PRO SMM - МЕНЮ

Просування в Instagram:
найдокладніша інструкція

Почніть свій бізнес в знаменитій соціальної фотомережі: докладна інструкція для всіх, хто ще не продавав себе і свої послуги або товар в Instagram!

Чому вам необхідно створити обліковий запис Instagram прямо зараз

Згідно з даними статистики сервера Instagram на осінь 2018 року:
- Щомісяця додатком користується 800 мільйонів користувачів;
- З них 500 мільйонів - щодня;
- Кожну секунду з'являється тисячі коментарів до більш ніж 40 мільйонів знімків, які публікуються щодня;
- 8500 одиниць в секунду - швидкість появи лайків до постів.
Звіт від інстаграм
Звіт від інстаграм
Новий звіт компанії BlogLovin показав, що Instagram - найефективніший майданчик для залучення аудиторії. Так заявили 60% з 2500 опитаних лідерів думок.

Переконливо? Ще одна вагома причина відкрити свій бізнес в Instagram з'явилася в серпні 2016 року:

Тепер ви можете підключити бізнес-аккаунт Instagram за допомогою прив'язки публічної сторінки вашої компанії в соціальній мережі Facebook.
Об'єднання Facebook і Instagram відбулося
Об'єднання Facebook і Instagram відбулося
Відразу розберемося, які переваги вам дає перемикання на профіль компанії в Instagram:

Чим відрізняється бізнес-аккаунт в Instagram

У вашому обліковому записі з'являться кнопки зв'язку:
Кнопки зателефонувати та надіслати електронного листа
Кнопки зателефонувати та надіслати електронного листа
Всі ці функції реалізуються за допомогою стандартних додатків для дзвінків, ел. ящик і карт вашого смартфона. Ця кнопка ще не з'являється на екрані вашого ноутбука або стаціонарного комп'ютера - принаймні, поки що.
Модерація коментарів до постів.

В налаштуваннях облікового запису ви можете відключити коментування своїх записів. Як до окремих фото і відео або ж до всіх постів відразу.
Можливість налаштувати ключові слова для фільтрації
Можливість налаштувати ключові слова для фільтрації
У користувачів звичайних акаунтів з нових можливостей: поставити лайк коментарю або поскаржитися на спам прямо в коментарях:
Забанити настирливих коментаторів - вуаля!
Забанити настирливих коментаторів - вуаля!
До речі, в цьому році Instagram серйозно турбувався, як виражається генеральний директор і співзасновник мережі, Kevin Systrom, «психологічним комфортом» своїх користувачів: так власники приватних (закритих) акаунтів можуть видаляти будь-яких підписників без повідомлення. А незабаром з'явиться можливість відправки анонімних повідомлень про користувачів, які терміново потребують медичної та психологічної підтримки. Такі тривожні кнопки до Self-Injury Posts (дослівно: пости самокатування).

І останній в списку, але не останній за значенням, плюс на користь бізнес-аккаунта:

Використання аналітичних інструментів без впровадження програм і сервісів від сторонніх розробників.

- Охоплення запису;
- Кількість нових підписників;
- Найпопулярніші пости;
- Індивідуально налаштовані конверсії і т. д

Список постійно зростає.

Рідні розробки виключають передачу конфіденційних відомостей про вас третім особам і вбережуть від шахраїв в шкурі «аналітиків».

Як вам такі фішки? Пропустіть Етап 1, якщо не хочете зв'язати свій аккаунт з Facebook і керувати рекламою за допомогою Facebook business.

Для реєстрації звичайного аккаунта Instagram введіть мобільний телефон або e-mail, підтвердіть доступ і приступайте до Етапу 2.
Процес реєстрації в Instagram на ПК
Процес реєстрації в Instagram на ПК
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Етап 1. Створення бізнес-аккаунта


Перш ніж створювати аккаунт для вашого бізнесу в Instagram, виберіть ваш варіант:
- У вас вже є аккаунт вашої компанії в Instagram.
- Вас ще немає в Instagram, але є рекламний аккаунт і сторінка в Facebook.
- Ваш бізнес відсутній і в Facebook, і в Instagram.

Отже, у вас вже є аккаунт вашої компанії в Instagram. Для того, щоб переключитися на бізнес-аккаунт, зайдіть в налаштування, виберіть пункт - переключитися на профіль компанії.

Тепер залишилося авторизуватися через ваш рекламний аккаунт в, зайдіть в меню «Зміни, пов'язані акаунти», авторизуйтесь через Facebook і виберіть вашу групу або бізнес-сторінку (ви повинні володіти правами адміністратора на сторінці Facebook).

Якщо ж у вас немає бізнес-сторінки в Facebook, вам слід її створити, додати дані про компанії та потім знову зв'язати її з вашим бізнес-аккаунтом в Instagram.

Вітаємо, тепер у вас є доступ до налаштування рекламної кампанії в Instagram за допомогою таких вбудованих інструментів Facebook business як Adsmanager і PowerEditor!

Етап 2. Зовнішній вигляд і контент: правила розміщення

Отже, ви вже скачали і встановили додаток на базі Android або IOS:
Оформлення зовнішнього вигляду: завантажуємо аватар і перші фото​
Оформлення зовнішнього вигляду: завантажуємо аватар і перші фото

Аватар та назва: як зробити цукерку

Враховуємо невеликий розмір і круглу форму.
Оформлення зовнішнього вигляду: завантажуємо аватар і перші фото​
Ідеальне рішення -ваш логотип

Непоганий варіант - назва послуг. Якщо вміститься, звичайно.

Не давайте картинки з інших соцмереж. Краще замовте або намалюйте нову.
Не варто сподіватися на те, що відвідувач сам здогадається, що ви хотіли зобразити. Назва і аватар повинні доповнювати один одного. Так Coca-Cola може собі на аватар і дідуся Мороза запхати, і Карла Маркса, і Ларису Доліну - з однаковим успіхом. Але коли ви невідомі, то незрозуміле модне «неукраїнське» слово в поєднанні з невиразним аватаром виглядає як мінімум ненадійно. І не дуже презентабельно.

Потрапити в ціль: опис акаунта

Що стосується опису, то непогано розмістити в ньому УТП. Можна види послуг або товар, який ви продаєте. Не варто забивати опис хештегами, великою кількістю емодзі (смайлів). Пам'ятайте про обмеження в 150 символів.

Щоб відстежити трафік з Instagram, можете поставити UTM-мітку в кінці посилання в описі профілю. Але Google Analytics до недавнього часу погано дружив з Instagram. Трафіку з програми в звітах GA приписувалось джерело - direct (прямий трафік). Однак частина трафіку з програми досі може не розпізнаватися в Google Analytics. Цю проблему легко вирішити за допомогою перенаправлення.

Посилання активні поки тільки в описі, в шоппінгтегс і в розділі Сторіс. Якщо у вас інші посилання в Instagram поки не клікабельні, щоб перейти по ним, необхідно скопіювати їх вручну.

Контент - це головний носій філософії вашого бренду, його культури, базових принципів, основоположних цінностей, корпоративної етики. Пускати на самоплив і постити в Instagram як попало - значить зменшити число лояльних підписників і можливих продажів аккаунта.

Контент-план для Instagram: золоті правила підготовки публікацій

Як написати хороший контент-план для будь-якої ніші?

1. Визначтеся з типом вашого облікового запису. Це може бути особистий блог або акаунт професіонала, представницька сторінка бренду або інтернет-магазин.
2. Після - накидати структуру майбутнього контенту.
3. Створити рубрикатор. У кожній рубриці озвучте приблизні теми для висвітлення. Ця майбутня сітка постів, яка буде вами готуватися на тиждень вперед.
4. Поставте пряме запитання своєї аудиторії - запитайте, який контент їй подобається. Або зробіть це самостійно -аналізуйте публікації за охопленням, показам, залученості і найкращим постам.

Ідеї для різних видів контенту

Ідеї для продаючих постів:

1. Опис ключових переваг продукту.
2. Анонси нових продуктів.
3. Відгуки від ваших клієнтів.
4. Порівняння різних продуктів і в тому числі ваших з конкурентами.

Ідеї для розважальних та інформаційних постів:

1. Обговорення трендів.
2. Новини компанії в позитивному ключі.
3. Робочий процес з гумором.
4. Історія про те, як з'явилася ваша компанія або про життя ваших співробітників.
5. Пости про те, що мотивує вас і колектив ходити на роботу.
6. Філософія і місія бренду.
7. Смішні випадки з роботи.
8. Ідеї для особистих постів:
9. Філософські міркування.
10. Розкажіть про своє ставлення до продукту.
11. Розкажіть про внутрішньоособистісних зміни.
12. Списки літератури для вивчення.
13. Плани і мрії ваших співробітників.
14. Ставлення до кулінарії.
15. Подорожі.
16. Ваші правила і принципи життя.

Ідеї для навчальних і репутаційних постів:

1. Пости, які допомагають клієнтам користуватися вашим продуктом. Інструкції з використання товару.
2. Напишіть, скільки часу пішло, щоб навчитися тому, що ви робите.
3. Інформація про перемоги та регалії вашого бренду/продукту. Як приклад: користуються знаменитості, отримали диплом на виставці, підвищили кваліфікацію, успішно пройшли атестацію та ін. Розкажіть про участь в добродійності: як ви допомагаєте піклуватися про природу або допомагаєте притулку бездомних тварин

Що ще постити, коли нема чого постити:

1. Гостьові пости.
2. Збірки цитат.
3. Пропозиції до обговорення новин/постів партнерів.
4. Інтерв'ю з експертами.
5. Збірки корисних ресурсів.

Створіть і ведіть таблицю - контент-план на щотижня по обраним рубрикам. У ній вносіть дані і аналізуйте відгук вашої аудиторії на кожен з постів у вигляді лайків/репоста/коментарів/збережень.

Фотопости - практичні правила розміщення

Щоб уникнути плагіату, що не мучтеся з водяним знаком, якщо його погано видно в Instagram або він заважає розглянути «товар обличчям». Подивіться, як класно виглядає візитка поруч з товаром.
Водяний знак в реальності
Водяний знак в реальності

Важлива ідентифікація і впізнаваність бренду - продавайте стиль. Єдина концепція фотопостів повинна спиратися на відчуття кінцевого споживача.

Мета створення фірмового стилю: допомогти вибудувати клієнтові уявлення про себе, після придбання ваших товарів і послуг.

Ми бачимо шикарних актрис, які рекламують парфуми, брутальних чоловіків, одягнених в стильний одяг, радісних дітлахів з цікавими іграшками в руках - реклама грає образами.
«Будь, як вони. Будь щасливий, задоволений і успішний» - така щоденна візуалізація.
Ті ж самі прийоми необхідно використовувати в фотопостах свого акаунта Instagram.
Фото передають аромат та смак кави
Фото передають аромат та смак кави

Відео в Instagram

Відеопостинг приніс Instagram неймовірний успіх. Раніше відеоролики були обмежені 15-секундним інтервалом, сьогодні час зйомки - 1 хвилина.

Відео-контент згенерує 74% від всього трафіку в інтернеті за прогнозом Syndacast на 2018 рік.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Етап 3. Просування акаунта

Працюємо з хештегами

1. Хештег завжди повинен відповідати темі поста.
2. Робіть від 5 хештегів на пост. Так, чим більше хештегів, тим ширше охоплення. Однак 30 хештегів до одного посту розмістяться на екрані так убого, що можуть відвернути підписника від головного - самої картинки. Не робіть пости схожими на спам.
3. Пам'ятайте, що по найпопулярнішим хештегам в пошуку ви швидко опускаетесь вниз.
4. Зробіть індивідуальний хештег і постійно есперементуйте.

На сайті Instatag ви можете подивитися статистику найпопулярніших хештегів.

Сервіс Websta також допоможе вам в роботі з хештегом і простою аналітикою ваших постів і підписників. Тут ви можете переглянути 100 найпопулярніших хештегів, і кількість користувацьких постів з ними.
Websta - менеджер акаунтів в Instagram​
Websta - менеджер акаунтів в Instagram

Measureured в своїх дослідженнях виявили, що повідомлення Instagram як з хештегом, так і з тегом розташування отримують в середньому більшу залученість.

В травні 2017 року Instagram додав можливість пошуку в Stories за хештегом. Досить додати в історію потрібний хештег, щоб публікація з'явилася в загальному списку записів з цим хештегом.

У грудні 2017 також був впроваджений функціонал підписки на хештеги, він працює аналогічно підписки на користувачів. Тому виходити в топ по галузевим або гео-прив'язаним хештегом стало пріоритетним завданням для локального бізнесу. У Livedune, до речі, можна оцінити популярність хештегів і оцінити число аудиторії, яке охоплюють ті чи інші теги.

Що потрібно знати про таргетинг в Instagram

Таргетована реклама в Instagram передбачає пошук ЦА за такими ознаками як:
- стать;
- вік;
- країна, регіон, місто.
- інтереси;
- операційна система;
- частота подорожей;
- аудиторії для виключення з орієнтування;
- вибір мобільної платформи;
- сімейний стан;
зацікавлення і інше.

Користь репостів

Такий інструмент як Repost for Instagram, дозволяє вам репостнути зображення з поста чужого акаунта, але без опису. Платний додаток є не тільки в App Store, але і Google Play. Все, що потрібно зробити - авторизуватися і знайти в пошуку необхідні вам фото, натиснувши на кнопку Repost.

Швидко і без порушення авторських прав: користь репоста очевидна, коли необхідно швидко зреагувати і залити цікаві новини в свій аккаунт.

SFS: правила взаємного піару

Shoutout for shoutout або SFS - один з безкоштовних способів просування акаунтів, який на зорі розвитку фотомережі навіть набриднути встиг. Але якщо з ним не вчащати, то може прекрасно спрацювати. Класичний приклад SFS в Instagram:
- користувач оголошує початок акції за допомогою хештегу #sfs;
- викладаєте його пост в своєму профілі і відзначаєте;
- в описі пишете про нього лестності і люб'язності;
- у відповідь він робить у себе розповідь про вас.

Популярні блогери часто використовують подібні акції для своїх підписників.
До SFS можна віднести і безкоштовний обмін рекламними постами між двома акаунтами.

Рекомендації:
- Договір про репости і рекламні постах складіть максимально прозорий і «на березі» обговоріть всі тонкощі взаємного розміщення, враховуючи наші поради по контенту.
- Не поспішайте погоджуватися на SFS. Ви можете втратити своїх підписників, співпрацюючи з сумнівними акаунтами.
- Акаунти з однієї області спрацюють краще - ЦА у стиліста і перукаря однакова. Те ж саме: спортсмени і магазин спортивного харчування, наприклад.
- Не варто рекомендувати відверто невдалих партнерів, навіть якщо у них тисячі підписників. Рівень залученості підписників потенційного партнера важливіший, ніж їх кількість.
- Розміщуючи рекламні пости, подбайте повідомити sfs-партнера про бажаний для вас час публікації.
- Попросіть поставити посилання з UTM-міткою в описі або в коментарях до посту, щоб відстежити трафік від партнерства.

SFS - безкоштовний метод просування, на відміну від комерційного посіву реклами:

Запуск флешмобу: приклади

Яка справжня причина шаленого залученості користувачів в таких масових акціях, як флешмоб? Єднання з натовпом однодумців, виконання соціально корисних дій, розвага? Як змусити працювати цей інструмент для ваших продажів і просування? Тільки дослідним шляхом: постійно пробуйте на практиці реалізувати будь-які ідеї, навіть навіжені.

Придумайте власний хештег, оголосіть підписникам.
Вимоги до флешмобу прості:
- Простота у виконанні.
- Проект значущий для вашої компанії (якщо ви не вірите в проект, як же змусити повірити підписників.
- Трендовість - намагайтеся слідувати останнім тенденціям і настроям ЦА.
- Тема флешмобу не може бути вузькою.
- Користь: будь-які благородні цілі знайдуть відгук у серцях ваших майбутніх підписників. Громадський резонанс, створений вами, викличе шквал віральності.

Ви можете приєднатися до існуючих популярних флешмобів в Instagram:
#beardsfrombelow ( «Бороди, вид знизу»),
#MannequinChallenge люди, застиглі як манекени,
#Malepolish - чоловіки з лаком на нігтях,
#NoBraNoProblem - немає ліфчика немає проблем.

Конкурси: як не програти, якщо ти - організатор

Суть методу Giveaway (в перекладі - «віддавай», він же розіграш, він же конкурс, він же лотерея) полягає в тому, що ви купуєте своїх користувачів і залучаєте нових підписників, обіцяючи цінні подарунки.

Сьогодні Giveaway використовують всюди: раз у раз миготять пости з привертуючими увагу написами. Обіцяють призи і заворожують свідомість всілякими штучками, аби знайти шлях до серця цільової аудиторії.

Прості правила Giveaway:
- Знайдіть спонсорів і грайте кілька подарунків.
- Не скупіться на призи.
- Малюйте красиві афіші для конкурсу.
- Придумайте хештег.
- Розміщуйте рекламу конкурсу щодня в моменти активності користувачів.
- Просіть партнерів конкурсу продемонструвати ваш конкурс у себе в обліковому записі.
- Найменша тривалість конкурсу - тиждень.
- Нагадуйте підписникам про терміни: залишилося 3 дні, залишилося 12 годин, 3 години.
- Хоча б раз на день робить пост у себе на сторінці протягом усього конкурсу.

Як не програти в цій лотереї для залучення нових підписників? Перелічимо основні негативні моменти, з якими можна зіткнутися:
- До вас прийдуть незрозумілі особи, які ніколи у вас нічого не куплять: «Халява, сер!». Після закінчення конкурсу ці панове зіллються, залишивши пару лайків на пам'ять.
- Невірна оцінка цільової аудиторії зіллє вашу кампанію геть! Намалюйте собі портрет бажаного покупця: визначтеся, для кого «ваша музика грає».
- Уважно думайте про приз: сережки у вигляді презерватива, напульсник з автографом Олега Винника або кільце Тутанхамона для пупка - занадто тематичні предмети і можуть не порадувати ваших переможців. Куди миліші звичні сувеніри, флешки, брелочки, айфончік.
- Складні умови і неякісне оформлення поста для конкурсу можуть не принести зовсім нічого, крім відрази.

Користувацький контент: в чому фішка

Нейл Хоув і Вільям Штраус в 1991 році створили цікаву теорію поколінь. Відповідно до їхніх досліджень, всі люди діляться на:
- Boomers - люди, що народилися в період 1943 по 1963. Відмінні риси: колективність, категоричність.
- Покоління X - з 1963 по 1984. Відмінні риси: прагматизм, рання самостійність.
- Покоління Y (Millennials) - народжені в період між 1984 і 2000 роком. Відмінні риси: свобода, розваги, стрімкість змін в житті покоління «великого пальця» (пам'ятаєте, як жваво працювали пальчиком на перших телефонах?) Головна відмінність: потреба в негайній винагороді.

Як пов'язана теорія поколінь і користувацький контент?

Згідно зі статистичними даними Ipsos MediaCT і Crowdtap, Millennials витрачають 30% свого часу (приблизно 5 годин на день) на перегляд користувацького контенту. Рівень довіри мілленіалів до користувацького контенту вище, ніж до традиційних ЗМІ. Також користувацький контент краще запам'ятовується.

Наприклад, користувацький контент важливіший для Millennial, ніж Boomers:
Як впливає користувацький контент на ухвалення рішення про покупку в інтернеті​
Як впливає користувацький контент на ухвалення рішення про покупку в інтернеті

Отже, використання користувацького контенту в Instagram - найлегший, найдешевший, і найдоступніший засіб просування для швидкого росту підписників і пошуку цікавого контенту.
У Instagram-акаунті ви зможете репостити знайдені пости щасливих клієнтів, які хваляться придбаним товаром: пошук - хештег - список свіжих публікацій - репост.

Квести в Instagram - ще один спосіб залучити й продати

Що таке квест? Цей рух за запланованим сюжетом. Сьогодні в мережі Instagram популярні бренди розробляють цікаві онлайн-ігри для своїх підписників.

Як працює квест в Instagram:
1. Створюється безліч профілів, які утворюють деревоподібну структуру.
2. Між собою вони зв'язуються спеціальними посиланнями.
3. При виборі дії людина клацає на посилання і переходить до наступних акаунтів, взаємодіючи з сюжетом.
Структура квесту
Структура квесту

Приклад квесту від Ikea

Зразок інтерактивного каталогу товарів від популярного шведського виробника меблів.
Вибираєте потрібну категорію в каталозі товарів
Вибираєте потрібну категорію в каталозі товарів
При натисканні на картинку ви бачите посилання на товари
При натисканні на картинку ви бачите посилання на товари
Натискаєте і переходите на сторінку товару
Натискаєте і переходите на сторінку товару

Навіщо вашому бізнесу Instagram stories

У серпні 2016 року фотомережа оновила свій зовнішній вигляд, а також запустила новий формат повідомлень: аналогічно Snapchat, ви можете створювати презентацію з ваших фото, використовуючи простий редактор.

Щоденна аудиторія Сторіс становить 400 мільйонів користувачів.
90 мільйонів бізнес-акаунтів з 46 країн вже використовують shopping tags в своїх постах.

Тепер Сторіс це окремий канал для продажу ваших товарів або послуг. А значить вас повинен бути окремий контент-план і стратегія для Сторіс.
- Історії з поясненнями, зйомка відео, просто текст на фоні, фотоанімаціі, зациклене відео Bumerang або зворотна зйомка, прямі ефіри - все це легко створити, натиснувши на плюсик прямо з меню:
- Вибирайте кадри з телефону або знімайте камерою.
- Вставляйте годину, прикрашайте смайликами або гіфкою.
- Вибирайте фільтри, вставляйте написи і хештеги.
- Зберігайте, відправляйте особисто користувачам або постить в історію.
- Проведіть опитування, відзначте користувачів, поділіться історіями в Facebook і збережіть її на свій телефон.

Особливості роботи сервісу:
- Instagram stories знаходиться вгорі вашої стрічки і зникає при прокручуванні.
- Всі історії увінчані аватарками їх авторів і відзначені кольором, якщо ви їх ще не переглянули.
- Щоб додати нову публікацію, зробіть свайп вправо з екрану Instagram-стрічки.
- У режимі камери змахування вниз дає можливість відкрити зображення з медіатеки, зроблені за останні 24 години.
- Ви можете зробити пост приватним, вибрати користувачів, від яких треба приховати історію.
- Можна дозволити поділитися вашою історією іншим користувачам.
- Через 24 години пост в Instagram stories автоматично видалиться.

Що ще корисно знати про сервіс stories від Instagram
- Коментувати Instagram Stories не можна.
- Але ви можете відписати автору публікації в рамках цієї функції.
- Втім, і цю опцію можна при бажанні заблокувати.
- Ви легко відстежите тих, хто дивився ваш пост в Instagram Stories і кількість переглядів.
- Опублікувати купу кадрів з будь-якої події (наприклад, корпоративу) можна один раз в Stories. Так стрічка підписників не обуриться і від вас не відпишуться.
- Обмеження переглядів Stories для користувачів, які не досягли певного віку дозволяє дотримуватися вимог законодавства (якщо ви, наприклад, торгуєте в мережі сигаретами, секс-іграшками для дорослих або алкоголем).
- Instagram Stories успішно використовується популярними брендами: маркетологи Nike відзначили, що цей сервіс Instagram працює куди краще, ніж Snapchat (пише Advertising Age).
- Прямий ефір в Instagram Stories дозволяє бути на зв'язку з вашими підписниками в будь-який момент. - Свайп пальцем вправо від стрічки для відкриття камери і натисніть кнопку «Почати прямий ефір».
- Тепер ви можете зберігати Instagram Stories в вибірки (архіви) і підписувати їх для зручності навігації.
- В історіях можна дати активне посилання на інших користувачів.

Чому немає коментарів? Як підняти активність підписників у вашому профілі Instagram

1. Проведіть маркетинговий аналіз потреб ваших потенційних або реальних клієнтів. Як створювати контент, якщо ви не знаєте свою цільову аудиторію? Дізнайтеся на форумах, проведіть дослідження або опитування, щоб зрозуміти бажання цільових клієнтів. Тоді у вас не виникне питань, що постити і як залучити аудиторію до спілкування: ви вже будете розуміти, хто ці люди, що їх хвилює і що їм подобається або не подобається.
2. Попросіть ваших друзів взяти участь в житті вашого бізнес-профілю. Вони із задоволенням допоможуть вам з коментарями, а нові підписники надихнуться їх прикладом і теж почнуть залишати.
3. Вчіться робити відео та збільшуйте його частку серед іншого контенту.
4. Пробуйте нові формати і інструменти: історії, трансляції. Організуйте пряму трансляцію, під час якої ваші співробітники або ви відповідатимуть на запитання користувачів і ділитимуться інсайтами. 5. Запрошуйте партнерів і проводьте спільні живі ефіри.
6. Задавайте питання, проводіть голосування, пропонуйте закінчити фразу. Якщо ви не питаєте вашого читача, навіщо йому вас коментувати?
7. Робіть вітальну розсилку в Директ, щоб нові підписники могли побачити ваш інтерес до них.
8. Працюйте з усіма коментарями, які отримуєте і відповідайте на них блискавично. Задавайте питання вашій цільовій аудиторії, покажіть щиру зацікавленість. Спілкуйтеся з аудиторією, а не просто розповідайте про себе.
9. Створюйте свій персональний бренд. Людям набагато легше спілкуватися в мережі з конкретною людиною. Викладайте фото, на яких буде видно ваш характер, звички і особливості. Діліться щиро і підписники віддячать вам взаємністю. Інакше чим пояснити популярність блогерів?
10. У психології управління є таке цікаве явище як соціальний доказ. Його сенс у тому, що люди схильні робити так, як робить більшість. Коли людина приходить у ваш акаунт, наприклад з таргетованої реклами, його інтерес холодний. Він оцінює ваш контент і реакцію ваших підписників на нього. Найкраще на прийняття ним рішення підписатися на вас або купити впливають ці соціальні докази в Instagram: відгуки, посилання, позначки і репости інших користувачів.

Як збільшити охоплення постів і частіше потрапляти в ТОП і рекомендоване

1. Визначте смаки своєї ЦА. Ви повинні точно знати, який саме тип постів і активності приносить вам найбільшу залученість. Чим швидше ви наберете лайки від своїх підписників, тим більше вірогідності потрапити в топ Instagram.
2. Просто просіть поставити лайки. І мотивируйте свою аудиторію: за n-ну кількість лайків виконуйте якісь обіцянки або прохання підписників.
3. Обговорюйте найгарячіші і спірні теми, використовуйте тренди і ситуативний маркетинг.
4. Нетворкінг - це соціальна і професійна діяльність, спрямована на те, щоб за допомогою кола друзів і знайомих максимально швидко і ефективно вирішувати складні життєві завдання (приклад: влаштувати дитину в дитячий сад, знайти роботу, познайомитися з майбутнім чоловіком) і бізнес-питання (приклад : знаходити клієнтів, наймати кращих співробітників, залучати інвесторів). Чому б не задіяти його в Instagram для розширення охоплення? Можете попросити свою аудиторію надсилати вам в директ посилання на користувачів. І відзначати їх у тематичних постах.
5. Використовуйте хештеги і геотеги. Їх використання значно піднімає охоплення.
6. Якщо це відповідає тематиці, обов'язково викладайте фото зі своїм обличчям або людьми. Такі пости збирають куди більше лайків, ніж знеособлені.
7. Анонсуйте пости в сторіc і влаштовуйте опитування, щоб домогтися більшого охоплення.
8. Просіть знайомих великих блогерів вас лайкнути, тому що їх лайки в системі ранжирування цінуються більше ніж лайки простих користувачів.
9. Повторюйте пости, бо аудиторія постійно оновлюється. Чому б не викласти старий пост, актуалізувавши інформацію в ньому? Один раз принісши вам популярність, повторений, він може принести вам ще більше позитивних реакцій.

Онлайн-сервіси для Instagram

Crowdfire

Crowdfire - умовно-безкоштовний сервіс для роботи з підписниками в Instagram. Допомагає у відстеженні та відсіювання навзамін фоловерів, працює з білими і чорними списками, відстежує тих, хто відписався. Функціонал безкоштовної підписки вкрай обмежений.
Після реєстрації вас зустрічає бот з веселим Пікачу. Після того як ви введете ім'я та адресу, бот розповість вам, як ви можете використовувати цей сервіс. Перед початком роботи треба буде вказати тип аккаунта Instagram.
Crowdfire
Crowdfire
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Iconosquare

Iconosquare - платний акаунт-менеджер з широкими можливостями, працює з коментарями, лайками і підписниками. Статистика, щоденні звіти на ваш e-mail, можна додати віджет стрічки довіри на вашому сайті або зробити колаж з постів. Також сервіс дозволяє самостійно проводити конкурси для користувачів Instagram і переглядати поточні, якщо хочете взяти участь самі. Можливості безкоштовного використання досить обмежені, але дозволяють оцінити сервіс перед покупкою.
Аналітичний інструмент для просування Instagram
Аналітичний інструмент для просування Instagram

Ink361

Ще один онлайн-сервіс Ink361: ви можете легко вивчити популярні і коментовані пости, скласти карту хештегів, визначити час, коли ваші підписники найбільш активні. На жаль, конкурентний аналіз не передбачений. Цей інструмент особливо зручний при виконанні shoutouts з іншими Instagrammers.
Відомий онлайн-сервіс для Instagram
Відомий онлайн-сервіс для Instagram

Instaport

Instaport дозволяє зберегти дані облікового запису Instagram на жорсткий диск.
Створення резервної копії всіх медіафайлів аккаунта Instagram
Створення резервної копії всіх медіафайлів акаунта Instagram

Автопостинг в Instagram

SMMplanner

SMMplanner - інструмент відкладеного постингу, який за таймером може видаляти пости, редагувати зображення за допомогою вбудованого редактора, видалення поста (по таймеру). Тарифи: лімітні (за кількістю постів) і безлімітні.
SMMPlanner
SMMPlanner

Відео вперед! Додатки для обробки і створення відео-контенту

Бумеранг

Бумеранг робить короткі зациклені гіфки. Зациклені міні-відео з декількох фото поспіль - відмінна можливість сфотографувати себе і своїх друзів в русі.

Hyperlapse

Hyperlapse дозволить записати вам відео в техніці таймлапс: прискорить відеоряд в кілька разів, використовуючи технологію збільшення відстані між кадрами. Круто так? Додаток ідеально підходить для того, щоб вмістити зйомку тригодинного корпоративу в 30-секундне відео. Для цього після зйомки повзунком регулюється швидкість перемотування кадрів: від 1 до 12x.
Версії для смартфонів на Android на жаль, не передбачено.

VivaVideo

VivaVideo - додаток для редагування відео, створення слайд-шоу. Є версії як для IOS, так і для Android.
SMMPlanner
Простий в управлінні медіа-редактор

Корисні посилання

1. Цікава інфографіка Instagram Data Benchmarks for 2017.
2. Стаття (плюс слайд-шоу) про кращих рекламних кампаніях в Instagram з використанням користувацького контенту The Best User Generated Content Campaigns on Instagram.
3. Електронна книга Yotpo & HubSpot про UGC.

Instagram допоможе вам підвищувати впізнаваність бренду в мережі.

Instagram - король залученості.

Instagram - це широкі можливості для просування бізнесу і формування іміджу.

Користуйтеся Instagram.

Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.