PRO SMM - МЕНЮ

В який час викладати фото в інстаграм?


Час викладання фото в Інстаграм - важлива тема для розкрутки. Якщо зробити пост в найкращий час, то він збере більше лайків і більше підписників. І це дуже важливо для просування і продажів в Інстаграм.

Кращий час викладати фото в Інстаграм

Найкращий час для постів в Інстаграм - це 12, 15, 21 година у вашу часовому поясу в будні. Також сервіси статистики рекомендують такі дні тижня і години: понеділок 17-18, середа і четвер 15-16.

Але люди - не роботи, скануючі Інстаграм за заданим графіком. Люди живуть на різних континентах в різних часових поясах, працюють кожен за своїм графіком і заходять в Інстаграм в різний час. Щоб збирати максимальну кількість лайків, потрібно зрозуміти, коли саме ваші підписники заходять в Інстаграм.

Що потрібно зробити, щоб знайти цей найкращий час саме для ваших підписників?

1. Якщо не знаєте, з чого почати, то подивіться на своїх конкурентів. Коли вони викладають фото і відео? Але найкраще - це знайти кращий час для свого облікового запису самостійно.
2. Хто ваші підписники (цільова аудиторія) і де вони живуть? Подивіться їх профілі вручну або знайдіть геолокації підписників у сервісах статистики для Інстаграм.
3. Хто ваші підписники (рід занять)? Студенти, молоді мами або офісні працівники? Від цього залежить, коли у них вільний час для зависання в Інстаграм.
4. Ваші підписники гортають Інстаграм у вільну хвилину - в метро, в пробці, в обід, перед сном. Подумайте, який це час.
5. Тестуйте! Зробіть контент-план по днях тижня і публікуйте пости в різний час (подумайте над пунктами 1-3 і виберіть найкращий час, на вашу думку). Ранній ранок, обід, пізній вечір і т.д. І дивіться, коли буде більше лайків/коментарів.
6. Зробіть бізнес-профіль і зможете побачити статистику - кількість переглядів під кожним постом і час, коли найбільше підписників заходять в Інстаграм.

Такий простий алгоритм допоможе вам знайти кращий час викладати пости в Інстаграм саме для вашого облікового запису.

Як часто викладати фото в Інстаграм?

Універсальна порада - 1-4 поста (фото/відео) на день - кожен день. Перерва між постами - від 4 годин. Але давайте подумаємо.

Якщо у вас блог/паблік про котів - то знайти 4 поста на кожен день відносно легко. Шукайте фотки в інтернеті, фотографуйте свого власного пожирателя шпалер.

А якщо у вас професійний акаунт лікаря? Потрібно робити нотатки на хвилюючі аудиторію теми, публікувати замальовки з професійного життя лікаря, робити продажні пости. І плюсом до цього не забувати про якісні фотографії. Такий контент робити по 2 рази в день щодня без сну і відпочинку непросто. Хіба що у вас є команда копірайтерів.

Хороша новина в тому, що чим «складніші» ваші пости, тим рідше їх потрібно робити. Тому що і підписників подивитися на веселу картинку з котом - це три секунди, а вивчити корисний пост від лікаря на тему здоров'я - це вже довго і потрібно зосередитися. Люди не будуть вивчати серйозні теми по три рази на день. Один раз на день-два - більш ніж достатньо для змістовних постів. При цьому можна чергувати «пізнавальний» пост і продажний або розважальний.

Час для відео в Інстаграм

У свій акаунт можна публікувати відео по 60 секунд (в пост з кількох відео можна завантажити 10 таких відео, разом вийде 10 хвилин), а для Інстаграм Сторіс - 10 секунд. У який час краще за все?

За статистикою, відео найкраще дивляться ввечері, після 20. Але враховуйте часові пояси, якщо ваші підписники з різних міст і країн. А найкраще протестуйте. Зробіть три інших пропозицій і публікуйте їх в різний час. Після побачите, яке відео дивилися більше.

Коли виходити в прямий ефір? Найкраще - ввечері або у вихідний, коли у підписників є час дивитися вас цілу годину. Заздалегідь зробіть про це пост і запрошення в Сторіс.

Приклад: Найкращий час викладати фото в Інстаграм

Звичайно ж, хочеться без проблем просто дізнатися, який час найкращий для постів в Інстаграм. Але істина в тому, що малі зусилля = поганий результат. А щоб максимально розкрутитися в Інстаграм, потрібно засукати рукава і попрацювати. Тому що навіть якщо заплатити за розкрутку черговому агенству, то часто вам просто включать масслайк і навіть не проконсультують з таких питань, як кращий час для публікацій в Інстаграм.

Давайте розглянемо, як дізнатися час для постів на прикладі акаунта, що продає товари для дітей 0-3 року.

1. Хто ваші підписники
Мами (в основному) і тати.

2. Коли підписники гортають Інстаграм?

Не всі мами живуть по одному графіку - у когось є помічники, у когось немає. Хтось працює, хтось ні. Але нам потрібно виділити «ядро» - «середньостатистичну» маму малюка.

Така мама не працює і у неї немає постійних помічників (крім чоловіка, коли він не на роботі). Розклад у неї такий: рано вранці підйом, догляд за дитиною і чоловіком. Потім після 8 ранку чоловік іде на роботу, а дитина вже нагодована і вмита. Це час на себе, в т.ч. на соцмережі - з 8 до 9.

Після знову турботи про дитину і будинок - потрібно і погуляти, і прибратися, і переробити купу справ з дитиною і по дому. Наступне «віконце» для соцмереж у мам буває в проміжку з 17 до 20 годин, перед приходом чоловіка з роботи.

А що у вихідні? Кращий час - субота до 12 та неділю після 19. В інший час ми з сім'єю - гуляємо, зустрічаємося з родичами, ходимо в кафе і кіно. І тільки в кінці вихідних починаємо готуватися до наступного тижня. Це означає, що максимум лайків можна зібрати, якщо робити публікації саме в цей час.

3. Скільки разів на день робити публікації?

У більшості випадків краще робити не більше 2-х постів в день. А у вихідні можна робити по одному посту. Особливо, якщо це інформаційні або продажні пости.

Якщо у вас інтернет-магазин, то потрібно опублікувати відразу багато постів, щоб показати максимум своїх товарів. Тут головне не переборщити, інакше ви заспамите всю стрічку підписникам і вони почнуть відписуватися. Іноді краще зробити окремий акаунт-каталог. В основному акаунті магазину викладати окремий товар з категорії (наприклад, «одяг для дівчаток до року»), в описі до такого посту давати посилання на акаунт-каталог і відповідний Хештег (в нашому прикладі, #дівчаткадороку) - «а за хештегом #дівчаткадороку дивіться всю колекцію». Важливо! Хештег потрібно придумати унікальний (який ніхто, крім вас, не використовує).

Сподіваємося, що наш приклад допоміг вам розібратися, як визначити, в який час викладати фото і відео в Інстаграм. Чим краще ви вивчите свою цільову аудиторію і чим більше варіантів різного часу для постів спробуєте, тим ефективніші в результаті будуть ваші пости. Їх побачить більша кількість потенційних клієнтів, що в підсумку принесе вам більший дохід.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності