PRO SMM - КУРСИ ТА МЕНЮ

Інстаграм Історії для бізнес-акаунта

Якщо ви ще сумніваєтеся, чи потрібні вашому бізнесу Інстаграм Історії, то більше не сумнівайтеся - вони потрібні обов'язково! Це не просто збільшення охоплення, але і підвищення лояльності і довіри клієнтів.
Не обов'язково завантажувати по одній, можна додати кілька історій одночасно. Додавайте зверху стікери, гіфки, якщо тематика акаунта дозволяє. Хоча навіть найсерйозніший бізнес в Сторіс може дозволити собі більше, ніж в звичайних постах.

Міні-шпаргалка по Інстаграм Історіям для бізнес-акаунтів

Репост зі стрічки

Свій же пост можна запостити в Сторіс однією кнопкою. Стрічка Сторіс хронологічна, тому це додаткова можливість нагадати про себе тим, хто не бачить вас в стрічці.

Нові продукти і послуги

Можна не просто розповісти про новинки, а й заздалегідь попросити підписників проголосувати - подобається чи ні, який варіант кольору/розмір і т.д. вони хочуть. Задавайте питання. Так вам не потрібно гадати і питати думку друзів - ви відразу отримаєте чітку відповідь, чого насправді хочуть клієнти.

Відгуки клієнтів

Проводьте курси - відразу ж записуйте свіжі емоційні відгуки, робіть скріншоти відгуків, отриманих в Директ. Продаєте товари - попросіть скинути фото після отримання в Директ, пообіцяйте знижку на майбутні покупки, щоб мотивувати.

«Живі» фото і відео без обробки

У самому акаунті краще викладати гарні фото, в одному стилі за кольором. У Історіях же все набагато простіше. Фото і відео без обробки можуть зробити вас ближче до підписників.

За лаштунками

Реаліті-шоу - це один з найбільш популярних форматів у всіх медіа, Інстаграм не виняток. Але якщо в основний стрічці від занадто частих постів підуть відписки, то в Історіях можна постити стільки, скільки цікаво буде дивитися.

Можна показати весь процес створення товару, підписники побачать, як уважно ви ставитеся до якості продукту. Продаєте послуги - покажіть, як ретельно ви готуєтеся до консультацій, як проходите додаткові курси, як вибираєте інструменти для роботи (для візажистів, наприклад). «Приватне» в бізнес-акаунт найзручніше додавати через Інстаграм Історії.

Підбірки, Інструкції, Лайфхаки

Давайте підписникам корисний контент! Якщо ви фотограф - покажіть правильні пози для фото, магазин косметики може робити добірки засобів для різних типів шкіри, лікар розповідати про актуальні проблеми (алергія навесні і застуди взимку).

Анонси акцій, конкурсів, гівевеїв в акаунті

Таким постам потрібне максимальне охоплення. Спробуйте запостити гівевей в Сторіс вранці і ввечері (ранковий видаліть перед тим, як ставити вечірній). Але не переборщіть, не будьте занадто нав'язливими.

Акції в Історіях

Ексклюзивні знижки, купони, промо-коди. Це замотивує підписників частіше перевіряти ваші сторіс і сам акаунт. А в Історіях ще й всі повідомлення потраплять відразу до вас в Директ.

Серіал

Сторітеллінг через Інстаграм Історії. Можна зробити інтерактив - додайте опитування! Нехай голоси підписників визначатимуть розвиток подій.

Квести

Якщо у вас достатня кількість підписників в бізнес-акаунті і непогано з залученістю, то спробуйте Квести. Придумуєте ланцюжок дій і приз, заради якого захочеться брати участь. Наприклад, підвищена знижка, великий набір пробників товару, доступ на платний вебінар і т.д. Але не переборщіть зі складними завданнями. Пеідписнику має бути весело і цікаво. Ще люди не люблять відчувати себе дурнями.
Безкоштовна накрутка підписників і лайків в Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.