PRO SMM - МЕНЮ

Кількість символів в Інстаграм -
найповніший гайд

Кількість символів в Інстаграм, які користувачі можуть використовувати для просування свого контенту, обмежена. Встановлені обмеження дозволяють зробити сторінки естетичними, чистими, чіткими, не захаращеними. І на щастя, обмеження на кількість символів в Instagram велике в порівнянні з Twitter, наприклад. З граничними лімітами потрібно бути ознайомленим, щоб вміти вміщати всю потрібну інформацію в опубліковане повідомлення, зберігати високу інформативність постів, залученість і відгук аудиторії.

Кількість символів в пості

Привернути увагу користувачів можна яскравою якісної фотографією, але, щоб утримати читача, потрібно додати до неї інформативний і захоплюючий текст. У Instagram ви можете публікувати не тільки короткі цитати, але й повноцінні історії. Кількість символів, які можна додати до одного посту, обмежена 2200 знаками з урахуванням пробілів та інших спеціальних символів.

Такий розмір публікацій обраний не просто так. У ньому є певні переваги, а саме:
- короткі тексти легше сприймаються користувачами;
- такий обсяг оптимальний для набору з мобільного пристрою;
- пости мають до 2000 символів дочитують до кінця більше 75% користувачів.

Якщо при введенні повідомлення текст перестав відображатися на екрані, значить ви досягли максимального ліміту. Вихід в такій ситуації один - перефразувати думки і скоротити обсяг.

Кількість символів в шапці

Введені певні обмеження і для заповнення профілю в Instagram. Максимальна кількість символів встановлено як для імені користувача, так і для опису шапки профілю.

Ім'я профілю

Для складання імені користувача допускається використовувати максимум 29 символів латинського алфавіту і числа. Подібного обмеження вистачає для того, щоб скласти унікальний код, відповідний вашому профілю та контенту. Особливо, якщо врахувати, що є розділ біографії, де ви можете більш детально розкрити основну інформацію про своєму профілі.

Bio

Шапка профілю - блок, призначений для короткого опису акаунта. У нього ви можете вписати до 150 символів, в тому числі використовуючи смайлики і хештеги.

Bio - перше, що бачать користувачі, приходячи до вас на сторінку. Як правило, в цьому розділі користувачі вказують повне ім'я, нішу, сферу діяльності, слогани, улюблені цитати, корисну для користувачів інформацію. Вмістити все в 150 символів досить складно, тому доведеться детально попрацювати над створенням короткого і ємного повідомлення для підписників.

Кількість символів в коментарі

Коментарі в Інстаграм можуть містити текст, емоджі, хештеги, ніки інших користувачів. Мінімальна довжина коментаря не повинна бути менше 2-х знаків. Максимальна кількість символів для одного коментаря - 1000 знаків, але рекомендується не перевищувати поріг в 200 символів.

Зверніть увагу, що адміністрація соціальної мережі обмежує не тільки кількість символів в коментах. Користувач не може відправляти більше п'яти однакових повідомлень на годину, а в добу максимальне число коментарів не повинно перевищувати двох сотень. В іншому випадку дії користувача будуть розцінюватися як СПАМ.

Максимальний обсяг повідомлення в Дірект

Direct Instagram - свого роду месенджер всередині соціальної мережі. Він дозволяє відправляти повідомлення іншим користувачам, використовуючи безпосередньо мобільний додаток, веб-версію соціальної мережі, сервера і API. Залежно від обраного способу відправки, відрізняються і ліміти.

Використовуючи мобільний додаток від Інстаграм, ви можете відправити повідомлення в Дірект максимальною довжиною до 485 символів. У разі, якщо ви спробуєте відправити більш довге повідомлення, воно буде розбите на два окремих повідомлення, або невідправлене зовсім.

Використовуючи різні сервера і API для розсилок в Інстаграм, наприклад, iDirect, ви можете відправляти повідомлення, завдовжки максимум в 990 символів. Довші повідомлення будуть обрізані до зазначеного обмеження, або не доставлені.

Незважаючи на те, що є можливість відправляти довші повідомлення, 485 знаків - рекомендовану кількість символів для Direct. Так, повідомлення будуть виглядати природно, і не підозріло для алгоритмів перевірки Інстаграм.

Кількість символів в Сторіс

Прикрасити свої Історії можна не тільки за допомогою стікерів і емоджі. До кожної Stories можна також прикріпити наклейку з текстом або опитуванням. Адміністрація соціальної мережі не обмежує кількість максимально допустимого тексту. Поверх основного контенту або фонового зображення в Історії користувачі можуть розмістити будь-яку кількість тексту, змінити його розмір і орієнтацію.

Але слід пам'ятати про правила читабельності. Чим більше символів в тексті, тим меншим буде розмір шрифту на зображенні. Зважаючи на це, занадто довгі тексти можуть бути й зовсім нечитабельними для користувачів.

Кількість хештегів

Хештег при правильному використанні може стати потужним маркетинговим інструментом. Хештеги враховуються при підрахунку кількість символів в публікаціях, але при цьому мають свої обмеження на кількість.

Максимально до однієї публікації ви можете додати не більше 30 хештегів, незалежно від того, вписуєте ви їх в текст під публікацією, або в коментар під постом. При цьому слід обов'язково стежити не тільки за максимальною кількістю вписаних тегів, а й за їх релевантність.

Ідеальний обсяг для поста, рекламного поста, шапки

Багато хто обурюється з приводу встановлених обмежень, але забувають про те, що ліміт - максимальний поріг для того, щоб текст залишився читабельним. Ідеальний обсяг поста, шапки, кількості хештегів, як правило, значно менше, ніж відведені розробниками соціальної мережі ліміти.

Статистика показує, що на читання тексту, завдовжки в 2 тис. Символів, у користувачів піде близько 2 хв. часу. За сучасними мірками це досить багато. Більшість користувачів швидко Скролять стрічку, і дочитують до кінця довгі тексти, тільки якщо їх основна суть цікава і розкрита вже в перших 150 символах.

Ідеальною довжиною підпису до посту вважається 138-150 символів. Такого розміру тексту досить для того, щоб доповнити фото, розкрити цінності бренду, розважити аудиторію і надихнути підписників. Невеликий текст дозволяє акцентувати увагу на зображеннях і максимізувати взаємодії з постами.
Оптимальною довжиною підпису до рекламного посту вважається 125 символів. Короткі описи легше засвоюються, і такий розмір дозволяє домогтися коректного відображення тексту навіть на екранах меншого розміру.

Хештег - це один з кращих способів привернути увагу до публікації та охопити якомога більше аудиторії. Знаючи це, маркетологи нерідко вдаються до розміщення 20 і більше хештегів під постами в надії дістати якомога більше уваги. Однак, навіть використання в підписі максимальної кількості хештегів не гарантує результатів. Навпаки, використання 20+ однакових тегів під кожною публікацій може стати причиною тіньового бана і поставить під загрозу видимість вашого облікового запису.

Рекомендується розміщувати 5-10 релевантних хештегів під кожною публікацією. Згідно з дослідженнями американської компанії TrackMaven, найбільшу залученість показують пости з 9 хештегами в підписі.

Дослідження TrackMaven показали, що рекомендовану кількість символів для хештега - 24 знака. Згідно з даними аналітиків компанії, після виходу за ліміт рівень залучення під постом починає різко знижуватися.

Як розширити ліміт по символам

У всіх бувають настрої, коли хочеться писати лонгріди, і тоді відведеного ліміту в 2200 символів для постів може виявитися недостатньо. На щастя, є кілька Лайфхак, які дозволять розширити встановлені ліміти.

Наприклад, якщо ваш текст перевищує встановлені ліміти, то ви можете опублікувати залишок тексту в першому коментарі під постом. Звичайно, не забудьте попередити читачів, про те що знайти продовження вони зможуть в коментарі.

Головний недолік такого методу - кількість коментарів залишених після. Якщо користувач відразу не помітив продовження під публікацією, то після проскролити всі коментарі і знайти потрібний йому буде в рази складніше.

Другий варіант обійти ліміт на кількість символів в пості - написати його на зображенні до посту. Ви можете використовувати як одне зображення з текстом, так і розмістити карусель з зображеннями. Тільки стежте за тим, щоб текст не урізався і з'їжджав.

Якщо ж ви хочете торкнутися з підписниками будь-яку серйозну тему, то рекомендується розбити інформацію на серію статей. Так ви навіть зможете ще більше зацікавити фоловерів.

Що ж стосується інших обмежень, то вони не настільки критичні і перевищувати їх не рекомендується з метою збереження естетичного вигляду профілю і публікацій. Єдиний виняток - Bio. У 150 символів часом дійсно дуже складно вмістити все, що хочеться сказати підписникам для знайомства. Трохи розширити ліміти біографії можна, якщо додати додатковий текст в розділ з адресою.

Ви також можете запропонувати своїм фоловерам більше дізнатися про вас, розмістивши в своїй біографії посилання на зовнішній сайт, де розміщена додаткова інформація про вас або ваш бізнес.

Як підрахувати кількість символів онлайн

Часто при перевищенні лімітів в Інстаграмі текст просто обрізається. У підсумку доводиться видаляти публікацію і робити її повторно, змінивши розмір тексту. Щоб такі ситуації не відбувалися, рекомендується спочатку писати текст публікації в редакторі, а потім, переконавшись, що обсяг відповідає встановленим лімітам, копіювати в соціальну мережу.

Наприклад, для підрахунку кількості символів ви можете використовувати такі онлайн сервіси:
- simvoli.net
- ibox.tools
- votix.ru

Наведені в списку сервіси працюють як в деськтопной версії, так і з мобільних пристроїв.

Розробники Instagram ввели обмеження на кількість символів не просто так. Такий розмір публікацій і описів можна назвати оптимальним для сприйняття. Зрештою, творчість повинна чіпляти, а не присипляти. Ніхто не буде дочитувати то, що не має кінця і довго намагатися розібратися в потоці сумбурних думок. А якщо вже лімітів і справді недостатньо, тепер ви знаєте, як незначно розширити їх можна за допомогою деяких Лайфхаків.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.