PRO SMM - МЕНЮ

Як просуватися в Facebook: повний покроковий гайд по розкрутці сторінки


Як збільшити кількість підписників сторінки в Facebook? Як зробити так, щоб вони почали з вами взаємодіяти? І як перетворити цих людей в клієнтів і покупців? Про все це читайте в нашому повному покроковому гайді.

1. Створіть оригінальну обкладинку і аватар

Статична обкладинка

Обкладинка сторінки - це не тільки обличчя бренду, а й чудовий майданчик для реклами. На ній можна просувати свої товари та послуги, запрошувати підписників на вебінари і конференції і багато іншого. Щоб зрозуміти, як правильно її оформляти, подивіться на наступний приклад. Клікнувши по обкладинці, на якій рекламується нова книга, ми бачимо її опис та два прямих посилання на Amazon, де можна її купити або почитати відгуки.
Обкладинка сторінки компанії Convince and Convert
Обкладинка сторінки компанії Convince and Convert
Зверніть увагу: посилання в описі обкладинки короткі. Їх спеціально скоротили за допомогою сервісу bit.ly, щоб не вставляти величезні простирадла довжиною по п'ять рядків.

Ще один момент, на який варто звернути увагу, - це якість обкладинки. Як бачите, на зображенні, наведеному вище, немає жодного розмитого пікселя. Щоб домогтися такого ж результату, необхідно використовувати зображення розміром мінімум 851 на 315 пікселів у форматі PNG. Але ми рекомендуємо використовувати зображення більшого розміру, щоб при відкритті на великих моніторах вони були великими і виглядали якісно. Наприклад, в два рази більше рекомендованого - 1702 на 630 пікселів. Щоб зрозуміти, як це працює, подивіться на наступні приклади.
Ось так виглядає маленька обкладинка (851 на 315) на великому екрані з роздільною здатністю 1920 на 1080 пікселів:
З боків багато чорного простору. Картинка здається маленькою
З боків багато чорного простору. Картинка здається маленькою
А ось так виглядає велика обкладинка (1 702 на 630) на тому ж екрані:
З боків майже немає чорного простору. Картинка велика. Її зручно розглядати
З боків майже немає чорного простору. Картинка велика. Її зручно розглядати
Статичний аватар

Розмір аватара повинен бути мінімум 170 на 170 пікселів. Але, як і в попередньому прикладі, ви можете завантажити зображення більшого розміру, щоб при відкритті воно було більшим і якісним.
З боків майже немає чорного простору. Картинка велика. Її зручно розглядати
На цьому скріншоті відкритий аватар розміром 960 на 960 пікселів.
Злиті аватар і обкладинка

Для швидкого створення оригінальних обкладинок для особистих сторінок, скористайтеся безкоштовним онлайн-сервісом timelinecoverbanner. За допомогою нього ви зможете створити злиті аватар і обкладинку - виглядають вони досить ефектно. Особливо, якщо людина раніше такого прийому не бачила. Робиться це дуже просто: ви переходите за посиланням, зазначеного трохи вище, натискаєте на кнопку Upload Background, вибираєте потрібне зображення і тиснете кнопку Next Step.
Створюємо злиті аватар і обкладинку за допомогою сервісу timelinecoverbanner
Створюємо злиті аватар і обкладинку за допомогою сервісу timelinecoverbanner
Після цього залишається одне - завантажити аватар і обкладинку і завантажити на свою сторінку.
Викачуємо окремо аватар і окремо - обкладинку
Викачуємо окремо аватар і окремо - обкладинку
Зверніть увагу: для сторінок компаній такий спосіб не підходить, від недавнього часу в їх профілях аватар став стояти окремо від обкладинки:
Аватар - зліва. Обкладинка - справа
Аватар - зліва. Обкладинка - справа
Анімована обкладинка

Відео має тривати від 20 до 90 секунд, а за розміром бути не менше 820 x 312 пікселів. Рекомендований розмір: 820 x 462 пікселів. Щоб зробити анімовану обкладинку, зайдіть в профіль вашої компанії і натисніть на кнопку «Змінити обкладинку» (зі значком відео) і виберіть або Choose from videos (вибрати з уже завантажених відео), або «Завантажити фото / відео».

До речі, відео йде без звуку. Врахуйте це при виборі відеоролика для своєї обкладинки.
Робимо анімовану обкладинку в Facebook
Робимо анімовану обкладинку в Facebook

2. Придумайте гарну адресу

Щоб в майбутньому у вас не виникало проблем в просуванні вашої сторінки, відразу придумайте їй красиву і просту адресу. Для цього треба зайти в розділ «Інформація». Якщо не можете відразу придумати гарну назву, не хвилюйтеся, у будь-який момент часу ви зможете змінити вибрану адресу.
Налаштування красивої адреси в Facebook на сторінці компанії
Налаштування красивої адреси в Facebook на сторінці компанії

3. Виберіть варіант оформлення

Зайдіть в налаштування Facebook, перейдіть в розділ «Редагувати сторінку» і виберіть шаблон, який найбільше вам підходить («Послуги», «Компанія», «Майданчики», «Некомерційна організація», «Політики», «Ресторани і кафе», «покупки» або «Стандарт»). Якщо потрібно, видаліть непотрібні вкладки і змініть порядок вкладок що залишились на ваш розсуд.
Налаштування красивої адреси в Facebook на сторінці компанії
Вибираємо шаблон сторінки, видаляємо непотрібні вкладки і міняємо порядок потрібних

4. Встановіть кнопку

Як тільки ви вибрали шаблон, на вашій сторінці повинна з'явитися кнопка із закликом до дії, що ведуть на ваш сайт або додаток. Наприклад, в шаблоні «Послуги» за замовчуванням стоїть кнопка «Зв'яжіться з нами». Але її можна змінити на будь-яку іншу. Для цього потрібно просто на неї натиснути і вибрати з списку потрібний варіант.
Встановлюємо кнопку заклику до дії
Встановлюємо кнопку заклику до дії

5. Заповніть всі поля

Чим більше інформації ви надасте, тим більше професійної і достовірної буде здаватися ваша сторінка в очах споживачів. Не нехтуйте цим пунктом. Розкажіть все, що можна розповісти. У всіх деталях і подробицях. Додайте фото і відео. Заповніть розділ з послугами, якщо це необхідно. Попросіть хоча б кількох своїх клієнтів залишити відгук про вашу компанію. Якщо у вас немає сайту, але є група, можна в рядку «Веб-сайт» ввести адресу вашої групи в Facebook і, таким чином зв'язати їх між собою.
Заповнюємо дані про компанію
Заповнюємо дані про компанію

6. Прив'яжіть свій Instagram

Якщо у вас є сторінка в Instagram, прив'яжіть її до своєї бізнес-сторінки в Facebook. Це дозволить вам проводити рекламні кампанії в «Інстаграм» (вони запускаються за допомогою Facebook Ads Manager), а також збирати по ним точну статистику.
Заходимо в «Налаштування» і прив'язуємо свій аккаунт в Instagram до свого профілю в Facebook
Заходимо в «Налаштування» і прив'язуємо свій аккаунт в Instagram до свого профілю в Facebook

7. Зв'яжіть свою групу і сторінку

Люди можуть знати про вашу групу, але не бути в курсі про сторінку, або навпаки. Це дозволить збільшити охоплення і залученість обох майданчиків. Також ви зможете управляти групою, створювати публікації та спілкуватися з учасниками як від свого імені, так і від імені своєї сторінки. І, якщо що, ви в будь-який момент зможете відв'язати групу.
Якщо ліворуч немає вкладки «Групи», заходимо в налаштування і редагуємо сторінку:
Натискаємо «Додати вкладку» і вибираємо «Групи»
Натискаємо «Додати вкладку» і вибираємо «Групи»
Заходимо в «Налаштування» і прив'язуємо свій аккаунт в Instagram до свого профілю в Facebook
Тепер цей розділ з'явився на сторінці зліва. І тут же Facebook сам пропонує створити або прив'язати групу

8. Запросіть своїх друзів лайкнути вашу сторінку

Коли ви тільки починаєте розвивати свою сторінку в Facebook, не можна нехтувати жодним з методів, що дозволяють вам збільшити кількість лайків. Запропонуйте своїм друзям відзначити вашу сторінку як вподобану. Для цього натисніть на кнопку з трьома крапками під обкладинкою вашої сторінки, виберіть команду «Запросити друзів», поставте галочку навпроти «Надіслати запрошення в Messenger» (щоб людина отримала ваше повідомлення особисто) і напишіть запрошення, яке не викличе у нього негативу. Ви публікуєте крутий контент? Напишіть про це. Хочете, щоб він по-дружньому лайкнув сторінку, а потім відписався, коли ви наберете справжню аудиторію? Так і пишіть, в цьому немає нічого поганого.
Запрошуємо друзів на сторінку фейсбук
Запрошуємо друзів на сторінку фейсбук
Запрошуємо друзів на сторінку фейсбук
Запрошуємо друзів на сторінку фейсбук

9. Запросіть своїх друзів лайкнути вашу сторінку

Кожен раз, коли до вас у друзі додається нова людина, відправляйте йому повідомлення приблизно такого змісту: «Привіт. Спасибі, що додали мене в друзі. Якщо цікавитеся [вставити свою тематику], приєднуйтесь до моєї сторінки. Кожен день я публікую там цікавий і корисний контент по темі. Ось посилання - [посилання на вашу сторінку]. Заходьте :)».

10. Налаштуйте швидкі відповіді

Натискаючи на кнопку «Повідомлення», користувачі можуть писати особисті повідомлення вашій сторінці. Найчастіше багато з них висять непоміченими до тих пір, поки модератор не зайде на сторінку. Щоб цього не відбувалося, налаштуйте автоматичні відповіді. Наприклад, ви можете написати наступне: «Спасибі, що написали нам. Ми відповімо вам протягом сьогоднішнього дня ». Тоді користувач не буде чекати від вас одномоментного відповіді і залишиться лояльним до вашої компанії.
Кнопка «Повідомлення», за допомогою якої користувачі можуть особисто поспілкуватися з вашою компанією
Кнопка «Повідомлення», за допомогою якої користувачі можуть особисто поспілкуватися з вашою компанією

Щоб налаштувати автоматичну відповідь, зайдіть в настройки сторінки і виберіть розділ «Повідомлення».
Розділ "Повідомлення" в налаштуваннях сторінки
Розділ "Повідомлення" в налаштуваннях сторінки

11. Прив'яжіть свою сторінку в Facebook до онлайн-чату JivoSite

Коли ви дуже швидко відповідаєте на повідомлення користувачів, Facebook привласнює вашій сторінці ось таку візитку:
Щоб отримати таку візитку, потрібно відповідати на 90% повідомлень в середньому протягом 15 хвилин
Щоб отримати таку візитку, потрібно відповідати на 90% повідомлень в середньому протягом 15 хвилин

Як це зробити? Одним з найлегших способів - прив'язати Facebook до онлайн-чату JivoSite, щоб всі повідомлення з Facebook приходили менеджеру в чат, і він міг швидко на них реагувати. Щоб зв'язати між собою два сервіси, зайдіть в настройки «живосайту» і додайте в якості нового каналу Facebook.
Інтеграція Facebook в JivoSite
Інтеграція Facebook в JivoSite

Після натискання на кнопку, вам буде запропоновано додати посилання на свою сторінку. Після чого всі повідомлення від ваших користувачів Facebook будуть приходити вашим менеджерам в онлайн-чаті.

12. Дайте посилання на вашу сторінку в описі ваших інших акаунтів в соцмережах

Переконайтеся, що посилання починається з http: // або https: // (в залежності від того, який протокол використовується на вашому сайті), інакше по ній буде неможливо перейти.

13. Додайте посилання на вашу сторінку в підпис до імейл

І нехай кожна людина, якій ви пишете, бачить посилання на вашу сторінку в Facebook.

14. Публікуйте шикарний контент

Публікація якісного контенту - найнадійніший спосіб зробити вашу сторінку популярною. Анонсуйте свої нові матеріали з блогу, публікуйте якісну інфографіку і відео, заводьте цікаві дискусії.

16. Якщо у вас інтернет-магазин, додайте товари

Якщо ви вибрали такий шаблон, в якому є вкладка «Магазин», у вас є можливість додати свої товари на сторінку в Facebook і відзначити їх в публікації.
При переході у вкладку «Магазин», ми бачимо товари сторінки
При переході у вкладку «Магазин», ми бачимо товари сторінки

Якщо клікнути по товару, Facebook запропонує оформити замовлення на сайті:
Якщо користувач перейде в ваш товар, то побачить ось таку картину
Якщо користувач перейде в ваш товар, то побачить ось таку картину

Будь-який з товарів можна додавати до публікацій. Для цього потрібно натиснути на відповідну кнопку і опублікувати запис:
Товари можна відзначати в публікаціях
Товари можна відзначати в публікаціях

У підсумку виглядати це буде ось так:
Показуємо користувачам, що у нас є такий товар
Показуємо користувачам, що у нас є такий товар

17. Відстежуйте статистику

Вивчайте свою цільову аудиторію:
Вкладка "Люди"
Вкладка "Люди"

Відстежуйте динаміку росту спільноти:
Вкладка "Вподобання"
Вкладка "Вподобання"

Дивіться, який тип контенту отримує максимальне охоплення і залучення:
Вкладка "Дописи"
Вкладка "Дописи"

В який час аудиторія проявляє найбільшу активність:
Вкладка "Дописи" - Коли ваші шанувальники в мережі
Вкладка "Дописи" - Коли ваші шанувальники в мережі

Поклікайте на кожну з вкладок розділу «Статистика». Вивчивши цю інформацію, ви зможете створювати максимально якісний контент, який буде отримувати широке охоплення і користуватися попитом у ваших користувачів.

18. Використовуйте якісні брендовані зображення

Красиві зображення з логотипом вашої компанії допоможуть створити вам власний унікальний стиль і зробити ваш бренд більш професійним і впізнаваним в очах користувачів.
Брендована публікація
Брендована публікація

19. Виділяйте свої найкращі публікації

Пости, які набрали найбільше лайків і репостів, повинні перебувати на найвиднішому місці, щоб ті, хто їх ще не переглянув, зробив це при першій нагоді. Щоб прикріпити пост до верху стрічки, натисніть на стрілку в правому верхньому кутку і виберіть команду «Прикріпити нагорі сторінки»
Прикріпити пост зверху стрічки дуже просто​
Прикріпити пост зверху стрічки дуже просто

20. Заохочуйте користувачів лайкати і репостити ваші пости

Немає нічого ганебного в тому, щоб попросити користувачів лайкнути або розшарити ваш пост, якщо він дійсно того вартий. Адже ви витратили зусилля, щоб його написати, і маєте повне право ввічливо попросити про такого роду подяку.

21. Запропонуйте свою сторінку в усіх соціальних мережах, де у вас є підписники

Наприклад, зробіть пост про те, чому вашим підписникам з Інстаграму варто приєднатися до вашої сторінки в Facebook. Зрозуміло, що раз вони читають вас в "Інстаграмі", швидше за все, їм так зручніше, але невелику частину аудиторії ви можете зацікавити.

22. Рекламуйте свою сторінку в розсилці

Якщо ви ведете розсилку, розкажіть своїм підписникам про свою сторінку в Facebook і про те, чому їм варто на неї підписатися. Якщо у вас ще немає розсилки, негайно почніть збирати базу. Ви ігноруєте один з найпотужніших каналів залучення трафіку і лідів.

23. Зв'яжіться з адміністраторами інших сторінок в Facebook

І домовтеся про спів-маркетинг. Нехай вони порекомендують своїм підписникам вашу сторінку, а ви - їх. Те ж саме можна зробити і з розсилкою, якщо у вас приблизно однакова кількість підписників, і з будь-якими іншими каналами залучення трафіку.

24. Додайте на свій сайт плагін «Сторінка»

«Сторінка» - це плагін, який дозволяє вашим відвідувачам бачити вашу стрічку новин прямо зі сторінок вашого сайту. Встановити його дуже легко. Все що потрібно зробити, це: вибрати потрібні налаштування, скопіювати код і вставити його на свій сайт.
Налаштування плагіну «Сторінка»
Налаштування плагіну «Сторінка»

25. Використовуйте плагін для Wordpress Lightbox

Якщо ваш сайт зроблений на движку Wordpress, то даний плагін виявиться вам дуже корисний. Facebook Page Promoter Lightbox - це спливаюче вікно, яке закликає лайкнути вашу сторінку в Facebook. Працює він у такий спосіб:
Плагін Facebook Page Promoter Lightbox
Плагін Facebook Page Promoter Lightbox

Щоб запустити цей плагін, необхідно зайти в його налаштування і вказати там такі дані:
- ID сторінки - щоб його дізнатися, натисніть на знак питання, введіть у вікні адресу вашої сторінки і натисніть Fetch.
- Через якийсь час (в мілісекундах) буде спливати поп-ап.
- Через скільки днів після закриття поп-апа, він знову буде показаний користувачеві.
- Чи буде закриватися вікно, якщо користувач натисне за його межами.
- На яких сторінках воно буде з'являтися.
Налаштування плагіну Facebook Page Promoter Lightbox
Налаштування плагіну Facebook Page Promoter Lightbox

26. Згадуйте інших користувачів

Коли ви згадуєте людей за допомогою символу @, є велика ймовірність того, що ваш запис потрапить в їх стрічку. У більшості користувачів Facebook ця функція стоїть за замовчуванням, а якщо навіть не за замовчуванням, людина подивиться ваш запис і вирішить, публікувати на своїй сторінці чи ні. І якщо вирішить опублікувати, ви отримаєте увагу його аудиторії.

27. Міняйте лайки на можливість брати участь в опитуваннях

Використовуйте для цього безкоштовний сервіс Facebook Poll або умовно-безкоштовний сервіс Wishpond. За допомогою них ваші користувачі зможуть взяти участь в голосуванні або подивитися на його результати тільки після того, як поставлять лайк.

28. Роздавайте знижки за лайки

У цьому вам допоможуть додатки Facebook Coupon App та Group Offers App. Перший дозволяє створювати персональні купони на знижку, які активуються за допомогою лайка. А другий активує знижку після приєднання до акції певного числа людей. Обидві програми платні, але є безкоштовний пробний період.

29. Купуйте рекламу

Збільшити охоплення аудиторії можна і за допомогою реклами. Виберіть свій кращий пост, перейдіть в рекламний кабінет та рекламуйте його на аудиторію, яка може зацікавитись.

Більш докладно про те, як запускати рекламу в Facebook, ви можете почитати в наших статтях.

30. Завантажте фото з вашими фанатами

Якщо ви були на тематичній конференції або зустрічі з фанатами і зробили там груповий знімок, викладіть його на своїй сторінці в Facebook і відзначте всіх присутніх на ньому людей.

31. Коментуйте чужі публікації

Залишайте корисні і обдумані коментарі до чужих публікацій. Намагайтеся зробити так, щоб користувачам захотілося переглянути ваш профіль і перейти на сторінку вашого бренду.

32. Напишіть статтю «10 причин лайкнути нашу сторінку в Facebook»

Перерахуйте всі причини, за якими користувачам варто лайкнути вашу сторінку. В кінці матеріалу не забудьте дати посилання на вашу сторінку і придумайте заклик до дії.

33. Напишіть гостьовий пост

Але замість посилання на ваш сайт, попросіть власника майданчика додати посилання на вашу сторінку в Facebook. Якщо майданчик досить популярний, а стаття сподобається її читачам, можете не сумніватися, переходів у вас буде багато.

34. Проведіть вебінар

Вебінари - це один з найефективніших способів збирати лайки в Facebook, оскільки ви можете усно порекомендувати свою сторінку лояльно налаштованим по відношенню до вас людям (адже вони записалися на цей вебінар, значить, вони вважають, що у вас можна чогось навчитися) і дати на неї посилання.

35. Влаштуйте live-трансляцію

Якщо у вас багато підписників, ви можете влаштувати live-трансляцію зі свого особистого облікового запису і в процесі цієї трансляції закликати глядачів підписатися на вашу бізнес-сторінку.

36. Рекламуйте вашу сторінку на галузевій події вашого ринку

Якщо ви є експертом в своїй області, то напевно час від часу виступаєте на галузевих конференціях і семінарах. Використовуйте цю можливість по максимуму. Зробіть красивий штендер або роздрукуйте буклети з описом своєї компанії і не забудьте додати туди посилання на вашу сторінку в Facebook.

37. Роздавайте своїм фанатам подарунки, на яких написана адреса вашої сторінки

Футболки, кепки, кружки, стікери - все це може сильно допомогти вам у просуванні вашого бренду в Facebook. Віддані користувачі з радістю приймуть ваші подарунки, а ви в свою чергу поліпшите впізнаваність свого бренду (особливо корисно для локального бізнесу).

38. Розповідайте про свою сторінку буквально кожному зустрічному ;)

Запустіть сарафанне радіо. Нехай всі знають, що ваша сторінка настільки чудова, що на неї просто не можна не підписатися. Тільки перед тим, як це зробити, обов'язково переконайтеся, що це дійсно так ;)

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності