PRO SMM - МЕНЮ

Кому не потрібно просуватися в Інстаграм

У Інстаграм можуть продавати всі - що, правда? Цю мантру проповідують всі новоспечені інстамаркетологи, що пройшли курс від Бізнес Молодості. Може, і всім можна продавати, але чи всім вигідно?

Давайте розберемося, кому не варто продавати виключно в Інстаграм.

Занадто дешеві або занадто дорогі продукти/послуги

Основний діапазон цін в Інстаграм - 500-5000 грн. Менше - невигідно продавцеві, більше - немає довіри у покупців.

Якщо ви - марка автомобілів, то можна завести акаунт в Інстаграм для підтримки іміджу. Але продавати ви все ж будете в салонах (там, де товар можна побачити вживу). Або навпаки, якщо ви перепродуєте силіконові чохли на телефон з Aliexpress по 100 грн, то вам просто невигідно буде заради кожної сотні грн йти на пошту або зустрічатися з клієнтом особисто.
кому не можна продавати в інстаграм

B2B, 40+, дуже бідні/дуже багаті

Тут все зрозуміло, концентруватися на просуванні в Інстаграм неефективно для:
- бізнесменів B2B (вони займаються бізнесом і не сидять в Інстаграм (та й якось «несерйозно»), виняток - консультаційні послуги (бухгалтери, юристи, тренери і т.д.)
- 40+ - ця вікова аудиторія з соцмережами на «ви»
- «Бідна» аудиторія (у них немає грошей на покупки в Інстаграмі (клієнти Фікс-Прайс, наприклад))
- «Багата» аудиторія (у них немає часу на Інстаграм, всі серйозні покупки роблять після особистих зустрічей з продавцями або відвідування шоу-румів).
бізнес в інстаграм

«Чоловічі» товари/послуги

Чоловіки в Інстаграм є, але їх мало. А ті, що є, не будуть вибирати новий автомобіль по картинках в Інстаграм.

Традиційно «чоловічі» товари в Інстаграм продавати буде набагато складніше, ніж, наприклад, через контекстну рекламу в Яндекс/Гугл, інтернет-магазини, салони. Та й покупки у дорослих чоловіків частіше крупніші, ніж у жінок. А за великими покупками в Інстаграм не йдуть.

Послуги/товари, які красиво не сфотографуєш

продажніІнстаграм всі люблять в першу чергу за красиві картинки. Фото на телефон при жовтому електричному світлі - не варіант. Навіть якщо ви суперфахівець, ніхто не відкриє ваші фото і не дізнається цього без привабливої «обкладинки».

Фото з фотостоків - не завжди хороший варіант, тому що вони виглядають занадто нудно і «рекламно», нікому їх не хочеться бачити у своїй стрічці. Найкраще, виділіть бюджет на професійного фотографа або самі вивчіть основи фотографії (хоча б про роботу зі світлом).

Є й приклади просування навіть «незручних» тем. Лікар-проктолог, наприклад. На обкладинку ставимо фото лікаря (гарне, а не «клацни мене в кабінеті за робочим столом»). А в описі вже пишемо корисні/продажні пости по темі блогу.

Бізнес в малонаселених містах

Якщо ви живете в місті з населенням менше 10 000 людей і не можете продавати за його межами, то Інстаграм - не найкращий варіант для розкрутки.

Приклад: фотограф, ведучий весіль, навчальні курси і т.д. Все це за умови, що ви не продаєте послуги онлайн і не виїжджаєте в інші міста.

Спробуйте контекстну рекламу в пошукових системах. Там можна точніше націлити по вашому місту. Це краще, ніж намагатися знайти «своїх» в Інстаграм.

Резюмуємо

Не потрібно йти в Інстаграм за принципом «всі побігли, і я побіг». Якщо ви великий бренд - то так, за трендами потрібно стежити і мати акаунти в усі великих соцмережах. Але не у всіх навіть «середніх» компаній є на це бюджет, коли вкладені гроші працюють тільки на імідж, а не на продаж. Що вже говорити про початківця в бізнесі.

Тому придивіться - чи є в Інстаграм ваші клієнти і конкуренти? А може ваші конкуренти продають в основному через Facebook або через інтернет-магазин? Такий аналіз допоможе вам не витратити даремно бюджет на канал продажів, який не дасть віддачі.

З будь-якого правила бувають винятки. У Інстаграмі можна продавати практично що завгодно кому завгодно. Є приклад успішних акаунтів лікаря-колопроктолога і гінеколога. Але перш, ніж з палаючими вухами рватися в Інстаграм, подумайте, може варто звернути бюджет в більш відповідний вашому бізнесу канал продажів?
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.