Щоб надихнути вас на створення власних рекламних акцій в Фейсбук, ми хочемо поділитися з вами прикладами проведення конкурсів сторінками і брендами, а також ідеями для їх проведення.
Отже, для участі в конкурсі ми можемо просити користувачів лайкнути публікацію, залишити коментар, можна скомбінувати «лайк» і коментар, відправити приватне повідомлення сторінці або опублікувати фото на сторінці. Зауважимо, що все перераховане - те, що ми можемо просити від користувачів не порушуючи правила Фейсбук.
Нагадаємо, що згідно з офіційними правилами, при проведенні конкурсів в хроніках сторінок, не можна просити користувачів стати підписниками сторінки, щоб мати можливість брати участь в конкурсі. До того ж заборонятися, вимагати перепост, як одна з умов участі, а також не дозволяється просити користувачів відзначати себе або своїх друзів на конкурсній публікації.
Ну ось з правилами ми розібралися, приступимо до ідей. Збирати «лайки» для участі - це, напевно, найпростіший спосіб проведення розіграшу призів. Для участі в акції, користувач всього-на-всього повинен натиснути на кнопку «подобається» на конкурсній публікації. Так як для участі в такому конкурсі, користувачам не потрібно особливо думати і морочитися, то віддача від нього буде найбільш високою і ви отримаєте безліч лайків.
Порада: для вибору випадкового переможця використовуйте спеціальні інструменти типу random.org, про які ми розповідали в
попередній статті.
Конкурсів заснованих тільки на лайках - не так вже й багато. Звичайно ж, найкраще поєднувати «лайк» з коментарем, щоб домогтися найбільшого охоплення і активності користувачів. Взагалі, ідей для проведення конкурсів в хроніках сторінок - безліч. Включайте свою уяву і не бійтеся експериментувати і ви досягнете чудових результатів.