PRO SMM - МЕНЮ

Чати активності Інстаграм:
інструкція по використанню

У Instagram хронологічний порядок давно змінився сортуванням за рівнем ER. Демонструються, перш за все, ті публікації, які зібрали найбільше переглядів, лайків та коментарів. На тлі змін ранжирування, стали набирати популярність так звані чати активності, що дозволяють швидко піднятися в стрічці Instagram, потрапити в рекомендації або ТОП за хештегом.

Що таке чат активності в Instagram

Чат активності (або «лайк-чат») - об'єднання користувачів зі схожою тематикою акаунтів для взаємного обміну лайками, коментарями, переглядами в Stories. В основному такі чати створюються в Telegram, Viber Директ Instagram та інших месенджерах. Їх мета штучно збільшити активність під публікацією і тим самим просунути її в ранжируванні в соціальній мережі.

Чати створюються на платній і безкоштовній основі. Роботу платних чатів контролює модератор, який стежить за діями користувачів, встановлює годинник активності, відбирає учасників чату зі схожою тематикою акаунта і аудиторією. У таких чатах часто пропонуються додаткові платні послуги. Наприклад, у багатьох платних групах, можна придбати VIP-статус і отримувати лайки і коменти, не здійснюючи взаємних дій.

У безкоштовних чатах зазвичай панує хаос. У них користувачі просто скидають свої пости з проханням залишити лайки і коментарі, і роблять те ж саме під постами інших користувачів. Перевага безкоштовних чатів очевидна, але за діями учасників ніхто не стежить, тому кількість і якість отриманої активності може бути гірше.

Для чого вступати в чати

Стрічка Instagram формується на основі інтересів людини і найпопулярніших публікацій. Лайки і коментарі інших учасників чату збільшують рівень залученості і охоплення публікації, що дозволяє їй вище ранжуватися в новинній стрічці Інстаграма, збільшує шанси пробитися в "Рекомендоване" або ТОП по хештегам.

Крім того, чим більше активності збирають публікації акаунта, тим вище буде охоплення наступних, і відповідно тим більше користувачів побачать такі пости. Не варто і забувати, що стадний інстинкт працює і в Інстаграм. Ваші підписники, які побачили, що публікація вже набрала десяток лайків і коментарів з більшою ймовірністю вирішать підтримати бесіду і поставити свою оцінку.
Інстаграм чат може бути корисний для:
- збільшення ранжирування в новинній стрічці;
- виходу в рекомендації і ТОП по хештегам;
- збільшення інтересу читачів до публікації;
- пошуку нової аудиторії з числа підписників учасників лайк-чату;
- поліпшення статистики на акаунта;
- збільшення лояльності до продуктів і акаунту.

Але потрібно розуміти, що чати активності - не панацея для просування. При детальному вивченні профілю, потенційні рекламодавці або покупці можуть звернути увагу на те, що вас лайкають і коментують одні і ті ж люди. Крім того, в з чатів активності, де учасників не підбираються за схожою аудиторії і інтересам, складно отримати увагу своєї цільової аудиторії.

Плюси і мінуси просування через чати активності

Адміністрація Інстаграм в своєму профілі @creators зазначає, що ключ до успішного просування в соціальній мережі - реальні дії від ЦА, а не фейкова активність. Безумовно чати активності дозволяють "обдурити" алгоритми соціальної мережі, але це не працює в довгостроковій перспективі. Алгоритми Інстаграма постійно навчаються і вносять корективи в свою роботу.

Потрібно також відзначити, що на видачу постів в Інстаграме впливає не тільки активність користувачів. Алгоритм також враховує:
- інтереси людей;
- їх взаємодію з акаунтом;
- новизну публікації;
- "Вагу" акаунтів.

Тому чат Instagram хоч частково і "ламає" систему видачі, але не у всіх випадках це приносить бажаний результат.

Припустимо, що ви ведете блог про спорт і фітнес. Ваші пости лайкають ЗОЖники, люди які займаються фітнесом і спортом. Зібравши багато лайків, ви можете опинитися в рекомендації у потенційної цільової аудиторії, яка цікавиться темою. Крім того, новий пост який цікавить користувача по тематиці завжди буде показаний вище в його стрічці видачі.

Тепер припустимо, що ви додали пост в чат-активності та його залайкали інтернет-магазини, блогери і інфобізнесмени. Ваш пост про фітнесі потрапляє в рекомендації до фоловерів цих акаунтів, багато з яких взагалі можуть не цікавитися тренуваннями і спортом. В результаті охоплення виросли, а ось привернути увагу цільової аудиторії так і не вдалося.

Тому лайк-чати не можна використовувати в якості основного інструменту для просування акаунта, але вони все ж можуть виявитися корисними. Наприклад, з їх допомогою можна стимулювати вже наявних підписників на активність. Часто буває так, що аккаунт стрімко нарощує аудиторію через таргет або інші види реклами, і кількість підписників зростає, але вони не виявляють інтересу. Ніхто не хоче першим залишати лайк або коментар. Інстаграм чат в такому випадку допоможе створити вигляд, що активна аудиторія на акаунті вже є, і тим самим буде мотивувати користувачів вступити в спілкування.

Переваги

Якщо підсумувати, то до числа переваг просування через чати-активності можна зарахувати наступне:
- створюється видимість активної аудиторії, що збільшує лояльність і мотивує інших користувачів залишати лайки і коментарі;
- можна привернути увагу нових користувачів до публікації;
- учасники чатів зазвичай знають, яких коментарів чекає рекламодавець і добре розуміють, що потрібно для просування в Інстаграм;
- поліпшується статистика лайків і коментарів в профілі.

Недоліки

Недоліки використання чатів активності можуть полягати в наступному:
- лайки і коментарі від одних і тих же користувачів оцінюються як накрутка і можуть викликати недовіру користувачів;
- якщо в чат додають всіх підряд, то пости будуть лайкать абсолютно випадкові люди;
- в таких групах можна часто зустріти сумнівною чесності профілі, наприклад, ворожок, залишати коментарі до яких не кожен захоче;
- в безкоштовних групах є багато пасивних користувачів.

Як знайти і вступити в чат

Ви можете самостійно провести like time на своїй сторінці і залучити до нього своїх підписників, створити свій чат активності або вступити в уже існуючий. Чати активності можна знайти як в самому Інстаграмі, так і в інших соціальних мережах і месенджерах.

Правила вступу зазвичай дуже прості:
- Ви знаходите відповідний для вас чат активності і подаєте заявку на вступ. Враховуйте, що модератор групи може відмовити вам у вступі, якщо ваш контент не якісний або в акаунті невелика кількість підписників.
- Після схвалення заявки обов'язково вивчіть правила спільноти. У разі порушення правил ви можете бути видалені із спільноти ботом або адміністратором, який стежить за спільнотою.
- Виконуйте завдання чату і розміщуйте свої пости відповідно до правил спільноти.

При виборі чату активності слід звернути увагу на кілька ключових критеріїв:
Масштабність. Намагайтеся брати участь в найбільш масштабних чатах активності. Так значно збільшується ймовірність того, що коментатори не повторюватимуться.
Правила. Перевагу краще віддавати чатах з простими правилами, і не вимагає цілодобової активності. Оптимальним рішенням вважаються групи, де лайк-тайм проводитися 3-4 рази по чітко розмежованому часу.
Якість. Подивіться наскільки якісні коментарі залишають учасники спільноти. В ідеалі коментар повинен бути релевантним, складатися з мінімум кілька слів, а не тільки емодзі.
Тематика. Зверніть увагу на тематику профілів-учасників і їх аудиторію. Ці параметри мінімально повинні бути схожі з вашими.

Який чат вибирати - платний або безкоштовний - вирішувати вам. У безкоштовних чатах тематика, якість контенту і аудиторія не перевіряється. Адміністратор безкоштовного спільноти не перевіряє і якість активності користувачів. Це означає, що ви можете сумлінно залишати всім лайки і коментарі і не отримувати нічого у відповідь.

У групах, що працюють на платній основі, все контролюється. Учасників часто мотивують додатковими призами - бонусами, знижками або рекламою у відомих блогерів. Але потрібно розуміти, що ризик нарватися на несумлінних коментаторів або власників чату, є в обох випадках.

Що потрібно буде робити

В основному, щоб скористатися чатом активності, потрібно буде відправити в групи свій пост, після чого виконати завдання надіслані ботом або модератором. Коли завдання будуть виконані, ваш пост буде опублікований в спільноті для отримання лайків і коментарів.

В кожному чаті є свої особливості та нюанси. Крім стандартних взаємних дій, таких як лайки або коментарі, вимогами спільноти може бути передбачено, що учасники повинні бути взаємно підписані один на одного. Варто відзначити, що це не найкраща ідея, оскільки доведеться засмітити собі стрічку. Але є і чати-активності з детально підібраними інтересами користувачів, учасники яких формують по-справжньому втягнуте ком'юніті.

У багатьох групах, потрібно попереджати, якщо на якийсь час ви не будете проявляти активності. При цьому кількість таких вихідних днів і їх тривалість, як і кількість запитів на лайки і коментарі, може бути обмежена правилами спільноти.

Що робити не варто

Взявши на озброєння чати активності, слід дотримуватися певних правил їх використання, щоб не нашкодити своїй сторінці і отримати максимальну користь:
Не порушуйте правила чату. Це може привести до бану, що зведе нанівець всі ваші старання в чаті, а у випадку з платними групами, призведе і до втрати коштів.
Не вступайте відразу в 10-20 чатів. Участь в чатах активності забирає багато часу. Ви не зможете виконувати умови відразу десятка чатів. Крім того, через них може не залишитися часу на використання інших методів просування.
Не зловживайте активністю. Кількість лайків і коментарів, які протягом доби можна розмістити з акаунта обмежена. У разі досягнення ліміту Інстаграм тимчасово заблокує можливість лайкати і коментувати пости. Обмеження будуть зняті вже на наступну добу. Але доходити до такого моменту не рекомендується, адже це розцінюється алгоритмом як підозрілі дії і може стати причиною бана.
Не застосовуйте чати активності для кожного поста. До просуванню через чати активності слід підходити обережно. Використовуйте чати активності тільки для публікацій, до яких потрібно привернути увагу.

Найголовніше - не зациклюйтеся на цьому методі просування. Чат Instagram для лайків може стати хорошим помічником, коли потрібно привернути увагу до публікації або стимулювати підписників на активність. Але пам'ятайте, що ключову увагу слід якісного контенту і залученню уваги саме цільової аудиторії.

Поради і нюанси

Використовуючи чати активності потрібно правильно організувати процес. Важливо, щоб реальні підписники не були насторожені вашою поведінкою, у вас залишався час стежити за тим, що говорять живі люди і створювати якісний контент.

Поділимося декількома порадами, які допоможуть отримати максимальну користь від участі в чатах активності:
- Виберіть 1-2 лайк-чати, які найбільше відповідають тематиці вашого профілю і мають зручні для вас правила.
- Не обмежуйтеся виключно постами з стрічки. Додавайте в чати активності посилання на свої публікації в Сторіс, відео ролики, прямі ефіри.
- Фільтруйте публікації, які додаєте в чати активності. Не потрібно намагатися набрати якомога більше лайків під кожною публікацією. Це може виглядати підозрілим і зведе довіру користувачів до нуля.
- Використовуйте цей метод просування для тих публікацій, який швидше за все "не зайдуть" аудиторії. Наприклад, багато лайків під постами з прямою рекламою приверне увагу користувачів, в той час, як сам по собі такий пост, як правило, не збирає великого відгуку в аудиторії.
- Пам'ятайте про ліміти. Зараз немає точної інформації, після скількох лайків і коментарів Інстаграм звертає увагу на профіль, як на підозрілий. Краще зупинитися на тій кількості активності, яке в теорії робить один середньостатистичний активний користувач. Для молодих акаунтів це приблизно 30 дій на годину, а для старих - 60.

При вмілому використанні лайк-чати можуть стати хорошим помічником для просування. Але пам'ятайте, що по-справжньому популярною публікацію робить її якість, а не кількість лайків та коментарів.

Часті питання

Використання чатів активності викликає масу питань. Нижче ми відповімо на найпопулярніші з них.

Де знайти чат активності Інстаграм?

Пропозиції вступити в чати активності часто трапляються в рекламних оголошеннях. Іноді запрошення в такі групи надсилають прямо в Дірект. Щоб знайти чати активності, ви можете скористатися пошуком в Google або Яндекс. Можна також шукати чати по внутрішньому пошуку в месенджерах і соціальних мережах.

Чи варто використовувати чати активності?

У даного інструменту є свої плюси і мінуси. В розумних межах їх використання може бути корисним, але вимагає часу і не повинно ставати основним двигуном акаунта.

Чати активності: це безпечно?

Лайк-чати можна до тіньових методів розкрутки. Їх використання не заборонено, але не слід і надто зловживати ними. Сама по собі участь в чатах активності не може стати причиною бана. Але в разі зловживання ви можете втратити довіру своїх фоловерів через підозри в накрутці і потрапити під бан соціальної мережі через підозрілу активність.

Вступити в чат або створити власний?

Бути модератором чату активності вигідно, оскільки можна:
- самостійно контролювати процес;
- підбирати профілі;
- встановлювати правила;
- навіть заробляти на цьому.

Але це варіант для тих, хто має зайвий вільний час. Якщо часу немає, то краще вступити в уже готовий чат з лояльними правилами.

Брати участь в чатах активності чи ні, вирішувати тільки вам. Але якщо ви все ж таки зважитеся на використання даного інструменту, то обов'язково дотримуйтесь правил і рекомендацій по роботі з ним.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.