PRO SMM - МЕНЮ

В який час викладати фото в інстаграм?

Час викладання фото в Інстаграм - важлива тема для розкрутки. Якщо зробити пост в найкращий час, то він збере більше лайків і більше підписників. І це дуже важливо для просування і продажів в Інстаграм.

Кращий час викладати фото в Інстаграм

Найкращий час для постів в Інстаграм - це 12, 15, 21 година у вашу часовому поясу в будні. Також сервіси статистики рекомендують такі дні тижня і години: понеділок 17-18, середа і четвер 15-16.

Але люди - не роботи, скануючі Інстаграм за заданим графіком. Люди живуть на різних континентах в різних часових поясах, працюють кожен за своїм графіком і заходять в Інстаграм в різний час. Щоб збирати максимальну кількість лайків, потрібно зрозуміти, коли саме ваші підписники заходять в Інстаграм.

Що потрібно зробити, щоб знайти цей найкращий час саме для ваших підписників?

1. Якщо не знаєте, з чого почати, то подивіться на своїх конкурентів. Коли вони викладають фото і відео? Але найкраще - це знайти кращий час для свого облікового запису самостійно.
2. Хто ваші підписники (цільова аудиторія) і де вони живуть? Подивіться їх профілі вручну або знайдіть геолокації підписників у сервісах статистики для Інстаграм.
3. Хто ваші підписники (рід занять)? Студенти, молоді мами або офісні працівники? Від цього залежить, коли у них вільний час для зависання в Інстаграм.
4. Ваші підписники гортають Інстаграм у вільну хвилину - в метро, в пробці, в обід, перед сном. Подумайте, який це час.
5. Тестуйте! Зробіть контент-план по днях тижня і публікуйте пости в різний час (подумайте над пунктами 1-3 і виберіть найкращий час, на вашу думку). Ранній ранок, обід, пізній вечір і т.д. І дивіться, коли буде більше лайків/коментарів.
6. Зробіть бізнес-профіль і зможете побачити статистику - кількість переглядів під кожним постом і час, коли найбільше підписників заходять в Інстаграм.

Такий простий алгоритм допоможе вам знайти кращий час викладати пости в Інстаграм саме для вашого облікового запису.

Як часто викладати фото в Інстаграм?

Універсальна порада - 1-4 поста (фото/відео) на день - кожен день. Перерва між постами - від 4 годин. Але давайте подумаємо.

Якщо у вас блог/паблік про котів - то знайти 4 поста на кожен день відносно легко. Шукайте фотки в інтернеті, фотографуйте свого власного пожирателя шпалер.

А якщо у вас професійний акаунт лікаря? Потрібно робити нотатки на хвилюючі аудиторію теми, публікувати замальовки з професійного життя лікаря, робити продажні пости. І плюсом до цього не забувати про якісні фотографії. Такий контент робити по 2 рази в день щодня без сну і відпочинку непросто. Хіба що у вас є команда копірайтерів.

Хороша новина в тому, що чим «складніші» ваші пости, тим рідше їх потрібно робити. Тому що і підписників подивитися на веселу картинку з котом - це три секунди, а вивчити корисний пост від лікаря на тему здоров'я - це вже довго і потрібно зосередитися. Люди не будуть вивчати серйозні теми по три рази на день. Один раз на день-два - більш ніж достатньо для змістовних постів. При цьому можна чергувати «пізнавальний» пост і продажний або розважальний.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Час для відео в Інстаграм

У свій акаунт можна публікувати відео по 60 секунд (в пост з кількох відео можна завантажити 10 таких відео, разом вийде 10 хвилин), а для Інстаграм Сторіс - 10 секунд. У який час краще за все?

За статистикою, відео найкраще дивляться ввечері, після 20. Але враховуйте часові пояси, якщо ваші підписники з різних міст і країн. А найкраще протестуйте. Зробіть три інших пропозицій і публікуйте їх в різний час. Після побачите, яке відео дивилися більше.

Коли виходити в прямий ефір? Найкраще - ввечері або у вихідний, коли у підписників є час дивитися вас цілу годину. Заздалегідь зробіть про це пост і запрошення в Сторіс.

Приклад: Найкращий час викладати фото в Інстаграм

Звичайно ж, хочеться без проблем просто дізнатися, який час найкращий для постів в Інстаграм. Але істина в тому, що малі зусилля = поганий результат. А щоб максимально розкрутитися в Інстаграм, потрібно засукати рукава і попрацювати. Тому що навіть якщо заплатити за розкрутку черговому агенству, то часто вам просто включать масслайк і навіть не проконсультують з таких питань, як кращий час для публікацій в Інстаграм.

Давайте розглянемо, як дізнатися час для постів на прикладі акаунта, що продає товари для дітей 0-3 року.

1. Хто ваші підписники
Мами (в основному) і тати.

2. Коли підписники гортають Інстаграм?

Не всі мами живуть по одному графіку - у когось є помічники, у когось немає. Хтось працює, хтось ні. Але нам потрібно виділити «ядро» - «середньостатистичну» маму малюка.

Така мама не працює і у неї немає постійних помічників (крім чоловіка, коли він не на роботі). Розклад у неї такий: рано вранці підйом, догляд за дитиною і чоловіком. Потім після 8 ранку чоловік іде на роботу, а дитина вже нагодована і вмита. Це час на себе, в т.ч. на соцмережі - з 8 до 9.

Після знову турботи про дитину і будинок - потрібно і погуляти, і прибратися, і переробити купу справ з дитиною і по дому. Наступне «віконце» для соцмереж у мам буває в проміжку з 17 до 20 годин, перед приходом чоловіка з роботи.

А що у вихідні? Кращий час - субота до 12 та неділю після 19. В інший час ми з сім'єю - гуляємо, зустрічаємося з родичами, ходимо в кафе і кіно. І тільки в кінці вихідних починаємо готуватися до наступного тижня. Це означає, що максимум лайків можна зібрати, якщо робити публікації саме в цей час.

3. Скільки разів на день робити публікації?

У більшості випадків краще робити не більше 2-х постів в день. А у вихідні можна робити по одному посту. Особливо, якщо це інформаційні або продажні пости.

Якщо у вас інтернет-магазин, то потрібно опублікувати відразу багато постів, щоб показати максимум своїх товарів. Тут головне не переборщити, інакше ви заспамите всю стрічку підписникам і вони почнуть відписуватися. Іноді краще зробити окремий акаунт-каталог. В основному акаунті магазину викладати окремий товар з категорії (наприклад, «одяг для дівчаток до року»), в описі до такого посту давати посилання на акаунт-каталог і відповідний Хештег (в нашому прикладі, #дівчаткадороку) - «а за хештегом #дівчаткадороку дивіться всю колекцію». Важливо! Хештег потрібно придумати унікальний (який ніхто, крім вас, не використовує).

Сподіваємося, що наш приклад допоміг вам розібратися, як визначити, в який час викладати фото і відео в Інстаграм. Чим краще ви вивчите свою цільову аудиторію і чим більше варіантів різного часу для постів спробуєте, тим ефективніші в результаті будуть ваші пости. Їх побачить більша кількість потенційних клієнтів, що в підсумку принесе вам більший дохід.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.