PRO SMM - МЕНЮ

12 способів безкоштовного просування в Інстаграм

Розповімо про способи безкоштовного просування в Інстаграм. Коли бюджет вичерпано, а стандартні техніки безкоштовного просування на кшталт конкурсів набридли, доводиться використовувати інші методи. Розповідаємо про 12 безкоштовних способах просування в Інстаграм, які працюють.

Додавайте правильні хештеги до публікацій

Хештеги - простий і робочий спосіб просування в Інстаграм, головне правильно підібрати фрази. Вводіть в рядок пошуку загальний запит по своїй темі, аналізуйте фото по цьому хештегу – які інші хештеги додають. Для хештегів вибираєте середньо- і низькочастотні фрази. За високочастотними запитами складно вийти в топ і залучити аудиторію. Ще важливо - не ставити до однієї публікації десяток хештегов, 2-3 цілком вистачить.

Використовуйте геотеги

Геоточку потрібно ставити там, де знаходиться ваша потенційна цільова аудиторія, а не ви самі. Наприклад, туристична компанія займається організацією подорожей. У пості можна поставити геоточку з локацією подорожі, це один з безкоштовних способів самостійного просування акаунта в Інстаграм, оскільки є ймовірність привернути аудиторію, зацікавлену у відпочинку.

Відповідайте на питання в Сторіс

Користувачі Інстаграм часто задають в Сторіс питання, а ще частіше чимось діляться. Попрацюйте з найбільш активними користувачами, яким може бути цікавий ваш продукт.

Для цього потрібно моніторити, що вони викладають і відповідати на стікери з питаннями. Суть в тому, що так ваш профіль буде помітнішим, ніж при використанні технік масового просування.

Задавайте питання в Сторіс

Найчастіше задавайте питання в Сторіс, розмістіть наклейку «тест» з двома варіантами відповідей. Запитуйте підписників ви можете про що завгодно: «Пропустити сьогодні тренування заради виставки?», «Мені піде коротка стрижка?», «Де провести вихідні - в Києві чи Одесі?».

Публікуйте провокаційні пости

Спробуйте розбавити свій профіль кількома провокаційними постами. Звичайно, деякі учасники підписуються на профіль тільки для того, щоб веселитися над постами, а не тому, що вони дійсно в вас зацікавлені. Але вас також чекає і зацікавлена аудиторія, яка буде користуватися вашою продукцією.

Запропонуйте колегам взаємний піар

Взаємний піар - не реклама ваших конкурентів, а підтримка фахівців з суміжних ніш. Піар можна проводити в форматі постів, Сторіс, прямих ефірів за умови посилання на профіль іншого фахівця. Такий безкоштовний метод просування в Інстаграм зблизить вас з аудиторією, підвищить охоплення і збільшить кількість підписників, а значить, потенційних замовників.

Влаштуйте челлендж для колег (конкурентів)

Пам'ятайте Ice Bucket Challenge? Ну, коли всі обливалися крижаною водою і робили пожертвування. Відомі люди, блогери, співробітники компаній взяли в ньому участь і кидали виклики іншим.

Для Інстаграму це можна адаптувати в такий спосіб: команда співробітників здійснює що-небудь екстраординарне, наприклад, допомагає місцевим притулку в рамках якогось тижня допомоги, розповідає про це в Сторіс і постах, закликає підтримати акцію інші компанії з близькою аудиторією і відзначає їх.

Чому на ваш виклик, швидше за все, дадуть відповідь? Так можна швидко і без витрат залучити аудиторію, збільшити активність, отримати публікації в ЗМІ, і, можливо, ще й заробити.

Коли той, кому ви кинули виклик, прийме його, на публікації з підтвердженням буде щось на зразок «прийняли виклик від @ ... і передаємо @ ...». Ну а ті, хто побачать історію - побачать згадку; ті, хто побачить згадку - зайдуть в профіль; ті, хто зайдуть в профіль - підпишуться. Стандартна схема, але вона працює.

Зробіть колаборації зі схожими профілями

Схоже на попередній варіант, але потрібно заздалегідь домовлятися і працювати спільно. Тут вибір того, як це буде відбуватися залежить від того, чим ви займаєтеся. Найбанальніший спосіб - влаштувати спільну фотосесію з предметами, які характеризують діяльність обох компаній.

Приймайте участь в лайвах

Приходьте в трансляції профілів з кількістю підписників до декількох десятків тисяч (інакше вас не помітять), пишіть коментарі, відповідайте на питання, задавайте свої, відправляйте заявки на участь в трансляції. Коротше, робіть все, щоб вас помітили.

З Лайвами це працює також: багато людей побачать ваше повідомлення (коментар), а деякі перейдуть в профіль.

Так, це здається дивним, але якщо це буде виглядати природно, то чому ні? Головне, не пишіть коментарі в стилі «Ой, класно, а у нас, до речі, знижки до 50%» або ще гірше «Поспішайте, тільки сьогодні розпродаж!». Швидше за все, вас викинуть. Просто будьте активним учасником трансляції без нав'язування.

Якщо те, що ви пишете, здасться іншим учасникам цікавим, вони не полінується після закінчення трансляції пошукати ваш профіль (так, перейти з трансляції відразу в профіль не вийде). А далі все залежить від якості вашого контенту.

Просувайте сторінку в Інстаграм через Pinterest

Є думка, що Pinterest приносить непоганий трафік на сайти і в блоги. Pinterest працює як Google Images, тобто результати пошуку відображаються у вигляді зображень з описом. Зазвичай його використовують для збереження цікавих ідей, рецептів, луків, товарів. Якщо ваш продукт являє собою щось візуальне, то цей спосіб підходить.

Потрібно зайнятися оформленням дощок на Pinterest, вказати найбільш близькі за змістом хештеги, посилання на Інстаграм і спостерігати за тим, як приходять люди.

Проводьте прямі ефіри

Прямі ефіри завжди привертають користувачів. Не бійтеся ділитися своїми думками або здатися смішними, будьте щирими, це розташує до вас підписників. Аудиторія охоче підписується на акаунти, в яких знаходить цікавий і корисний контент. Експериментуйте, спілкуйтеся з фахівцями з суміжних ніш і виступайте експертами в інших акаунтах. Прямі ефіри - ефективний спосіб підвищення вашої впізнаваності і залучення нової аудиторії.

Спілкуйтеся з аудиторією в форматі IGTV

IGTV - це відеосервіс Інстаграм, фактично аналог YouTube. Сервіс надає можливість опублікувати відео в вертикальному форматі, тривалістю до 1 години. Якщо вам є що розповісти підписникам, обов'язково скористайтеся IGTV. Особливо це актуально, якщо ви вже ведете свій канал на YouTube.

Підсумуємо

Всі варіанти безкоштовного просування в Інстаграм реалізовані і спрямовані на те, щоб вас помітили. А далі, як ми вже говорили, все залежить від того, наскільки цікавий контент ви публікуєте.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.