Не забувайте про хештег
Хештег додають для того, щоб:
- пост можна було знайти в пошуку;
- публікація висвітлилася в стрічці у тих, хто підписаний на тег;
- згрупувати пости з певної тематики (наприклад, #знайомствозбрендом, #секретуспіху і так далі).
Хештеги діляться на п'ять категорій: високо-, середньо-, низькочастотні, брендові і унікальні.
Високочастотні - це ті, які використовують все: #кава, #дощ, #інстаграм, #море, #смуток. Самі розумієте, що користі вони принесуть мало, так як публікації з подібними тегами виставляються пачками, а значить, ви швидко загубитеся під завалами.
Середньочастотні можуть відноситься до конкретної теми: #євробачення2021, #blacklivesmatter і так далі.
Низькочастотні використовуються вкрай рідко: #грозанапочаткутравня, #читаюкнигипелевіна, # люблювиноград.
Брендові містять назву компанії, а унікальні часто вигадують для того, щоб дати назву якійсь рубриці на сторінці.
Для просування дієвими будуть перші три варіанти. Краще в одну публікацію додавати не більше 10 тегів і прописувати їх в першому коментарі, щоб не відволікати увагу фоловерів від основного контенту.
І ось ще парочка порад:
- теги повинні відображати суть посту, тому не варто бездумно ліпити все підряд;
- не копіюйте з поста в пост однаковий набір тегів (щоб розширити аудиторію, намагайтеся урізноманітнити добірку).