ТОП-9
Найбільш очевидний з усіх спосіб розкрутки за допомогою хештегів в Інстаграм - вийти в ТОП-9. Це ті фото, які ви бачите першими в загальній стрічці пошуку по хештегам. Фото нижче - упорядковані відповідно до часу публікації, а ТОП-9 залишаються нагорі надовго.
Як фото потрапляють в ТОП-9?
Туди потрапляють пости, які швидше за всіх набирають лайки. Точної формули немає, але в ТОП-9 можна потрапити навіть з невеликою кількістю лайків. За умови, що ви їх швидко набрали (тобто опублікували - і відразу посипалися лайки).
Якщо ви тільки починаєте, спочатку спробуйте вийти в топ по низькочастотним хештегам.
Схема для виходу в ТОП-9 - Підбираємо максимально привертаючу око фотографію (щоб виділятися в загальній мозаїці).
- Збираєте 70 (!) Тематичних хештегів до вашого посту (див. Вище «Де шукати популярні хештеги в Інстаграм»). Подивіться, які фото у ваших конкурентів за цими хештегом і намагайтеся зробити краще (пройдіться хоча б по 5-10 хештегам).
- Сортуєте хештеги: 30 високочастотних, 30 середньочастотних, 10 низькочастотних (тут можуть бути і ваші унікальні хештеги, і хештеги з геолокації (наприклад, #дверікиїв)
- Спочатку публікуєте пост з першими 30 хештегами. Чекаєте 7-10 хвилин.
- Чекаєте ще близько 10 хвилин і видаляєте другі 30 хештегів, додаєте останні 10 хештегів. Ці хештеги вже залишаються назавжди. Вони низькочастотні, релевантні (відносяться до теми вашого поста). Це не виглядає, як спам і ніхто з них НЕ подумає: «Фу-фу-фу, знову ці хештеги!».
Що маємо на виході:
- за рахунок високо- і середньо частотних (найпопулярніших) хештегів ми швидко (!) зібрали лайки
- потім додалися в видачу по низькочастотним хештегам
- потрапили в ТОП-9 по низькочастотним хештегам.
Таким чином ми, початківці інстаграмери, потрапили в ТОП-9 по тематичним хештегам. А значить, нас помітять і поступово будуть підписуватися. Через якийсь час у нас є шанс вийти в ТОП-9 і по середньочастотним хештегам. Але потрібно регулярно робити пости і набирати підписників (які будуть додавати лайків). Це не так легко, як здається. Це робота! Якщо у вас є бюджет - довірте цю роботу контент-менеджеру. Якщо ж ні, то цю роботу ви будете робити самі, день за днем і місяць за місяцем. Але результат обов'язково буде, головне працювати!