PRO SMM - МЕНЮ

Ідеї контенту для бізнесу в Інстаграм

Як зробити обліковий запис цікавим і знайти покупців для бізнесу в Інстаграм? Найголовніше - контент. Ніяка реклама і блогери не зроблять вам продажів, якщо ваш акаунт напівживий. Ніхто і нічого не купить, якщо в акаунті пости в стилі «доброго ранку/як пройшли ваші вихідні» та раз на тиждень пост з рекламою товару. Для серйозної роботи потрібні якісні фото та контент-план.

Ідеї контенту для бізнесу в Інстаграм

Хто ви

По вашому акаунту завжди має бути відразу зрозуміло, хто ви і чим займаєтеся. Це чітко повинно бути написано в шапці. Уникайте шаблонних фраз на кшталт «створюємо красу». Пишіть чітко і по справі, якщо головне завдання акаунта - продажі, а не «натхнення». Навіть творчі сфери - не виняток. Емоції, за якими люди приходять в Інстаграм, вони можуть бути в постах, історіях, прямих ефірах.

- Хто ви і чим займаєтеся, чим відрізняєтеся від конкурентів.
- Зніміть відео про компанію: відео з виробництва, з ваших курсів, з вашого магазину і т.д.
- Історія: як з'явилася ідея, як реалізували.
- Інтерв'ю з керівником і співробітниками (якщо є), з партнерами і клієнтами.
- Інтерв'ю з зірками або відомими блогерами, які користуються вашими товарами/послугами.
- Новини компанії.
- Новини з вашої сфери діяльності.
- Місія і цілі: що вами рухає, яку проблему ви хочете вирішити.
- Вдалі «кейси» - історії, як вам вдалося вирішити ту чи іншу проблему.
- Як ви спілкуєтеся з клієнтами: як зробити замовлення, як вирішити будь-яке питання.
- Публікації в ЗМІ: блоги, тв/радіо, youtube і т.д.
- Помилки і який досвід отримали. Ніхто не ідеальний, але важливо показати, що ви вчитеся на помилках і стаєте краще.
Контент інстаграм

Товари

Пости про ваші товари - продають. У інтернет-магазину може хоч кожен пост бути з карткою товару (фото, опис, ціна, як замовити). У таких постів буде низьке охоплення, але ви будете брати за рахунок їх кількості. Якщо товар дорогий, то є сенс робити докладні пости про виробництво, якість, приклади використання і т.д.

- Розкажіть про свої товари, про конкурентні переваги
- Пост-картка товару: розкажіть про конкретний товар: як користуватися, для кого підійде.
- Знижки та акції на товари.
- Виробництво товару: як і з чого робите, що використовуєте в роботі. Покажіть крупно шви/матеріали і т.д. Можна завантажити таке відео в IGTV, де воно залишиться назавжди.
- Як контролюєте якість
- Історія створення: з чого все починалося, як змінювалися товари з часом. Раніше було так-то, потім ми стали робити краще - так-то.
- Приклади використання товару.
Контент інстаграм

Послуги

Пости про ваші послуги - продають. Як правило, одного поста в день більш ніж достатньо. При цьому саме продажних (з описом послуг) може бути мінімум. Ваше завдання - максимальна залученість і охоплення. Намагайтеся, щоб охоплення було 40-60% від підписників. Для цього потрібно, щоб кожен пост збирав якомога більше лайків і коментарів. Відповідно пости робіть об'ємними, показуйте підписникам свою експертність.

- Розкажіть про свої послуги, що і як робите, чим ви кращі за конкурентів. Якщо нічим - то це хороший привід задуматися, що можна поліпшити в своїй роботі.
- Пост про кожну окрему послугу. Які є варіанти співпраці з вами. Пишіть ціни! Принаймні мінімум-максимум.
- Знижки та акції на послуги.
- Опишіть робочий процес. З чого починається робота з клієнтом, як ви спілкуєтеся, що виходить на виході.
- Як ви починали: освіта, досвід роботи, як прийшли в Інстаграм.
- Кейс: опишіть досвід роботи з конкретним клієнтом. Клієнт хотів отримати таку послугу - знайшов вас - як ви йому допомогли.
Контент інстаграм

Відгуки

Чесні відгуки - один з кращих способів продажів. Щоб люди їм вірили, давайте посилання на акаунти своїх клієнтів, знімайте відео. Якщо у вас ще немає відгуків чи клієнти лінуються їх давати - знайдіть блогерів для роботи за бартером; влаштуйте акцію для тих клієнтів, хто залишить відгук.

- Відгуки клієнтів про товар/послугу: текст, відео.
- Інтерв'ю з клієнтами.
- Опитування клієнтів.
- Відгуки блогерів.
- Акція: знижки для клієнтів, які залишать відгук.
- Запуск нового продукту/послуги зі знижкою за відгук.

Інструкції, корисні статті

Навчальний контент показує, що ваші товари роблять експерти, а значить роблять його добре. Якщо у вас послуги, то такий контент може бути основним в акаунті, так ви доводите не словом, а ділом, що вам можна довіряти. При цьому вчитеся писати доступною мовою, а не «як у підручнику», інакше читати ніхто не буде.

Не забувайте про Історії і особливо Прямі Ефіри. Час прямого ефіру - це повноцінний вебінар, де люди можуть з вами познайомитися і задати питання. Вони зближують краще будь-якого посту і людині простіше замовити у вас послугу/купити товар.

- Інструкції з використання товару для новачків/для просунутих. Текст/фото/відео.
- Професійні інструкції (якщо продаєте послуги). Наприклад, фотограф може дати поради по позуванню і т.д.
- Навчальні статті по вашій темі. Якщо не знаєте, про що написати, запитаєте підписників, можна завантажити питання або зробити опитування в Історіях.
- Огляди.
- Пост-відповідь на питання від підписника.
- Способи вирішення якоїсь проблеми.
- Консультації запрошених експертів у вашій сфері, взаємопіар.
- Консультації експертів, але вже в прямому ефірі.
Контент інстаграм

Розважальний контент

Такий контент допоможе з одного боку зайвий раз нагадати про себе підписникам, а з іншого - не набридати їм постійними продажами. Постарайтеся створити вірусний контент - яким захочуть ділитися з друзями. Слідкуйте за трендовими темами і вписуйте їх в свій контент.

Крім гумору можна пробувати сторітеллінг - розповідайте історії і життя, щоб нових постів чекали як продовження серіалу.

- Опитування.
- Конкурси.
- Гумор.
- Провокаційні пости.
- Історії з життя.
- Рецензії на фільми/книги по темі.
- Мотивація/натхнення.
- Рейтинги.
- «Ситуативний маркетинг» - оригінальні привітання зі святами і реакція на поточні події.

Найважливіше для будь-якого бізнесу в Інстаграм - знайти те, що працює саме для вас. Немає ідеальної формули - роби так-то і все вийде. Потрібно пробувати різні види контенту, стежити за статистикою. При цьому дивіться не тільки на лайки і коментарі, але перш за все на охоплення і продажі. Якщо найкраще у вас купують, коли в кожному пості - опис нового товару, то робіть так. Але буває і навпаки, весь акаунт з корисних статей, а продаж всього раз на місяць, коли підписники вже «нагріті» - довіряють вам і готові купити ваш курс/консультації і т.д.

Інстаграм Історії для бізнес-аккаунта

Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.