PRO SMM - МЕНЮ

Популярні хештеги в Інстаграм:
топ 2021 року

Хештеги використовують як бренди, так і блогери в абсолютно різних цілях: від структуризації контенту до залучення нової аудиторії. У цій статті ми розберемося, як включити їх в свою контент-стратегію, визначимо найпопулярніші хештеги в Інстаграм і розповімо, як з ними працювати, щоб за це нічого не було.

Хештеги в Інстаграм: що це і навіщо вони вам потрібні

Сьогодні хештеги використовуються для:
- маркування каналів;
- позначення тематик і рубрик;
- проведення конкурсів та челленджів;
- залучення підписників і нової аудиторії;
- багатьох інших цілей.

Хештеги прижилися в Твіттері, ТікТоці, в тому числі і в Інстаграм. Є багато різних способів прокачати акаунт, але в цій статті ми розберемо саме роботу з хештегом для розкрутки: дізнаємося найпопулярніші хештеги 2021 року, навчимося їх підбирати і розберемося у всіх вимогах та обмеженнях.

Ось кілька способів взаємодії з аудиторією з їх допомогою:

Використання високочастотних хештегів (більше 100 000 публікацій)

Найчастіше, це хештеги, націлені на взаємну підписку або лайки. Автопідписка по ним налаштована у багатьох акаунтів спамерських пошукових роботів, тому будьте обережні - такі хештеги, звичайно, приведуть до вас нову аудиторію, але навряд чи вона буде цільовою. Тим не менше 1-2 високочастотних хештега для вашої публікації не зашкодить. Сервіс Instateg зібрав найпопулярніші хештеги 2021 року - публікуємо списки, хештеги англійською, російською та українською.

Найпопулярніші хештеги 2021 року англійською:

#me #love #instadaily #selfie #covid19 #photooftheday #fun #followme #smile #summer #swag #instalike #igers #tbt #picoftheday # follow4follow #tflers #fashion # like4like #follow #instagood #amazing #cute #friends #bestoftheday #happy #instatag # l4l #beautiful #likeforlike #party #nofilter #bored #repost #hot #fitness #all_shots #eyes #lol #instago #style #nature #night #funny #instamood # f4f #girls #pretty, #gradient # instafollow #my #followforfollow #instacool # l4l #tweegram #cool #iphoneonly #life #pink #instalove #photo #colorful #shoutout #model #instapic #iphonesia #stayhome #awesome #instagramhub #home #throwback #tired #loveit #followback # doubletap #beauty #igdaily #instaphoto #throwbackthursday #harrystyles #day #instagramers #makeup # 20likes #picstitch

Найпопулярніші хештеги 2021 року російською:

#инстаграм_порусски #я #любовь #инстаграм #коронавирус #россия #москва #инстатаг #фотография #инста #день #лайки #инстаграманет #природа #любовьмоя #девушки #улыбка #жизньпрекрасна #друзья #селфи #ночь #челлендж #украина #небо #фото #инстаграмнедели #жизнь #супер #дружба #красота #видео #облака #успех #клуб #друг #инстамамс #инстамама #привет #инстадети, #нетупи #город #лук #красиво #мы #инстатаг #кот #инстафото #котик #нравится, #градиент #фотография #мой #следуйзамной #любовьморковь #подпишись #лучший #счастье #вечеринка #инстаграманет #вид #да #классно #ты #праздник #девушка #любимый #доброеутро #обед #пара #деньги #сила #настроение #отдыхаем #спасибозапомощь #инстатаг #хорошо #вечер #шопинг #отдых #конкурс #утро #нет #инстаграманет #оставайсядома #жесть #сон #дорога #гуляем #солнце #любимая #любимые


Найпопулярніші хештеги 2021 року українською:

#ua #ukr #ukraine #ukrainian #ukrainiangirl #ukraine_recommends #ukraina #ukrain #ukrainegirl #ukraine_vsco #ukrainianblog #ukrainian_insta #ukrainiangirls #ukrainki #ukrainianboy #ukraine_blog #ukrainians #ukrainegrams #ukraine_art #ukrainianfashionweek #ukrainetoday #ukrainians_ukr #ua_iphoneography #instaukraine #instagramanet #instatag #ukrainestyle #ukraini

Використання середньо частотних хештегів (більше 50 000 публікацій)

Наприклад, для просування манікюрного салону середнього класу в Києві ефективніше використовувати хештег виду #манікюркиїв, ніж просто #манікюр. Такий тег дозволить залучити більше цільових і гарячих клієнтів, ніж загальний хештег, на який, багато заходять просто з метою подивитися контент, а не для того, щоб що-небудь придбати.

Використання низькочастотних хештегів (до 50 000 публікацій)

Такі хештеги найчастіше підбираються виходячи з тематики акаунта. Вони дозволяють залучити більше цільової аудиторії навіть за допомогою автопідписки. Наприклад, за хештегом #дешевітури можна публікувати недорогі тури і навіть генерувати заявки і продажі при правильному підході і роботі з контентом.

Як підібрати хештеги

Незалежно від того, яку стратегію ви вибрали, для того, щоб підбирати оптимальні хештеги існує кілька інструментів. Розповімо для початку, як підбирати хештеги за допомогою сервісів.

Сервіси для підбору хештегів

Незалежно від того, яку стратегію ви вибрали, для того, щоб підбирати оптимальні хештеги існує кілька інструментів. Розповімо для початку, як підбирати хештеги за допомогою сервісів.

Таких сервісів створено величезну кількість, а головний плюс - багато хто з них безкоштовні. Розберемо декілька найпопулярніших.

InstaTag - ціла база хештегів за популярністю, цілям і тематиках. Про що б ви не писали, цей інструмент допоможе підібрати вам декілька відповідних тегів.

Clarifai - інструмент для ледачих. Підбирає хештеги під фотографію в залежності від її змісту. Іноді може помилятися, але покопатися в ньому буде цікаво.

Hashtag Performance - сканує профіль на заборонені хештеги, аналізує акаунт і показує популярні і унікальні хештеги. Тобто допомагає побачити найрезультативніші теги.

Displaypurposes - підбирає 30 хештегів, схожих на ті, що ви шукаєте. А ще можна побачити найпопулярніші хештеги з певної теми.

Ручний підбір хештегів

Для цього використовуйте рекомендації Instagram при пошуку. Наприклад, саме завдяки рекомендаціям за хештегом #манікюркиїв ми змогли знайти набагато більш корисний тег - #манікюркиївнедорого.
Заведіть Google-таблицю, в якій будете зберігати і вести звітність за всіма хештегами. Туди можна вносити кількість показів, складність підготовки, релевантність і інші показники, які здадуться важливими.

Як правильно ставити хештеги

Крім технічних обмежень, існують загальні рекомендації, які зроблять роботу з хештегами більш ефективною. Звернемося до дослідження Klear, присвяченому тому, як збільшити активність і кількість аудиторії за допомогою хештегів в Інстаграм.

Отже, рекомендовано використовувати від 1 до 4 хештегів; причому два є оптимальною кількістю, якщо ваша мета - приріст лайків. Так чи інакше, ігнорувати здоровий глузд не варто. Інстаграм дозволяє вказувати 30 хештегів за раз, але пошкодуйте власну аудиторію - за що їм це в їх стрічках?

Головні поради:

Не упаковуйте в хештег цілі фрази. Наприклад, форматування в дусі #як #я #зустрів #вашу #маму навряд чи обрадує ваших підписників. Дуже некомфортно сприймати інформацію, оформлену таким чином - краще відразу використовувати фірмовий хештег серіалу #HIMYM.

Не користуйтеся чужі особисті хештеги. Це не карається, але якийсь безчесний вчинок, який принесе швидше зайві незручності - в хештегу, який перегукується з чужим аккаунтом, рано чи пізно заплутаються не тільки читачі, а й ви самі.

Не використовуйте високочастотні теги, якщо у вас маленька аудиторія. Якщо по якомусь тегу зроблено більше 800 000 публікацій, а підписників мало - писати під нього безглуздо. Такі теги релевантно використовувати світовим блогерам, зіркам і великим брендам, тому що у них достатньо аудиторії, щоб вийти з ним в ТОП. А ось середньому бізнесу, інфлюенсерам і звичайним людям це нічого не дасть.

Не беріть загальні хештеги. Використовуйте вузькотематичні теги для того, щоб залучити цільову аудиторію у ваш акаунт. Наприклад, якщо ведете акаунт невеликого вегетаріанського кафе в Києві, не варто використовувати для публікацій загальний хештег #кавакиїв, спробуйте зацікавити підписників такими тегами, як #веганськідесерти або #вегкафа.

Не використовуйте застарілі хештеги. Завжди ставте тільки актуальні хештеги, не варто брати хештеги челленджу піврічної давності або, наприклад, теги з серії #манікюр2016. Вони вже застаріли, не користуються попитом і навряд чи принесуть вам нову аудиторію, навіть якщо ви вийдете з ним в ТОП.

Чи можна ставити хештеги в коментарях?

Так можна. Якщо не хочете вказувати хештеги прямо в пості або раптом все-таки вирішили поставити більше 30 тегів, сміливо вказуйте їх в коментарях. Головне, щоб коментар був опублікований від вашого облікового запису.

Що таке тіньовий бан?

Тіньовий бан означає зникнення певних хештегів або окремих публікацій з пошуку в Instagram.
Наприклад, користувач публікує фотографію з хештегом #fashion, але інші користувачі при цьому не бачать даний пост в стрічці хештегів, а автор публікації не отримує ніякого повідомлення про це. Блогери, що потрапили на маховик тіньового бана, можуть продовжувати постити фото і виконувати стандартні дії, але їх пости не буде видно.

Як використовувати невидимі хештеги?

Крута штука: ви можете публікувати Історії з невидимими хештегом. Просто вкажіть хештег при підготовці публікації, але не прикріплюйте стікер до самої Історії. Ви все одно будете відображатися в пошуку по заданому хештегу!

Дотримуючись простих правил, описаних в цій статті, ви зможете залучати Інста-підписників за хештегом - причому не тих, хто буде приєднуватися до вас за допомогою автопідписки, а тих, хто дійсно може стати вашим клієнтом. Вдалих постів!
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.