Розкрутка в Інстаграм для магазинів для дітей (дитячий одяг)
Поговоримо про контент для Інстаграм магазину для дітей (одягу, візочків, взуття, брязкалець, гризунків і тримачів і т.д). В Інстаграмі сидить дуже багато матусь і продавати їм в цій соцмережі може бути набагато менш затратно, ніж через ВКонтакті або Facebook.
Помилки в Інстаграмі магазинів для дітей:
- фотографії одягу і взуття (не завжди в ідеальному стані) на неохайному тлі (простирадло, стіл, підлога) - фото товарів для дітей, як в каталозі (на однотонному білому або сірому фоні) - погано кадровані (обрізання) зображення, зібрані в колажі (і в підсумку буває не дуже зрозуміло, що ж на фото) - колажі, зроблені новачком - погане поєднання зображень, негарний фон
На такий Інстаграм ніхто не захоче підписатися і покупців буде дуже мало.
Як розкрутити Інстаграм для магазинів для дітей
Фото для Інстаграма магазину дитячого одягу
Якість фото - найголовніше. Робіть фотографії одягу на дітях, вони завжди збирають багато лайків. Продаєте візочки - знімайте дітей і мам на прогулянці (найкраще, якщо постите фото взимку - то фото зимове, влітку - літнє і т.д.). Фотографії «луків» - комплектів одягу робіть на красивому фоні, а не на килимі/підлозі.
Вивчайте свою ЦА (цільову аудиторію). Це вагітні і вже народивші мами. Але які у них малюки - до року/трьох/п'яти років? Хлопчики чи дівчатка? Який дохід у сім'ї? Якщо аудиторія змішана, то і контент їй потрібен буде різний. Є ті, хто одягає дітей за останньою модою - їм потрібні фірмові аксесуари та одяг для дітей та суперстильні фото. А є ті, у кого обмежений бюджет і їм потрібні практичні речі, але при цьому не важлива фірма - їх ідеальні фото можуть навіть відлякати (подумають, що «дорого» і підуть, навіть не подивившись ціни). Їм потрібно робити фото, які виглядають мило і ніжно, але не глянцево і дорого. Вивчіть акаунти конкурентів, почитайте коментарі (!). Це вам допоможе визначитися з цільовою аудиторією.
Відео
Постіть кумедні ролики на тему дітей або материнства. Наприклад, @irina_gorbacheva
Тексти (пости) для Інстаграма магазину дитячого одягу
Багато молодих мам проводять багато часу в обнімку зі своїм смартфоном, тому що для комп'ютера просто немає часу через дитину. І найнижча конкуренція в соцмережах - у Інстаграм. Матусі охоче коментують, дружать і купують у тих, кому довіряють. Використовуйте це - пропонуйте теми для обговорення (про дитину, відносини з чоловіком, кулінарію і т.д.). Можете ввести рубрики: де відпочити з дитиною, рейтинг пологових будинків та відгуки про курси для вагітних і т.д. Просіть поділитися досвідом і висловити думку, так ви отримаєте багато коментарів.
Особиста інформація
Якщо ви - молода мама, то пишіть про себе і свої будні. Про те, як вибираєте новий одяг і аксесуари для свого малюка і для магазину. Робіть відгуки подруг і задоволених клієнтів. Для зручності можна зробити додатковий акаунт в Інстаграм, де буде тільки каталог товарів. На нього можна буде посилатися з основного акаунта магазину товарів для дітей.
Реклама в Інстаграм і массфоловінг
Массфоловінг «вже не той», але все ще можна його використовувати, наприклад для масслайкінгу підписників конкурентів або своїх же ппідписників, щоб нагадати їм про себе.
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.