PRO SMM - МЕНЮ

Навіщо потрібні хештеги в Інстаграм і як їх використовувати

Хештеги більше не працюють? А якщо ми скажемо, що це - один з найефективніших способів БЕЗКОШТОВНОГО просування в Інстаграм? Можна подумати, що немає людини в соціальній мережі Інстаграм, яка ніколи не чула про хештег. Але ми точно знаємо, що є люди, які ними ніколи не користувалися.

І ось кілька причин, чому користувачі їх не використовують:
- не знають, як вони працюють;
- не вважають їх чимось важливим;
- не вміють відслідковувати їх результативність.

Що таке хештеги в Інстаграм?

Слова в соціальній мережі Інстаграм або будь-якій іншій, які починаються зі знака решітки #, і є хештегами. Найчастіше хештеги можна побачити в кінці тексту поста. Або останнім часом набір хештегів розміщують в першому коментарі. Також досить популярний метод використання хештегів - це зробити акцент на слові або словосполученні, щоб виділити його сенс – іноді такий варіант використання тегів виглядає вкрай доречно.

Для чого потрібні хештеги в Інстаграм?

Спочатку задумка використовувати хештеги була такою – будь-який користувач мережі відзначає під своїм фото хештег, і всі інші можуть з цього тегу побачити фото схожої тематики.

Це своєрідні мітки в мережі, які можна використовувати в різних цілях:

- Для поділу постів одного користувача на групи або тематики. Наприклад, блог дівчини, в якому вона під кожним постом вказує тематики: кулінарія, спорт, виховання дітей. Цим тематиками присвоєні свої маркери: #готую_дома, #спортіжиття, #міймалюк. При натисканні на такий тег користувачі зможуть побачити відразу всі публікації на цю тему, а не шукати їх в записах На даний момент ця функція була повністю перейнята Інстаграм Гайдами.

- Торгові сторінки найчастіше можуть використовувати хештеги як безкоштовний метод просування, тому що в пошуковому рядку у користувача по потрібному запиту є вибір з кількох вкладок.

Всі хештеги беруть участь в пошуку. І чим точніше буде поставлено питання, тим більша ймовірність, що вас знайдуть потрібні люди. Ось чому допомагають хештеги в Інстаграм користувачам і власникам сторінок.

Особливих правил написання хештегів немає, головне, щоб слово або словосполучення починалося з # і йшло відразу за ним без пробілу або нижнього підкреслення.

Приклад:
правильний хештег - #reference;
неправильний - # reference.

Інстаграм сам покаже, що ви написали невірний хештег, тому що правильний буде підсвічений синім, як посилання.

Також існує думка, що хештеги повинні бути помітними і привертати увагу користувачів. Для цього використовуються різноманітні смайли, яких може бути кілька або дуже багато. Насправді ж - абсолютно неважливо, як будуть виглядати хештеги в самому записі. Це не вплине на їх результативність.

Які хештеги вибрати для кращого результату?

За аналогією з пошуковими запитами хештеги бувають високочастотні і низькочастотні.
Приклад:

#Косметолог - високочастотний запит, по ньому ви знайдете велику кількість профілів як приватних косметологів, так і салонів краси.

#Косметолог_Київ - менш високочастотний запит, тут будуть всі косметологи одного міста, але можуть попастися і косметологи з інших міст, така практика поширена.

#ДарницяКосметолог - тут ви знайдете косметолога, який територіально знаходиться в одному з вами районі міста і найкраще підходить за місцем розташування.

Так чи потрібні хештеги в Інстаграме? Так. Чим точніше прописаний хештег в пошуку, тим більша ймовірність знайти саме те, що ви шукали.

Кілька порад по роботі з хештегом:
- Краще використовувати хештеги з країнами і містами. Заздалегідь перегляньте, щоб вони були низькочастотними.
- Сформулюйте запит так, ніби ви шукайте щось в Google. Замість #жіночий_одяг_україна краще написати #жіночі_шорти_бермуди.
- Перегляньте, які теги використовують ваші конкуренти і ваші клієнти. Це можна зробити вручну, витративши від сили 10-15 хвилин.
- Зберіть хештеги в список і спробуйте по черзі парами вставляти в свої пости. Далі стежте за результативністю в статистиці кожного запису.

Скільки хештегів можна писати під одним постом?

Максимальна кількість хештегів, яка дозволена самим Інстаграмом, це 30 штук. Це не означає, що потрібно використовувати їх всі відразу. Краще поділити підібрані хештеги на групи і відстежувати їх результативність.

Більш того - пост, в якому відразу 30 хештегів, виглядає як полотно. Часто в соцмережі зустрічаються записи, які містять одне слово або смайл, зате при цьому мають безліч хештегів.

Висновок

Чи ставити хештеги в Інстаграме? Однозначно так, так як це до сих пір - один з ефективних безкоштовних методів просування.

Поради від нас:
- діліть хештеги на групи і відстежуйте результативність;
- не використовуйте високочастотні хештеги, шукайте більш точні цільові запити;
- не зловживайте великою кількістю хештегів в одному пості, щоб текст не виглядав, як полотно;
- проаналізуйте конкурентів і клієнтів - які хештеги вони використовують у себе в постах;
- використовуйте хештеги, які відносяться конкретно до вас, не використовуючи загальні або хештеги не своєї тематики;
- не варто використовувати провокаційні або вульгарні хештеги, вони заборонені мережею і можуть спричинити за собою ряд блокувань;
- використовуйте спеціальні сервіси для підбору хештегів, якщо вам складно самому шукати їх в постах.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.