Поговоримо про майбутнє і обговоримо напрямки маркетингу, які будуть особливо актуальні в наступному році. Чудова можливість, щоб скорегувати плани і навчитися новому, так що читайте нашу добірку і визначайте, що важливо для вашого бізнесу і що ви можете почати впроваджувати вже зараз.
Акцент на контент, а не на рекламу
Люди вже давно почали розуміти, як працює реклама і перестали її сприймати. Це доводять і дослідження. У 2018 році компанія Nielsen опублікувала результати опитування, які показали, що найбільше люди довіряють: - людям, яких знають - офіційним сайтам брендів - редакційним матеріалами (статтям, оглядам)
Рекламні оголошення ж знаходяться в самому кінці цього списку, і з тих пір ситуація не змінилася. Маркетологи готуються до того, що в наступному році більше 30% інтернет-користувачів будуть підключати блокатори реклами. Тобто ваше рекламне оголошення може не побачити третину цільової аудиторії! Настає час inbound-маркетингу.
Хоча реклама і стане менш ефективна, не варто від неї відмовлятися зовсім. Є ще 70% людей, які подивляться оголошення в режимі онлайн.
Скорочуємо час
Короткі ролики почесно займуть своє місце в відеомаркетингу. Дослідження поведінки інтернет-користувачів показали, що не всі можуть утримувати увагу на довгих роликах, а інтерес починає скорочуватися після 10 секунд перегляду.
Для реклами увага аудиторії один з важливих параметрів оцінювання ефективності виконаної роботи. Тому, якщо скоротити відео з рекламою до 10 секунд, можна донести інформацію до 89% людей.
Навіть найбільший американський телеканал Fox вирішив перейти на короткі відео. Тепер промо серіалів і програм каналу, призначені для YouTube, будуть тривати не більше 6 секунд, хоча зазвичай реклама серіалів в відеохостингу триває близько 20-30 секунд.
Поговоримо?
Чат-боти набирають популярність. За прогнозами аналітиків до 2020 року 85% взаємодій з клієнтами будуть вестися через чат-бота. У чому плюс? Так насправді плюсів предостатньо. Перш за все чат-бот забезпечує комунікацію з клієнтом 24/7, та ще й більш менш імітує живе спілкування.
Більш того, Facebook пообіцяв, що створить спеціальний алгоритм, за яким більша кількість людей побачать вашу сторінку, якщо клієнтам сподобається спілкування з чат-ботом.
Не всі готові розмовляти з штучним інтелектом, але не переживайте. Близько 70% онлайн-користувачів запевняють, що їм подобається спілкуватися з чат-ботом, а ще 9% повідомили про наявність досвіду такої комунікації.
Соцмережі в грі
Але правила цієї гри дещо зміняться. Соцмережі були і залишаються найпопулярнішими сервісами в онлайн-середовищі. Було б неможливо викреслити їх з нашого списку. Однак варто зазначити, що формат реклами краще поміняти.
Реклама у популярних блогерів в соцмережах варта неймовірних грошей і, на жаль, не завжди буває ефективна так, як хотілося б.
Тому одним із трендів 2019 року, на думку багатьох, стане перехід з однієї рекламної інтеграції на довгу співпрацю. Користувачі швидко забувають, який бренд рекламувала та чи інша зірка, але якщо вони будуть бачити його постійно, то запам'ятають, полюблять і захочуть купити. Приклад тому співпраця Louis Vuitton і Селени Гомес, або Галь Гадот і Revlon.
Давайте начистоту
Ми вже говорили про те, що люди звикли до реклами і навчилися її "розкушувати". Якщо раніше можна було привернути увагу аудиторії перебільшенням, акціями, знижками і т.д., то тепер такий підхід до реклами зник.
Людям потрібна чесність і правда. Так, більшість компаній перестали видаляти негативні відгуки і зберігають їх з відповідями менеджера. Також багато брендів стали у відкриту визнавати, що у їхнього продукту є який-небудь недолік або він не підходить для всієї аудиторії.
Мобільний маркетинг - сила і міць
Ви тільки подивіться на ці цифри! - Понад 1,2 мільярда людей у всьому світі використовують мобільні пристрої - В середньому 2,8 години люди витрачають на смартфон щодня - 80% часу в соціальних мережах проводиться з мобільної версії - 88% користувачів, які шукають, куди сходити, де купити з мобільного телефону - 89% використання смартфонів витрачається на додатки
Важливість мобільного маркетингу очевидна! Подумайте, як можна адаптувати ваш бізнес для цього формату.
Live! Прямий ефір
Поступово великі соцмережі запустили прямі трансляції: YouTube в 2016 році, Facebook в 2017 і Instagram в 2018. Згодом люди побачили, наскільки цікавим може бути цей формат і почали із завидною регулярністю підключатися до "живих" відео.
Не втрачайте можливість розповісти вашій аудиторії про продукт в режимі прямого ефіру і відповісти на всі запитання потенційних клієнтів. Вплив може бути і непрямим, наприклад, 67% глядачів відповіли, що з більшою ймовірністю куплять квиток на концерт, якщо бачили онлайн-трансляцію виступу. При цьому, дослідження Facebook показали, що 45% глядачів готові платити за ексклюзивні кадри і матеріали.
Керівники повинні вийти з тіні
У той час, як по світу мчить хвиля фейковий новин, керівники і топ-менеджери брендів повинні вийти у відкритий формат соціальних мереж і безпосередньо спілкуватися зі споживачами. Експерти впевнені, що це дозволить поліпшити репутацію компанії, допоможе підвищити довіру аудиторії і навіть зробить компанію більш привабливою для кандидатів на роботу.
За даними OkToPost, в 2016 році тільки 40% керівників були активні в соціальних мережах. У 2019 ця ситуація повинна змінитися, а керівники будуть повідомляти новини компанії з перших рук і відразу широкій аудиторії.
Яким насправді стане 2019 рік, ми дізнаємося, коли прийде час. Зараз же ми перерахували тенденції маркетингу, які набирають обертів і продовжать розвиток в наступному році.
P.S. не забувайте про контент - це міцний тренд останніх декількох років, тому ми не стали виносити його в окремий пункт. Але знаєте, людей продовжує залучати корисна і важлива інформація.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.