Ви можете самостійно провести like time на своїй сторінці і залучити до нього своїх підписників, створити свій чат активності або вступити в уже існуючий. Чати активності можна знайти як в самому Інстаграмі, так і в інших соціальних мережах і месенджерах.
Правила вступу зазвичай дуже прості:
- Ви знаходите відповідний для вас чат активності і подаєте заявку на вступ. Враховуйте, що модератор групи може відмовити вам у вступі, якщо ваш контент не якісний або в акаунті невелика кількість підписників.
- Після схвалення заявки обов'язково вивчіть правила спільноти. У разі порушення правил ви можете бути видалені із спільноти ботом або адміністратором, який стежить за спільнотою.
- Виконуйте завдання чату і розміщуйте свої пости відповідно до правил спільноти.
При виборі чату активності слід звернути увагу на кілька ключових критеріїв:
Масштабність. Намагайтеся брати участь в найбільш масштабних чатах активності. Так значно збільшується ймовірність того, що коментатори не повторюватимуться.
Правила. Перевагу краще віддавати чатах з простими правилами, і не вимагає цілодобової активності. Оптимальним рішенням вважаються групи, де лайк-тайм проводитися 3-4 рази по чітко розмежованому часу.
Якість. Подивіться наскільки якісні коментарі залишають учасники спільноти. В ідеалі коментар повинен бути релевантним, складатися з мінімум кілька слів, а не тільки емодзі.
Тематика. Зверніть увагу на тематику профілів-учасників і їх аудиторію. Ці параметри мінімально повинні бути схожі з вашими.
Який чат вибирати - платний або безкоштовний - вирішувати вам. У безкоштовних чатах тематика, якість контенту і аудиторія не перевіряється. Адміністратор безкоштовного спільноти не перевіряє і якість активності користувачів. Це означає, що ви можете сумлінно залишати всім лайки і коментарі і не отримувати нічого у відповідь.
У групах, що працюють на платній основі, все контролюється. Учасників часто мотивують додатковими призами - бонусами, знижками або рекламою у відомих блогерів. Але потрібно розуміти, що ризик нарватися на несумлінних коментаторів або власників чату, є в обох випадках.