PRO SMM - МЕНЮ

Покази та охоплення в Інстаграм - це одне і теж?


Друзі, сьогодні ми розберемо таку тему як «статистика» публікацій в Інстаграм. Насправді це дуже глибока тема, але якщо ви хочете стати експертом в області СММ, то вам обов'язково потрібно звертати увагу на такі показники як: покази, охоплення і залученість публікацій. Для того, щоб подивитися статистику в Інстаграм ознайомтеся, будь ласка, з цією інструкцією.

У цій статті ми постараємось пояснити доступною мовою і показати на прикладах, що кожен з показників означає і чому вони так важливі.

Чи добре ви розбираєтеся в Інстаграм?

Уявіть, що ви інтернет-маркетолог. Модне слово, яке під собою має на увазі дуже багато. І тут ваш знайомий, який далекий від Інтернету (припустимо, динозаври ще не до кінця вимерли), просить пояснити вас, чим ви займаєтеся на роботі.

Як ви викрутитеся? Адже людина не знає слів: «цільовий трафік», SEO, SMM, контекстна реклама та інше. Доведеться пояснювати все доступною для нього мовою. Але для цього вам необхідно добре розбиратися в своїй темі, щоб пояснити і, головне, щоб ваш знайомий зрозумів, про що ви взагалі говорите. А тепер увага - питання на «засипку»:
- Оцінюєте ви результат просування сторінки тільки за кількістю підписників?
- Покази та охоплення це одне і теж?
- Як би ви пояснили, що таке залучення?

Якщо ви змогли відповісти на ці питання самостійно, не користуючись Гуглом для відповідей, то ви - молодець! А для всіх, хто сумнівався, чи поки що не розбираються в цій темі, будуть дані відповіді в цій статті.

Відмітки «Подобається» або коментарі?

Припустимо, ви зробили пост в Інстаграм, який підписники НЕ лайкають, але коментують? Не завжди все доречно лайкати, правда ж? Чи алгоритм Інстаграму працює на вашу користь у даному випадку? Відповідь, так! Тому, що коментарі мають більше значення, ніж прості лайки. Лайки люди можуть ставити і на автоматі, просто так, а ось, щоб написати коментар, людина витрачає час і зусилля. Так що, коментар має більше значення для облікового запису. Саме тому часто буває, що скандальні пости виходять в «топ» новинної стрічки.

«Покази» і «Охоплення» в Інстаграм

Покази та охоплення - це не одне і те ж. Одна людина може переглянути вашу публікацію 5 разів. І кожен раз, коли хтось переглядає ваш пост - це вважається одним показом. По суті, покази - це скільки разів ваш пост з'являвся на екрані користувача. Але це не означає, що це унікальні акаунти, так як, як ми вже сказали вище, посто може проглядатися однією людиною кілька разів.

Охоплення ж, на відміну від показів, в цифрах показує скільки унікальних акаунтів бачило вашу публікацію. Ці метрики рекомендується розглядати в комплексі. Якщо ж кількість показів в 2-3 рази вище охоплення, це означає, що один пост проглядався кілька разів підписниками, що саме по собі не погано, але ви повинні розуміти різницю.

Трохи про залучення в Інстаграм

Що це взагалі за слово таке «залучення»? Насправді - це дуже важливий показник якості ваших підписників і їх реакції на ваші публікації. Давайте, розглянемо 2 приклади і зрозуміємо, як вся ця справа працює.

Припустимо, у вас є акаунт від 1000 фоловерів. Ми всі знаємо, що органіку (безкоштовний якісний контент) бачить приблизно близько 10% ваших підписників. Ви зробили пост і його побачило 100 чоловік. Якщо ви не любитель сервісів массофловінгу або не додавали до себе в підписники кого попало типу салонів краси, бургерної, сервісів з обробки брів та інше, то ці 100 чоловік, які побачили ваш пост - унікальні підписники. З них приблизно третина може лайкнути ваш пост. Разом ми маємо: 33 лайки на одну публікацію для акаунта від 1000 живих підписників.

Другий випадок. Беремо акаунт від 1000 підписників, робимо пост, який можуть побачити 100 підписників. Але з цих 100 підписників - 80% боти або сторінки, які зовсім не переглядають новинну стрічку. Що тоді ми отримуємо в результаті? Тільки 20 живих акаунтів, з яких третина, можливо, лайкне ваш пост. Разом: 7 лайків з 100 можливих. Починаєте розуміти, що означає залученість і чому вона така важлива?

Залучення - це загальне число унікальних Інста-акаунтів, які поставили позначку «Подобається» вашій публікації, які залишили коментар або зберегли її. Все це - унікальні акаунти. Ось тому кількість підписників на сторінці не завжди означає їх якість! Ось вам ще одна відповідь на поставлене раніше запитання.

Якість або кількість?

В інтернеті немає Конституції з прописаним законами про те, что правильно або неправильно в просуванні. Зато є дуже даже зрозуміле покарання - Блокування аккаунтів.
Аналіз показів, охоплення та Залучення вашого профілю в Інстаграм може багато розповісти про «якість» ваших підписників. Саме тому Варто розуміти, що вони означають і на які показники варто звертати увагу.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.