PRO SMM - КУРСИ ТА МЕНЮ

11 перевірених способів набрати підписників
в Instagram

Щоб залучити підписників в блог Instagram, недостатньо публікувати гарні і корисні пости. Це, звичайно, важливо. Але спочатку люди повинні хоча б їх побачити. У статті ми розповімо, як потрапити в поле зору підписників і мотивувати їх підписатися на ваш Інстаграм. Насолоджуйтесь!

1. Платні способи просування

- Таргетована реклама

Плюси

Таргетинг - автоматизований. Потрібно один раз якісно налаштувати рекламу і просто контролювати показники. Зручно вести звітність і аналітику.

Низька вартість - таргет можна запускати від 25 гривень в день. Можна тестувати кілька креативів і відключати неефективні.

Мінуси

Таргетинг треба вміти налаштовувати. До того ж в Instagram вибір аудиторії розмитий (якщо налаштовувати рекламу з додатку), в порівнянні з «Фейсбук». Значить, більший ризик витратити зайві гроші. Іноді оголошення відповідає всім правилам майданчику, але його все одно відхиляють. Зв'язатися з техпідтримкою неможливо - вона просто не відповідає.

- Блогери

Плюси

Нішеві блогери - це найлегший і швидкий спосіб дотягнутися до своєї аудиторії. Особливо вони допомагають у просуванні нових, складних і незрозумілих для мас продуктів. Так ви можете простою мовою пояснити суть проекту і його цінність в місці скупчення потрібних людей.

Блогери користуються авторитетом у своїх підписників, до них прислухаються, з ними радяться, їх наслідують. Якщо такий блогер порекомендує вашу продукцію або похвалить якість послуги - ви можете швидко отримати результат у вигляді якісних підписників і продажів.

Мінуси

Блогерів потрібно шукати, перевіряти на накрутки або копіпаст, уважно складати ТЗ, відстежувати тональність постів - можливо, ви працюєте в одній ніші, але саме ваш продукт йому не підходить.

Навіть ретельна підготовка не гарантує, що все пройде гладко. Блогер може взяти гроші, забити на ТЗ, або зрушити за термінами публікацію вашої компанії і всі фінансові втрати ляжуть на ваші плечі. Були ситуації, коли ми склали пост для блогера, а він цей пост використовував для реклами конкурентної компанії ¯ \ _ (ツ) _ / ¯

Хороших і відповідальних блогерів більше, але краще підстрахуватися і скласти договір. Це, до речі, теж нічого гарантує, але хоча б знижує ризики.

Ну і звичайно ціни. Хороший, великий блогер коштує дорого, але якщо підійти до справи з розумом, вкладення окупляться. Якщо у вас немає фінансів, зверніться до нано- і мікроблогерів - вони ще недостатньо розвинулися, щоб заламувати ціни, але у них теж може бути якісна аудиторія. Якщо фінанси є - теж звернетеся. Велика кількість мікроблогеров на 25 000 гривень можуть спрацювати краще, ніж один блогер на цю ж суму.

- Лідери думок

Плюси

Лідери думок - це шановані експерти в своїй ніші. Наприклад, відомий в місті лікар, або стиліст, або вчитель - їхня думка на вагу золота і апріорі сприймається, як правильна. Вплив лідерів думок часто значно вищий, ніж у блогерів. Вони дорожать своєю репутацією і точно вас не кинуть, не треба перевіряти на накрутки і якість аудиторії - їх підписники вдумливі і активні.

Мінуси

Можуть бути дуже дорогими. До того ж не всі лідери думок продають рекламу і вони точно не будуть рекламувати продукт, який з якихось причин не можуть протестувати. А ще вони не будуть піарити те, що "погано пахне".

- Акції, конкурси, ігри з призами

Плюси

За короткий термін можна набрати багато підписників. До того ж компанія може завіруситись, а це безкоштовний трафік і плюс до впізнаваності.

Механік купа, ось деякі з них:
В умовах гри попросіть у підписників відзначити друзів під вашим постом.
В рамках акції попросіть написати пост (про ваш продукт або розповісти історію) у себе на сторінці і поставити тег на ваш канал.
В умовах конкурсу попросіть зробити репост вашого поста в Сторіс.

Мінуси

Потрібен подарунок. Якщо мета - залучити нових людей і підняти продажі поза акаунтом, доведеться ще платити блогерам і підключати таргет. До того ж велика частина залучених підписників буде складатися з любителів халяви. Як тільки акція завершиться - вони відпишуться.

2. Безкоштовні білі способи

- Бартер з блогерами

Плюси

Способів бартеру багато. Блогер може порекомендувати вас в своєму пості, а ви репостните цей пост в Сторіс. Якщо ви ЗМІ або продаєте релевантний темі продукт - блогер може стати вашим експертом, писати для вас пости і говорити про це на своїй сторінці. Вийде взаємний обмін підписниками + безкоштовний контент. Охоче на це йдуть маленькі блогери. Або великі, якщо ви - популярний бренд.

Мінуси

Потрібно ретельно перевіряти репутацію блогера. Не всі погоджуються, доводиться витрачати багато часу на пошук. Якщо з платними пропозиціями косячать, то тут і поготів. Стежити за виконанням домовленості потрібно ще ретельніше.

- Взаємний піар з компаніями

Плюси

Можливість залучити релевантну аудиторію. Наприклад, ріелторська компанія може співпрацювати з дизайнерами інтер'єру. Робиться за тим же принципом, що і з блогерами.

Мінуси

Довго і складно шукати, домовлятися. У компанії може бути своє бачення бартерної реклами і купа умов. Треба стежити за виконанням домовленостей і перевіряти репутацію. Якщо компанія почне лажати, підніметься рівень негативу в інтернеті - це торкнеться і вас теж.

- Користувацький контент та брендовані хештеги

Плюси

Ви можете використовувати фото з клієнтських каналів у себе - це мотивує підписників теж викладати Селфі з вашим продуктом. Це безкоштовно і вигідно. Люди користуються вашим продуктом, роблять Селфі і ставлять хештеги в публікації - підписники бачать, їм подобається, підписуються на ваш канал.

Мінуси

Підходить не всім. Складним послугам, наприклад, буде важко придумати варіанти користувацького контенту і при цьому не порушити концепцію дизайну каналу. Але є вихід - відгуки від клієнтів можна публікувати в Сторіс. Ще брендований хештег може зібрати негатив від незадоволених клієнтів.

- Віральний контент

Плюси

Це контент, який будуть читати, дивитися, слухати, ділитися, коментувати і рекомендувати. Завіруситись може будь-який контент, навіть якщо на нього не було ставок. Добре заходять вірусні відео, добірки, картки-інструкції, якісь важливі новини і пости на гострі теми. Віральний контент приваблює нових підписників і підвищує інтерес до блогу.

Мінуси

Постійно потрібно придумувати щось нове. Іноді на реалізацію доводиться вкладати додаткові гроші. І все одно не факт, що завіруситься. Намагатися треба, але сильно обнадіювати себе не варто.

- Тематичні хештеги

Плюси

За хештегом ваша публікація може потрапити в «топ» і її побачить багато зацікавлених в темі людей. Навіть слабкий пост побачать, поки він буде висіти в «недавніх». Значить, є ймовірність отримати нових безкоштовних підписників. Тематичні хештеги схожі на ключові слова, по ним користувачі шукають потрібну тему. Використовуйте суміш злободенних хештегів з вузькими і трендовими - це розширить коло читачів.

Мінуси

Постійно доводиться шукати нові хештеги. І, швидше за все, нових людей буде дуже мало. Добре, якщо їх кількість буде покривати відтік старих підписників.

- Геомітки

Плюси

Безкоштовні підписники з потрібною геолокацією. Особливо добре якщо ви працюєте з певним районом чи хочете перехопити людей з потрібного місця - ресторани, магазини, і т. д. Наприклад, ви описуєте враження про новий фільм - ставте в геомітками адресу кінотеатру.

Мінуси

За геомітками дивляться дуже мало людей. Багато підписників таким чином не збереш. Зате безкоштовно.

- Коментування постів нашої аудиторії

Плюси

Приверне нових підписників і підвищить довіру до бренду. З відповідним вмістом по темі каналу можна давати експертні відповіді підписникам. Наприклад, якщо ви фахівець в якійсь області - дайте пораду під постом, доповніть його, обережно поправте, якщо потрібно, або дайте відповідь на питання.

Мінуси

Доведеться довго шукати людей, які підходять пости і відповідати - це теж треба вміти. До того ж це може дратувати людей. Вторгнення під ніком бренду в особистий блог людини може призвести не до тієї реакції, яку ви очікували.

3. Декілька слів на завершення

У кожній ніші своя специфіка просування і щось з перерахованих способів може вам не підійти. Так, наприклад, в мережі постійно спалахують суперечки про те, що ефективніше - блогери або таргет. Відповідь: і те, і те. Залежить від продукту, який ви продаєте, і аудиторії.

Тестуйте і все у вас вийде, а не вийде - зверніться до знаючих людей. І не забудьте розповісти в коментарях про свій досвід залучення підписників в Instagram. Що вам підійшло, а що - ні.

Вас може зацікавити:

42 способи набрати підписників в Інстаграм без накрутки в 2020 році
Накрутка підписників і лайків в Інстаграм: безкоштовно або платно
Безкоштовна накрутка підписників і лайків в Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.