PRO SMM - МЕНЮ

Розкрутка в Інстаграм для акаунтів
косметологів і лікарів


Профілі лікарів, стоматологів і косметологів - можна розкрутити в Інстаграм. А це значить - нові клієнти і зростання доходів.

Помилки в акаунтах Інстаграм лікарів і косметологів

- «Страшні» фотографії «до» - дефекти шкіри, криві зуби, врослі нігті і т.д. На все це дивитися неприємно і підписуватися на такий профіль не хочеться.

- Різнобій у фотографіях, немає єдиного стилю в обліковому записі.

- Різнобарвні написи на фото

- Зарозумні тексти, скопійовані з інтернету і які читаєш «як з підручника» - з купою незрозумілої термінології
Розблокувати акаунт інстаграм

Як правильно розкрутити Інстаграм лікарів і косметологів?

Фото

Якщо у вас в акаунті Інстаграм неестетичні фото - це різко зменшує % підписників на ваш аккаунт. З першого погляду зрозуміло, що «тут все сіро і понуро» - на таке кожен день дивитися не хочеться. Тому найголовніше, над чим потрібно попрацювати - це відмінні фото.

Так, для наочної демонстрації результатів роботи потрібні фото «до і після». Але може краще для «до» зробити окремий акаунт? В основному розміщуйте «після», а в тексті посилайтеся на додатковий аккаунт, де бажаючі побачать «до і після» разом.

Обов'язково вимагайте у клієнтів дозволу на публікацію фото. Можливо, зробіть їм пару щирих компліментів, щоб вони «розтанули» і не соромилися показати себе в вашому Інстаграм. В ідеалі під такими фото потрібно опублікувати відгук клієнтки.

Якщо у вас є рубрика «корисні поради», то не лінуйтеся і підбирайте красиві фото, обробляйте однаковим фільтром. Не постіть першу-ліпшу з пошуку фотографію.

Відео

Якщо вирішите записувати короткі ролики, то процес роботи краще не знімати крупним планом (знову ж таки, «страшно»). Показуйте себе, як ви спілкуєтеся. Якщо лікар приємний в спілкуванні, це завжди на краще.

Не знімайте в темному приміщенні і на тлі жовтих стін. Подбайте про те, щоб робочий кабінет виглядав охайно (ви можете не помічати безладу на столі або недбало кинутого одягу, але потенційних клієнтів це може відштовхнути).

Тексти

У вас повинні бути не тільки продажні пости - про те, які консультації і процедури можна замовити, але і корисні. Причому корисних постів повинно бути в 3-5 разів більше. Пишіть про найчастіші проблеми ваших клієнтів - і як їх вирішити. Справляйте враження людини, що добре розбирається в своїй справі.

Про себе

Розповідати про себе потрібно, але намагайтеся більше уваги приділяти професійному, а не особистому життю. До вас повинні ставитися як до професіонала, а не як до сусідської дівчини.

Реклама і массфоловінг

На массфоловінг багато хто дивиться зверхньо і вважають чимось на зразок накрутки підписників. Насправді, він може бути хорошим способом звернути на себе увагу тих, кому потрібні ваші послуги (наприклад, масслайкінг по Геотегам і по конкурентам). Зараз ефект від массфоловінгу вже не такий хороший, як був на початку. Але спробувати його все ж варто.

Таргетована реклама - це не так складно, як здається. І не так дорого. Ви можете самі контролювати бюджет, ставити рекламу хоч на один день. Скільки буде коштувати така реклама ви дізнаєтеся, коли налаштуєте таргетинг (вік, місце проживання, інтереси і т.д.). Фейсбук вам покаже приблизну вартість просування.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.