Engagement Rate, або ER, в SMM - це показник залученості: метрика просування, яка відображає кількість користувацьких реакцій на контент. Вимірюють її у відсотках: при 0% на пост ніхто не відреагував, при 100% кожен підписник поставив лайк або написав коментар.
Під користувацькими реакціями розуміють будь-які взаємодії з контентом:
в Інстаграм - повторні перегляди Історій, лайки, коментарі, репости в особисті і збереження, перегляди відео IGTV в стрічці;
в Фейсбуці - реакції на пости, коментарі, репости, збереження в обраному, сповіщення на певний запис;
в ТікТоці- повторні перегляди, відправка відео через інші платформи, лайки, коментарі, перехід в профіль автора.
Чим частіше користувачі якось реагують на ваш контент, тим вище буде показник.
ER в соціальних мережах рахують вручну, тому що в інтерфейсі соцмереж не показують метрику «в чистому вигляді». У
бізнес-профілі Інстаграм можна побачити лише загальне число дій з конкретним постом або публікаціями за певний період. А в профілях Фейсбуці немає і цієї статистики - вона доступна лише для сторінок і спільнот в Facebook Suite.
Показник залучення підписників потрібен, щоб оцінювати ефективність контенту. Він допомагає зрозуміти, які пости спрацьовують краще, а які гірше. І в майбутньому виробляти контент, який привертає більше уваги і підігріває аудиторію, стимулює її здійснити покупку.
Середніх показників по ринку немає. На показник сильно впливає кількість аудиторії. У мікроблогера з 5 000 підписників нормальний Engagement Rate може бути близько 10%, а у блогера-мільйонника навіть 2-3% вважається відмінним результатом.