Багато хто обурюється з приводу встановлених обмежень, але забувають про те, що ліміт - максимальний поріг для того, щоб текст залишився читабельним. Ідеальний обсяг поста, шапки, кількості хештегів, як правило, значно менше, ніж відведені розробниками соціальної мережі ліміти.
Статистика показує, що на читання тексту, завдовжки в 2 тис. Символів, у користувачів піде близько 2 хв. часу. За сучасними мірками це досить багато. Більшість користувачів швидко Скролять стрічку, і дочитують до кінця довгі тексти, тільки якщо їх основна суть цікава і розкрита вже в перших 150 символах.
Ідеальною довжиною підпису до посту вважається 138-150 символів. Такого розміру тексту досить для того, щоб доповнити фото, розкрити цінності бренду, розважити аудиторію і надихнути підписників. Невеликий текст дозволяє акцентувати увагу на зображеннях і максимізувати взаємодії з постами.
Оптимальною довжиною підпису до рекламного посту вважається 125 символів. Короткі описи легше засвоюються, і такий розмір дозволяє домогтися коректного відображення тексту навіть на екранах меншого розміру.
Хештег - це один з кращих способів привернути увагу до публікації та охопити якомога більше аудиторії. Знаючи це, маркетологи нерідко вдаються до розміщення 20 і більше хештегів під постами в надії дістати якомога більше уваги. Однак, навіть використання в підписі максимальної кількості хештегів не гарантує результатів. Навпаки, використання 20+ однакових тегів під кожною публікацій може стати причиною тіньового бана і поставить під загрозу видимість вашого облікового запису.
Рекомендується розміщувати 5-10 релевантних хештегів під кожною публікацією. Згідно з дослідженнями американської компанії TrackMaven, найбільшу залученість показують пости з 9 хештегами в підписі.
Дослідження TrackMaven показали, що рекомендовану кількість символів для хештега - 24 знака. Згідно з даними аналітиків компанії, після виходу за ліміт рівень залучення під постом починає різко знижуватися.