Писати можна повідомлення на будь-які теми. Але якщо ви хочете точно отримати адекватну відповідь на відправлений запит, то дотримуйтесь рамки пристойності. Поважайте іншу людину.
Список актуальних тем для блогера:
- Запитайте у своєї аудиторії, який контент їм подобається найбільше. Що підписники хочуть бачити у вашому профілі? На основі відповідей складайте нову стратегію розвитку або покращуйте стару.
- Знайомство. Цей варіант більше популярний для створення постів. Дізнайтеся у підписників хто вони, звідки, скільки їм років, чим захоплюються, чому вони на вас підписалися.
- Порада. Найбільше люди люблять роздавати поради. Попросіть їх поділитися своїм баченням проблеми, що виникла. Особливо добре ця рубрика зайде в блогах молодих мам або вагітних.
- Обговорити покупки. Чи подобається аудиторії ваш новий образ? Чи варто придбати ці джинси або інші? Також проведіть опитування з приводу нової стрижки або кольору волосся.
- Рецепт. Дізнайтеся цікаві і прості рецепти приготування страв.
- Грошове питання. Запитайте про те, які доходи мають підписники. Чи вистачає їм? Підійде для тих акаунтів, які продають навчальні курси. Якщо ви можете запропонувати людям освоїти нову професію, то уточніть для початку їх поточну кар'єру.
- Ностальгія. Всім іноді хочеться згадати минуле. Дізнайтеся у інтстаграмерів про їх найкращий або гірший моменти в житті. Будьте готові також відкрито ділитися і своїми подіями.
- Освіта. Не знаєте, на кого піти вчитися? Задайте це питання в своєму профілі. Прочитавши численні варіанти, ви можете знайти відповідний.
- Новинки техніки. Проводьте огляди ринку сучасних технологій. Уточнюйте, хто з підписників вже користувався даними гаджетом. Демонструйте відповіді в профілі.
- Подарунки. Тема подарунків актуальна завжди. Свят у світі повно. Запитуйте людей поради про те, що подарувати мамі, татові, чоловікові, дружині, бабусі, дідусеві і т.д.
Бізнес-профілі в Інстаграм можуть скористатися таким набором відповідних тез:
- Безпосередньо запитаєте підписників, що подобається, а що - ні.
- Чи треба розширювати асортимент продукції? Дізнайтеся, щоб клієнти хотіли купувати в магазині. Можливо, щось варто прибрати.
- Відгуки про придбаний товар. Завжди залишайте не тільки позитивні коментарі, але і негативні. Перевіряйте чесність кожного повідомлення.
- Продаєте послуги? Влаштуйте майстер-клас в Сторіс або публікуйте експертні поради.
- Спрощуйте процес замовлення товару або послуги. Додайте форму для заповнення звернення. Вставте посилання в шапку профілю. Чим менше дій потрібно буде зробити потенційному клієнту, тим вище шанс продажу.
- Розіграш з призами або знижками.
Використовуйте будь-яку можливість для налагодження контакту з аудиторією. Будьте відкритими!