PRO SMM - МЕНЮ

Інструкція: Як ставити найпопулярніші
хештеги в Інстаграм 2019


Хештеги в Інстаграм - це один з основних методів для розкрутки. Якщо про ваш обліковий запис ще майже ніхто не знає, то єдиний спосіб розповісти про себе іншим користувачам в Інстаграм - це робити нові пости і ставити під ними релевантні (які стосуються теми поста) хештеги.

Ви можете скопіювати нижче найпопулярніші хештеги в Інстаграм для лайків і тупо ставити цей список під кожним постом. Але в 2019 році вони не дадуть вам «якісних» підписників, тільки інтернет-магазини і консультантів з просування. А хороші ( «залучені») підписники - це додаткові лайки для нових фото. Тому якщо ви шукаєте «хештеги в інстаграм для лайків», то краще навчитеся ставити правильні хештеги.

Найпопулярніші хештеги Інстаграм 2019

#love #instagood #me #tbt #cute #follow #followme #photooftheday #happy #beautiful #selfie #picoftheday #like4like #instagramanet #instatag #smile #friends #fun #fashion #summer #instadaily #igers #instalike #swag #amazing #tflers #follow4follow #likeforlike #bestoftheday #l4l

Найпопулярніші хештеги Українського Інстаграм 2019

#ua #ukr #ukraine #ukrainian #ukrainiangirl #ukraine_recommends #ukraina #ukrain #ukrainegirl #ukraine_vsco #ukrainianblog #ukrainian_insta #ukrainiangirls #ukrainki #ukrainianboy #ukraine_blog #ukrainians #ukrainegrams #ukraine_art #ukrainianfashionweek #ukrainetoday #ukrainians_ukr #ua_iphoneography #instaukraine #instagramanet #instatag #ukrainestyle #ukraini

Що таке хештеги в Інстаграм?

Хештег - це слово зі знаком #, яке ви ставите по фото.
Як вас знайдуть по хештегу:
- Через основний пошук по хештегам в Інстаграм.
- Натиснувши на Хештег під чужим фото.

В основному пошуку люди будуть вводити найпростіші слова - «квіти», «манікюр», «кішки», «купальники» і т.д.

А ось багатоскладні хештеги ніхто руками друкувати в пошуку не буде - лінь. Але якщо під якимось цікавим фото "довгий" Хештег - то є ймовірність, що за ним користувачі перейдуть в загальну стрічку постів з таким хештегом.
Звідси висновок - і короткі (односкладові), і довгі хештеги потрібно ставити. Лайки і підписки отримаєте з усіх.

Найпопулярніші хештеги в Інстаграм

Високочастотні хештеги - з кількістю запитів більше 100 000.
Середньочастотні хештеги - 100 - 50 000 запитів.
Низькочастотні хештеги - до 50 000 запитів.

Де шукати найпопулярніші хештегом в Інстаграм:
- загальний пошук Інстаграм (вводите слово і дивитесь кількість запитів)
- під фото в топі пошуку по хештегам (перші 9 фото)
- в пошуку по хештегам зверніть увагу на рядок над усіма фото - там будуть схожі популярні хештеги
- ТОП-100 хештегів англійською
- найпопулярніші хештеги (за темами - для підписників, лайків, дівчата, чоловіки, макіяж, одяг, подорожі і т.д.)

Ми не рекомендуємо вам сліпо копіювати список найпопулярніших хештегів:
Такі хештеги «живуть» буквально пару секунд (в загальній стрічці ви відразу ж опуститесь вниз) - конкуренція дуже висока.

Найпопулярніші хештеги на кшталт «follow», «beautiful», «likes» і т.д. не матимуть нічого спільного з вашим постом. Тому максимум, що вийде, - це ви зберете автолайки. Ніхто і не поцікавиться, що у вас за пост. А для продажів вам потрібна висока залученість - щоб люди заходили до вас в акаунт, читали пости, підписувалися. Витратьте час на підбір тематичних хештегів і відчуєте різницю (як - написано нижче в статті).

Для чого потрібні хештеги в Інстаграм?

1. Нові підписники і лайки. Хештеги - це кращий безкоштовний спосіб набрати нових підписників. «Соромитеся» ставити хештеги - втрачаєте підписників, падає охоплення.
2. Для блогерів - привернення уваги брендів і великих пабліків (ставите їх тематичний Хештег і можливо, вони опублікують вас у себе в акаунті).
3. Просування бренду. Придумуєте свій унікальний Хештег і завжди використовуєте, щоб він запам'ятався підписникам.
4. Навігація по акаунту в Інстаграм. Щоб зробити акаунт цікавішим, створюєте рубрики і відзначаєте їх відповідними хештегом. За ним підписники, які зацікавились цією рубрикою, легко зможуть подивитися всі пости на цю тему.
5. Відстеження контенту користувачів. Якщо люди ставлять Хештег вашого бренду, то ви зможете знайти такі пости і опублікувати їх у себе (з дозволу автора). Це можуть бути відгуки або фото у вашому закладі, наприклад. Такий призначений для користувача контент підвищує довіру до вас інших користувачів Інстаграм.
6. Гівевеі, марафони, конкурси, акції. Якщо ви користуєтеся такими методами просування, то хештеги допоможуть вам і вашим підписникам відстежувати потрібну інформацію.
7. Продажі через хештег. Щоб підписники легко могли замовити у вас товар/послугу, просіть їх під відповідним постом ставити Хештег #хочукупити_бренд + e-mail. Якщо ви тільки починаєте або асортимент невеликий, то такі хештеги можна відстежувати самостійно. І також самостійно писати на пошту клієнтам деталі замовлення. Але далі можна скористатися платним сервісом, який робить це в автоматичному режимі. А в майбутньому з'являться шопінг-теги.

Як зібрати релевантні хештеги в Інстаграм

Релевантні хештеги - це ті, які підходять за змістом до вашого посту. Де їх взяти?

Основний пошук по хештегам в Інстаграм. Не полінуйтеся і подивіться, які ще хештеги пропонує сам Інстаграм при пошуку по вашому хештегу (вгорі над усіма фото у видачі).

Геотеги. Додавайте до основного хештегу назву вашого міста/регіону. Наприклад, #манікюркиїв

Хештеги конкурентів. Подивіться, які хештеги ставлять ваші конкуренти (не будь-які, а ті, у яких багато лайків, - наприклад, з топу)

Як правильно ставити хештеги в Інстаграм

1. Максимум - 30 хештегів під одним постом (У 2018 за чутками краще використовувати 5-10, щоб не потрапити в тіньовий бан)
2. Міняйте хештег під кожним новим постом, інакше теж - тіньовий бан.
3. Можна використовувати літери (російські, латинські), цифри, емодзі, знак підкреслення (_)
4. Фото в пошуку по хештегам упорядковано відповідно до часу публікації поста, а не за часом, коли ви додали хештег. Це особливо важливо, якщо використовуєте високочастотні (популярні) хештеги. Якщо ви їх відразу не поставили при публікації, то потім вже марно, тому що по ним з'являється 700-1000 нових постів в хвилину і ваше фото вже далеко внизу у видачі.
5. Якщо у вас закритий профіль - то фото в пошуку не беруть участь і ставити хештеги не потрібно.
6. Якщо ви ставите хештег в коментарях в чужому акаунті - то чуже фото не потрапляє в пошук по цьому хештегу.

Нововведення 2018 - хештеги в коментарях навіть під своїми постами теж не працюють. Потрібно обов'язково ставити хештег в самому пості, а не виносити в перший коментар.

Як не писати хештеги в Інстаграм

1. Не ставте хештеги з «чорного списку». Цей список періодично оновлюється, але в цілому це теги з тем: насильство, матюки, образи, фетшеймінг (образи на грунті зайвої ваги). Іноді в цей список заборонених хештегів потрапляють найпопулярніші і тому заспамлені теги на кшталт «love».
2. Не робіть підпис до фото суцільним хештегом. Це можуть собі дозволити дівчата в купальниках, але не бізнес-акаунти. Пояснюйте своє фото текстом, інакше пост виглядає як спам. Навіть якщо ви фотоблоггер - можете написати, де і коли зроблена фотографія.
3. Не вставляйте хештеги в текст поста, ставте їх нижче, під текстом. Читати текст, в якому є хештег, - неприємно.
4. Не публікуйте пости зовсім без хештегів! Як правило, підбирати хештеги - це окрема робота. І робити її лінь. Але тоді будьте готові до того, що ваш пост крім підписників ніхто не побачить і ви втратите потенційних клієнтів. Не отримаєте додаткових лайків і нових підписників.
5. Не робіть занадто довгі хештеги - очі просто не можуть сприйняти такі довгі слова - наприклад,
#гарячіпутівкивіталіюкиїв

А тепер найцікавіше і корисне: три перевірених схеми залучення підписників через хештег.

Робочі способи залучення підписників через хештег

Оновлення 2019.

Раніше можна було не боячись ставити по 30 хештегів під кожним постом. У 2019 Інстаграм може розцінити це як спам і відправити в тіньовий бан. Тому робіть по 5-15 хештегів під одним постом (скоротіть вказані нижче кількість хештегів в 2-3 рази).

Хочете багато лайків і «живих» підписників? Не ставте хештеги в Інстаграм абияк, а скористайтеся однією з трьох тактик:
- ТОП-9
- Триптих
- Контент-план

ТОП-9

Найбільш очевидний з усіх спосіб розкрутки за допомогою хештегів в Інстаграм - вийти в ТОП-9. Це ті фото, які ви бачите першими в загальній стрічці пошуку по хештегам. Фото нижче - упорядковані відповідно до часу публікації, а ТОП-9 залишаються нагорі надовго.

Як фото потрапляють в ТОП-9?

Туди потрапляють пости, які швидше за всіх набирають лайки. Точної формули немає, але в ТОП-9 можна потрапити навіть з невеликою кількістю лайків. За умови, що ви їх швидко набрали (тобто опублікували - і відразу посипалися лайки).

Якщо ви тільки починаєте, спочатку спробуйте вийти в топ по низькочастотним хештегам.

Схема для виходу в ТОП-9

- Підбираємо максимально привертаючу око фотографію (щоб виділятися в загальній мозаїці).
- Збираєте 70 (!) Тематичних хештегів до вашого посту (див. Вище «Де шукати популярні хештеги в Інстаграм»). Подивіться, які фото у ваших конкурентів за цими хештегом і намагайтеся зробити краще (пройдіться хоча б по 5-10 хештегам).
- Сортуєте хештеги: 30 високочастотних, 30 середньочастотних, 10 низькочастотних (тут можуть бути і ваші унікальні хештеги, і хештеги з геолокації (наприклад, #дверікиїв)
- Спочатку публікуєте пост з першими 30 хештегами. Чекаєте 7-10 хвилин.
- Чекаєте ще близько 10 хвилин і видаляєте другі 30 хештегів, додаєте останні 10 хештегів. Ці хештеги вже залишаються назавжди. Вони низькочастотні, релевантні (відносяться до теми вашого поста). Це не виглядає, як спам і ніхто з них НЕ подумає: «Фу-фу-фу, знову ці хештеги!».

Що маємо на виході:
- за рахунок високо- і середньо частотних (найпопулярніших) хештегів ми швидко (!) зібрали лайки
- потім додалися в видачу по низькочастотним хештегам
- потрапили в ТОП-9 по низькочастотним хештегам.

Таким чином ми, початківці інстаграмери, потрапили в ТОП-9 по тематичним хештегам. А значить, нас помітять і поступово будуть підписуватися. Через якийсь час у нас є шанс вийти в ТОП-9 і по середньочастотним хештегам. Але потрібно регулярно робити пости і набирати підписників (які будуть додавати лайків). Це не так легко, як здається. Це робота! Якщо у вас є бюджет - довірте цю роботу контент-менеджеру. Якщо ж ні, то цю роботу ви будете робити самі, день за днем і місяць за місяцем. Але результат обов'язково буде, головне працювати!

ТРІЙКА

- Ретельно відберіть 90 основних тематичних хештегів (в цій збірці будуть і найпопулярніші, і тематичні, і унікальні хештеги).
- Підготуйте три поста, схожих за тематикою (тобто якщо людина прийшла по хештегом на один з цих постів, його б зацікавили і інші два поруч)
- Рівномірно розподіліть 90 хештегів за трьома постами (в кожному будуть і популярні, і тематичні, і унікальні)
- Опублікуйте з затримкою 5-15 хвилин всі три поста.

Що маємо на виході:
- 90 тематичних хештегів - це максимальне охоплення у вашій сфері. Замість 30 хештегів ви отримуєте одночасне охоплення по 90 Хештегам. Плюс швидше за все, людина, яку зацікавить один з ваших постів, зацікавлять і інші два. Так ви отримаєте максимальну кількість лайків за всіма трьома постам. І більшу ймовірність виходу в ТОП-9.

КОНТЕНТ-ПЛАН

Схеми це все добре, але вам ще потрібен і довгостроковий план розвитку акаунта в Інстаграм.
Для максимального охоплення потрібно відібрати 210 хештегів
- Ділимо ці 210 хештегів на 7 (кількість днів в тиждень)
- Отримуємо 30 хештегів в день, ділимо на 3 пости в день
- Разом в нашому конент-плані 3 поста в день по 10 хештегів у кожному.

За допомогою такого контент-плану ви можете охопити 210 хештегів на тиждень. Найкраще змішуйте високо- середньо- і низькочастотні в кожному пості.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності