Є таке поняття, як швидкість повернення інвестицій в рекламний канал.
Якщо ви запустите таргетовану рекламу в Facebook або рекламу на радіо, то побачите результат відразу. А якщо вирішите вкладатися в SEO через створення блогу, то це може зайняти рік, щоб отримати нормальний трафік і конвертувати його в замовлення.
Інфлюенсер-маркетинг може дати швидкий результат, якщо ви будете купувати рекламу ваших акцій і конкурсів.
При цьому є ще додатковий потенціал - в довгостроковому побудові бренду.
Ця пафосна фраза означає, що якщо вас ніхто не знає (наприклад, ви вийшли на новий ринок), то інфлюенсери відносно дешевий спосіб отримати впізнаваність. Вам потрібно вивчити, хто лідер думок у вашій галузі і купувати у них рекламу. Текстові блоги у вашій ніші, telegram-канали, facebook-спільноти, Instagram-Паблік і акаунти, тематичні конференції.
З цього перше обмеження: вам не підійде, якщо ви хочете спробувати за 100 доларів здобути популярність.
Друге обмеження: продукт.
Інфлюенсер-маркетинг будується від лідерів думок, а не соцмереж.
Потрібно дивитися, де саме є ваша аудиторія.
Для цього допоможе два прийоми. Перший - чек-лист. Випишіть всі відомі вам можливі джерела клієнтів і швидко пробіжіться по ним. LinkedIn, YouTube, журнали, радіо, Instagram, Google Ads, конференції, громадські слухання... чим більше тим краще.
Другий - аналіз конкурентів. Що вони роблять і де розміщують рекламу. Тут головне не копіювати, а прорахувати свої можливості.
Третє обмеження: бажання створювати контент.
Якщо мета - тільки гнати трафік на сайт, то можна спробувати без контенту. Але якщо завдання отримувати нових підписників і працювати на впізнаваність, то потрібно постійно створювати контент.
Потрібно 5 тисяч підписників. Вони потрібні:
- Щоб клієнти сприймали вас, як солідний акаунт.
- Щоб блогери брали в рекламу.
У цьому сенсі потрібен і контент. Клієнту боязно купувати у акаунта з 3 постами і 100 підписниками. Він швидше довіриться акаунту з 5000 підписників і регулярними публікаціями. Примітивно, але це так працює.