Спочатку задумка використовувати хештеги була такою – будь-який користувач мережі відзначає під своїм фото хештег, і всі інші можуть з цього тегу побачити фото схожої тематики.
Це своєрідні мітки в мережі, які можна використовувати в різних цілях:
- Для поділу постів одного користувача на групи або тематики. Наприклад, блог дівчини, в якому вона під кожним постом вказує тематики: кулінарія, спорт, виховання дітей. Цим тематиками присвоєні свої маркери: #готую_дома, #спортіжиття, #міймалюк. При натисканні на такий тег користувачі зможуть побачити відразу всі публікації на цю тему, а не шукати їх в записах На даний момент ця функція була повністю перейнята
Інстаграм Гайдами.
- Торгові сторінки найчастіше можуть використовувати хештеги як безкоштовний метод просування, тому що в пошуковому рядку у користувача по потрібному запиту є вибір з кількох вкладок.
Всі хештеги беруть участь в пошуку. І чим точніше буде поставлено питання, тим більша ймовірність, що вас знайдуть потрібні люди. Ось чому допомагають
хештеги в Інстаграм користувачам і власникам сторінок.
Особливих правил написання хештегів немає, головне, щоб слово або словосполучення починалося з # і йшло відразу за ним без пробілу або нижнього підкреслення.
Приклад:
правильний хештег - #reference;
неправильний - # reference.
Інстаграм сам покаже, що ви написали невірний хештег, тому що правильний буде підсвічений синім, як посилання.
Також існує думка, що хештеги повинні бути помітними і привертати увагу користувачів. Для цього використовуються різноманітні смайли, яких може бути кілька або дуже багато. Насправді ж - абсолютно неважливо, як будуть виглядати хештеги в самому записі. Це не вплине на їх результативність.