PRO SMM - МЕНЮ

Розкрутка в інстаграм безкоштовно

Розкрутка в Інстаграм безкоштовно і самостійно - реально? Так! Але не чекайте, що у вас буде дуже багато, 50 000 «живих» підписників через місяць. У кращому випадку, якщо дуже постаратися, можна набрати 1000-3000 чоловік в свій акаунт безкоштовними методами. І це все без накрутки! Вашими головними інвестиціями будуть витрачені час і зусилля.

Нехтувати безкоштовними способами не можна, навіть коли ви робите платну рекламу для розкрутки в Інстаграм. Без правильного оформлення профілю не обійтися, але, можливо, ви зможете доручити частину роботи найманому співробітнику і користуватися спеціальними програмами для Інстаграм.

Які методи самостійної розкрутки акаунта в Інстаграм безкоштовно?

Щоб отримати «живих» підписників без накрутки, найчастіше використовують: статистику, хештеги, SFS, конкурси, інші соцмережі та звичайно ж якісний контент (без нього можна і не братися за просування, бо розкручувати тоді нічого).

Менш очевидні, але дуже важливі елементи для самостійної розкрутки: ключові слова в назві і описі, геотеги, оформлення контенту (не всі розуміють, як потрібно оформляти фото і текст), коментарі в розкручених акаунтах, оффлайн-просування.

Розберемо всі ці способи детальніше.

Ключові слова в назві і описі акаунта

Ключові слова в назві ( «Ім'я Користувача») і описі ( «Про себе») акаунта дуже важливі для просування в природному пошуку Інстаграм. Ключові слова - це ті слова, за якими вас зможуть знайти потенційні підписники. Для магазину одягу та аксесуарів - сукні, сумки, туфлі. Для магазину квітів - квіти, букети. І т.д.

Наприклад:
Ім'я Користувача (Логін) «anna.fotograf»
Ім'я «ФОТОГРАФ на весілля»
Можна ще використовувати Емодзі (Emodzi) для залучення уваги. Але не переборщіть! Занадто багато Емодзі дають такий же ефект, як і «!!!» в кінці кожного другого речення.
Знизу приклад вдалого заповнення інформації в профілі.
Ключові слова в описі акаунта
Ключові слова в описі акаунта

Хештеги для розкрутки в Інстаграм

Хештеги (#) для розкрутки в Інстаграм можуть дати вам додатково 20-30 підписників в день, безкоштовно. Нехай комусь і буде здаватися, що ви відчайдушно збираєте лайки і «опускаєтесь» до хештегів. Але наше завдання - безкоштовно знайти нових підписників, а не турбуватися, що подумають інші.

Головне підбирати хештеги для розкрутки в Інстаграм з розумом, використовувати як найпопулярніші, так і тематичні, з набагато меншою конкуренцією у видачі. Придумайте і свої унікальні хештеги для навігації і перелінковки постів між собою.

Завдання - вийти в ТОП-9 по тематичним хештегом (туди потрапляють ті, чиї фотографії швидше за все після публікації лайкають). Якщо ви вже в топі, то потрібно обов'язково виділятися серед конкурентів! Фото повинно бути з насиченими яскравими або ніжними кольорами, забудьте про сірі фотографії. Ваше фото повинне виділятися в загальній мозаїці фото за потрібним хештегом.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Геотеги

Крім хештегів, не забувайте вказувати геолокацію (Геотеги), використовуйте популярні місця (найкраще, куди можуть ходити ваші клієнти)! Наприклад, інтернет-магазини (одяг, косметика і т.д.) ставлять в геолокацію відомі кафе/бари/салони краси і т.д.

Час публікації

У ТОП-9 по хештегів і Геотеги потрапляють ті, кого швидше за все (а не найбільше!) лайкають. Тобто ви обженете фото з більшою кількістю лайків, якщо вам їх набігло швидше. Робите пост у вдалий час, швидше отримуєте лайки і потрапляєте в ТОП-9. Коли ваші підписники найактивніші зручно дивитися в статистиці, якщо у вас бізнес-аккаунт.

Контент

Без хорошого контенту можна забути про розкрутку. Це стосується не тільки Інстаграм, але і всіх соцмереж.

Якщо у вас нудно і немає цікавих матеріалів і красивих фото (особливо важливо для Інстаграм!), То не сподівайтеся на безкоштовних підписників в Інстаграм.

Фото повинні бути яскравими або в світлих тонах. Видаляйте всі старі каламутні і темні фото - вони відштовхують. Користуйтеся додатками для обробки фото і відео (наприклад, VSCO). Пробуйте робити пости з декількох фото і відео. Якщо ви не фотограф і не модель, то красиві фото для обкладинок постів можна скачати з сайтів з безкоштовними професійними фото.

Вчіться робити вірусний контент - під яким відзначають друзів (не забудьте написати в пості «відзначай друзів, які теж ...»), яким будуть ділитися.

Регулярно з'являйтеся в Інстаграм сторіс і робіть прямі трансляції (прямий ефір). Створюйте опитування. Це можливість публікувати контент частіше (а значить постійно нагадувати про себе), але в той же час не захаращувати стрічку підписникам. Можна зробити собі аватарку з кольоровою рамочкою, як у сторіз. Це привертає увагу.

Завантажуйте відео в IGTV. Особливо поки там мало конкурентів.

Не постіть все підряд тільки заради того, щоб щось запостити. Це дратує і люди будуть відписуватися.

Функції контенту:
- розважати («котики», гумор і т.д.)
- давати корисну інформацію
- залучати в розмову (запитайте думку або попросіть поділитися досвідом)

Завжди починайте безкоштовне просування в Інстаграм з контенту, це найвірніший спосіб безкоштовно набрати «живих» підписників. Не забудьте скласти контент-план на майбутнє, це сильно полегшить роботу.

Як часто робити пости? Краще 1-3 рази на день, для зручності можна користуватися сервісами відкладеного постингу (в них можна працювати з комп'ютера).

Бізнес-акаунт і Статистика

Зробіть бізнес-акаунт і отримайте безкоштовну статистику в Інстаграм.

Зі статистикою в Інстаграм ви будете знати, які методи просування краще працюють для вашого облікового запису, які пости «заходять» - у них велике охоплення і збереження, а на які не потрібно витрачати час. Ви краще дізнаєтеся цільову аудиторію - вік, міста, час коли частіше заходять в Інстаграм. Краще знаєте аудиторію - робите пости, які їм подобаються - залучаєте нових підписників зі схожими смаками.

Соціальні мережі

У Інстаграм після реєстрації можна «запросити» своїх друзів з Facebook (для цього потрібно буде ввести свій логін/пароль на Facebook). Так ви зможете набрати перших підписників.
Ще можна налаштувати кроспостинг у ВКонтакте, Facebook, Twitter, Tumblr, Flickr, Swarm. Обов'язково зробіть кросспост в ті соцмережі, що у вас є, запросіть підписатися на Інстаграм. Так ви зможете набрати ще кілька підписників з цих соцмереж.

Таким чином майже відразу після реєстрації у вас буде не 0, а близько 100-300 підписників (більше або менше, залежно від вашої активності в соцмережах).

SFS

SFS (Shoutout for shoutout) - взаємопіар, я розповідаю у себе про ваш обліковий запис, а ви у себе - про мій. Цей спосіб безкоштовної розкрутки в Інстаграм вже іронічно називають «spam for spam». Але якщо все робити правильно, то він працює! Робіть SFS (СФС) з тими, чий акаунт зі схожої області. Наприклад, ви фотограф і можете робити СФС зі стилістами і візажистами, з б'юті-блогерами.

Якщо вам самим не хочеться підписатися на акаунт, який пропонує СФС - то краще не співпрацювати. Ваша рекомендація повинна бути щирою, тоді це не буде дратувати підписників. Ваш профіль, в свою чергу, повинен бути цікавий аудиторії тих, хто вас буде у себе постити.

Нетворкінг

Нетворкінг - це не тільки СФС, коли ви обмінялися репостами і забули один одного. Потрібно знаходити постійних партнерів. Наприклад, якщо ви майстер по волоссю, то напишіть модним блогерам, фітоняшкам, стилістам-візажистам і т.д. Співпрацюйте з ними по бартеру, дружіть і спілкуйтеся один з одним в коментарях, щоб підписники бачили щирість. Не будьте вовком-одинаком і вливайтеся в «тусовку», щоб про вас дізналося якомога більше людей. Саме нетворкінг працює найкраще для розкрутки в Інстаграм, коли немає грошей на рекламу.

Коментарі

Цей спосіб часозатратний, але ефективний. Вам потрібно в акаунтах зірок, відомих блогерів і лідерів думок (в суміжній з вами області) залишати коментарі та спілкуватися з іншими підписниками. Але не потрібно відвертої реклами, це не працює.

Пишіть коментарі по темі, вступіть в бесіду, покажіть себе як експерта. Можливо, аудиторія зацікавиться вами і перейде на ваш акаунт. Це будуть живі підписники, яким ви дійсно цікаві. Вони з більшою ймовірністю будуть ставити лайки, коментувати і щось купувати.

Ще можна зареєструвати додатковий акаунт, «оживити» його (додати кілька фото, набрати трохи підписників) і залишати коментарі на кшталт «теж шукала такі туфлі, знайшла у @luxshoes».
Не залишайте однакові коментарі у всіх блогерів підряд. Аудиторія у профілів однієї тематики перетинається і скоро всі зрозуміють, що ваші коментарі - реклама.

Додаткові акаунти

Спосіб очевидний, але не всі ним користуються.
Суть в тому, що ви клонуєте свої акаунти, але не робите повну копію. Для кожного облікового запису постите різний контент. Це дозволить вам нарощувати аудиторію (і відповідно, продажі) набагато швидше.

Наприклад, якщо у вас 5 акаунтів і ви користуєтеся массфоловінг і масслайкінг (платні способи просування), то ви просто-напросто зможете в 5 разів більше робити лайків/підписок! Таким чином будете отримувати в 5 разів більше підписок.

Якщо ви займаєтеся розкруткою акаунта самостійно, то додатковий акаунт наповнювати контентом дуже часозатратно. Але в подальшому можна буде найняти помічника.

Офлайн

Якщо ви спілкуєтеся з клієнтами офлайн, завжди нагадуйте їм, що у вас є Інстаграм. Створіть свій фірмовий хештег і просіть клієнтів відзначати вас, якщо, наприклад, вони пишуть у себе відгук.

Наприклад, в магазинах одягу можна побачити хештеги марки одягу на дзеркалах в примірочних. В кафе і клубах - на дзеркалах в убиральні. Якщо є дзеркало - це гарантія того, що клієнти будуть робити Селфі. А значить, це ваш шанс безкоштовно рекламувати свій Інстаграм або хештег на цих Селфі.

Якщо ви берете участь у виставці, розмістіть свій @ профіль Інстаграм або хештег на видному місці позаду вас. Тоді якщо вас/с вами будуть фотографуватися, то на фото потім буде посилання на вас - ще один приклад безкоштовної реклами.

Обіцяйте клієнтам знижки, акції і т.д. І про все це - оперативно можна дізнатися у вашому Інстаграм.

Конкурси, проекти, марафони, гівевеі

Щоб ваш конкурс/проект/марафон/гівевей пройшов з максимальною віддачею, робіть його простим. Не потрібно вимагати аудиторії одночасно підписатися на 10 акаунтів, викласти фото в трьох соцмережах і відзначити 20 друзів. Всім лінь, особливо якщо ви не пропонуєте новий айфон в подарунок.

Ось приклади простих завдань:
- підпишись і відзнач трьох друзів
- підпишись і зроби репост
- сфотографуйся в нашому кафе на фоні хештега, виклади у себе в Інста і відзнач нас.

І не потрібно намагатися одним конкурсом вбити кількох зайців. Ви або набираєте нових людей до свого облікового запису, або залучаєте вже «теплих» підписників до себе в заклад на дисконтну акцію і т.д.
На час конкурсів/марафонів всі хочуть виграти приз безкоштовно. Тому в цей час купувати щось за гроші будуть менш активно.

Чек-лист для розкрутки в Інстаграм безкоштовно

Для зручності ось вам чек-лист всіх безкоштовних методів просування в Інстаграм. Перевірте по ньому свій аккаунт.
- Ключові слова в назві і описі аккаунта.
- Хештег для розкрутки в Інстаграм.
- Геотеги в Інстаграм.
- Вдалий час публікації.
- Хороший і регулярний контент.
- Бізнес-акаунт і статистика.
- Соціальні мережі.
- SFS (взаємопіар).
- Нетворкінг.
- Коментарі в розкручених акаунтах.
- Додаткові акаунти.
- Оффлайн.
- Конкурси, гівевеі, проекти, марафони.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.