PRO SMM - МЕНЮ

Ідеї контенту для бізнесу в Інстаграм


Як зробити обліковий запис цікавим і знайти покупців для бізнесу в Інстаграм? Найголовніше - контент. Ніяка реклама і блогери не зроблять вам продажів, якщо ваш акаунт напівживий. Ніхто і нічого не купить, якщо в акаунті пости в стилі «доброго ранку/як пройшли ваші вихідні» та раз на тиждень пост з рекламою товару. Для серйозної роботи потрібні якісні фото та контент-план.

Ідеї контенту для бізнесу в Інстаграм

Хто ви

По вашому акаунту завжди має бути відразу зрозуміло, хто ви і чим займаєтеся. Це чітко повинно бути написано в шапці. Уникайте шаблонних фраз на кшталт «створюємо красу». Пишіть чітко і по справі, якщо головне завдання акаунта - продажі, а не «натхнення». Навіть творчі сфери - не виняток. Емоції, за якими люди приходять в Інстаграм, вони можуть бути в постах, історіях, прямих ефірах.

- Хто ви і чим займаєтеся, чим відрізняєтеся від конкурентів.
- Зніміть відео про компанію: відео з виробництва, з ваших курсів, з вашого магазину і т.д.
- Історія: як з'явилася ідея, як реалізували.
- Інтерв'ю з керівником і співробітниками (якщо є), з партнерами і клієнтами.
- Інтерв'ю з зірками або відомими блогерами, які користуються вашими товарами/послугами.
- Новини компанії.
- Новини з вашої сфери діяльності.
- Місія і цілі: що вами рухає, яку проблему ви хочете вирішити.
- Вдалі «кейси» - історії, як вам вдалося вирішити ту чи іншу проблему.
- Як ви спілкуєтеся з клієнтами: як зробити замовлення, як вирішити будь-яке питання.
- Публікації в ЗМІ: блоги, тв/радіо, youtube і т.д.
- Помилки і який досвід отримали. Ніхто не ідеальний, але важливо показати, що ви вчитеся на помилках і стаєте краще.
Контент інстаграм

Товари

Пости про ваші товари - продають. У інтернет-магазину може хоч кожен пост бути з карткою товару (фото, опис, ціна, як замовити). У таких постів буде низьке охоплення, але ви будете брати за рахунок їх кількості. Якщо товар дорогий, то є сенс робити докладні пости про виробництво, якість, приклади використання і т.д.

- Розкажіть про свої товари, про конкурентні переваги
- Пост-картка товару: розкажіть про конкретний товар: як користуватися, для кого підійде.
- Знижки та акції на товари.
- Виробництво товару: як і з чого робите, що використовуєте в роботі. Покажіть крупно шви/матеріали і т.д. Можна завантажити таке відео в IGTV, де воно залишиться назавжди.
- Як контролюєте якість
- Історія створення: з чого все починалося, як змінювалися товари з часом. Раніше було так-то, потім ми стали робити краще - так-то.
- Приклади використання товару.
Контент інстаграм

Послуги

Пости про ваші послуги - продають. Як правило, одного поста в день більш ніж достатньо. При цьому саме продажних (з описом послуг) може бути мінімум. Ваше завдання - максимальна залученість і охоплення. Намагайтеся, щоб охоплення було 40-60% від підписників. Для цього потрібно, щоб кожен пост збирав якомога більше лайків і коментарів. Відповідно пости робіть об'ємними, показуйте підписникам свою експертність.

- Розкажіть про свої послуги, що і як робите, чим ви кращі за конкурентів. Якщо нічим - то це хороший привід задуматися, що можна поліпшити в своїй роботі.
- Пост про кожну окрему послугу. Які є варіанти співпраці з вами. Пишіть ціни! Принаймні мінімум-максимум.
- Знижки та акції на послуги.
- Опишіть робочий процес. З чого починається робота з клієнтом, як ви спілкуєтеся, що виходить на виході.
- Як ви починали: освіта, досвід роботи, як прийшли в Інстаграм.
- Кейс: опишіть досвід роботи з конкретним клієнтом. Клієнт хотів отримати таку послугу - знайшов вас - як ви йому допомогли.
Контент інстаграм

Відгуки

Чесні відгуки - один з кращих способів продажів. Щоб люди їм вірили, давайте посилання на акаунти своїх клієнтів, знімайте відео. Якщо у вас ще немає відгуків чи клієнти лінуються їх давати - знайдіть блогерів для роботи за бартером; влаштуйте акцію для тих клієнтів, хто залишить відгук.

- Відгуки клієнтів про товар/послугу: текст, відео.
- Інтерв'ю з клієнтами.
- Опитування клієнтів.
- Відгуки блогерів.
- Акція: знижки для клієнтів, які залишать відгук.
- Запуск нового продукту/послуги зі знижкою за відгук.

Інструкції, корисні статті

Навчальний контент показує, що ваші товари роблять експерти, а значить роблять його добре. Якщо у вас послуги, то такий контент може бути основним в акаунті, так ви доводите не словом, а ділом, що вам можна довіряти. При цьому вчитеся писати доступною мовою, а не «як у підручнику», інакше читати ніхто не буде.

Не забувайте про Історії і особливо Прямі Ефіри. Час прямого ефіру - це повноцінний вебінар, де люди можуть з вами познайомитися і задати питання. Вони зближують краще будь-якого посту і людині простіше замовити у вас послугу/купити товар.

- Інструкції з використання товару для новачків/для просунутих. Текст/фото/відео.
- Професійні інструкції (якщо продаєте послуги). Наприклад, фотограф може дати поради по позуванню і т.д.
- Навчальні статті по вашій темі. Якщо не знаєте, про що написати, запитаєте підписників, можна завантажити питання або зробити опитування в Історіях.
- Огляди.
- Пост-відповідь на питання від підписника.
- Способи вирішення якоїсь проблеми.
- Консультації запрошених експертів у вашій сфері, взаємопіар.
- Консультації експертів, але вже в прямому ефірі.
Контент інстаграм

Розважальний контент

Такий контент допоможе з одного боку зайвий раз нагадати про себе підписникам, а з іншого - не набридати їм постійними продажами. Постарайтеся створити вірусний контент - яким захочуть ділитися з друзями. Слідкуйте за трендовими темами і вписуйте їх в свій контент.

Крім гумору можна пробувати сторітеллінг - розповідайте історії і життя, щоб нових постів чекали як продовження серіалу.

- Опитування.
- Конкурси.
- Гумор.
- Провокаційні пости.
- Історії з життя.
- Рецензії на фільми/книги по темі.
- Мотивація/натхнення.
- Рейтинги.
- «Ситуативний маркетинг» - оригінальні привітання зі святами і реакція на поточні події.

Найважливіше для будь-якого бізнесу в Інстаграм - знайти те, що працює саме для вас. Немає ідеальної формули - роби так-то і все вийде. Потрібно пробувати різні види контенту, стежити за статистикою. При цьому дивіться не тільки на лайки і коментарі, але перш за все на охоплення і продажі. Якщо найкраще у вас купують, коли в кожному пості - опис нового товару, то робіть так. Але буває і навпаки, весь акаунт з корисних статей, а продаж всього раз на місяць, коли підписники вже «нагріті» - довіряють вам і готові купити ваш курс/консультації і т.д.

Інстаграм Історії для бізнес-аккаунта


Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності