PRO SMM - МЕНЮ

10 ідей проведення
конкурсів в Фейсбук


Щоб надихнути вас на створення власних рекламних акцій в Фейсбук, ми хочемо поділитися з вами прикладами проведення конкурсів сторінками і брендами, а також ідеями для їх проведення.

Отже, для участі в конкурсі ми можемо просити користувачів лайкнути публікацію, залишити коментар, можна скомбінувати «лайк» і коментар, відправити приватне повідомлення сторінці або опублікувати фото на сторінці. Зауважимо, що все перераховане - те, що ми можемо просити від користувачів не порушуючи правила Фейсбук.

Нагадаємо, що згідно з офіційними правилами, при проведенні конкурсів в хроніках сторінок, не можна просити користувачів стати підписниками сторінки, щоб мати можливість брати участь в конкурсі. До того ж заборонятися, вимагати перепост, як одна з умов участі, а також не дозволяється просити користувачів відзначати себе або своїх друзів на конкурсній публікації.

Ну ось з правилами ми розібралися, приступимо до ідей. Збирати «лайки» для участі - це, напевно, найпростіший спосіб проведення розіграшу призів. Для участі в акції, користувач всього-на-всього повинен натиснути на кнопку «подобається» на конкурсній публікації. Так як для участі в такому конкурсі, користувачам не потрібно особливо думати і морочитися, то віддача від нього буде найбільш високою і ви отримаєте безліч лайків.

Порада: для вибору випадкового переможця використовуйте спеціальні інструменти типу random.org, про які ми розповідали в попередній статті.

Конкурсів заснованих тільки на лайках - не так вже й багато. Звичайно ж, найкраще поєднувати «лайк» з коментарем, щоб домогтися найбільшого охоплення і активності користувачів. Взагалі, ідей для проведення конкурсів в хроніках сторінок - безліч. Включайте свою уяву і не бійтеся експериментувати і ви досягнете чудових результатів.

Ідея №1: Запроси друга

Часто нам трапляються конкурси, в яких заклад громадського харчування або розважальні центри проводять такий розіграш призів: анонсується приз, яким можна поділитися з іншими (наприклад, вечеря, обід, подарункові сертифікати закладу і т.д.). Щоб отримати його, користувачі повинні натиснути на кнопку «мені подобається» і вказати людину зі своїх контактів, з ким би переможець хотів розділити або вжити цей подарунок. Таким чином, виходить привернути увагу друзів, яким, звичайно ж, буде приємно отримати таку увагу і вони охоче поставлять лайк або навіть прокоментують таке «потенційне» запрошення, що додатково збільшить охоплення публікації.

Ідея №2: Мені подобається, тому що...

Ще один простий, але досить ефективний варіант таймлайнового конкурсу. Суть його в тому, щоб користувач лайкнув конкурсну публікацію і в коментарі розповів, чому він хоче отримати цей приз або чому любить ваш бренд або компанію. Можна також попросити користувачів використовувати спеціально створений вами хештег.

Ідея №3: Відповідь на питання

Як варіант, можна попросити користувачів відповісти на питання, про ваш товар, послугу чи саму компанію.

Ідея №4: «Вгадай»

Інший варіант конкурсу з коментарями - вгадай що це. Просимо користувачів вгадати, що зображено на фотографії або ж скільки цього чогось зображено. Нам траплялися приклади, коли користувачів просили вгадати скільки цукерок знаходиться в банці, порахувати скільки пачок чаю «ховаються» на фото або навіть вгадати, коли випаде перший сніг.

Ідея №5: Заповни пропуск

Ще один варіант проведення конкурсу, для участі в якому потрібно залишити коментар. Можна вгадувати слова пісні, продавження приказки чи додумувати побажання.

Ідея №6: Тривіа

Тривіа або, як його називають по-українськи, питання із запропонованими варіантами відповіді - теж хороший спосіб активізувати ваших користувачів. Брати участь в такому конкурсі просто, тому користувачі охоче це роблять.

Ідея №7: Придумай підпис до фотографії

Ще один ефективний і захоплюючий спосіб для залучення уваги користувачів Фейсбук. Як це видно з назви, щоб взяти участь в конкурсі, користувач повинен придумати назву, слоган, діалог і т.д. до опублікованої сторінкою фотографії.

Ідея №8: Фото-конкурс

Фото-конкурси - це, звичайно, один з найцікавіших і креативних варіантів акцій, який зазвичай викликає хорошу активність з боку користувачів. Як ми всі знаємо, візуальний контент привертає найбільшу увагу, тому що нашому мозку легше його перетравлювати, тому користувачі охоче його лайкають і коментують. У той же час, створення візуального контенту вимагає часу і зусиль, що служить деяким бар'єром до участі, тобто учасників однозначно буде менше.

Ідея №9: Творчий конкурс

Ідея такого конкурсу трохи схожа на фото-конкурс, але тут доведеться проявити більше здібностей і талантів. Користувачів можна попросити скласти вірш, розповісти про свій досвід у використанні бренду, намалювати щось (своїми руками або на комп'ютері) або змайструвати.

Ідея №10: Краудсорсінг

Як говорить сама назва, за допомогою цього конкурсу, бренд або компанія передає частину своїх функцій користувачам. Наприклад, ми можемо попросити користувачів вибрати колір для нового продукту, вибрати інгредієнти нової страви або повністю створити її, придумати оригінальну назву послуги і так далі.

Сподіваюсь вам сподобались наших 10 ідей для конкурсів фейсбук. Як вибрати переможця ви можете прочитати у цій статті.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності