PRO SMM - МЕНЮ

Гайди в Інстаграм:
інструкція із застосування

Всі користувачі соціальної мережі Інстаграм отримали можливість впроваджувати путівники в свій звичний контент, тому в сьогоднішній статті ми розберемося, як і навіщо їх використовувати, а також кому це може стати в нагоді.

Що таке гайди в Інстаграм

Гайди (інші назви: путівники, поради, гіди, керівництва) - це нова функція, що дозволяє створювати добірки публікацій, які пов'язані однією тематикою. У гайди слід додавати пости, товари і місця.
В добірку автор може включати не тільки власний контент, а й збережені публікації. Натиснувши на запис в путівнику, ви зможете ознайомитися з ним докладніше.

Поява такого формату обумовлено сплеском COVID-19 і карантинними обмеженнями, які вплинули на звичний спосіб життя людей. Розробники Інстаграм просто хотіли підтримати своїх користувачів, тому в першу чергу гайди протестували інфлюенсери і бренди, які пишуть про здоров'я.

Зараз контент у форматі гайдів в Інстаграм доступний і для інших тематик, наприклад, подорожі, б'юті-індустрія, fashion і інші.

Особливості формату

А ось і кілька особливостей гайдів, про які вам потрібно знати:
- В добірку можна додати відео з IGTV.
- Оптимальна довжина заголовка для гайда становить 52 символи. Якщо ви напишите більше, то користувачі просто-напросто не побачать решту тексту.
- У гайдів немає лайків і коментарів.
- Максимальна кількість публікацій в одній збірці - 30.
- Гайди можна створювати тільки з мобільного додатку Instagram.
- Ліміт по символам в описі - 2200.

Як складати гайди в Інстаграм

Покрокова інструкція, як скласти гайди:
- натисніть на значок "+", який розташований у правому верхньому кутку;

з представленого списку виберіть пункт "Путівник";

- далі слід вибрати бажаний формат гайда: "Товар", "Місця", "Публікації";

- після вам потрібно відзначити, які товари/локації/публікації додати в гайд. Можна скористатися пошуком або додати пости зі своєї сторінки. Пам'ятайте, що в один путівник поміщається не більше 30 записів;
- клікніть "Далі";
- Інстаграм автоматично поставить обкладинку однієї з публікацій. Якщо ви захочете її змінити, натисніть "Змінити фото обкладинки";
- оформите вступну частину (коротко опишіть, чому присвячений цей гайд);
- обов'язково вкажіть назву до кожного об'єкту (не більше 48 символів).

Застосування Instagram Guides

Путівники з'явилися відносно недавно, тому далеко не всі користувачі розуміють, як і де використовувати гайди. Ось кілька порад:
- Об'єднання публікацій однієї тематики. Дуже зручно, коли в блозі є багато тематичних рубрик, або ви публікуєте серії постів, розбивши їх на кілька частин.

- FAQ. Ідеальний варіант для інтернет-магазинів - створити гайд з часто вживаними питаннями, відповіді на які можна дати в постах, а потім об'єднати їх в одну добірку.

- Портфоліо. Якщо ви творча особистість, яка хоче ділитися своїми роботами в профілі, але не бажає перетворювати сторінку в виставковий центр, порушуючи баланс особистого і професійного, радимо скористатися гайдами.

- Рекомендації. Створюйте путівники з рекомендаціями, які можуть бути цікаві вашим фоловерам. Наприклад, які романтичні фільми краще подивитися з другою половинкою, або куди сходити на цих вихідних.

- Збірки місць. Гайди в Інстаграм - це ж справжня знахідка для тревел-блогерів, екскурсоводів та гідів. За допомогою них можна створювати маршрути для подорожей, робити добірку цікавих місць, розділяти пости по країнах і містах, а також радити фоловерам атмосферні кав'ярні та музеї.

- Товари. Гайди призначені не тільки для публікації, а й для товарів. Наприклад, ви можете зробити добірку кращих подарунків на свята або розповісти підписникам про засоби для догляду.

При цьому гайди можна використовувати і на комерційній основі. Деякі бренди платять блогерам за те, щоб вони розмістили їх продукт в тематичній добірці, а для амбассадорів путівники - це відмінний шанс ще раз нагадати користувачам про свою улюблену компанію.

Переваги використання гайдів

Гайди - це неоране поле можливостей для бізнесу та особистих акаунтів. Нижче ми розповіли про головні переваги путівників:
- Гайди спрощують навігацію. Якщо раніше єдиним способом швидко знайти пости на конкретну тему були навігаційні теги, то зараз цю проблему вирішують гайди. Просто створіть папки з публікаціями, які розподілені за темами, і не мучте підписників процедурою пошуку.
- Дають контенту "друге життя". У середньому випускають по 2-3 поста в тиждень, а інфлюенсери взагалі генерують контент щодня. Це маса корисних публікацій, які з часом губляться в потоці нових записів. За статистикою, фоловери в кращому випадку переглядають 10-20 останніх постів, тому гайди надають блогерам можливість зібрати весь контент в одному місці, в черговий раз нагадавши про нього підписникам.
- Дозволять зробити репост відразу декількох постів. Якщо ви зацікавлені в максимальному перепості ваших публікацій - створюйте гайди. Так користувачам буде набагато зручніше ділитися відразу декількома постами.

Приклади гайдів в Instagram

Ось кілька прикладів, як ефективно використовувати гайди:
- Тематичні добірки. Наприклад, це може бути добірка кращої косметики або рейтинг найбільш потужних автомобілів.

- Презентація лінійки товару. Виводите на ринок новий продукт або лімітовану серію? Відмінно, тоді створіть путівник і розмістіть в ньому інформацію про базові характеристики товару.

- Лайфхаки і поради.
- "До після". Даний формат відмінно підійде для б'юті-блогерів, ретушерів, візажистів і салонів краси.
- Етапи виробництва. Продемонструвавши процес створення продукту, ви не тільки зможете розважити підписників, але і зробити акцент на якості вироблених товарів.

Поради і нюанси

Тепер перейдемо до корисних рекомендацій:
- якщо ви хочете видалити один з постів або поміняти записи місцями, натисніть на три крапеи біля матеріалу і виберіть потрібну дію;
- якщо ви робите підбірку з товарами, то придумайте для гайда цікаву тему. Наприклад, замість банального "Найкращі товари нашого бренду" краще використовувати "Що обов'язково повинно бути в твоїй косметичці: топ-10 засобів".
- у тих компаній, які часто запускають рекламу на "холодну" аудиторію, обов'язково повинен бути присутнім гайд-знайомство.

Путівники - ще один крок до того, щоб "залипати "перед екраном більше і більше.
Гайди в Інстаграм точно потрібно затестити абсолютно всім. По-перше, вони допоможуть швидко і наочно розповісти аудиторії про бренд (якщо ви бізнес), а по-друге, дозволять отримати додаткове охоплення.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.