Коли бюджет вичерпано, а стандартні техніки безкоштовного просування, як-от конкурси, набридли, доводиться використовувати інші методи. Розповідаємо про 12 безкоштовних способів просування в Інстаграм, які працюють.
- Додавайте правильні хештеги до публікацій
- Використовуйте геотеги
- Відповідайте на запитання в сторіс
- Задавайте запитання в сторіс
- Публікуйте провокаційні пости
- Запропонуйте колегам взаємний піар
- Влаштуйте челендж для колег (конкурентів)
- Зробіть колаборацію з подібними профілями
- Беріть участь у лайвах
- Просувайте сторінку в Інстаграм через Pinterest
- Проводьте прямі ефіри
- Техніка «10 друзів»
Додавайте правильні хештеги до публікацій
Хештеги — простий і дієвий спосіб просування в Інстаграм, головне правильно підібрати їх підібрати. Для хештегів обирайте середньо- та низькочастотні фрази. За високочастотними запитами складно вийти в топ і залучити аудиторію. Також важливо — не додавати до однієї публікації десятки хештегів, 2-3 буде цілком достатньо.
Використовуйте геотеги
Геотег слід ставити там, де знаходиться ваша потенційна цільова аудиторія, а не ви самі. Наприклад, туристична компанія займається організацією подорожей у Карпати. У публікації можна додати геотег “Буковель”, це один із безкоштовних способів самостійного просування акаунта в Інстаграм, оскільки є ймовірність привернути аудиторію, зацікавлену у відпочинку в горах.
Відповідайте на запитання в сторіс
Користувачі Інстаграм часто задають запитання в сторіс або діляться чимось. Варто попрацювати з найбільш активними користувачами, яким може бути цікавий ваш продукт.
Для цього потрібно відстежувати, що вони публікують, і відповідати на стікери з питаннями. Суть у тому, що таким чином ваш профіль стане більш помітним, ніж при використанні технік масового просування.
Задавайте запитання в сторіс
Частіше ставте запитання в сторіс, використовуючи стікер «тест» із двома варіантами відповідей. Ви можете питати підписників про що завгодно: «Пропустити сьогодні тренування заради виставки?», «Мені піде коротка стрижка?», «Де провести вихідні — у Києві чи Львові?».
Публікуйте провокаційні пости
Спробуйте розбавити свій профіль кількома провокаційними постами. Звісно, деякі користувачі підписуються лише для того, щоб розважитися у соцмережах, а не тому, що вони дійсно зацікавлені у вас. Проте ви також отримаєте зацікавлену аудиторію, яка буде користуватися вашою продукцією.
Запропонуйте колегам взаємний піар
Взаємний піар — це не реклама ваших конкурентів, а підтримка фахівців із суміжних ніш. Піар можна проводити у форматі постів, сторіс або прямих ефірів із зазначенням посилання на профіль іншого спеціаліста. Такий безкоштовний метод просування в Інстаграм зблизить вас із аудиторією, підвищить охоплення та збільшить кількість підписників, а отже, і потенційних клієнтів.
Влаштуйте челендж для колег (конкурентів)
Пам’ятаєте Ice Bucket Challenge? Коли всі обливалися крижаною водою та робили пожертви? Відомі люди, блогери, працівники компаній брали в ньому участь і кидали виклик іншим.
Для Інстаграм це можна адаптувати так: команда співробітників робить щось екстраординарне, наприклад, допомагає місцевому притулку в рамках тижня допомоги, розповідає про це в сторіс і постах, закликає підтримати акцію інші компанії зі схожою аудиторією та позначає їх.
Чому на ваш виклик, швидше за все, дадуть відповідь? Це дозволяє швидко і без витрат привернути увагу, підвищити активність, отримати публікації в медіа та, можливо, ще й заробити.
Коли той, кому ви кинули виклик, прийме його, у публікації з підтвердженням буде щось на кшталт «прийняли виклик від @… і передаємо @…». А ті, хто побачить історію — побачать згадку; ті, хто побачить згадку — зайдуть у профіль; ті, хто зайде в профіль — підпишуться. Стандартна схема, але вона працює.
Зробіть колаборацію з подібними профілями
Це схоже на попередній варіант, але потрібно заздалегідь домовитися та працювати спільно. Тут вибір того, як це буде відбуватися, залежить від того, чим ви займаєтеся. Найпростіший спосіб — організувати спільну фотосесію з предметами, які характеризують діяльність обох компаній.
Беріть участь у лайвах
Приходьте на трансляції профілів з кількістю підписників до кількох десятків тисяч (інакше вас не помітять), пишіть коментарі, відповідайте на запитання, ставте свої запитання, відправляйте заявки на участь у трансляції. Коротше кажучи, робіть усе, щоб вас помітили.
Просувайте сторінку в Інстаграм через Pinterest
Існує думка, що Pinterest приносить непоганий трафік на сайти та блоги. Pinterest працює як Google Images, тобто результати пошуку відображаються у вигляді зображень із описом. Зазвичай його використовують для збереження цікавих ідей, рецептів, луків, товарів. Якщо ваш продукт є чимось візуальним, то цей спосіб підходить.
Потрібно зайнятися оформленням дошок на Pinterest, вказати найбільш близькі за змістом хештеги, посилання на Інстаграм і спостерігати за тим, як приходять нові люди.
Проводьте прямі ефіри
Прямі ефіри завжди привертають користувачів. Не бійтеся ділитися своїми думками або виглядати смішно, будьте щирими — це налаштує підписників до вас. Аудиторія охоче підписується на акаунти, в яких знаходить цікавий і корисний контент. Експериментуйте, спілкуйтеся з фахівцями зі суміжних ніш і виступайте експертами в інших акаунтах. Прямі ефіри — ефективний спосіб підвищення вашої впізнаваності та залучення нової аудиторії.
Техніка «10 друзів»
Попросіть розповісти про ваш профіль десятьох друзів, у яких в Інстаграм більше тисячі підписників. Головне — не соромитися: як показує практика, багато хто з радістю допомагає.
Таким чином, ви наберете перших підписників і зможете запустити платну рекламу. Робити це на порожньому акаунті ні в якому разі не можна — лояльність буде дуже низькою.