PRO SMM - МЕНЮ

Кому не потрібно просуватися в Інстаграм


У Інстаграм можуть продавати всі - що, правда? Цю мантру проповідують всі новоспечені інстамаркетологи, що пройшли курс від Бізнес Молодості. Може, і всім можна продавати, але чи всім вигідно?

Давайте розберемося, кому не варто продавати виключно в Інстаграм.

Занадто дешеві або занадто дорогі продукти/послуги

Основний діапазон цін в Інстаграм - 500-5000 грн. Менше - невигідно продавцеві, більше - немає довіри у покупців.

Якщо ви - марка автомобілів, то можна завести акаунт в Інстаграм для підтримки іміджу. Але продавати ви все ж будете в салонах (там, де товар можна побачити вживу). Або навпаки, якщо ви перепродуєте силіконові чохли на телефон з Aliexpress по 100 грн, то вам просто невигідно буде заради кожної сотні грн йти на пошту або зустрічатися з клієнтом особисто.
кому не можна продавати в інстаграм

B2B, 40+, дуже бідні/дуже багаті

Тут все зрозуміло, концентруватися на просуванні в Інстаграм неефективно для:
- бізнесменів B2B (вони займаються бізнесом і не сидять в Інстаграм (та й якось «несерйозно»), виняток - консультаційні послуги (бухгалтери, юристи, тренери і т.д.)
- 40+ - ця вікова аудиторія з соцмережами на «ви»
- «Бідна» аудиторія (у них немає грошей на покупки в Інстаграмі (клієнти Фікс-Прайс, наприклад))
- «Багата» аудиторія (у них немає часу на Інстаграм, всі серйозні покупки роблять після особистих зустрічей з продавцями або відвідування шоу-румів).
бізнес в інстаграм

«Чоловічі» товари/послуги

Чоловіки в Інстаграм є, але їх мало. А ті, що є, не будуть вибирати новий автомобіль по картинках в Інстаграм.

Традиційно «чоловічі» товари в Інстаграм продавати буде набагато складніше, ніж, наприклад, через контекстну рекламу в Яндекс/Гугл, інтернет-магазини, салони. Та й покупки у дорослих чоловіків частіше крупніші, ніж у жінок. А за великими покупками в Інстаграм не йдуть.

Послуги/товари, які красиво не сфотографуєш

продажніІнстаграм всі люблять в першу чергу за красиві картинки. Фото на телефон при жовтому електричному світлі - не варіант. Навіть якщо ви суперфахівець, ніхто не відкриє ваші фото і не дізнається цього без привабливої «обкладинки».

Фото з фотостоків - не завжди хороший варіант, тому що вони виглядають занадто нудно і «рекламно», нікому їх не хочеться бачити у своїй стрічці. Найкраще, виділіть бюджет на професійного фотографа або самі вивчіть основи фотографії (хоча б про роботу зі світлом).

Є й приклади просування навіть «незручних» тем. Лікар-проктолог, наприклад. На обкладинку ставимо фото лікаря (гарне, а не «клацни мене в кабінеті за робочим столом»). А в описі вже пишемо корисні/продажні пости по темі блогу.

Бізнес в малонаселених містах

Якщо ви живете в місті з населенням менше 10 000 людей і не можете продавати за його межами, то Інстаграм - не найкращий варіант для розкрутки.

Приклад: фотограф, ведучий весіль, навчальні курси і т.д. Все це за умови, що ви не продаєте послуги онлайн і не виїжджаєте в інші міста.

Спробуйте контекстну рекламу в пошукових системах. Там можна точніше націлити по вашому місту. Це краще, ніж намагатися знайти «своїх» в Інстаграм.

Резюмуємо

Не потрібно йти в Інстаграм за принципом «всі побігли, і я побіг». Якщо ви великий бренд - то так, за трендами потрібно стежити і мати акаунти в усі великих соцмережах. Але не у всіх навіть «середніх» компаній є на це бюджет, коли вкладені гроші працюють тільки на імідж, а не на продаж. Що вже говорити про початківця в бізнесі.

Тому придивіться - чи є в Інстаграм ваші клієнти і конкуренти? А може ваші конкуренти продають в основному через Facebook або через інтернет-магазин? Такий аналіз допоможе вам не витратити даремно бюджет на канал продажів, який не дасть віддачі.

З будь-якого правила бувають винятки. У Інстаграмі можна продавати практично що завгодно кому завгодно. Є приклад успішних акаунтів лікаря-колопроктолога і гінеколога. Але перш, ніж з палаючими вухами рватися в Інстаграм, подумайте, може варто звернути бюджет в більш відповідний вашому бізнесу канал продажів?

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.