PRO SMM - МЕНЮ

Реклама в Інстаграм: як налаштувати і запустити, скільки коштує

Вся офіційна таргетована реклама в Інстаграм йде через Фейсбук. При цьому навіть не обов'язково мати рахунок у Інстаграм, але рахунок у Фейсбук і офіційну сторінку для вашого бізнесу - обов'язково.

У цій статті ви дізнаєтеся, як налаштувати таргетовану рекламу в Інстаграм (через Фейсбук і в додатку) та скільки вона коштує. Ми розберемо тонкощі і проблеми, які з'являються, коли ви хочете зробити і запустити рекламу. Налаштуємо показ не тільки в стрічці Інстаграм, але і в Сторіс.

Якщо вам потрібно зробити рекламу в Інстаграм самостійно - читайте нашу інструкцію нижче.

Види реклами в Інстаграм

1. Таргетована реклама (через додаток Інстаграм або через Фейсбук): в стрічці Інстаграм, в Сторіс
у блогерів або в пабліку
2. У обох видів реклами є свої плюси і мінуси. Про рекламу у блогерів ми поговоримо в окремій статті, а тут розповімо, як правильно налаштувати і запустити офіційну таргетовану рекламу в Інстаграм і скільки це коштує.

Таргетована реклама в Інтернеті (на сайтах, в соціальних мережах і т.д.) - це така, де ви можете вибирати, який аудиторії будете її показувати. Стать, вік, місце проживання, інтереси - всі ці параметри можна налаштовувати в таргетованій рекламі.

Основні плюси таргетованої реклами:
- можна швидко налаштувати і запустити (не потрібно витрачати час на переговори з блогером)
- немає «людського фактора» (блогер може погано зробити свою роботу або обдурити і не опублікувати рекламний пост зовсім)
- гнучке налаштування аудиторії, яка буде бачити рекламний пост (вся інформація про користувачів підтягується з їх профілів на Фейсбук)
- повний контроль термінів показу і того, скільки буде коштувати реклама в Інстаграм
- детальна статистика (скільки людей побачили рекламу, скільки перейшли по посиланню і т.д.)

Правила таргетованої реклами в Інстаграм

Найчастіші проблеми, які з'являються, коли ви хочете розмістити рекламу в Інстаграм:
- сторінка не переведена в бізнес-профіль;
- ви не є адміністратором сторінки на Фейсбук (або у вас заборгованість по рекламі на Фейсбук), до якої прив'язаний акаунт Інстаграм - в цьому випадку з'являється повідомлення «Ви не можете створювати рекламу для Сторінки Facebook, підключеної до цього акаунту Instagram»;
- фото невідповідного розміру;
- текст довший 300 символів;
- вашу сторінку на Фейсбук заблокували (наприклад, якщо ви створили «фейк» під ці цілі).

Повний список правил:
1. Просувати пости і робити рекламу в Інстаграм через Фейсбук можна тільки зробивши бізнес-акаунт в Інстаграм.
2. Ви повинні бути адміністратором сторінки Фейсбук, до якої прив'язаний акаунт Інстаграм.
3. Текст: до 300 символів
4. Розмір Картинки:
- квадрат - мінімум 600*600 пікселів, максимум 1936*1936 пікселів
- прямокутник (альбомна орієнтація) - мін. 600*315, макс. 1936*1936
прямокутник (книжкова орієнтація) - мін. 600*750, макс. 1936*1936
5. Відео: максимум 4 Гб
6. Співвідношення сторін картинки/відео
- Квадрат - 1:1
- Альбомна орієнтація - 1,91:1
- Книжкова орієнтація - 4:5
6. Заборонені матеріали: ліки, тютюн, товари для дорослих, зображення «до» і «після» і ін. Повний список: https://www.facebook.com/policies/ads.

Скільки коштує реклама в Інстаграм?

Вартість офіційної реклами ви встановлюєте самі, коли налаштовуєте таргетинг (див. нижче). У будь-якому випадку, більше встановленого бюджету ви не витратите. Мінімальний бюджет - 1 долар.

Коли ви налаштуєте таргетинг аудиторії (вік, інтереси, місце проживання), Фейсбук вам запропонує два варіанти рекламного охоплення (більше і дорожче, менше і дешевше). Або ви зможете запропонувати свій бюджет. Якщо у вас «багата» аудиторія (наприклад, жінки за 30 з інтересами «люксова косметика»), але при цьому ви поставите маленький загальний бюджет, то вашу рекламу побачать мало людей. Тому для максимального охоплення ставте ціни в діапазоні тих, що пропонує Фейсбук при налаштуванні таргетингу. Не хвилюйтеся, відразу після запуску реклами всі гроші не спишуться. На Фейсбук працює система постоплати - спочатку реклама відкручується, потім списуються гроші з карти.

Звичайно, хочеться заздалегідь прикинути, скільки буде коштувати реклама. Але в кожному конкретному випадку вартість реклами в стрічці Інстаграм буде різною, і дізнатися бюджет можна, навіть не вводячи дані карти для оплати. Тобто дізнатися вартість вам нічого не коштуватиме. Налаштуйте таргетинг і побачите приблизну ціну. Загальне правило - чим багатша аудиторія (вік, інтереси, місце проживання - великі міста - найдорожчі для орієнтування), тим дорожче реклама. Також чим більше конкурентів, тим дорожче.

Як налаштувати і запустити рекламу в Інстаграм

Просування поста в додатку Інстаграм

Найпростіший спосіб зробити таргетовану рекламу в стрічці. Але і налаштувань аудиторії тут буде менше, ніж якщо налаштовувати через Фейсбук. Для «спробувати» підійде, але далі потрібно користуватися рекламним кабінетом на Фейсбук (інструкція нижче).

Переведіть акаунт в "бізнес", прив'яжіть до сторінки на Facebook (якщо такої сторінки немає, то створіть публічну сторінку для вашого бізнесу - не плутати з вашою особистою сторінкою).

Під постами повинна з'явитися синя кнопка «Просувати». Якщо вона неактивна, значить ваш пост не відповідає правилам реклами (див. Вище). Відредагуйте його або зробіть новий за правилами.
Натискаєте «Просувати» і налаштовуєте таргетинг, вартість реклами та тривалість (Докладна інструкція, як налаштувати рекламу в стрічці Інстаграм по кроках).
Щоб видалити рекламу - натисніть «подивитися рекламу», потім три крапки вгорі і «видалити».

Таргетована реклама в Інстаграм через Фейсбук

- Створюємо рекламний акаунт в Ads Manager https://www.facebook.com/adsmanager/creation
- Виберіть мету. Для Інстаграм це може бути: впізнаваність бренду, охоплення, трафік (кліки на сайт або на сторінку додатка в магазині), установки додатка, залученість (тільки для публікацій), перегляди відео, конверсії (на сайті або в додатку), генерація лідів. Мета визначає, за що ви будете платити (покази, кліки на сайт, установки додатки і т.д.)
- Налаштуйте таргетинг аудиторії (місця, вік, стать, інтереси).
- Види плейсменту: виберіть Instagram - Стрічка.
- Встановіть бюджет і графік показу реклами в Інстаграм.
- Виберіть сторінку Facebook, пов'язану з бізнес-акаунтом.
- Завантажте зображення або відео. Можна завантажувати слайдшоу з фото або відео. Якщо за розміром не підійде, Facebook вам покаже повідомлення і рекомендований розмір (1 200x628 пікселів).
- Додайте рекламне посилання і виберіть текст для кнопки (заклик до дії).
- Додайте рекламний текст (до 300 символів).
- Натискаєте «розмістити замовлення» і чекаєте, коли реклама пройде модерацію на Фейсбук.

Реклама в Інстаграм Сторіс

Офіційно рекламу в Cторіс поки що можна запустити тільки через Ads Manager на Facebook.

- Зайдіть в Ads Manager https://www.facebook.com/ads/create.
- Клацніть "Створити рекламу".
- Мета - Охоплення
- Прокрутіть вниз до розділу "Види плейсменту"
- Натисніть «Редагувати плейсмент», платформи - Instagram - Історії
- Все інше - як у звичайній рекламі в стрічці Інстаграм (охоплення, бюджет, графік)
- Завантажте вертикальне фото або відео на 15 секунд і з співвідношенням сторін 9:16.

Неофіційно рекламу в Сторіс Інстаграм можна купити все у тих же блогерів, домовляючись з кожним особисто. Причому ціни на таку рекламу нижчі, ніж на пост в стрічці. Тому якщо у вас недорогий товар або маленький бюджет на розкрутку акаунта, то реклама в Сторіс підійде відмінно. Невеликі блогери ставлять ціну 100-500 грн. за таку рекламу. Обов'язково попросіть блогера поставити згадку вашого облікового запису (@ім'яакаунта) на рекламне фото, це сильно підніме конверсію.

Після того, як зробите рекламу в Інстаграм, обов'язково стежте за статистикою. Можна опублікувати два схожих оголошення відразу, дивитися, яке фото/текст дає більшу конверсію і залишити тільки його, а менш ефективне видалити.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.