PRO SMM - МЕНЮ

Розкрутка в інстаграм безкоштовно


Розкрутка в Інстаграм безкоштовно і самостійно - реально? Так! Але не чекайте, що у вас буде дуже багато, 50 000 «живих» підписників через місяць. У кращому випадку, якщо дуже постаратися, можна набрати 1000-3000 чоловік в свій акаунт безкоштовними методами. І це все без накрутки! Вашими головними інвестиціями будуть витрачені час і зусилля.

Нехтувати безкоштовними способами не можна, навіть коли ви робите платну рекламу для розкрутки в Інстаграм. Без правильного оформлення профілю не обійтися, але, можливо, ви зможете доручити частину роботи найманому співробітнику і користуватися спеціальними програмами для Інстаграм.

Хочете знати більше про просування в соціальних мережах? Відвідайте сторінку SMM курсів - https://prosmm.com.ua/smm-courses

Які методи самостійної розкрутки акаунта в Інстаграм безкоштовно?

Щоб отримати «живих» підписників без накрутки, найчастіше використовують: статистику, хештеги, SFS, конкурси, інші соцмережі та звичайно ж якісний контент (без нього можна і не братися за просування, бо розкручувати тоді нічого).

Менш очевидні, але дуже важливі елементи для самостійної розкрутки: ключові слова в назві і описі, геотеги, оформлення контенту (не всі розуміють, як потрібно оформляти фото і текст), коментарі в розкручених акаунтах, оффлайн-просування.

Розберемо всі ці способи детальніше.

Ключові слова в назві і описі акаунта

Ключові слова в назві ( «Ім'я Користувача») і описі ( «Про себе») акаунта дуже важливі для просування в природному пошуку Інстаграм. Ключові слова - це ті слова, за якими вас зможуть знайти потенційні підписники. Для магазину одягу та аксесуарів - сукні, сумки, туфлі. Для магазину квітів - квіти, букети. І т.д.

Наприклад:
Ім'я Користувача (Логін) «anna.fotograf»
Ім'я «ФОТОГРАФ на весілля»
Можна ще використовувати Емодзі (Emodzi) для залучення уваги. Але не переборщіть! Занадто багато Емодзі дають такий же ефект, як і «!!!» в кінці кожного другого речення.
Знизу приклад вдалого заповнення інформації в профілі.
Ключові слова в описі акаунта
Ключові слова в описі акаунта

Хештеги для розкрутки в Інстаграм

Хештеги (#) для розкрутки в Інстаграм можуть дати вам додатково 20-30 підписників в день, безкоштовно. Нехай комусь і буде здаватися, що ви відчайдушно збираєте лайки і «опускаєтесь» до хештегів. Але наше завдання - безкоштовно знайти нових підписників, а не турбуватися, що подумають інші.

Головне підбирати хештеги для розкрутки в Інстаграм з розумом, використовувати як найпопулярніші, так і тематичні, з набагато меншою конкуренцією у видачі. Придумайте і свої унікальні хештеги для навігації і перелінковки постів між собою.

Завдання - вийти в ТОП-9 по тематичним хештегом (туди потрапляють ті, чиї фотографії швидше за все після публікації лайкають). Якщо ви вже в топі, то потрібно обов'язково виділятися серед конкурентів! Фото повинно бути з насиченими яскравими або ніжними кольорами, забудьте про сірі фотографії. Ваше фото повинне виділятися в загальній мозаїці фото за потрібним хештегом.

Геотеги

Крім хештегів, не забувайте вказувати геолокацію (Геотеги), використовуйте популярні місця (найкраще, куди можуть ходити ваші клієнти)! Наприклад, інтернет-магазини (одяг, косметика і т.д.) ставлять в геолокацію відомі кафе/бари/салони краси і т.д.

Час публікації

У ТОП-9 по хештегів і Геотеги потрапляють ті, кого швидше за все (а не найбільше!) лайкають. Тобто ви обженете фото з більшою кількістю лайків, якщо вам їх набігло швидше. Робите пост у вдалий час, швидше отримуєте лайки і потрапляєте в ТОП-9. Коли ваші підписники найактивніші зручно дивитися в статистиці, якщо у вас бізнес-аккаунт.

Контент

Без хорошого контенту можна забути про розкрутку. Це стосується не тільки Інстаграм, але і всіх соцмереж.

Якщо у вас нудно і немає цікавих матеріалів і красивих фото (особливо важливо для Інстаграм!), То не сподівайтеся на безкоштовних підписників в Інстаграм.

Фото повинні бути яскравими або в світлих тонах. Видаляйте всі старі каламутні і темні фото - вони відштовхують. Користуйтеся додатками для обробки фото і відео (наприклад, VSCO). Пробуйте робити пости з декількох фото і відео. Якщо ви не фотограф і не модель, то красиві фото для обкладинок постів можна скачати з сайтів з безкоштовними професійними фото.

Вчіться робити вірусний контент - під яким відзначають друзів (не забудьте написати в пості «відзначай друзів, які теж ...»), яким будуть ділитися.

Регулярно з'являйтеся в Інстаграм сторіс і робіть прямі трансляції (прямий ефір). Створюйте опитування. Це можливість публікувати контент частіше (а значить постійно нагадувати про себе), але в той же час не захаращувати стрічку підписникам. Можна зробити собі аватарку з кольоровою рамочкою, як у сторіз. Це привертає увагу.

Завантажуйте відео в IGTV. Особливо поки там мало конкурентів.

Не постіть все підряд тільки заради того, щоб щось запостити. Це дратує і люди будуть відписуватися.

Функції контенту:
- розважати («котики», гумор і т.д.)
- давати корисну інформацію
- залучати в розмову (запитайте думку або попросіть поділитися досвідом)

Завжди починайте безкоштовне просування в Інстаграм з контенту, це найвірніший спосіб безкоштовно набрати «живих» підписників. Не забудьте скласти контент-план на майбутнє, це сильно полегшить роботу.

Як часто робити пости? Краще 1-3 рази на день, для зручності можна користуватися сервісами відкладеного постингу (в них можна працювати з комп'ютера).

Бізнес-акаунт і Статистика

Зробіть бізнес-акаунт і отримайте безкоштовну статистику в Інстаграм.

Зі статистикою в Інстаграм ви будете знати, які методи просування краще працюють для вашого облікового запису, які пости «заходять» - у них велике охоплення і збереження, а на які не потрібно витрачати час. Ви краще дізнаєтеся цільову аудиторію - вік, міста, час коли частіше заходять в Інстаграм. Краще знаєте аудиторію - робите пости, які їм подобаються - залучаєте нових підписників зі схожими смаками.

Соціальні мережі

У Інстаграм після реєстрації можна «запросити» своїх друзів з Facebook (для цього потрібно буде ввести свій логін/пароль на Facebook). Так ви зможете набрати перших підписників.
Ще можна налаштувати кроспостинг у ВКонтакте, Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr, Swarm. Обов'язково зробіть кросспост в ті соцмережі, що у вас є, запросіть підписатися на Інстаграм. Так ви зможете набрати ще кілька підписників з цих соцмереж.

Таким чином майже відразу після реєстрації у вас буде не 0, а близько 100-300 підписників (більше або менше, залежно від вашої активності в соцмережах).

SFS

SFS (Shoutout for shoutout) - взаємопіар, я розповідаю у себе про ваш обліковий запис, а ви у себе - про мій. Цей спосіб безкоштовної розкрутки в Інстаграм вже іронічно називають «spam for spam». Але якщо все робити правильно, то він працює! Робіть SFS (СФС) з тими, чий акаунт зі схожої області. Наприклад, ви фотограф і можете робити СФС зі стилістами і візажистами, з б'юті-блогерами.

Якщо вам самим не хочеться підписатися на акаунт, який пропонує СФС - то краще не співпрацювати. Ваша рекомендація повинна бути щирою, тоді це не буде дратувати підписників. Ваш профіль, в свою чергу, повинен бути цікавий аудиторії тих, хто вас буде у себе постити.

Нетворкінг

Нетворкінг - це не тільки СФС, коли ви обмінялися репостами і забули один одного. Потрібно знаходити постійних партнерів. Наприклад, якщо ви майстер по волоссю, то напишіть модним блогерам, фітоняшкам, стилістам-візажистам і т.д. Співпрацюйте з ними по бартеру, дружіть і спілкуйтеся один з одним в коментарях, щоб підписники бачили щирість. Не будьте вовком-одинаком і вливайтеся в «тусовку», щоб про вас дізналося якомога більше людей. Саме нетворкінг працює найкраще для розкрутки в Інстаграм, коли немає грошей на рекламу.

Коментарі

Цей спосіб часозатратний, але ефективний. Вам потрібно в акаунтах зірок, відомих блогерів і лідерів думок (в суміжній з вами області) залишати коментарі та спілкуватися з іншими підписниками. Але не потрібно відвертої реклами, це не працює.

Пишіть коментарі по темі, вступіть в бесіду, покажіть себе як експерта. Можливо, аудиторія зацікавиться вами і перейде на ваш акаунт. Це будуть живі підписники, яким ви дійсно цікаві. Вони з більшою ймовірністю будуть ставити лайки, коментувати і щось купувати.

Ще можна зареєструвати додатковий акаунт, «оживити» його (додати кілька фото, набрати трохи підписників) і залишати коментарі на кшталт «теж шукала такі туфлі, знайшла у @luxshoes».
Не залишайте однакові коментарі у всіх блогерів підряд. Аудиторія у профілів однієї тематики перетинається і скоро всі зрозуміють, що ваші коментарі - реклама.

Додаткові акаунти

Спосіб очевидний, але не всі ним користуються.
Суть в тому, що ви клонуєте свої акаунти, але не робите повну копію. Для кожного облікового запису постите різний контент. Це дозволить вам нарощувати аудиторію (і відповідно, продажі) набагато швидше.

Наприклад, якщо у вас 5 акаунтів і ви користуєтеся массфоловінг і масслайкінг (платні способи просування), то ви просто-напросто зможете в 5 разів більше робити лайків/підписок! Таким чином будете отримувати в 5 разів більше підписок.

Якщо ви займаєтеся розкруткою акаунта самостійно, то додатковий акаунт наповнювати контентом дуже часозатратно. Але в подальшому можна буде найняти помічника.

Офлайн

Якщо ви спілкуєтеся з клієнтами офлайн, завжди нагадуйте їм, що у вас є Інстаграм. Створіть свій фірмовий хештег і просіть клієнтів відзначати вас, якщо, наприклад, вони пишуть у себе відгук.

Наприклад, в магазинах одягу можна побачити хештеги марки одягу на дзеркалах в примірочних. В кафе і клубах - на дзеркалах в убиральні. Якщо є дзеркало - це гарантія того, що клієнти будуть робити Селфі. А значить, це ваш шанс безкоштовно рекламувати свій Інстаграм або хештег на цих Селфі.

Якщо ви берете участь у виставці, розмістіть свій @ профіль Інстаграм або хештег на видному місці позаду вас. Тоді якщо вас/с вами будуть фотографуватися, то на фото потім буде посилання на вас - ще один приклад безкоштовної реклами.

Обіцяйте клієнтам знижки, акції і т.д. І про все це - оперативно можна дізнатися у вашому Інстаграм.

Конкурси, проекти, марафони, гівевеі

Щоб ваш конкурс/проект/марафон/гівевей пройшов з максимальною віддачею, робіть його простим. Не потрібно вимагати аудиторії одночасно підписатися на 10 акаунтів, викласти фото в трьох соцмережах і відзначити 20 друзів. Всім лінь, особливо якщо ви не пропонуєте новий айфон в подарунок.

Ось приклади простих завдань:
- підпишись і відзнач трьох друзів
- підпишись і зроби репост
- сфотографуйся в нашому кафе на фоні хештега, виклади у себе в Інста і відзнач нас.

І не потрібно намагатися одним конкурсом вбити кількох зайців. Ви або набираєте нових людей до свого облікового запису, або залучаєте вже «теплих» підписників до себе в заклад на дисконтну акцію і т.д.
На час конкурсів/марафонів всі хочуть виграти приз безкоштовно. Тому в цей час купувати щось за гроші будуть менш активно.

Чек-лист для розкрутки в Інстаграм безкоштовно

Для зручності ось вам чек-лист всіх безкоштовних методів просування в Інстаграм. Перевірте по ньому свій аккаунт.
- Ключові слова в назві і описі аккаунта.
- Хештег для розкрутки в Інстаграм.
- Геотеги в Інстаграм.
- Вдалий час публікації.
- Хороший і регулярний контент.
- Бізнес-акаунт і статистика.
- Соціальні мережі.
- SFS (взаємопіар).
- Нетворкінг.
- Коментарі в розкручених акаунтах.
- Додаткові акаунти.
- Оффлайн.
- Конкурси, гівевеі, проекти, марафони.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.