PRO SMM - МЕНЮ

Інстаграм Історії для бізнес-акаунта


Якщо ви ще сумніваєтеся, чи потрібні вашому бізнесу Інстаграм Історії, то більше не сумнівайтеся - вони потрібні обов'язково! Це не просто збільшення охоплення, але і підвищення лояльності і довіри клієнтів.
Не обов'язково завантажувати по одній, можна додати кілька історій одночасно. Додавайте зверху стікери, гіфки, якщо тематика акаунта дозволяє. Хоча навіть найсерйозніший бізнес в Сторіс може дозволити собі більше, ніж в звичайних постах.

Міні-шпаргалка по Інстаграм Історіям для бізнес-акаунтів

Репост зі стрічки

Свій же пост можна запостити в Сторіс однією кнопкою. Стрічка Сторіс хронологічна, тому це додаткова можливість нагадати про себе тим, хто не бачить вас в стрічці.

Нові продукти і послуги

Можна не просто розповісти про новинки, а й заздалегідь попросити підписників проголосувати - подобається чи ні, який варіант кольору/розмір і т.д. вони хочуть. Задавайте питання. Так вам не потрібно гадати і питати думку друзів - ви відразу отримаєте чітку відповідь, чого насправді хочуть клієнти.

Відгуки клієнтів

Проводьте курси - відразу ж записуйте свіжі емоційні відгуки, робіть скріншоти відгуків, отриманих в Директ. Продаєте товари - попросіть скинути фото після отримання в Директ, пообіцяйте знижку на майбутні покупки, щоб мотивувати.

«Живі» фото і відео без обробки

У самому акаунті краще викладати гарні фото, в одному стилі за кольором. У Історіях же все набагато простіше. Фото і відео без обробки можуть зробити вас ближче до підписників.

За лаштунками

Реаліті-шоу - це один з найбільш популярних форматів у всіх медіа, Інстаграм не виняток. Але якщо в основний стрічці від занадто частих постів підуть відписки, то в Історіях можна постити стільки, скільки цікаво буде дивитися.

Можна показати весь процес створення товару, підписники побачать, як уважно ви ставитеся до якості продукту. Продаєте послуги - покажіть, як ретельно ви готуєтеся до консультацій, як проходите додаткові курси, як вибираєте інструменти для роботи (для візажистів, наприклад). «Приватне» в бізнес-акаунт найзручніше додавати через Інстаграм Історії.

Підбірки, Інструкції, Лайфхаки

Давайте підписникам корисний контент! Якщо ви фотограф - покажіть правильні пози для фото, магазин косметики може робити добірки засобів для різних типів шкіри, лікар розповідати про актуальні проблеми (алергія навесні і застуди взимку).

Анонси акцій, конкурсів, гівевеїв в акаунті

Таким постам потрібне максимальне охоплення. Спробуйте запостити гівевей в Сторіс вранці і ввечері (ранковий видаліть перед тим, як ставити вечірній). Але не переборщіть, не будьте занадто нав'язливими.

Акції в Історіях

Ексклюзивні знижки, купони, промо-коди. Це замотивує підписників частіше перевіряти ваші сторіс і сам акаунт. А в Історіях ще й всі повідомлення потраплять відразу до вас в Директ.

Серіал

Сторітеллінг через Інстаграм Історії. Можна зробити інтерактив - додайте опитування! Нехай голоси підписників визначатимуть розвиток подій.

Квести

Якщо у вас достатня кількість підписників в бізнес-акаунті і непогано з залученістю, то спробуйте Квести. Придумуєте ланцюжок дій і приз, заради якого захочеться брати участь. Наприклад, підвищена знижка, великий набір пробників товару, доступ на платний вебінар і т.д. Але не переборщіть зі складними завданнями. Пеідписнику має бути весело і цікаво. Ще люди не люблять відчувати себе дурнями.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.