Фото Якщо у вас в акаунті Інстаграм неестетичні фото - це різко зменшує % підписників на ваш аккаунт. З першого погляду зрозуміло, що «тут все сіро і понуро» - на таке кожен день дивитися не хочеться. Тому найголовніше, над чим потрібно попрацювати - це відмінні фото.
Так, для наочної демонстрації результатів роботи потрібні фото «до і після». Але може краще для «до» зробити окремий акаунт? В основному розміщуйте «після», а в тексті посилайтеся на додатковий аккаунт, де бажаючі побачать «до і після» разом.
Обов'язково вимагайте у клієнтів дозволу на публікацію фото. Можливо, зробіть їм пару щирих компліментів, щоб вони «розтанули» і не соромилися показати себе в вашому Інстаграм. В ідеалі під такими фото потрібно опублікувати відгук клієнтки.
Якщо у вас є рубрика «корисні поради», то не лінуйтеся і підбирайте красиві фото, обробляйте однаковим фільтром. Не постіть першу-ліпшу з пошуку фотографію.
Відео Якщо вирішите записувати короткі ролики, то процес роботи краще не знімати крупним планом (знову ж таки, «страшно»). Показуйте себе, як ви спілкуєтеся. Якщо лікар приємний в спілкуванні, це завжди на краще.
Не знімайте в темному приміщенні і на тлі жовтих стін. Подбайте про те, щоб робочий кабінет виглядав охайно (ви можете не помічати безладу на столі або недбало кинутого одягу, але потенційних клієнтів це може відштовхнути).
Тексти У вас повинні бути не тільки продажні пости - про те, які консультації і процедури можна замовити, але і корисні. Причому корисних постів повинно бути в 3-5 разів більше. Пишіть про найчастіші проблеми ваших клієнтів - і як їх вирішити. Справляйте враження людини, що добре розбирається в своїй справі.
Про себе Розповідати про себе потрібно, але намагайтеся більше уваги приділяти професійному, а не особистому життю. До вас повинні ставитися як до професіонала, а не як до сусідської дівчини.
Реклама і массфоловінг На массфоловінг багато хто дивиться зверхньо і вважають чимось на зразок
накрутки підписників. Насправді, він може бути хорошим способом звернути на себе увагу тих, кому потрібні ваші послуги (наприклад, масслайкінг по Геотегам і по конкурентам). Зараз ефект від массфоловінгу вже не такий хороший, як був на початку. Але спробувати його все ж варто.
Таргетована реклама - це не так складно, як здається. І не так дорого. Ви можете самі контролювати бюджет, ставити рекламу хоч на один день. Скільки буде коштувати така реклама ви дізнаєтеся, коли налаштуєте таргетинг (вік, місце проживання, інтереси і т.д.). Фейсбук вам покаже приблизну вартість просування.