Розповідаємо, як грамотно приправити свій контент в Інстаграм корисними хештегами.
Хештеги в Інстаграм використовують як бренди, так і блогери з різними цілями: від структурування контенту до залучення нової аудиторії. У цій статті розберемося, як включити теги у свою контент-стратегію, визначимо найпопулярніші хештеги в Інстаграмі та розповімо, як з ними працювати.
- Типи хештегів в Інстаграм та їх використання
- Високочастотні хештеги – більше 100 000 публікацій
- Середньочастотні хештеги – понад 50 000 публікацій
- Низькочастотні хештеги – до 50 000 публікацій
- Сервіси для підбору хештегів
- Як правильно ставити хештеги в Інстаграмі у 2024 році
- Відповіді на додаткові питання
Типи хештегів в Інстаграм та їх використання
Хештеги використовуються для багатьох цілей, наприклад:
- маркування каналів;
- позначення тематики та рубрик;
- проведення конкурсів і челенджів;
- залучення підписників і нової аудиторії.
Вони прижилися у Twitter (X), TikTok та, звичайно, в Instagram. Є багато різних способів просування акаунтів, але в цій статті ми розберемо саме роботу з хештегами для просування в Інстаграм:
- дізнаємося найпопулярніші хештеги 2024 року;
- навчимося їх підбирати;
- розберемо всі вимоги та обмеження.
Розглянемо, які хештеги в Інстаграм існують і для яких цілей їх використовувати.
Високочастотні хештеги – більше 100 000 публікацій
Це найпопулярніші хештеги в Інстаграм для просування. Найчастіше теги з цієї категорії спрямовані на взаємні лайки або підписку. Автопідписка по ним налаштована у багатьох ботів, тому будьте обережні — такі хештеги, звісно, приведуть до вас нову аудиторію, але навряд чи вона буде цільовою.
Тим не менш, 1-2 високочастотних хештеги вашій публікації не зашкодять.
Топ хештегів Інстаграм англійською:
#love #instagood #me #tbt #cute #follow #followme #photooftheday #happy #beautiful #selfie #picoftheday #like4like @aihashtag #aihashtag #smile #friends #fun #fashion #summer #instadaily #igers #instalike #swag #amazing #tflers #follow4follow #likeforlike #bestoftheday #l4l
Топові хештеги Інстаграм українською:
#ukraine #київ #україна #kyiv #love #перемога #instagood #мизукраїни #одеса #like4like #lviv #beautiful #followme #fashion #girl #travel #дніпро #photooftheday #summer #vsco #photo #follow #nature #instagram #style #photography #beauty #happy
Середньочастотні хештеги – понад 50 000 публікацій
Наприклад, для просування манікюрного салону в Києві ефективніше використовувати хештеги для фото в Інстаграм типу #манікюркиївцентр, ніж просто #манікюрвиїв або навіть #манікюркиївнедорого.
Такий тег дозволить залучити більш цільових і «гарячих» клієнтів, ніж загальний хештег, за яким багато хто шукає пости лише для перегляду контенту, а не для того, щоб щось придбати.
Низькочастотні хештеги – до 50 000 публікацій
Такі хештеги найчастіше підбираються, виходячи з тематики акаунта. Вони дозволяють залучити більш цільову аудиторію навіть за допомогою автопідписки. Наприклад, за хештегом #дешевийвідпочинок можна публікувати недорогі тури і навіть генерувати заявки та продажі при правильному підході і роботі з контентом.
Отже, ми розібралися з типами хештегів в Інстаграм. Тепер перейдемо до того, як їх підбирати, в якій кількості використовувати та як оцінювати їхню ефективність.
Сервіси для підбору хештегів
Розглянемо кілька найпопулярніших сервісів для підбору актуальних хештегів для Інстаграму*.
Hashtag Performance – сканує профіль на заборонені хештеги, аналізує акаунт і показує популярні та унікальні хештеги. Цей сервіс допомагає знайти найбільш результативні й найкращі хештеги в Інстаграмі*.
Display Purposes – підбирає 30 хештегів, схожих на ті, що ви шукаєте. Також можна побачити найпопулярніші хештеги за певною темою.
Як правильно ставити хештеги в Інстаграмі у 2024 році
Інстаграм дозволяє використовувати до 30 хештегів за раз, але не перевантажуйте свою аудиторію — надмірна кількість тегів може сприйматися негативно. Ось кілька порад для ефективного використання хештегів:
1. Не використовуйте цілі фрази в хештегах. Форматування на кшталт #як #я #зустрів #вашу #маму може бути неприємним для підписників. Натомість використовуйте чіткі та зрозумілі хештеги, як-от #HIMYM.
2. Не використовуйте особисті хештеги інших. Це може заплутати підписників і створити непотрібні незручності. Краще створювати унікальні хештеги для вашого бренду або контенту.
3. Уникайте високочастотних тегів, якщо у вас маленька аудиторія. Якщо тег має більше 800 000 публікацій, а ваша аудиторія незначна, він не принесе значної користі. Великі блогери та бренди використовують такі теги для підвищення видимості, але для малого бізнесу чи інфлюенсерів це не так ефективно.
4. Не використовуйте загальні хештеги. Використовуйте вузькі за тематикою теги, щоб привернути цільову аудиторію. Наприклад, для невеликого веганського кафе у Львові краще використовувати хештег #веганськідесертильвів, ніж загальний #кафеульвові.
5. Не використовуйте застарілі хештеги. Завжди обирайте актуальні хештеги. Уникайте тегів з минулих років або тих, що пов’язані з уже застарілими трендами, як-от #манікюр2019рік. Вони не будуть популярними і не допоможуть залучити нову аудиторію.
Відповіді на додаткові питання
Чи можна ставити хештеги в коментарях? Так, можна. Якщо ви не хочете вказувати хештеги прямо в пості або вирішили використати більше ніж 30 тегів, ви можете вказати їх у коментарях. Головне, щоб коментар був опублікований від вашого акаунта.
Що таке тіньовий бан? Тіньового бана не існує – це міф. Інстаграм не обмежує покази по хештегам за їх надмірне використання. Але це не означає, що вам слід збільшувати кількість публікуваних тегів — як ми вже сказали, важливо не кількість, а правильний підбір і актуальність хештегів.
Дотримуючись простих правил, описаних у цій статті, ви зможете залучати підписників за допомогою найпопулярніших хештегів в Інстаграмі – причому не тих, хто приєднається до вас за допомогою автопідписки, а тих, хто дійсно може стати вашим клієнтом. Удачі у публікаціях!