Готуючи контент для інтернет-магазину сммщики часто зустрічаються із запитанням: чи потрібно писати ціну в Інстаграмі. Треба сказати, що думки з цього приводу розходяться. Тому давайте уважно розглянемо всі плюси і мінуси.
Чи варто писати в Інстаграмі ціну?
Якщо ви шукаєте коротку загальну відповідь - так, варто. Більш того, якщо людині подобається ваш товар без цінника, в своїй уяві його вартість може бути перебільшена до 3 разів. Цей прийом зауважили років 10 назад. Якщо людині важлива ваша послуга - подумки людина збільшує чек, але от якщо щось незначне - то тоді ціну буде зменшувати. Покупці - це люди, які побачили цінність предмета, тому не варто провокувати цю пастку для розуму.
Як бачите на прикладі магазину 108.store, крім основної ціни можна позначити і вартість доставки. Створюючи реальні очікування ви знизите навантаження на Директ, а також будете працювати тільки з тими користувачами, які потенційно готові стати вашими клієнтами. Крім того, варто подбати і про зручність клієнтів. Самі покупці не в захваті від акаунтів без цін.
Це підтверджують і дані опитування: близько 70% користувачів йдуть з сайту і не зв'язуються з магазином, якщо не бачать хоча б стартову ціну товару.
Чи легально вказувати ціну в Інстаграмі
Писати ціни в Інстаграмі - легально, а продавати без реєстрації діяльності - ні. І тут вас не врятує, дізнається покупець про ціну через коментарі або Директ. Прикинутися, що ви просто картинки викладаєте не вийде.
Не існує положення, яке б розповідало, чому не можна писати ціни в Інстаграмі. Однак, незаконну підприємницьку діяльність ніхто не відміняв. Відповідно до закону, діяльність, що здійснюється самостійно, на свій ризик і забезпечує систематичне отримання вигоди, повинна бути зареєстрована.
Сюди входять і безпосередньо торгівля, і ведення рекламного аккаунта, і вебінари, наприклад. Закон поширюється на всіх незалежно від суми доходу і того, продаєте ви фізичним особам або юридичним.
Якщо подібна діяльність не зареєстрована, доведеться сплатити штраф у відповідності з чинним законодавством. Найвища міра відповідальності – кримінальна.
Чому не пишуть ціни в Інстаграмі
Причини не вказувати ціну товару в Інстаграмі об'єднує загальна ознака - відсутність реальної підстави і страх, що щось може піти не так. Розглянемо докладніше:
Страх злякати клієнта ціною
Деякі власники вважають, що так генерують ліди. Адже їм пишуть, а це значить, вони можуть проявити майстерність продажів і в діалозі переконати покупця. В реальності якщо людина починає своє питання з ціни, то, швидше за все, вартість і є його визначальним фактором. Рішення такої покупець все одно буде приймати зі своїх фінансових можливостей, спираючись на додаткові переваги. Ось тут якраз і стала б в нагоді майстерність продажів.
Бажання зловити клієнта через Директ
Це ще одна популярна причина, чому не вказують ціни в Інстаграмі. Вона також спирається на віру в менеджера з продажу. Вона, між іншим, має певні підстави. Якщо ви хочете зібрати базу тих, кому був цікавий ваш продукт без ціни, то це ваш варіант. Але наскільки ефективна робота з такою неоднорідною базою? Чи не краще через Директ спілкуватися з тими, хто дійсно готовий купити, а близьку цільову групу з меншим бюджетом - залучіть через акції та знижки. Це буде діяти набагато краще. Крім того, це знизить навантаження на SMM-менеджера і дозволить йому з великим задоволенням виконувати свої обов'язки.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Отримати підписників та лайки
Ставка на взаємодію
Цією причиною рухає надія, що взаємодія з брендом в пошуку ціни дозволить стати ближче, клієнт витратить на вас сили і ще більше захоче купити товар. Однак для формування лояльності потрібно більш якісне, емоційна взаємодія. Наприклад, він бачить ціну на товар і дивується, що недорого. Ось це радісне почуття і може запустити ланцюжок реакцій, яка призведе до покупки.
Проте, аналогічний прийом уже давно працює в офлайнових продажах одягу. Ярлик з ціною спеціально розміщується подалі, щоб покупець узяв товар в руки, відчув взаємодію з ним.
Вам не хочеться публічно озвучувати ціну
Таке трапляється у власників малого бізнесу, пов'язаного з продажами об'єктів мистецтва, предметів ручної роботи, якихось персональних послуг. Варто визнати, причина - емоційна. І якщо це не ваша початкова стратегія, то варто попрацювати над упевненістю в собі. І ціну покупцям виставляйте вище, якщо що - знизити завжди встигнете.
Протестуєте попит при зниженій вартості під час акції і приймете остаточне рішення. До речі, випустити пости з ватермаркою знижки, як в прикладі, можна автоматично за допомогою SMMplanner.
Плаваюча ціна
На етапі тестування ціни допустимі експерименти з листуванням через Директ. Однак в цьому випадку краще спиратися на маркетингові дослідження ринку. Вибірка буде набагато більше і буде легше визначити, з яким ціновим сегментом ви хотіли б працювати. В інших випадках краще дотримуватися прозорості у справах. Сподіваємося, ця стаття допомогла визначитися з питанням установки ціни в Instagram.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.