Тепер перейдемо до корисних рекомендацій:
- якщо ви хочете видалити один з постів або поміняти записи місцями, натисніть на три крапеи біля матеріалу і виберіть потрібну дію;
- якщо ви робите підбірку з товарами, то придумайте для гайда цікаву тему. Наприклад, замість банального "Найкращі товари нашого бренду" краще використовувати "Що обов'язково повинно бути в твоїй косметичці: топ-10 засобів".
- у тих компаній, які часто запускають рекламу на "холодну" аудиторію, обов'язково повинен бути присутнім гайд-знайомство.
Путівники - ще один крок до того, щоб "залипати "перед екраном більше і більше.
Гайди в Інстаграм точно потрібно затестити абсолютно всім. По-перше, вони допоможуть швидко і наочно розповісти аудиторії про бренд (якщо ви бізнес), а по-друге, дозволять отримати
додаткове охоплення.