PRO SMM - МЕНЮ

Просування поста в Інстаграм: Інструкція


Просування поста в Інстаграм - як ми всі цього чекали! Тепер не потрібно розбиратися, як зробити офіційну рекламу через Facebook, можна рекламувати свій пост одним натисканням кнопки, не йдучи з Інстаграм. Важливо! Ваш аккаунт повинен бути бізнес-профілем і прив'язаний до сторінці компанії на Facebook.

Але у просування поста через Інстаграм є і недоліки. Налаштувань аудиторії менше. Наприклад, не можна відфільтрувати тих, хто вже підписаний на вашу сторінку на Фейсбук. Тому для «проби» просування поста прямо в додатку Інстаграм підійде, але далі краще користуватися рекламним кабінетом на Фейсбук.

Інструкція: Просування поста в Інстаграм

Виберіть пост, який хочете просувати. Якщо потрібно, відредагуйте текст (перший рядок - найважливіший, плюс повинен бути заклик до дії). Пам'ятайте, що відредагований пост можна починати просувати тільки через 15-30 хвилин, якщо раніше - то в рекламу піде пост зі старим текстом.

Натисніть синю кнопку «Просувати». Якщо вона неактивна, або при її натисканні нічого не відбувається, то почитайте про правила для рекламних постів в Інстаграм.
Просування поста Instagram
Ціль реклами інстаграм

Що повинні робити люди?

Ціль реклами інстаграм
Ціль реклами інстаграм

У рекламному пості внизу буде кнопка «заклик до дії», на цьому етапі потрібно вибрати текст для неї. У більшості випадків, найкраще підходить «Відвідати ваш веб-сайт». Але можна вибрати і дзвінок в компанію (клієнт натискає кнопку і відразу дзвонить вам).

Якщо просування поста в Інстаграм потрібно, щоб клієнт перейшов в ваш аккаунт, то скопіюйте його повну адресу з веб-версії, наприклад: https://www.instagram.com/instagram/ . Або використовуйте адресу посадкової сторінки (Лендінгу) на вашому сайті.

Натисніть «Відвідати ваш веб-сайт» і вставте потрібну адресу.

Аудиторія

Аудиторія інстаграм
Аудиторія інстаграм

Можна довірити Інстаграму підбір підходящої аудиторії для просування поста, але краще зробити це самостійно. Натисніть «Створити свою». Виберіть Місця (де живуть потенційні клієнти), інтереси, вік і стать.

Загальний бюджет і тривалість

Бюджет на рекламу інстаграм
Бюджет на рекламу інстаграм

Натисніть «Додайте хоча б 20 грн». Виберіть, скільки всього ви хочете витратити грошей і за який термін («Тривалість» - «Налаштуйте свою»). Тобто обрана сума буде розподілена на весь термін. Наприклад: «Загальний бюджет» - 700 грн., «Тривалість» - 7 днів. В цьому випадку в день з карти списується 100 грн. (Всього 700 грн за 7 днів).

Попередній перегляд

Бюджет на рекламу інстаграм
Бюджет на рекламу інстаграм

Переходимо далі «Оформити замовлення» і натискаємо «Попередній перегляд». Тут ви зможете побачити своє оголошення таким, яким воно буде в стрічці вашої аудиторії. Прочитайте ще раз текст, перевірте посилання і кнопки. Краще витратити на це зайву хвилину, ніж злити бюджет просто так.

Оплата

Оплата реклами інстаграм
Оплата реклами інстаграм

Поверніться на крок назад і натисніть «Додати новий спосіб оплати». Натисніть «Credit or Debit Card». Далі введіть номер, термін дії та CVV (код на зворотному боці) своєї пластикової карти. Готово!

Натисніть «Просувати». Після перевірки модератором почнеться показ рекламного посту (просування поста в Інстаграм) і ви зможете дивитися його статистику. А якщо захочете зупинити - натисніть три крапки в правому верхньому кутку поста і виберіть «зупинити просування».

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.