Звичайно ж, хочеться без проблем просто дізнатися, який час найкращий для постів в Інстаграм. Але істина в тому, що малі зусилля = поганий результат. А щоб максимально розкрутитися в Інстаграм, потрібно засукати рукава і попрацювати. Тому що навіть якщо заплатити за розкрутку черговому агенству, то часто вам просто включать масслайк і навіть не проконсультують з таких питань, як кращий час для публікацій в Інстаграм.
Давайте розглянемо, як дізнатися час для постів на прикладі акаунта, що продає товари для дітей 0-3 року.
1. Хто ваші підписники Мами (в основному) і тати.
2. Коли підписники гортають Інстаграм? Не всі мами живуть по одному графіку - у когось є помічники, у когось немає. Хтось працює, хтось ні. Але нам потрібно виділити «ядро» - «середньостатистичну» маму малюка.
Така мама не працює і у неї немає постійних помічників (крім чоловіка, коли він не на роботі). Розклад у неї такий: рано вранці підйом, догляд за дитиною і чоловіком. Потім після 8 ранку чоловік іде на роботу, а дитина вже нагодована і вмита. Це час на себе, в т.ч. на соцмережі - з 8 до 9.
Після знову турботи про дитину і будинок - потрібно і погуляти, і прибратися, і переробити купу справ з дитиною і по дому. Наступне «віконце» для соцмереж у мам буває в проміжку з 17 до 20 годин, перед приходом чоловіка з роботи.
А що у вихідні? Кращий час - субота до 12 та неділю після 19. В інший час ми з сім'єю - гуляємо, зустрічаємося з родичами, ходимо в кафе і кіно. І тільки в кінці вихідних починаємо готуватися до наступного тижня. Це означає, що максимум лайків можна зібрати, якщо робити публікації саме в цей час.
3. Скільки разів на день робити публікації?
У більшості випадків краще робити не більше 2-х постів в день. А у вихідні можна робити по одному посту. Особливо, якщо це інформаційні або продажні пости.
Якщо у вас інтернет-магазин, то потрібно опублікувати відразу багато постів, щоб показати максимум своїх товарів. Тут головне не переборщити, інакше ви заспамите всю стрічку підписникам і вони почнуть відписуватися. Іноді краще зробити окремий акаунт-каталог. В основному акаунті магазину викладати окремий товар з категорії (наприклад, «одяг для дівчаток до року»), в описі до такого посту давати посилання на акаунт-каталог і відповідний Хештег (в нашому прикладі, #дівчаткадороку) - «а за хештегом #дівчаткадороку дивіться всю колекцію». Важливо! Хештег потрібно придумати унікальний (який ніхто, крім вас, не використовує).
Сподіваємося, що наш приклад допоміг вам розібратися, як визначити, в який час викладати фото і відео в Інстаграм. Чим краще ви вивчите свою цільову аудиторію і чим більше варіантів різного часу для постів спробуєте, тим ефективніші в результаті будуть ваші пости. Їх побачить більша кількість потенційних клієнтів, що в підсумку принесе вам більший дохід.