По вашому акаунту завжди має бути відразу зрозуміло, хто ви і чим займаєтеся. Це чітко повинно бути написано в шапці. Уникайте шаблонних фраз на кшталт «створюємо красу». Пишіть чітко і по справі, якщо головне завдання акаунта - продажі, а не «натхнення». Навіть творчі сфери - не виняток. Емоції, за якими люди приходять в Інстаграм, вони можуть бути в постах,
історіях,
прямих ефірах.
- Хто ви і чим займаєтеся, чим відрізняєтеся від конкурентів.
- Зніміть відео про компанію: відео з виробництва, з ваших курсів, з вашого магазину і т.д.
- Історія: як з'явилася ідея, як реалізували.
- Інтерв'ю з керівником і співробітниками (якщо є), з партнерами і клієнтами.
- Інтерв'ю з зірками або відомими блогерами, які користуються вашими товарами/послугами.
- Новини компанії.
- Новини з вашої сфери діяльності.
- Місія і цілі: що вами рухає, яку проблему ви хочете вирішити.
- Вдалі «кейси» - історії, як вам вдалося вирішити ту чи іншу проблему.
- Як ви спілкуєтеся з клієнтами: як зробити замовлення, як вирішити будь-яке питання.
- Публікації в ЗМІ: блоги, тв/радіо, youtube і т.д.
- Помилки і який досвід отримали. Ніхто не ідеальний, але важливо показати, що ви вчитеся на помилках і стаєте краще.