PRO SMM - МЕНЮ

Тренди Маркетингу в 2019 році


Поговоримо про майбутнє і обговоримо напрямки маркетингу, які будуть особливо актуальні в наступному році. Чудова можливість, щоб скорегувати плани і навчитися новому, так що читайте нашу добірку і визначайте, що важливо для вашого бізнесу і що ви можете почати впроваджувати вже зараз.

Акцент на контент, а не на рекламу

Люди вже давно почали розуміти, як працює реклама і перестали її сприймати. Це доводять і дослідження. У 2018 році компанія Nielsen опублікувала результати опитування, які показали, що найбільше люди довіряють:
- людям, яких знають
- офіційним сайтам брендів
- редакційним матеріалами (статтям, оглядам)

Рекламні оголошення ж знаходяться в самому кінці цього списку, і з тих пір ситуація не змінилася. Маркетологи готуються до того, що в наступному році більше 30% інтернет-користувачів будуть підключати блокатори реклами. Тобто ваше рекламне оголошення може не побачити третину цільової аудиторії! Настає час inbound-маркетингу.

Хоча реклама і стане менш ефективна, не варто від неї відмовлятися зовсім. Є ще 70% людей, які подивляться оголошення в режимі онлайн.

Скорочуємо час

Короткі ролики почесно займуть своє місце в відеомаркетингу. Дослідження поведінки інтернет-користувачів показали, що не всі можуть утримувати увагу на довгих роликах, а інтерес починає скорочуватися після 10 секунд перегляду.

Для реклами увага аудиторії один з важливих параметрів оцінювання ефективності виконаної роботи. Тому, якщо скоротити відео з рекламою до 10 секунд, можна донести інформацію до 89% людей.

Навіть найбільший американський телеканал Fox вирішив перейти на короткі відео. Тепер промо серіалів і програм каналу, призначені для YouTube, будуть тривати не більше 6 секунд, хоча зазвичай реклама серіалів в відеохостингу триває близько 20-30 секунд.

Поговоримо?

Чат-боти набирають популярність. За прогнозами аналітиків до 2020 року 85% взаємодій з клієнтами будуть вестися через чат-бота. У чому плюс? Так насправді плюсів предостатньо. Перш за все чат-бот забезпечує комунікацію з клієнтом 24/7, та ще й більш менш імітує живе спілкування.

Більш того, Facebook пообіцяв, що створить спеціальний алгоритм, за яким більша кількість людей побачать вашу сторінку, якщо клієнтам сподобається спілкування з чат-ботом.

Не всі готові розмовляти з штучним інтелектом, але не переживайте. Близько 70% онлайн-користувачів запевняють, що їм подобається спілкуватися з чат-ботом, а ще 9% повідомили про наявність досвіду такої комунікації.

Соцмережі в грі

Але правила цієї гри дещо зміняться. Соцмережі були і залишаються найпопулярнішими сервісами в онлайн-середовищі. Було б неможливо викреслити їх з нашого списку. Однак варто зазначити, що формат реклами краще поміняти.

Реклама у популярних блогерів в соцмережах варта неймовірних грошей і, на жаль, не завжди буває ефективна так, як хотілося б.

Тому одним із трендів 2019 року, на думку багатьох, стане перехід з однієї рекламної інтеграції на довгу співпрацю. Користувачі швидко забувають, який бренд рекламувала та чи інша зірка, але якщо вони будуть бачити його постійно, то запам'ятають, полюблять і захочуть купити. Приклад тому співпраця Louis Vuitton і Селени Гомес, або Галь Гадот і Revlon.

Давайте начистоту

Ми вже говорили про те, що люди звикли до реклами і навчилися її "розкушувати". Якщо раніше можна було привернути увагу аудиторії перебільшенням, акціями, знижками і т.д., то тепер такий підхід до реклами зник.

Людям потрібна чесність і правда. Так, більшість компаній перестали видаляти негативні відгуки і зберігають їх з відповідями менеджера. Також багато брендів стали у відкриту визнавати, що у їхнього продукту є який-небудь недолік або він не підходить для всієї аудиторії.

Мобільний маркетинг - сила і міць

Ви тільки подивіться на ці цифри!
- Понад 1,2 мільярда людей у всьому світі використовують мобільні пристрої
- В середньому 2,8 години люди витрачають на смартфон щодня
- 80% часу в соціальних мережах проводиться з мобільної версії
- 88% користувачів, які шукають, куди сходити, де купити з мобільного телефону
- 89% використання смартфонів витрачається на додатки

Важливість мобільного маркетингу очевидна! Подумайте, як можна адаптувати ваш бізнес для цього формату.

Live! Прямий ефір

Поступово великі соцмережі запустили прямі трансляції: YouTube в 2016 році, Facebook в 2017 і Instagram в 2018. Згодом люди побачили, наскільки цікавим може бути цей формат і почали із завидною регулярністю підключатися до "живих" відео.

Не втрачайте можливість розповісти вашій аудиторії про продукт в режимі прямого ефіру і відповісти на всі запитання потенційних клієнтів. Вплив може бути і непрямим, наприклад, 67% глядачів відповіли, що з більшою ймовірністю куплять квиток на концерт, якщо бачили онлайн-трансляцію виступу.
При цьому, дослідження Facebook показали, що 45% глядачів готові платити за ексклюзивні кадри і матеріали.

Керівники повинні вийти з тіні

У той час, як по світу мчить хвиля фейковий новин, керівники і топ-менеджери брендів повинні вийти у відкритий формат соціальних мереж і безпосередньо спілкуватися зі споживачами. Експерти впевнені, що це дозволить поліпшити репутацію компанії, допоможе підвищити довіру аудиторії і навіть зробить компанію більш привабливою для кандидатів на роботу.

За даними OkToPost, в 2016 році тільки 40% керівників були активні в соціальних мережах. У 2019 ця ситуація повинна змінитися, а керівники будуть повідомляти новини компанії з перших рук і відразу широкій аудиторії.

Яким насправді стане 2019 рік, ми дізнаємося, коли прийде час. Зараз же ми перерахували тенденції маркетингу, які набирають обертів і продовжать розвиток в наступному році.

P.S. не забувайте про контент - це міцний тренд останніх декількох років, тому ми не стали виносити його в окремий пункт. Але знаєте, людей продовжує залучати корисна і важлива інформація.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності