в своїх акаунтах, тим більше людей про вас дізнається і заходить до вас на сторінку. Як зробити так, щоб люди розповідали про вас своїм підписникам? Просто домовтеся з ними про це!

Найпростіше це зробити за принципом «ти мені - я тобі», тобто на умовах взаємопіару. Ви розповідаєте у себе на сторінці про когось і цей хтось розповідає про вас у себе. Домовлятися можна про взаємні пости, Сторіс або навіть спільних прямих ефірах.

Це простий і безкоштовний спосіб розкрутки. Щоб домовитися було простіше, вибирайте такі акаунти, у яких підписників приблизно стільки ж, скільки і у вас. А щоб не засмучувати своїх фоловерів відвертою рекламою, вибирайте акаунти, які можуть бути їм цікаві і корисні. І акаунти, на які може бути підписана ваша цільова аудиторія, адже вам потрібно, щоб підписники вашого партнера стали і вашими підписниками.

Тобто якщо ви продаєте прикраси - домовляйтеся про взаімопіар з магазинами одягу або fashion-блогерами. Якщо займаєтесь флористикою - шукайте акаунти з організації свят або з блогерами, які пишуть про інтер'єр і часто публікують фото букетів. І так далі.

8. Накрутка підписників в інстаграм за допомогою ботів

Цей спосіб включає в себе дві категорії. Перші - так звані оффери. Тобто «люди», які підписуються на вас за гроші. Звичайно, такі підписники не є вашою цільовою аудиторією і не принесуть ніяких продажів. Зазвичай накручують підписників просто, щоб пустити пил в очі.

Накрутку підписників, лайків, коментарів і переглядів відео для Інстаграм можна зробити як платно, так і безкоштовно. В чому різниця? За гроші ви просто вказуєте, скільки підписників і т.д. вам потрібно - і далі онлайн-сервіс швидко виконує замовлення. Накрутка Інстаграм безкоштовно потребує часу. Спочатку ви будете зі свого акаунта підписуватися на інші (виконувати завдання), а потім зароблені «бали» витрачати вже на свій Інстаграм. Якщо вам пропонують накрутку онлайн безкоштовно і без завдань - то швидше за все, це шахраї (хочуть вкрасти у вас обліковий запис).

Bosslike.ru - накрутка Інстаграм безкоштовно і платно

https://bosslike.ru

Сайт з сучасним і зручним дизайном і з його допомогою можна накрутити Інстаграм не тільки платно, а й безкоштовно!

Для накрутки Інстаграму безкоштовно спочатку потрібно «попрацювати». Суть в тому, що спочатку ви зі свого аккаунта лайкаєте/підписуєтеся, а потім «зароблене» витрачаєте вже на накрутку вашого облікового запису. Причому можна виконувати завдання з фейкового акаунта, щоб не захаращувати свій. А зароблене використовувати для накрутки іншого акаунта. Але врахуйте, що накручені підписники і лайки у ваш обліковий запис будуть від таких же фейків. Хочете «живих» підписників - користуйтеся масслайкінгом.

Щоб заробити «бали» для безкоштовної накрутки:
- Натискаєте нагорі кнопку «Заробити».
- У лівій колонці вибираєте «Інстаграм» і вибираєте завдання.
- Далі в списку завдань натискаєте справа синю кнопку «... балів».
- Потрібно буде залогінитися через Інстаграм - адже саме з вашого ви будете лайкати/підписуватися і заробляти бали.
- Далі виконуєте завдання і як тільки заробите бали (хоча б 100 для початку), переходьте до «платної» накрутки нижче (починаючи з п.2).

Для платної накрутки все швидко:
- У правому верхньому куті натисніть «Купити бали». Заповнюєте форму і переводите гроші.
- Нагорі натискаєте кнопку «накрутити».
- У лівій колонці вибираєте Інстаграм і потрібну вам накрутку - лайки ( «мені подобається»), підписники або коментарі. Накрутки переглядів відео немає.
- Заповнюєте форму: вставляєте посилання на пост (з веб-версії, наприклад https://www.instagram.com/p/BIEaI-Fjl), ціну за завдання (вище - швидше буде виконано) і кількість лайків/підписок/коментарів.
- Натискаєте «Створити завдання» і готово! Чекаєте, поки виконавці накрутять ваш акаунт.

Спробуйте - https://bosslike.ru
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.